rtomi Elküldve Július22, 2005 Megoszt Elküldve Július22, 2005 Most is 5-6 csak alig lehet kapni, már ha van. Ezzel szerintem nem is lesz gond, csak a cséréhez kéne leírás. Az nem nehéz :wink: Megbontod a sárvédőburkolatot és ott van mögötte 8) Szerválj egy aknát és akkor fetrengened sem kell :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Július22, 2005 Megoszt Elküldve Július22, 2005 Akkor kijön a lökös leszedése nélkül is? Sárvédő burkolat az mi/hol/merre? (tök ciki hogy ennyire nem értek a kasztnihoz, meg az ilyen jellegű dolgokhoz... :oops: :oops: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július22, 2005 Megoszt Elküldve Július22, 2005 Akkor kijön a lökös leszedése nélkül is? Sárvédő burkolat az mi/hol/merre? (tök ciki hogy ennyire nem értek a kasztnihoz, meg az ilyen jellegű dolgokhoz... :oops: :oops: ) Az a belső burkolata az első keréknek.Vagy mifene.Ott vannak azok a pici csavarok az első sárvédő szélén.Pofon1Xű.Skubizd meg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Július22, 2005 Megoszt Elküldve Július22, 2005 Az a belső burkolata az első keréknek.Vagy mifene.Ott vannak azok a pici csavarok az első sárvédő szélén.Pofon1Xű.Skubizd meg! Tényleg!! :( :oops: :oops: Azt mindenképpen le kell szedni hogy hozzáférjek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július22, 2005 Megoszt Elküldve Július22, 2005 Tényleg!! :( :oops: :oops: Azt mindenképpen le kell szedni hogy hozzáférjek? Az első csavarokat célszerű kiszedni, mert elég rugalmas, és könnyebben hozzéférsz a lámpávelekhez.Nem nagy kunszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Július22, 2005 Megoszt Elküldve Július22, 2005 Köszönöm szépen a helpet. Ha nekilátok, akkor majd csinálok hozzá valami fényképes howto-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GPont Elküldve Július22, 2005 Megoszt Elküldve Július22, 2005 A Kadett Digit honnan kapja a sebesség jelet? Bocs, de ezt valahogy nem olvastam eddíg. :oops: Ha még nem oldódott volna meg eddíg: Külön sebességjeladója van, ami a váltó kmspirál-kihajtásába van betekerve a váltó és a spirál közé. Az, hogy hány jelet kell adnia bowdenfordulatonként, a váltótól függ. Így van az, hogy nekem hatos jeladó van beszerelve, tízes helyett, így mérföldben mér... Egy német oldalon volt egy táblázat, amiben szerepeltek a váltókódok és, hogy melyikhez milyen jeladó kell, de sajnos az összes könyvjelzőmet sikerült törölnöm, mert idióta vagyok. Ha injektoros a vas, lehet, hogy eleve benne van, mint WEG-jeladó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július22, 2005 Megoszt Elküldve Július22, 2005 Bocs, de ezt valahogy nem olvastam eddíg. :oops: Ha még nem oldódott volna meg eddíg: Külön sebességjeladója van, ami a váltó kmspirál-kihajtásába van betekerve a váltó és a spirál közé. Az, hogy hány jelet kell adnia bowdenfordulatonként, a váltótól függ. Így van az, hogy nekem hatos jeladó van beszerelve, tízes helyett, így mérföldben mér... Egy német oldalon volt egy táblázat, amiben szerepeltek a váltókódok és, hogy melyikhez milyen jeladó kell, de sajnos az összes könyvjelzőmet sikerült törölnöm, mert idióta vagyok. Ha injektoros a vas, lehet, hogy eleve benne van, mint WEG-jeladó. Thx.Ez egy 1.2S karbis 45LE-s szörnyeteg, és 4 gangos, valszeg F-12-es váltó van benne.:( Szóval akkor milyen is az a spec. jeladó? :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
GPont Elküldve Július23, 2005 Megoszt Elküldve Július23, 2005 Szóval akkor milyen is az a spec. jeladó? :?: [url=http://blue-lcd.de/seiten/Umbauten/lcdeinbau.htm]Ezen az oldalon olvashaCC róla! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uff Elküldve Július25, 2005 Megoszt Elküldve Július25, 2005 Kb. két éve hasznalok egy mio gps-es pda-t szivargyujtorol. (astra g) Meg soha semmi baja nem lett. uff Uhh.. nah látod azt nem is gondoltam hogy egy ekkora kraftot is felvesznek. De figy?! most nem értem teljesen a szivargyújtó játékot... Ha tesz bele szivargyújtót, + vesz hozzá fesz stabos adaptert, az se fog tudni sztem ekkora áramot.. ha meg símán szivargyújtó.. akkor az 14.4 is lehet... Akkor egy áteresztőtranyos táp, mondjuk egy bika 2N3055 el :?: :wink: Vagy hogy még profibb legyen egy 723+2N3055 egy méretes hűtőbordán :twisted: annyi ilyen kapcsolás van, mint a szemét... és nem nagy költség.. bár kinek mit jelent a nagy.. mondjuk én a fiókban lévő dolgokból ösze tudnám rakni, annó beraktároztam :oops: :wink: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július25, 2005 Megoszt Elküldve Július25, 2005 Ha a saját autós szivargyújtós adapteréről használod, akkor nem is lehet gond. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Augusztus3, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2005 ha útközben veszek egy új akksit a régit ott helyben kötelesek át/visszavenni? hova tehetem? van valami elhelyezési/átvételi vagy környezetvédelmi vagy akármilyen díja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Augusztus3, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2005 ha útközben veszek egy új akksit a régit ott helyben kötelesek át/visszavenni? hova tehetem? van valami elhelyezési/átvételi vagy környezetvédelmi vagy akármilyen díja? Lehet,hogy a benyakúton átveszik de nem bizztos :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus3, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2005 nem volt arrol szó, hogy kötelesek átvenni? mmint ahol veszed? tőlem szó nélkül átvették az aksiboltban Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Augusztus3, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2005 oks köszi majd írom visszavették-e Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Augusztus4, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2005 ha útközben veszek egy új akksit a régit ott helyben kötelesek át/visszavenni? hova tehetem? van valami elhelyezési/átvételi vagy környezetvédelmi vagy akármilyen díja?A jobb helyeken tuti visszaveszik Kecsón tudok is ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jim Elküldve Augusztus10, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2005 Hali! A következő a porblémám, illetve nem is probléma, csak kényelmi szempont. Az autómba szerelt riasztónak van olyan funkciója, hogy gyújtásráadásnál bezárja a centrált, illetve levételnél nyitja. Viszont az autóm nem engedi gyújtás alatt (elektronikusan nem, mechanikusan igen) zárni a centrált, mert az a távirányitó szinkronizálási állapota. Tudja valaki, hogy hogyan lehetne ezt probelemet áthidalni, vagy mondjuk engedélyezni a gyújtás alatti centrálvezérlést? Előre is kösz a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Augusztus11, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2005 A méh telepeken még fizetnek is érte kiló alapján. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Augusztus11, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2005 A méh telepeken még fizetnek is érte kiló alapján. Ez tényleg igaz, amikor a wartburgom leadtam akkor még néztem is az árakat akksira, de ha jól emlékszem csak bizonyos kg felett vesznek át. De az is előfordulhat, hogy rosszul emlékszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma Elküldve Augusztus11, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2005 valaki tud nekem segíteni? valami hibaüzenet! az akummulátor és a kézifék visszajelzője néha felvillanik menet közben! mit jelent ez? légyszi e-mailben válasszoljatok, ha tudtok segíteni!: somalaci@yahoo.com Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus11, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2005 Valami testelési hiba lehet, nézd át a testkábeleket, főleg amik a motorblokkra mennek, és ott szanaszét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Augusztus15, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2005 Lehet,hogy nem pont ide való a kérdésem,de jobb topicot nem találtam neki.2 hónap mulva lesz 2 éves a C Corsam. Októberben vinném az éves átvizsgálásra,de kiirta az INSP 1000 -T.ami a könyve szerint azt jelenti :1 héten belül vigyem be.Kérdésem a köv. Ráérek októberig vagy vigyem máris a szervizbe a gépet Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Augusztus15, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2005 ....Lehet,hogy nem pont ide való a kérdésem,de jobb topicot nem találtam neki.... Mondjuk ez itt : http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=34&start=240 ? :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Augusztus15, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2005 ja: kozben ideiglenesen megoldodott az akksi problemam, masik kocsirol bikazva beindult, negyedora alapjarat utan toltott annyit, hogy akksirol beindult, 10 perc mulva (3km) tankolas utan is indult. ekkor kb 11 volt volt a fedelzeti feszultseg mutato szerint, majd Dunafoldvarnal mar elerte a standard 13 voltot (ennyi szokott lenni altalaban) masnap ejjel vegig szolt a radio kocsiban alvas kozben, ezutan is indult. ez egy legalabb 4 eves akksi (OPEL Perion 44Ah) es akkor most mar legalabb 7szer lenullaztam (ebbol 5szor a generator toltotte fol bepoccintes utan), tulajdonkeppen lehet hogy megerett a cserere, ezert gondoltam, hogy kuka lett az akksim. koszi a tippeket az elhelyezessel kapcsolatban Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Augusztus16, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2005 Lehet,hogy nem pont ide való a kérdésem,de jobb topicot nem találtam neki.2 hónap mulva lesz 2 éves a C Corsam. Októberben vinném az éves átvizsgálásra,de kiirta az INSP 1000 -T.ami a könyve szerint azt jelenti :1 héten belül vigyem be.Kérdésem a köv. Ráérek októberig vagy vigyem máris a szervizbe a gépet ?Sürgős választ várok. Lehet,hogy a kilóméter lett meg? :roll: Más márkánál pl úgy van,hogy 1 év vagy 15000 KM. Amelyiket hamarabb eléri. 8) Lehet,hogy a kilométer miatt írta ki :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts