fábi Elküldve Január2, 2008 Elküldve Január2, 2008 Kösz! :huh: Akkor a "felső" főtengelyfordulat jeladő nincs, mert az a vezérműtengely jeladó. A vezérműtengely jeladó cseréjén gondolkodom, az érdekelne hogy bonyolult-e a kiszedése. Mert így ránézésre nem tűnik nehéznek, de remélem nincs benne semmi furfang. Esetleg valami amire oda kell figyelni, vagy csak kiveszem régit és berakom a helyére az újat, és műxik.
opel16v Elküldve Január2, 2008 Elküldve Január2, 2008 Hát ha neked is úgy van mint nekem az X16XEL-en, akkor a vezérműszíjat le kell szedni hozzá :huh:
mackosajt Elküldve Január2, 2008 Elküldve Január2, 2008 Kösz! :huh: Akkor a "felső" főtengelyfordulat jeladő nincs, mert az a vezérműtengely jeladó. A vezérműtengely jeladó cseréjén gondolkodom, az érdekelne hogy bonyolult-e a kiszedése. Mert így ránézésre nem tűnik nehéznek, de remélem nincs benne semmi furfang. Esetleg valami amire oda kell figyelni, vagy csak kiveszem régit és berakom a helyére az újat, és műxik. szíjburkolat le, gyertyafedél le, és egy csavar fogja. Legalábbis X18XE-n, és nem sokban tér el az X20XEV-től. :lol: mondjuk a szíjburkolat leszedéséig b vectrán sok a szopás, de gondolom többin sem oly egyszerű (hosszbordás szíj leszedése, esetleg légszűrő ház, esetleg mocitartó bak.
mackosajt Elküldve Január2, 2008 Elküldve Január2, 2008 A vezetéke nem a vezszíj alatt megy? :huh: nem. felülről megy a gyertyatakaró végében egy csatival a jeladóra. :lol: A tartó csavarhoz meg simán hozzá lehet férni a vezérmű kerekek között.
fábi Elküldve Január8, 2008 Elküldve Január8, 2008 Hi! Na kivettem a vezérműtengely jeladót. A mackósajt által leírt folyamat útján jutottam el addig az egyetlen árva csavarig. Kösz!!! Légszűrőház ki => Hosszbordás szíj le => Szíjburkolat ki, és megpillantottam a csavart a vezérműkerekek között (persze torx ráadásul külső). Kibaszott nehezen jött ki a csavar. Elképzelhető, hogy be volt ragasztva? Mert van a végén valami megkövesedett, besárgult cucc. Ha igen akkor én is ragasszam vissza a csavart? (Természetesen újat rakok be. SIMA HATLAPFEJŰT!!!) Mivel??? Vagy csak simán tegyem vissza, esetleg egy rugós alátét?
FPepe Elküldve Január8, 2008 Elküldve Január8, 2008 Hi! Na kivettem a vezérműtengely jeladót. A mackósajt által leírt folyamat útján jutottam el addig az egyetlen árva csavarig. Kösz!!! Légszűrőház ki => Hosszbordás szíj le => Szíjburkolat ki, és megpillantottam a csavart a vezérműkerekek között (persze torx ráadásul külső). Kibaszott nehezen jött ki a csavar. Elképzelhető, hogy be volt ragasztva? Mert van a végén valami megkövesedett, besárgult cucc. Ha igen akkor én is ragasszam vissza a csavart? (Természetesen újat rakok be. SIMA HATLAPFEJŰT!!!) Mivel??? Vagy csak simán tegyem vissza, esetleg egy rugós alátét? Sztem egy rugós alátét elég lesz :huh:
bandi56 Elküldve Január8, 2008 Elküldve Január8, 2008 Sztem egy rugós alátét elég lesz :huh: Szerintem ragaszd be és 8.8-as csavart tegyél bele.
opel16v Elküldve Január8, 2008 Elküldve Január8, 2008 nem kell ragasztani, sőt, ne is próbáld túlhúzni se, mert kijön a menet könnyen a hf-ből. Simán meg kell húzni, és kész. nem fog kilazulni.
fábi Elküldve Január9, 2008 Elküldve Január9, 2008 Kösz a gyors válaszokat. A csavar 8.8-as (ez az alap). Tök jó, hogy mind a három válaszlehetőségre jött egy szavazat :huh: :lol:
opel16v Elküldve Január9, 2008 Elküldve Január9, 2008 én évente egyszer leszedem, és eddig még sosem lazult le magától nem használok ragasztót és rugós anyát sem ha ez megnyugtat :huh:
mackosajt Elküldve Január9, 2008 Elküldve Január9, 2008 én azt a torx-os csavart asszem 8-as dugókulccsal csavartam ki, és simán vissza is húztam. Azóta sem kellett hozzányúlni (mármint mióta az első blikkre utángyári jeladóra cserélés után sikerült egy gyárit szerezni, módosított csatlakozóval, egy véletlen csergős árelütésnek köszönhetően utángyártott árban)
FPepe Elküldve Január9, 2008 Elküldve Január9, 2008 ...egy véletlen csergős árelütésnek köszönhetően utángyártott árban) Na most lebuktál :huh:
mackosajt Elküldve Január9, 2008 Elküldve Január9, 2008 Na most lebuktál :huh: nem én voltam a ludas. Őszintén, én az ident legdrágábbat választottam, és megdöbbentünk, hogy GM doboz jött... rövid telefon után ide is adta a boltos, mert Pesten hibáztak, így benyelték. 25 helyett 14-ért kaptam a gyárit...
fábi Elküldve Január9, 2008 Elküldve Január9, 2008 én évente egyszer leszedem, és eddig még sosem lazult le magától nem használok ragasztót és rugós anyát sem ha ez megnyugtat :huh: OK! Megnyugtattál. én azt a torx-os csavart asszem 8-as dugókulccsal csavartam ki, és simán vissza is húztam. Azóta sem kellett hozzányúlni (mármint mióta az első blikkre utángyári jeladóra cserélés után sikerült egy gyárit szerezni, módosított csatlakozóval, egy véletlen csergős árelütésnek köszönhetően utángyártott árban) Nekem a 7-es nagy volt rá, a 6-ost meg egy picit noszogatni kelett a kalapáccsal. :lol: Ezért nem akarom visszatenni, meg ha legközelebb ki kell venni elég lesz a 10-es dugókúcs. Kösz, akkor én is csak simán visszahúzom.
fábi Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 Hali! Megint itt vagyok. Az alapjáratszabályzó mocimnak halk zümmögő hangja van (mint amikor tök csend van és egy szúnyog zümmög a fülemnél). Ha ráadom a gyújtást, járó motornál nem tudom, mert a motorzajtól nem hallatszik. Ez normális?
fábi Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 Kösz! De akkor az unokaöcsém gépében (Astra F X14XE) miért nem zümmög?
mackosajt Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 gyanítom, hogy 2 teljesen más konstrukciójú alapjárati mociról van szó
opel16v Elküldve Január12, 2008 Elküldve Január12, 2008 Kösz! De akkor az unokaöcsém gépében (Astra F X14XE) miért nem zümmög? azon is zümmög, csak nem hallod :huh: tudtommal mindegyik ilyen alapjárati motorral megáldott opel autó gyújtás ráadás után pozícionálja az alapjárati motort :lol:
fábi Elküldve Január13, 2008 Elküldve Január13, 2008 És csak addig kell zümmögnie, amíg pozícionál, vagy utána is. Mert nekem addig zúg amíg a gyújtás rá van adva.
wessz Elküldve Január13, 2008 Elküldve Január13, 2008 És csak addig kell zümmögnie, amíg pozícionál, vagy utána is. Mert nekem addig zúg amíg a gyújtás rá van adva. Nyugi normális.Omega-B nél is ez van X20XEV. HA nem ingadozik az alapjáratod akkor jó.
smederevo Elküldve Január25, 2008 Elküldve Január25, 2008 Szasztok! Meg tudná-e valaki mindani hogy a Corzaban hol van a külsö hömérö szenzora. Kezd kontakthibás lenni és szeretném kipucolni. CorsaB Swing 1,5.D
opel16v Elküldve Január25, 2008 Elküldve Január25, 2008 első lökös aljában kellene keresni valahol. f astránál, b omegánál legalábbis ott van.
Recommended Posts