Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Kösz! :huh:

Akkor a "felső" főtengelyfordulat jeladő nincs, mert az a vezérműtengely jeladó.

A vezérműtengely jeladó cseréjén gondolkodom, az érdekelne hogy bonyolult-e a kiszedése.

Mert így ránézésre nem tűnik nehéznek, de remélem nincs benne semmi furfang.

Esetleg valami amire oda kell figyelni, vagy csak kiveszem régit és berakom a helyére az újat, és műxik.

Elküldve
Kösz! :huh:

Akkor a "felső" főtengelyfordulat jeladő nincs, mert az a vezérműtengely jeladó.

A vezérműtengely jeladó cseréjén gondolkodom, az érdekelne hogy bonyolult-e a kiszedése.

Mert így ránézésre nem tűnik nehéznek, de remélem nincs benne semmi furfang.

Esetleg valami amire oda kell figyelni, vagy csak kiveszem régit és berakom a helyére az újat, és műxik.

szíjburkolat le, gyertyafedél le, és egy csavar fogja. Legalábbis X18XE-n, és nem sokban tér el az X20XEV-től. :lol:

mondjuk a szíjburkolat leszedéséig b vectrán sok a szopás, de gondolom többin sem oly egyszerű (hosszbordás szíj leszedése, esetleg légszűrő ház, esetleg mocitartó bak.

Elküldve
A vezetéke nem a vezszíj alatt megy? :huh:

nem. felülről megy a gyertyatakaró végében egy csatival a jeladóra. :lol: A tartó csavarhoz meg simán hozzá lehet férni a vezérmű kerekek között.

Elküldve

Hi!

Na kivettem a vezérműtengely jeladót.

A mackósajt által leírt folyamat útján jutottam el addig az egyetlen árva csavarig. Kösz!!!

Légszűrőház ki => Hosszbordás szíj le => Szíjburkolat ki, és megpillantottam a csavart a vezérműkerekek között (persze torx ráadásul külső).

Kibaszott nehezen jött ki a csavar.

Elképzelhető, hogy be volt ragasztva? Mert van a végén valami megkövesedett, besárgult cucc.

Ha igen akkor én is ragasszam vissza a csavart? (Természetesen újat rakok be. SIMA HATLAPFEJŰT!!!)

Mivel???

Vagy csak simán tegyem vissza, esetleg egy rugós alátét?

Elküldve
Hi!

Na kivettem a vezérműtengely jeladót.

A mackósajt által leírt folyamat útján jutottam el addig az egyetlen árva csavarig. Kösz!!!

Légszűrőház ki => Hosszbordás szíj le => Szíjburkolat ki, és megpillantottam a csavart a vezérműkerekek között (persze torx ráadásul külső).

Kibaszott nehezen jött ki a csavar.

Elképzelhető, hogy be volt ragasztva? Mert van a végén valami megkövesedett, besárgult cucc.

Ha igen akkor én is ragasszam vissza a csavart? (Természetesen újat rakok be. SIMA HATLAPFEJŰT!!!)

Mivel???

Vagy csak simán tegyem vissza, esetleg egy rugós alátét?

Sztem egy rugós alátét elég lesz :huh:

Elküldve

nem kell ragasztani, sőt, ne is próbáld túlhúzni se, mert kijön a menet könnyen a hf-ből.

Simán meg kell húzni, és kész. nem fog kilazulni.

Elküldve

Kösz a gyors válaszokat.

A csavar 8.8-as (ez az alap).

Tök jó, hogy mind a három válaszlehetőségre jött egy szavazat :huh: :lol:

Elküldve

én azt a torx-os csavart asszem 8-as dugókulccsal csavartam ki, és simán vissza is húztam. Azóta sem kellett hozzányúlni (mármint mióta az első blikkre utángyári jeladóra cserélés után sikerült egy gyárit szerezni, módosított csatlakozóval, egy véletlen csergős árelütésnek köszönhetően utángyártott árban)

Elküldve
Na most lebuktál :huh:

nem én voltam a ludas. Őszintén, én az ident legdrágábbat választottam, és megdöbbentünk, hogy GM doboz jött... rövid telefon után ide is adta a boltos, mert Pesten hibáztak, így benyelték. 25 helyett 14-ért kaptam a gyárit...

Elküldve
én évente egyszer leszedem, és eddig még sosem lazult le magától

nem használok ragasztót és rugós anyát sem

ha ez megnyugtat :huh:

OK! Megnyugtattál.

én azt a torx-os csavart asszem 8-as dugókulccsal csavartam ki, és simán vissza is húztam. Azóta sem kellett hozzányúlni (mármint mióta az első blikkre utángyári jeladóra cserélés után sikerült egy gyárit szerezni, módosított csatlakozóval, egy véletlen csergős árelütésnek köszönhetően utángyártott árban)

Nekem a 7-es nagy volt rá, a 6-ost meg egy picit noszogatni kelett a kalapáccsal. :lol:

Ezért nem akarom visszatenni, meg ha legközelebb ki kell venni elég lesz a 10-es dugókúcs.

Kösz, akkor én is csak simán visszahúzom.

Elküldve

Hali!

Megint itt vagyok.

Az alapjáratszabályzó mocimnak halk zümmögő hangja van

(mint amikor tök csend van és egy szúnyog zümmög a fülemnél).

Ha ráadom a gyújtást, járó motornál nem tudom, mert a motorzajtól nem hallatszik.

Ez normális?

Elküldve
Kösz!

De akkor az unokaöcsém gépében (Astra F X14XE) miért nem zümmög?

azon is zümmög, csak nem hallod :huh:

tudtommal mindegyik ilyen alapjárati motorral megáldott opel autó

gyújtás ráadás után pozícionálja az alapjárati motort :lol:

Elküldve
És csak addig kell zümmögnie, amíg pozícionál, vagy utána is.

Mert nekem addig zúg amíg a gyújtás rá van adva.

Nyugi normális.Omega-B nél is ez van X20XEV.

HA nem ingadozik az alapjáratod akkor jó.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Szasztok!

Meg tudná-e valaki mindani hogy a Corzaban hol van a külsö hömérö szenzora.

Kezd kontakthibás lenni és szeretném kipucolni.

CorsaB Swing 1,5.D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.