KoPi Elküldve Január23, 2005 Megoszt Elküldve Január23, 2005 A helyzet az hogy megjött a ragasztó, és a leírása szerint olyan helyeken kell, lehet alkalmazni, ahol a hagyományos forrasztás már nem működik (hőmérséklet stb... ) miatt. Ez így van, de a rugalmasság sem mindegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Január23, 2005 Megoszt Elküldve Január23, 2005 Majd beszámolok a tapasztalatokról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január30, 2005 Megoszt Elküldve Január30, 2005 Nékem lenne egy gyujtással kapcsolatos kérdésem.Olyan érzésem van néha, amikor hallgatom a kipuff hangját alapjáraton, mint ha egyenetlenül járna a motor.De amikor bele hallgatok a motortérbe, akkor az injektorszelepek(gondolom így hívják) halk, egyenletes kattogásán kívül nem hallok semmit, főleg nem olyat, ami v.mi rendellenességre utalna, az alapjárat nem ingadozik, a ford.számmérő ki sem mozdul olyan 800 de inkább 900 körüli tartományból. Szóval? :?: :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január30, 2005 Megoszt Elküldve Január30, 2005 Valamért az én alapjáratom sem egyenletes, de nem aggódok miatta.... :) :D :lol: :lol: Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január30, 2005 Megoszt Elküldve Január30, 2005 Őszintén.Szokott a TE motorod a beindításon kívül egyáltalán alapjáraton pörögni? :wink: :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január30, 2005 Megoszt Elküldve Január30, 2005 Tulajdonképpen még akkor sem... :) :D Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Január30, 2005 Megoszt Elküldve Január30, 2005 Őszintén.Szokott a TE motorod a beindításon kívül egyáltalán alapjáraton pörögni? :wink: :) :D Most ha kész lesz egy daradig kénytelen lesz :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Február27, 2005 Megoszt Elküldve Február27, 2005 Műszerfal feszültségszabályozó felújítása (fordítás) Az eredeti megtalálható itt. Das Opel Hecktriebler Forum Zajak készített egy összefoglalót az ősrégi bimetál feszültségszabályozó át-, újjáépítéséről. Ezt fordítottam le és egészítettem ki néhány sorral. Föltettem ide, hogy nekem is meglegyen, meg más csecsemőknek. (Ma délelőtt megint mintha túlhült volna a vizem a mutató szerint, de lehet hogy csak az ídőjárás miatt) :) "Persze" itt majd gondoskodni kell, (ha jól sejtem) az új feszszab hűtéséről is, erre valami alumínium lemez a legalkalmasabb csak vigyázni kell, hogy ne érjen hozzá semmi elektromoshoz, (a Rekord E1 műszarfalában pl van ilyen hűtés) A vízhőfoknak és tank töltöttségi mutatójának kb 9,0 Volt-ra van szüksége egyenletesen , a 2.0 CIH-n a generátor 14,25-14,45 Volt-ot állít elő (Delco szerint) (a többi mociról nem tudok nyilatkozni, de valüszínűleg a kortársak műszerfala is azonos), ráadásul ez a feszültség csökken abban a pillanatban, ahogy bármi fogyasztót bekapcsoltunk, tehát ezt az állandóan változó feszültséget kell kiegyenesítenie ennek feszszabályzónak. Ahogy most lemértem érdekesnek találom, hogy a 15-ösről a műszerfalba küldött 12,24 Volt-ból csak 10,24 jut el a feszszabályzóhoz (ebből lesz 8,94 Volt a szabályozás után). Lehet még eltart egy darabig míg rájövök. Az "új"feszültségszabályozó kapcsolási rajza: http://home.arcor.de/ohf-archiv/ohf_archiv...chaltung_01.jpg Az eredeti feszültségszabályozó "bontatlanul", a megbolondult vízhőfok utolsó (első) gyógyírja: http://img.tar.hu/berlina/size2/11049324.jpg A fedőlemez óvatos eltávolítása után: http://img.tar.hu/berlina/size2/11049325.jpg A belsőrész eltávolítása után, csak az "alaplapot" használjuk fel újra: http://img.tar.hu/berlina/size2/11049326.jpg A szegecsek cinelve, hogy később könnyebb legyen a forrasztás: http://img.tar.hu/berlina/size2/11049327.jpg A feszültségszabályozó és a két kondenzátor fölforrasztva, és ezzel kész is van, a feszszab használható: http://img.tar.hu/berlina/size2/11049328.jpg Egy beállítható variáns http://home.arcor.de/ohf-archiv/ohf_archiv...chaltung_02.jpg Egy további állítható ellenállás 470 Ohm (poti), valamint másik feszszab (7808) beépítésével a kimeneti feszültség 8 – 10 Volt között beállítható. Így a vízhőfok és a benzintank régi mutatóállásai pontosan beállíthatóak. Valamint a Manta/Ascona műszerfal kapcsolási rajza: (gondolom a többi is ilyen) http://img.tar.hu/berlina/size2/11048516.jpg ahol: a, feszültségszabályozó b, kézifék és kuplung figyelmeztető lámpa c, távolsági fény visszajelző lámpa d, Olajnyomásjelző lámpa e, töltésjelző f, vészvillogó g, index h, tank szintjelző i, vízhőfok k, feszültségmérő l, olajnyomás mérő m, fordulatszámmérő köszönöm a figyelmet Zoli Tehettem volna az „unatkozom topic-ba is…” igaz Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március3, 2005 Megoszt Elküldve Március3, 2005 Nékem lenne egy gyujtással kapcsolatos kérdésem.Olyan érzésem van néha, amikor hallgatom a kipuff hangját alapjáraton, mint ha egyenetlenül járna a motor.De amikor bele hallgatok a motortérbe, akkor az injektorszelepek(gondolom így hívják) halk, egyenletes kattogásán kívül nem hallok semmit, főleg nem olyat, ami v.mi rendellenességre utalna, az alapjárat nem ingadozik, a ford.számmérő ki sem mozdul olyan 800 de inkább 900 körüli tartományból. Szóval? :?: :shock: Szóval opel16V tanácsára tankoltam egy kicsit magasabb oktánszámú(vagy jobb minőségű? v-poer 95) benyát a gépbe, és nyakonöntöttem egy egység proteccel, aztán most várom a csodát. Viszont lenne egy kérdésem.Mennyire erős tisztító hatása van eme csodaszernek, és ha kiautóztam ezt a 3/4 tank benyát, kell-e üzemanyagszűrőt cserélnem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március3, 2005 Megoszt Elküldve Március3, 2005 Mennyire erős tisztító hatása van eme csodaszernek, és ha kiautóztam ezt a 3/4 tank benyát, kell-e üzemanyagszűrőt cserélnem? Kérdésem ue. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steven2002 Elküldve Március3, 2005 Megoszt Elküldve Március3, 2005 Sziasztok! Elárulnátok, hogy ezt a Protec-et merre lehet vásárolni, és mennyi magyar forintért? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Március3, 2005 Megoszt Elküldve Március3, 2005 Sziasztok! Elárulnátok, hogy ezt a Protec-et merre lehet vásárolni, és mennyi magyar forintért? Köszi Kecskemét, Mindszenti krt, Kiss és társa autósbolt. 2500 Ft ha van törzsvásárlóid akkor -10% Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március3, 2005 Megoszt Elküldve Március3, 2005 Erős a tisztító hatása, amit már a tankban is kifejt, így érdemes a Proteces kezelés után még egy tankot kijárni, és utána cserélni a benyaszűrőt. Kb. 1500HUF pluszköltség. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
steven2002 Elküldve Március4, 2005 Megoszt Elküldve Március4, 2005 Köszi! Valahol itt Pesten is tudtok címet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március4, 2005 Megoszt Elküldve Március4, 2005 tudunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Március4, 2005 Megoszt Elküldve Március4, 2005 tudunk. :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március4, 2005 Megoszt Elküldve Március4, 2005 Uhuhu alaból tud szerválni ilyesmit, mert az ex munkahelyén ugye, vagy ne árulkodjak? :oops: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
CommodoreC Elküldve Március4, 2005 Megoszt Elküldve Március4, 2005 Sziasztok Nem igazán tudtam eldönteni,hogy hova írhatom le a problémám,ezért ha rossz helyen járnék,akkor bocsi. Egyszer,-önhibámon kívül- meghasaltam egy árokban.Szerencsére nem lett nagy baja a kicsikémnek (kivülröl).De azóta nem megy az 5-ös henger.Már kicseréltem a gyertyát,a kábelt,a rotort és az elosztót.Szikrát ad rendesen,de a henger mégse műkszik.Léccike segítsen aki tud.Előre is köcce Ja igen.A szóban forgó gépcsoda egy Commodore C 2.5 E Luxus Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Március4, 2005 Megoszt Elküldve Március4, 2005 Vajon hol kapott a motor ütést a koppanás során? Ha meg nem az a gond, akkor tán einspritz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március4, 2005 Megoszt Elküldve Március4, 2005 Sziasztok Nem igazán tudtam eldönteni,hogy hova írhatom le a problémám,ezért ha rossz helyen járnék,akkor bocsi. Egyszer,-önhibámon kívül- meghasaltam egy árokban.Szerencsére nem lett nagy baja a kicsikémnek (kivülröl).De azóta nem megy az 5-ös henger.Már kicseréltem a gyertyát,a kábelt,a rotort és az elosztót.Szikrát ad rendesen,de a henger mégse műkszik.Léccike segítsen aki tud.Előre is köcce Ja igen.A szóban forgó gépcsoda egy Commodore C 2.5 E Luxus nem hiszem hogy a kettő összefügg......... ha szikra van akkor benzin nics..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március4, 2005 Megoszt Elküldve Március4, 2005 Vagy kompresszió nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steven2002 Elküldve Március4, 2005 Megoszt Elküldve Március4, 2005 És ezt a titkot megosztod velünk is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aga Elküldve Március4, 2005 Megoszt Elküldve Március4, 2005 A Protek kezelés után mindenképpen kell szűröt cserélni? Én most cseréltettem a benya szűröt 2 hónapja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március4, 2005 Megoszt Elküldve Március4, 2005 A Protek kezelés után mindenképpen kell szűröt cserélni? Én most cseréltettem a benya szűröt 2 hónapja. Gábor szerint igen.Én meg nem akarom kétségbe vonni a protec tisztító hatását, főleg, hogy ha winn's-t öntesz bele, azt szűrőcsere nélkül, 2000km-ként megteheted, viszont a Protec oldalán ott volt, hogy évente 1X, vagy 15e. km után kell, Lehet megismételni.Szóval sztem még az ü.a.tankot is lebontja. Szóval én biztos, hogy cserélni fogom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
CommodoreC Elküldve Március4, 2005 Megoszt Elküldve Március4, 2005 Köszi az ötleteket.Asszem hétvégén rávetem magam az ügyre.De mi van akkor,ha kap pitrót,meg jó a kompresszió is? Tulképpen azért fűztem össze a két dolgot,mert csak a baleset óta csinálja ezt :) Izééé...az nem lehetséges,hogy az injektor vezérlő elektronikának lett valami nyavajája a hirtelen ütéstől?? Az a helyzet,hogy nem igazán értek ezekhez a belsőbb dolgokhoz.Egyenlőre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts