Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Most is 5-6 csak alig lehet kapni, már ha van. Ezzel szerintem nem is lesz gond, csak a cséréhez kéne leírás.

Az nem nehéz :wink:

Megbontod a sárvédőburkolatot és ott van mögötte 8)

Szerválj egy aknát és akkor fetrengened sem kell :wink:

Elküldve

Akkor kijön a lökös leszedése nélkül is? Sárvédő burkolat az mi/hol/merre?

(tök ciki hogy ennyire nem értek a kasztnihoz, meg az ilyen jellegű dolgokhoz... :oops: :oops: )

Elküldve
Akkor kijön a lökös leszedése nélkül is? Sárvédő burkolat az mi/hol/merre?

(tök ciki hogy ennyire nem értek a kasztnihoz, meg az ilyen jellegű dolgokhoz... :oops: :oops: )

Az a belső burkolata az első keréknek.Vagy mifene.Ott vannak azok a pici csavarok az első sárvédő szélén.Pofon1Xű.Skubizd meg!

Elküldve

Az a belső burkolata az első keréknek.Vagy mifene.Ott vannak azok a pici csavarok az első sárvédő szélén.Pofon1Xű.Skubizd meg!

Tényleg!! :( :oops: :oops:

Azt mindenképpen le kell szedni hogy hozzáférjek?

Elküldve

Tényleg!! :( :oops: :oops:

Azt mindenképpen le kell szedni hogy hozzáférjek?

Az első csavarokat célszerű kiszedni, mert elég rugalmas, és könnyebben hozzéférsz a lámpávelekhez.Nem nagy kunszt.

Elküldve
A Kadett Digit honnan kapja a sebesség jelet?

Bocs, de ezt valahogy nem olvastam eddíg. :oops:

Ha még nem oldódott volna meg eddíg:

Külön sebességjeladója van, ami a váltó kmspirál-kihajtásába van betekerve a váltó és a spirál közé. Az, hogy hány jelet kell adnia bowdenfordulatonként, a váltótól függ. Így van az, hogy nekem hatos jeladó van beszerelve, tízes helyett, így mérföldben mér...

Egy német oldalon volt egy táblázat, amiben szerepeltek a váltókódok és, hogy melyikhez milyen jeladó kell, de sajnos az összes könyvjelzőmet sikerült törölnöm, mert idióta vagyok.

Ha injektoros a vas, lehet, hogy eleve benne van, mint WEG-jeladó.

Elküldve

Bocs, de ezt valahogy nem olvastam eddíg. :oops:

Ha még nem oldódott volna meg eddíg:

Külön sebességjeladója van, ami a váltó kmspirál-kihajtásába van betekerve a váltó és a spirál közé. Az, hogy hány jelet kell adnia bowdenfordulatonként, a váltótól függ. Így van az, hogy nekem hatos jeladó van beszerelve, tízes helyett, így mérföldben mér...

Egy német oldalon volt egy táblázat, amiben szerepeltek a váltókódok és, hogy melyikhez milyen jeladó kell, de sajnos az összes könyvjelzőmet sikerült törölnöm, mert idióta vagyok.

Ha injektoros a vas, lehet, hogy eleve benne van, mint WEG-jeladó.

Thx.Ez egy 1.2S karbis 45LE-s szörnyeteg, és 4 gangos, valszeg F-12-es váltó van benne.:(

Szóval akkor milyen is az a spec. jeladó? :?:

Elküldve

Kb. két éve hasznalok egy mio gps-es pda-t szivargyujtorol. (astra g) Meg soha semmi baja nem lett.

uff

Uhh.. nah látod azt nem is gondoltam hogy egy ekkora kraftot is felvesznek.

De figy?! most nem értem teljesen a szivargyújtó játékot...

Ha tesz bele szivargyújtót, + vesz hozzá fesz stabos adaptert, az se fog tudni sztem ekkora áramot.. ha meg símán szivargyújtó.. akkor az 14.4 is lehet...

Akkor egy áteresztőtranyos táp, mondjuk egy bika 2N3055 el :?: :wink:

Vagy hogy még profibb legyen egy 723+2N3055 egy méretes hűtőbordán :twisted:

annyi ilyen kapcsolás van, mint a szemét... és nem nagy költség.. bár kinek mit jelent a nagy.. mondjuk én a fiókban lévő dolgokból ösze tudnám rakni, annó beraktároztam :oops: :wink: :(

  • 2 weeks later...
Elküldve

ha útközben veszek egy új akksit a régit ott helyben kötelesek át/visszavenni?

hova tehetem?

van valami elhelyezési/átvételi vagy környezetvédelmi vagy akármilyen díja?

Elküldve
ha útközben veszek egy új akksit a régit ott helyben kötelesek át/visszavenni?

hova tehetem?

van valami elhelyezési/átvételi vagy környezetvédelmi vagy akármilyen díja?

Lehet,hogy a benyakúton átveszik de nem bizztos :roll:

Elküldve
ha útközben veszek egy új akksit a régit ott helyben kötelesek át/visszavenni?

hova tehetem?

van valami elhelyezési/átvételi vagy környezetvédelmi vagy akármilyen díja?

A jobb helyeken tuti visszaveszik Kecsón tudok is ilyet.
Elküldve

Hali!

A következő a porblémám, illetve nem is probléma, csak kényelmi szempont.

Az autómba szerelt riasztónak van olyan funkciója, hogy gyújtásráadásnál bezárja a centrált, illetve levételnél nyitja. Viszont az autóm nem engedi gyújtás alatt (elektronikusan nem, mechanikusan igen) zárni a centrált, mert az a távirányitó szinkronizálási állapota. Tudja valaki, hogy hogyan lehetne ezt probelemet áthidalni, vagy mondjuk engedélyezni a gyújtás alatti centrálvezérlést?

Előre is kösz a segítséget.

Elküldve
A méh telepeken még fizetnek is érte kiló alapján.

Ez tényleg igaz, amikor a wartburgom leadtam akkor még néztem is az árakat akksira, de ha jól emlékszem csak bizonyos kg felett vesznek át.

De az is előfordulhat, hogy rosszul emlékszem.

Elküldve

valaki tud nekem segíteni?

valami hibaüzenet!

az akummulátor és a kézifék visszajelzője néha felvillanik menet közben!

mit jelent ez?

légyszi e-mailben válasszoljatok, ha tudtok segíteni!:

somalaci@yahoo.com

Elküldve

Lehet,hogy nem pont ide való a kérdésem,de jobb topicot nem találtam neki.2 hónap mulva lesz 2 éves a C Corsam. Októberben vinném az éves átvizsgálásra,de kiirta az INSP 1000 -T.ami a könyve szerint azt jelenti :1 héten belül vigyem be.Kérdésem a köv. Ráérek októberig vagy vigyem máris a szervizbe a gépet

Elküldve

ja: kozben ideiglenesen megoldodott az akksi problemam,

masik kocsirol bikazva beindult, negyedora alapjarat utan toltott annyit, hogy akksirol beindult, 10 perc mulva (3km) tankolas utan is indult. ekkor kb 11 volt volt a fedelzeti feszultseg mutato szerint, majd Dunafoldvarnal mar elerte a standard 13 voltot (ennyi szokott lenni altalaban) masnap ejjel vegig szolt a radio kocsiban alvas kozben, ezutan is indult.

ez egy legalabb 4 eves akksi (OPEL Perion 44Ah) es akkor most mar legalabb 7szer lenullaztam (ebbol 5szor a generator toltotte fol bepoccintes utan), tulajdonkeppen lehet hogy megerett a cserere, ezert gondoltam, hogy kuka lett az akksim.

koszi a tippeket az elhelyezessel kapcsolatban

Elküldve
Lehet,hogy nem pont ide való a kérdésem,de jobb topicot nem találtam neki.2 hónap mulva lesz 2 éves a C Corsam. Októberben vinném az éves átvizsgálásra,de kiirta az INSP 1000 -T.ami a könyve szerint azt jelenti :1 héten belül vigyem be.Kérdésem a köv. Ráérek októberig vagy vigyem máris a szervizbe a gépet ?Sürgős választ várok.

Lehet,hogy a kilóméter lett meg? :roll:

Más márkánál pl úgy van,hogy 1 év vagy 15000 KM. Amelyiket hamarabb eléri. 8)

Lehet,hogy a kilométer miatt írta ki :roll:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.