ScatMan Elküldve Augusztus11, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2004 Tápiószecső! A befejezetlen fényváltókapcsolóhoz: nem szedtem szét, hanem kontaktsprével körbefújkáltam és most szuperül mükszik :) Asszem te írtad, hogy neked is Future Light Gold fényszóróizzóid vannak. Na, én most cseréltettem másodszor, megint leszakadt az egyik tompított szál. Három hónapig bírja ezek szerint. Mivel a mostanin 1 év gari van feltüntetve, kíváncsi leszek majd jövő januárban, mert én még 5 év jótállással vettem :? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus11, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2004 Tápiószecső! A befejezetlen fényváltókapcsolóhoz: nem szedtem szét, hanem kontaktsprével körbefújkáltam és most szuperül mükszik :) Asszem te írtad, hogy neked is Future Light Gold fényszóróizzóid vannak. Na, én most cseréltettem másodszor, megint leszakadt az egyik tompított szál. Három hónapig bírja ezek szerint. Mivel a mostanin 1 év gari van feltüntetve, kíváncsi leszek majd jövő januárban, mert én még 5 év jótállással vettem :? OFF Nem akartam ebbe a topikba írni de ha már megszólítanak nem leszek udvariatlan. Nem értem mire jó hogy ugyanazokat az altopikokat létrehozzuk itt is!? :smt017 ON Örülük hogy te is megoldottad. Szerencsére azóta én sem vettem észre hogy beugrott volna úgy hogy nem akartam. Az 1 év gari nekem is feltűnt de a mostanit úgy cserélte hogy odaadtam a régit és kaptam az újat. Nem nézte meg hogy rossz-e, hogy a számlán milyen dátum van. Ha ez így működik akkor örök életre el vagyok látva izzóval. :D Ha meg nem így működik akkor abból érdekes történetek keverednek majd ki. Először is beleegyezésem nélkül módosították a garanciafeltételeket. :shock: Másodszor pedig ha visszacserélek valamit akkor szerintem újraindul a garancia, viszont a cseréről nem kaptam semmi papírt. Honnan fogják tudni meddig tart a garim? :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ScatMan Elküldve Augusztus11, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus11, 2004 OFF Nem akartam ebbe a topikba írni de ha már megszólítanak nem leszek udvariatlan. Nem értem mire jó hogy ugyanazokat az altopikokat létrehozzuk itt is!? :smt017 ONBocs :oops: OFF egyenlőre ez van :) de VAN :D tudom, hogy őrület így, de nesztrájkojjunkmán ON ...Az 1 év gari nekem is feltűnt de a mostanit úgy cserélte hogy odaadtam a régit és kaptam az újat. Nem nézte meg hogy rossz-e, hogy a számlán milyen dátum van. Ha ez így működik akkor örök életre el vagyok látva izzóval. :D Ha meg nem így működik akkor abból érdekes történetek keverednek majd ki. Először is beleegyezésem nélkül módosították a garanciafeltételeket. :shock: Másodszor pedig ha visszacserélek valamit akkor szerintem újraindul a garancia, viszont a cseréről nem kaptam semmi papírt. Honnan fogják tudni meddig tart a garim? :shock: vhogy így volt velem is. Viszont nekem rányomott egy dátumot az eredeti számlámra. Az tuti, hogy balhé lesz, ha 1 évre módosították :twisted: Viszont nem tudom mivel bizonyítani, mert a számlán (természetesen) nincs rajta, ellenben őrizgetem az eredeti újságot, amiben a reklám volt. Ha nem fogadják el (nyomdahuba), akkor megtévesztés "a fennforgás" :D Amúgy a csomagoláson 5 év van, a matricán 1. nnamindegy, ez úgyse most fog kiderülni. Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus11, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2004 OFF tudom, hogy őrület így, de nesztrájkojjunkmán ON OFF Nem akartam és nem is fogok de ha az úgymond aktív fórumozó nem klubtagok elkezdenek ide rendszeresen irogatni akkor abból akkora összevisszaság lesz hogy még. Ez a topik annak lenne jó aki felnéz évente 3-szor és akad valami gondja amit amott nem talált meg. (szvsz) ON Amúgy a csomagoláson 5 év van, a matricán 1. nnamindegy, ez úgyse most fog kiderülni. Tényleg mivan ha lekaparom a matricát és azt mondom soha nem is volt rajta? Számlán még úgyis az eredeti dátum van akkor meg még 5 évre adták. :) Egyébként amíg ebből nincs gond addig nem izgatom nagyon magam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ScatMan Elküldve Augusztus12, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus12, 2004 Tényleg mivan ha lekaparom a matricát és azt mondom soha nem is volt rajta? Számlán még úgyis az eredeti dátum van akkor meg még 5 évre adták. :) Egyébként amíg ebből nincs gond addig nem izgatom nagyon magam. Az elsőn, amit vettem 5 éves matrica volt és így is reklámozták, ezért vettem meg. Az első cserélten semmi nem volt, most a másodikon megy 1 év gari. Gyanítom, hogy kb. kétszer fog még kiégni az 1. év leteltéig, ebből a második csere lesz vicces :wink: majd meglátjuk :? Neked rá van írva a számlára, hogy 5 év a gari? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus12, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2004 Neked rá van írva a számlára, hogy 5 év a gari? Nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Augusztus18, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2004 Reggel elszállt a km.óra spirálom, szerencsére könnyen cserélhető helyen a toldás előtt a sebváltó felé. Amikor a sebességem az óra szerint 50-ről 0-ra esett, ( 1mp alatt) utána a motorkontroll lámpa is elkezdett világítani( nem állandóan, de néha azért ég egy darabig aztán kialszik), ill. néha leesik az alapjárat (üresben) annyira, hogy időnként meg is áll, (eddig ilyen soha nem volt). A kérdésem a következő, ez utóbbi események a spirál szakadása után jelentkeztek először, ha kicserélem újra akkor elméletileg megszünnek? Esetleg lesz-e még valami teendőm (kiolvastatni a hibakódot stb...) Ha valakinek volt már ebben tapasztalata kérem jelezzen, előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus18, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2004 Gepard! Mivel az ECU a km-óra felől kapja a sebességjelet, természetes hogy annak kimaradása esetén furcsálja a MAP szenzor és a lambdaszonda értékeit sebesség nélkül, így hibát jelez, ill. vészprogramra kapcsol. Nekem is most ugyanez a bajom, csak Nekem a sperrdifi miatt nem működik jelenleg a km-óra. :) Hibakódot ki lehet olvastatni, de nem kötelező. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Augusztus18, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2004 Köszi megnyugtattál, remélem ilyen nyugodt leszek az új beszerelése után is :) Az ártól már úgyis elakadt a lélegzetem, de azért nem vészes 8180 ( -10% törzsvásárlói) péz a gyári, talán már itt is van az országban, holnap délre ígérték, hogy itt lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balázs Elküldve Augusztus19, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2004 HALi!! szerintetek ha veszek 1 BC kijelzöt a gépembe az mutat valamit?? Legalábbis az alapdolgokat pl:dátum idö stb.. persze most csak sima kijelzöm van.Azt rá lehet kötni?? TANXX. BalázsC20ne Link to comment Megosztás: More sharing options...
ScatMan Elküldve Augusztus26, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus26, 2004 Ezt a Társalgóban kezdtem, de ide jobban illik. Ilyen Astra F-re való FK gyártmányú lámpáról keresek infókat egy ideje. Írtam a gyártónak egy hete, mai napig nem reagáltak. A D&W-nél találtam (kicsit olcsóbban), de a bécsi bolt nem tud semmit róla, még csak nem is látták. A német központ még nem válaszolt, a magyar drágán hozná, ha lenne német készleten...de nincs. A honlapon júliust írtak, de ezek szerint még csak prototipus lehet. Hozzáteszem, hogy elvileg létezik majd Vectra A-hoz is... Nem olcsó játék (EUR 280-300+behozni), de szvsz baromi szép. Ha megtudok vmit közzéteszem, talán nem csak engem érdekel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fls Elküldve Augusztus28, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2004 Sziasztok! Egy ismerősöm törötten vett egy C18XE motoros '93-as F astrát. A javításig 3 évet állt az autó. A motorja újra össze lett rakva, az elöregedett, rozsdásodott alkatrészek cserélve lettek, így a vezérműtengelyek is. Pestről hozattak "sport" tengelyeket, de adatokat nem közöltek, csak hogy elindulni biztos,hogy el fog,csak hozzá kell programozni a vezérlőegységet. A probléma ott kezdődött,hogy első indításnál kb 10mp után kapta csak el és akkor is csattogva puffogva tért magához, majd beállt az alapjárat. A fordulatot nehezen vette, kipörgött rendesen és lassan is ejtette vissza. kb 5-10 perc járatás után az 5. indítózásra már nem akart többé elinduni. Ez után lett "levillogtatva" és az 56-os hibakódot jelzi, ami elvileg az alapjárati léptető motor "alacson feszültségét"(zárlat) jelenti. Kimérve ez is jó és a hiba törlése után, a csatlakozót lehúzva is ugyan ezt jelzi. Tudomásom szerint ez még nem befolyásolná az indulást. Később ez a hibajelenség meg is szűnt és most nincs semilyen hibakód. Üzemanyag nyomás megvan a gyújtás ráadás után egyből, indítózás alatt viszont nem megy a szivattyú és a gyújtótrafó sem kap vezérlést. Lehet ez a vezértengelyek miatt? Ha a MAF,főtengely,vez.tengely szenzor jó, a vez. egység minden tápfeszt megpap, akkor mi miatt gátolhatja még az indulást? AZ ECU típusa: Siemens Simtec 5G 5WK9 052 90 414 966A A tengelyek nem állíthatók Link to comment Megosztás: More sharing options...
ScatMan Elküldve Augusztus30, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus30, 2004 Ezt a Társalgóban kezdtem, de ide jobban illik. Ilyen Astra F-re való FK gyártmányú lámpáról keresek infókat egy ideje. Írtam a gyártónak egy hete, mai napig nem reagáltak. A D&W-nél találtam (kicsit olcsóbban), de a bécsi bolt nem tud semmit róla, még csak nem is látták. A német központ még nem válaszolt, a magyar drágán hozná, ha lenne német készleten...de nincs. A honlapon júliust írtak, de ezek szerint még csak prototipus lehet. Hozzáteszem, hogy elvileg létezik majd Vectra A-hoz is... Nem olcsó játék (EUR 280-300+behozni), de szvsz baromi szép. Ha megtudok vmit közzéteszem, talán nem csak engem érdekel. A levelek megtették hatásukat. Október/november... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus31, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2004 "indítózás alatt viszont nem megy a szivattyú és a gyújtótrafó sem kap vezérlést." Na ezt egészen biztos hogy nem a tengelyek okozzák. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve Augusztus31, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2004 Sziasztok! Remélem tud valaki segíteni! Van egy 1995.11. havi F Astrám,1,4-es.Nincs benne fordulatszámmérő,de most tudnék venni egy olyan kilóméterórát,amelyikben van.Kérdésem:be lehet simán rakni a régi helyére a fordszámmérőset,vagy kell valamit alakítani(csatik,saruk előkészítés,stb).+A furdszámmérőnek az előkészítése vajon benne van-e? AKI TUD SEGÍTSEN!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus31, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2004 Ha nincs is benne a fordszámjel, elég könnyen be lehet vezetni. Simán bele lehet rakni, akár otthon is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve Augusztus31, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2004 Hogyan?Mit kell hova kötni,hogy működjön a fordszámmérő? Megvehetem a cuccot nyugodtan?(8000HUF) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus31, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2004 Igen, ha Te nem is tudod otthon megcsinálni, pl. Patyi Laci szívesen berakja párezerért... Amúgy a fordszámjel vezetékét kell elvezetni az ECUtól a műszerfalig. De hallottam már olyanról is, hogy gyári fordszámmérő nélküli autóban már benne volt a kábelkötegben. Egyébként egy full zöld színű vezetékről van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Augusztus31, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2004 Hogyan?Mit kell hova kötni,hogy működjön a fordszámmérő? Megvehetem a cuccot nyugodtan?(8000HUF) Ráadásul az ár is igen jónak tűnik. Anno 15 körül mondogatták. Egyszer én is fogok tenni bele... remélem már ott van a zöld vezeték :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fls Elküldve Augusztus31, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2004 ...Na ezt egészen biztos hogy nem a tengelyek okozzák. Pedig minden más jó elvileg, MAP szenzoron megvannak az előírt feszültségek, a főtengely és vez. tengely jeladó is jó. Elvileg mástól még nem tiltaná le a befecskendezést meg a gyújtást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus31, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2004 Egyszerű téma: ellenőrizzétek, milyen értéket mér a lambdaszonda, abból megtudjátok a keverékarányt. Mert a tengely csak abba tud beleszólni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fls Elküldve Szeptember1, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2004 Egyszerű téma: ellenőrizzétek, milyen értéket mér a lambdaszonda, abból megtudjátok a keverékarányt. Mert a tengely csak abba tud beleszólni. De hogyan ellenőrizzük, ha el sem indul? Pedig ettől még el kellene... Amúgy az feltehetően rossz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve Szeptember1, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2004 OPEL16V írta:"... Amúgy a fordszámjel vezetékét kell elvezetni az ECUtól a műszerfalig." Az ECU a computer?Vagy mi az?És hol van?És hogy néz ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember1, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2004 ECU=komputer. :) Lambdát húzzátok le, ilyenkor vészprogrammal el kellene indulni. Egyébként Én először kábelköteg, vagy csati hibára gyanakodnék, és az ilyet nagyon nehéz kivadászni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember1, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2004 Ja és az ECU az Astrákban az anyós lábánál van az A oszlop aljában a műanyag borítás mögött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts