Rider Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 Hali mindenkinek! Érdeklődni szeretnék, hogy van egy G Astra 1.4-em chippelve 51-es rendszerrel katalizátor nélkül, gázgyorsítóval és egy cisam sportdobbal a végén, de a leömlők egyelőre gyáriak, és érdemes lenne e azt is lecserélni? És szerintetek miben változna a hangja, ereje esetleg stb stb. Várom véleményetek! Előre is köszi!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tarca Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Hali mindenkinek! Érdeklődni szeretnék, hogy van egy G Astra 1.4-em chippelve 51-es rendszerrel katalizátor nélkül, gázgyorsítóval és egy cisam sportdobbal a végén, de a leömlők egyelőre gyáriak, és érdemes lenne e azt is lecserélni? És szerintetek miben változna a hangja, ereje esetleg stb stb. Várom véleményetek! Előre is köszi!! Hali.A négyleömlönek csak akkor lenne értelme,ha a hengerfejet is kibövítenéd szívó és kipufogó oldalon egyaránt.Ha a kipugó oldalt megnyitod, 1 négyleömlővel,a nyomatékod el fog veszni kisebb fordulaton.Magasabb fordulaton viszont igényelné a több levegöt és üzemanyagot,így lehet hogy még rosszab lessz az autód mint a gyári leömlövel.Ha azt akarod hogy az autód jól menjen 4leömlővel,tenned kell rá nagyobb pillangószelepet,és az injektorokat is nagyobb köbcentisre kel cserélned.De az sem gáz,ha a gyári szivócsonkot a polcra teszed,mert abba eltéved a levegő,és nézel hozzá valami opel 1.4 se vagy 1.6si szívócsonkot.Ezzel már elö lehet csalni az alvó pacikat.Ja azt nem is írtam hogy a egr-t persze ledugózni,a többi kütyüt is,(ha csonkot cserélsz),felszerelni a motortérbe,azért hogy érzékelje a kopjuter .Ezeket ha megcsinálod,biztos hogy 10-15le még költözik a járgányba.Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Nekem az a 15 ló soknak tűnik kicsit, de még a 10 is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 tarca gondolataihoz annyit, hogy nem kell igazán nagyobb pillangó, se injektor (persze kérdés, mekkora lóerő plusz kell), igazán egy rendes szívósor kell első lépésben. ehhez mehet egy hangolt kipu, ami lehet 4-1 leömlős. mindenképpen kell hozzá CHIP ÍRÁS is, hogy egyáltalán legyen érdemi javulás, különben csak amit tarca írt, az lesz belőle. nekem volt 1,4-em, ilyen modival, és 117LE-s lett a végén. sokkal jobban ment. dbilas volt az egész, és rohadt drága volt, igazán nem érte meg az árát. sokkal olcsóbb egy 136 pacis x20xev :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 sokkal olcsóbb egy 136 pacis x20xev :lol: Eltekintve az idétlen első lámpától még ez is jó lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 650 ropiért adnak 1998-as 2 lityós G asztrát! múlt héten 2 is volt, persze elvitték, jó vételek..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 650 ropiért adnak 1998-as 2 lityós G asztrát! múlt héten 2 is volt, persze elvitték, jó vételek..... Kérdés, mennyire voltak lepukkantva.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 az a durva, hogy az egyik ráadásul teljesen jó volt, első tulajtól jött, aki leadta a kocsit a márkakereskedésben..... szóval lehet persze egy ilyen korú gép romos is, meg lehet akár teljesen okés is. ki kell bekkelni, és lecsapni rá. sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 ki kell bekkelni, és lecsapni rá. sztem. Célszerűbb, mint egy kisblokkot buszogatni.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fireball Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Sziasztok! Nekem olyan kérdésem lenne, hogy astra g-be ha c20xe-motort szeretnénk belerakni akkor motoron váltón, kábelkötegen, motortartó bakokon kívül kell e mást beruházni, illetve hogy szerintetek egy 230-240 ezerből kilehetne e hozni ezt a dolgot? Előre is köszi a válaszokat! LeWy Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 igen kell, még sok mindent, ami mind-mind viszi a pénzt. ECU kell, más az injektor rendszer, a benyaadagolás, a szívósor, a szívó oldali bekötések, a kipuff oldali bekötések, más a műszerezés, stb., stb., stb. ha van egy f asztra donorod, amiből ezt mind kiveheted, tehát a kocsi komplett elejét, akkor is bajod lesz az elektronikával, egy csomó dolog nem fog menni, vagy bajosan, pl. f asztrában nincs oldallégzsák, fejlégzsák, stb. vezérlés, se ESP, se ASR, stb., stb. ezeket bukod egy valódi 2 lityis g asztrával szemben. legjobban jársz, ha veszel a fent reklámozott x20xev motoros g-t. ezek alapból - cdx felszereltség, később elegance felszereltség - baromira felszereltek, jó futóművel, fékekkel, stb. felteszem, hogy a kombidért többet fogsz kapni kicsi motorral, mint amennyiért egy ilyet megvehetsz. van pár típus hibája az x20xev-nek is, pl. leömlő elreped soxor, de alapvetően egy kiforrott konstrukció. fejlettebb, mint a c20xe, balansztengelyes, légtömegmérős, két lambda szondás rendszer, a hengerfejet a lotus fejlesztette, tévedés azt hinni, hogy rossz, vele azonos a z20let motorok hengerfeje, 350 pacit elvisz. a 136 paci bőséggel elég, igaz nem 150 paci, de cserébe nem adja be a kulcsot a hengerfej, meg a vezmű sose, nem szokott gátrepedni, stb. ha mindenképpen több erő kell, vegyél egy astra opc-t (szívót), x20xer motoros, 160 paci. pont annyit tud, mint egy gsi (picit nehezebb, azért "csak" ugyanannyit), de jóval fejlettebb technika. most is árulnak párat, (hármat is láttam, egy feketét, egy szürkét [rieger tuningos, de nem kell tőle hasra esni], egy kéket). nagyon sok és nagy szívás egy típusidegen motort bevarrni egy kocsiba, és utána eladni se lehet, lepapírozni se lehet, giga szívás. felejtsd el, ha jót akarsz magadnak! ennek legfeljebb úgy van értelme, ahogy itt egyesek csinálták, csúcsmotort bevarrni a kocsiba (pl. 3,2 v6-ot). az még nagyobb szopás, de legalább élvezhető egyedi valamihez jutsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 és persze 240 ropiból nem fog megállni, még akkor se nagyon, ha hibátlan c20xe-t és váltót szerzel 70-90ezer Ft-ért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fireball Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Köszi az infót hát néztem én is g astra-kat 2.0-ásakat csak enyém árában nem volt olyan mit megvettem volna. 1 milla körül ér sztem enyém most így 1.4-es 2000 évvégi 122 ezer km-errel, légkondival, comfort felszerelés. szal ilyen árba néztem vmi elfogadható állapotban lévő erős autót :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bukmop Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Hello mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni! 5 ajtós Astra G-re szeretnék az 5. ajtón lévő szélvédő felső részére egy ún. Heckblendét...(spoilernek nem mondanám, de lehet, hogy annak hívnák) Ilyesmire gondolok: (tisztában vagyok vele, hogy ez nem G Astra, a kép csak illutsztáció :rolleyes: ) A 3 és az 5 ajtós G Astrák ilyen szempontból ugyanolyanok? (én gondolom, hogy igen, de ha valaki biztosan tudja örülnék ha megerősítene ebben a hitemben, nem mértem le, vagy dőlésszögeltérés...szóval akármilyen szempontból van-e eltérés a hátsó szélvédők között) Apropó, ha valakinek van ilyen terméke eladásra, vagy tudja kitől tudnék ilyet beszerezni kérem írjon! Előre is köszönöm a segítséget! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Hello mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni! 5 ajtós Astra G-re szeretnék az 5. ajtón lévő szélvédő felső részére egy ún. Heckblendét...(spoilernek nem mondanám, de lehet, hogy annak hívnák) Ilyesmire gondolok: http://www.motorvision-shop.de/tmp/M4SK839...JMP_520x500.jpg (tisztában vagyok vele, hogy ez nem G Astra, a kép csak illutsztáció :D ) A 3 és az 5 ajtós G Astrák ilyen szempontból ugyanolyanok? (én gondolom, hogy igen, de ha valaki biztosan tudja örülnék ha megerősítene ebben a hitemben, nem mértem le, vagy dőlésszögeltérés...szóval akármilyen szempontból van-e eltérés a hátsó szélvédők között) Apropó, ha valakinek van ilyen terméke eladásra, vagy tudja kitől tudnék ilyet beszerezni kérem írjon! Előre is köszönöm a segítséget! Üdv! Szia! itt nézelődj, hátha lelsz kedvedre valót, bár nem tudom találni-e ilyesmit "olcsópénzért" valahol http://www.fonixtuning.hu/index.php?page=t...3&start=144 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Kissé megváltozott a gép, mióta nem jelentkeztem a fórumon :D Gondoltam közzé teszek egy képet, hátha beszavaztok a cicás rovatba :wacko: A szárny könnyen fölment, de a toldattal sokat kellet szöszmötölni, végül össze lett dolgozva a lökössel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Hát én inkább egy ültetéssel és egy alufelnivel kezdtem volna neki. Így elég érdekes a kinézete a kocsidnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Kissé megváltozott a gép, mióta nem jelentkeztem a fórumon :wacko: Gondoltam közzé teszek egy képet, hátha beszavaztok a cicás rovatba :wacko: http://ujgyorkito.hu/images/stories/gabesz_g_astra.jpg A szárny könnyen fölment, de a toldattal sokat kellet szöszmötölni, végül össze lett dolgozva a lökössel. Vagy ide. :D "Autók, amelyeket tulajdonosaik tudatosan, vagy tudatlanul elrontottak." Ez persze csak a magánvéleményem, ami senkit semmire nem kötelez. Bántó vagy sértő sem szeretne lenni, mint ahogy a fent említett blog sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Hát én inkább egy ültetéssel és egy alufelnivel kezdtem volna neki. Ültetni nem szeretném, jó magyar utakra, meg sokat járok pecázni földúton, lehet hamar buknám a lököst :D Felni van, bár a képen nem látszik jól. http://www.irmscher.de/int_shop/int_shop.p...etail=exterieur Majd csinálok renes fényképet, amin nem ilyen aránytalan a hátulja :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Ültetni nem szeretném, jó magyar utakra, meg sokat járok pecázni földúton, lehet hamar buknám a lököst :wacko: Felni van, bár a képen nem látszik jól. http://www.irmscher.de/int_shop/int_shop.p...etail=exterieur Majd csinálok renes fényképet, amin nem ilyen aránytalan a hátulja :wacko: Ha sokat jársz pecázni, akkor minek raksz bojlert? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Ha sokat jársz pecázni, akkor minek raksz bojlert? :D Na ezt én sem értem. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Na ezt én sem értem. :D Egy ideig földgyalunak. Később aztán told neki Dirt Track Racing. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve Augusztus9, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2010 Egy ideig földgyalunak. Később aztán told neki Dirt Track Racing. :D azlesszaz :wacko: majd jól gyakorlom a kilincsel-előre figurát addig is, de elsőkerekessel nem olyan nagy élvezet, csak télen jó a hóban :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Október18, 2010 Megoszt Elküldve Október18, 2010 G astra első lökös toldat nincs valakinek elfekvőben? de sos kell mert szerdán festik a kocsim! és persze olcsiért :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve November11, 2010 Megoszt Elküldve November11, 2010 G astra első lökös toldat nincs valakinek elfekvőben? de sos kell mert szerdán festik a kocsim! és persze olcsiért :o Lehet késő, de az aláírásomban hirdetek egyet! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts