ivannorbi Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Ezt találtam az így csináldban. Remélem tudtam segíteni. Köszi! :wink: Most már van valami kiindulási alap! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Én ha lesz időm csinálok itthon bikakábelt!Van ######a sodrott,réz heggesztő trafóhoz gyártott kábel,kb 20mm vastag,abból lészen majd! 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 ...van ######a sodrott,réz kábel,kb 20mm vastag... Uhh, és mit akarsz bikázni, hajómotort vagy dízelmozdonyt? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Uhh, és mit akarsz bikázni, hajómotort vagy dízelmozdonyt? :D Gondolom majd vontatókötélnek is ezt használja majd! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Gondolom majd vontatókötélnek is ezt használja majd! :D Pontosan! :P 2 in 1 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November4, 2005 Megoszt Elküldve November4, 2005 Ugye korábban nyöszörögtem, hogy nem szól a riasztóm, csak némán villog szegény verda magában.A tavasszal egy villanyász megnézte, és megállapította, hgy nem kap jelet a sziréna.Ma elmentem egy más álltal ajánlott villanyászhoz, aki nemes 1Xűséggel megoldotta gondom.Megforrasztotta az eltört, v. inkább elvágott vezetéket.Most végre hallom a hangját.Jah', amúgy szörnyű! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November4, 2005 Megoszt Elküldve November4, 2005 Akkor az első elég gyors és pontatlan munkát végzett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ben81 Elküldve November19, 2005 Megoszt Elküldve November19, 2005 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni.(Kadett E Cabrio 2000 ccm) Történt tegnap,hogy amikor hazaértem és álltam a kapu előtt a kocsival,hirtelen leállt a motor. Próbáltam indítózni,de nem indult be a gépsárkány azóta sem. Pörgeti az önindító,gyújtás van,de csak pörget,pörget és pörget... Kb.egy éve történt szinte ugyanez,de akkor menet közben állt meg és úgy kellett hazavontatni a halál f**száról. Akkor azt állapította meg a szerelő hogy a computerrel volt valami hiba,amit megfoltozott harmincvalahányezerért. A gyertyák már elég rég lettek kicserélve és az akksi sem százas,de sztem nem azzal lesz gond. (mindenesetre kicserélem őket) Történt már veletek ilyen? Valami infóval el tudnátok látni,hogy milyen hibalehetőségek lehetnek? Előre is köszönöm: -Bence- Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve November19, 2005 Megoszt Elküldve November19, 2005 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni.(Kadett E Cabrio 2000 ccm) Történt tegnap,hogy amikor hazaértem és álltam a kapu előtt a kocsival,hirtelen leállt a motor. Próbáltam indítózni,de nem indult be a gépsárkány azóta sem. Pörgeti az önindító,gyújtás van,de csak pörget,pörget és pörget... Kb.egy éve történt szinte ugyanez,de akkor menet közben állt meg és úgy kellett hazavontatni a halál f**száról. Akkor azt állapította meg a szerelő hogy a computerrel volt valami hiba,amit megfoltozott harmincvalahányezerért. A gyertyák már elég rég lettek kicserélve és az akksi sem százas,de sztem nem azzal lesz gond. (mindenesetre kicserélem őket) Történt már veletek ilyen? Valami infóval el tudnátok látni,hogy milyen hibalehetőségek lehetnek? Előre is köszönöm: -Bence- Először is próbáld levenni az akksi sarut, hogy törlődjön a computer nemóriája, majd vissza. Ezt csak így láttatlanban mondom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ben81 Elküldve November20, 2005 Megoszt Elküldve November20, 2005 Először is próbáld levenni az akksi sarut, hogy törlődjön a computer nemóriája, majd vissza. Ezt csak így láttatlanban mondom. Ok,akkor csinálunk egy modemresetet is. :P Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve November20, 2005 Megoszt Elküldve November20, 2005 Ok,akkor csinálunk egy modemresetet is. Köszönöm! És akkor mi lesz, nekem nem történt semmi azonkívül hogy vissza kell állítani az órát. :smt101 Link to comment Megosztás: More sharing options...
npetike Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 Sziasztok! Van egy opel vectra a 1995, 2.0 I c20ne motorral, klímával. Az lenne a kérdésem, hogy a belső levegő keringetés nem akar bekapcsolni. A kapcsolót már kicseréltem, de csak nem akar műküdni. Hol keressem a hibát? Köszi Petya Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve November23, 2005 Megoszt Elküldve November23, 2005 Keress rá, mert azt hiszem Ákos már írt róla, ledarálódik vmi fogaskerék vagy hasonló, amiatt nem működik, de akár csati is lazulhat vagy motor hibás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November23, 2005 Megoszt Elküldve November23, 2005 Az nem vákumos működtetésű? Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve November23, 2005 Megoszt Elküldve November23, 2005 Vectrában, úgy tudom, már elektromos volt, mint a g-asztmában. Habár A-vectra, lehet, hogy vákuumos. De npetike kapcsolót írt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
npetike Elküldve November23, 2005 Megoszt Elküldve November23, 2005 Köszi az infokat, kicsit utánakerestem a fórumban. És azt olvastam hogy a belső keringetés csak akkor műxik ha nincs az ablakra irányítva a levegő. Ezt most rögtön ki is próbálom:) Ha valóban így van, akkor megőrülök:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
npetike Elküldve November23, 2005 Megoszt Elküldve November23, 2005 Valóban így van, csak akkor műxik a keringetés ha az ablakra nem fújsz levegőt:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve November24, 2005 Megoszt Elküldve November24, 2005 Valóban így van, csak akkor műxik a keringetés ha az ablakra nem fújsz levegőt:) Ez mókás.. nálam meg akkor is működik :roll: a fene érti a logikájukat.. (mondjuk van benne, mert ha úgy fujatok, egy idő után párásodik) de akkor az enyémből mééé hagyták ki ezt a funktiont? :lol: mindegy. Nálam amúgy vákumos... Link to comment Megosztás: More sharing options...
npetike Elküldve November24, 2005 Megoszt Elküldve November24, 2005 Mondjuk én nem szeretem ha kikapcsol mikor az ablakot fújom, például ha gyorsan el akarom zárni a kinti levegőt, (busz mellett állok a piros lámpánál és okádja rám a füstöt) nem tudod egyetlen gombnyomással megoldani.:lol: Lustaság mindenekfelett:P Mivel nem világított szétkaptam a keringető gombját, és láttam hogy van benne egy kis panel amibe 2 izzó van forrasztva, és könnyen kiszedhető. A kérdésem az, hogy ilyen kis izzópanelt lehet kapni külön is? Mert van pár gombom amin ki kellene a világítást cserélni. Ja mégegy, nem tudjátok hogy a középkonzolon a fűtés kezelő kapcsolóknál hány izzó van? Mert jelenleg nem világít egy sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve November24, 2005 Megoszt Elküldve November24, 2005 Elvileg minden gomb 1 izzó.... de hogy a Vectrán így van-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ben81 Elküldve November26, 2005 Megoszt Elküldve November26, 2005 És akkor mi lesz, nekem nem történt semmi azonkívül hogy vissza kell állítani az órát. :smt101 Na, kiderült mi volt a hiba okozója. Az AC-n van két vezeték,ami eloxidálódott,ma megmozgattuk és pöccre indult a gép! Über alles Opel!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve November27, 2005 Megoszt Elküldve November27, 2005 az ugye ältalänos, hogy a szivargyujto csak räadott gyujtäsnäl ad äramot? a mostani autokban is igy van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve November27, 2005 Megoszt Elküldve November27, 2005 az enyém nem mostani, de azon is csak a gyújtás ráadása után műxik Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve November27, 2005 Megoszt Elküldve November27, 2005 nálam is... nekem elösször fura is volt.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts