Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Vettem 1 Hella lámpát hátra, de az a helyzet, hogy a gumi amit adtak hozzá nem tőmít rendesen. Mivel lehetne betömni a réseket? Előre is köszi!!

Siloplast esetelg F.B.S. ?

Elküldve
Tudja valki, hogy mi az a Supaflex pontosan? Valahol azt hallottam, hogy még azzal lehetene..

Supaflex, Siloplast, F.B.S, Sikaflex, stb. ... ezek mind tömítő és ragasztó anyagok, álltalában ecetsavas szilikon tartalmúak. Vannak kimondottan kültéri nedves környezetben használhatók. Szerintem neked is erre lenne szükséged, 1 festékboltban találsz szerintem megfelelőt ... :lol:

Azért elég szomorú, hogy még 1 HELLA lámpát is ragasztgatni kell... :lol:

Elküldve
Supaflex, Siloplast, F.B.S, Sikaflex, stb. ... ezek mind tömítő és ragasztó anyagok, álltalában ecetsavas szilikon tartalmúak. Vannak kimondottan kültéri nedves környezetben használhatók. Szerintem neked is erre lenne szükséged, 1 festékboltban találsz szerintem megfelelőt ... :lol:

Azért elég szomorú, hogy még 1 HELLA lámpát is ragasztgatni kell... :lol:

Pedig sajnos kell, majd dobok fel képet az Albumomba, ha érdekel nézd majd meg! Köszi a segítséget!!

  • 4 weeks later...
Elküldve
Fogyiban mennyit dob? Gondolom ezt még nem sakkoztad ki, ennyi idő alatt.... :unsure:

Hát 1 kicsit számolgattam és 6.2-re jött ki a fogyim... :P

Ez túlnyomórészt város és volt 1 autópályás utam Kecskemét - Százhalombatta - Kecskemét.

Odafelé pályán 160-al vissza már csak 100-120-al...(1000-es suzit hoztunk haza... ;) )

Annak kicsit sok lett volna a 160... :blink: ;) ;)

Elküldve
Hát 1 kicsit számolgattam és 6.2-re jött ki a fogyim... ;)

Ez túlnyomórészt város és volt 1 autópályás utam Kecskemét - Százhalombatta - Kecskemét.

Odafelé pályán 160-al vissza már csak 100-120-al...(1000-es suzit hoztunk haza... :P )

Annak kicsit sok lett volna a 160... :unsure: :blink: ;)

Hohó... ez jól hangzik, nekem 6.5..6.8 a fogyi (csak város), de 160 kicsit sok nekem is... majd az évzárón beszélünk erről a tuning dologról... ;)

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Elküldve

1 ideje tervezgetem az ültetést..ez lehet, hogy 1 darabig függőben is marad

Kaptam árajánlatot, csak tapasztalatom nincs

3 típust ajánlottak: Vogtland /98 ezer/, FK /85 ezer/, Koni /150 ezer/..

INFO?

Elküldve
1 ideje tervezgetem az ültetést..ez lehet, hogy 1 darabig függőben is marad

Kaptam árajánlatot, csak tapasztalatom nincs

3 típust ajánlottak: Vogtland /98 ezer/, FK /85 ezer/, Koni /150 ezer/..

INFO?

Szerintem KONI, nagyon sok előnye van. Az árból kéne faragni egy keveset, szerintem a Kárászyéktól olcsóbban is el lehetne hozni. :lol:

Elküldve
Szerintem KONI, nagyon sok előnye van. Az árból kéne faragni egy keveset, szerintem a Kárászyéktól olcsóbban is el lehetne hozni. :lol:

Majd felhívom őket is..most még várok 1 ajánlatra..

Koni-ról tapasztalat vagy érdemes mást megnézni?

Elküldve
Majd felhívom őket is..most még várok 1 ajánlatra..

Koni-ról tapasztalat vagy érdemes mást megnézni?

Szerintem a fent leírtak közül csak ez állítható keménységű.

Én a többitől azért félek, mert szerintem puhák, vagy esteleg nem annyira passzolnak majd a rugóhoz (a konit hozzá lehet lőni állítgatással, ha meg eleged van a racsingból, akkor letekered puhára).

A KONI-hoz jár 3 év gari, ami szintén elég nyomos érv. Én biztos azt vennék, de 150 nagyon sok érte.

Elküldve
Szerintem a fent leírtak közül csak ez állítható keménységű.

Én a többitől azért félek, mert szerintem puhák, vagy esteleg nem annyira passzolnak majd a rugóhoz (a konit hozzá lehet lőni állítgatással, ha meg eleged van a racsingból, akkor letekered puhára).

A KONI-hoz jár 3 év gari, ami szintén elég nyomos érv. Én biztos azt vennék, de 150 nagyon sok érte.

THX!! Ha valaki még kompetens a témában Please írja le a tapasztalatát esetleg More info?!

Elküldve

egyébként mit szeretnél? csak ültetni pár (2-3) centit az optika miatt vagy gokartot építeni? :lol:

Mert ha picit tennéd lejjebb elég lehet az olcsóbb cucc is....de sztem az kidobott pénz. Először csak 1-2 centit az optika miatt, de az ember gyarló, gyenge, és mohó aztán ugyis többet akarsz....szóval airride-ra fel! :) :)

Elküldve

Én is koni párti vagyok. Az volt a mantámban. Olcsón lehet használtat szerezni, akkor 8e pénzért felújítják a hazai forgalmazónál. Én is így cselekedtem. Vettem négyet 40ért és elvittem felújíttatni. :lol:

Elküldve

Nem csak az optika miatt, de az AirRide-ra no cash!

Ebben az Ebay-es dologban meg teljesen járatlan vagyok, tudom mi az csak rendelni meg hazahozni nem tudom a dolgokat...stb

Viszont kaptam 1 jobb ajánlatot a Konira /30-30as ültetéssel/ gátlókat lehet szabályozni: 125 ezerért!

CorsaWolf: Weitec, Bilstein beszerzésben otthon vagy? Van valami ismerősöd?

THX!!

Elküldve

ennyiért nem tűnik soknak egy jó gyártó jó cucca...pláne, hogy komplett kit-ben adják....de hidd el szerintem pár hét/hónap aztán jön a "jó, jó de egy kicsit lejjebb kellene tenni" szindróma :lol:

Elküldve
Nézd majd meg kint Lurdy azt a zöld 95 utáni GSI-t abban -30-as rugók vannak és nem mondod meg, hogy csak 30-as.

Nem kevés az a 30mm, pláne hogy 215-ös gumik vannak a felnimen. Szal valószínű, hogy még igy is belefog érni, nem hogy 50mm-el! bár ha peremeztetni kell, akkor teljesen mind1, hogy mennyivel ültetem meg!

Ezek a rugók menyivel jobban terhelhetőek, mint a gyári? A gátlókat, hogy lehet állítani, hány lépésben és mekkora a beállítások között a különbség? Mert ugye csak 1.3 tonnát kell megtartaniuk üresen..

Elküldve
Nem kevés az a 30mm, pláne hogy 215-ös gumik vannak a felnimen. Szal valószínű, hogy még igy is belefog érni, nem hogy 50mm-el! bár ha peremeztetni kell, akkor teljesen mind1, hogy mennyivel ültetem meg!

Ezek a rugók menyivel jobban terhelhetőek, mint a gyári? A gátlókat, hogy lehet állítani, hány lépésben és mekkora a beállítások között a különbség? Mert ugye csak 1.3 tonnát kell megtartaniuk üresen..

Ugyan úgy terhelhető mint a gyári rugók ill. keményebb annál valamelyest. De hát szép is lenne ha nem lehetne terhelni, beleültök 4-en aztán húzza az alját a földön? A gátlók alaphelyzettől - max keménységéig kb 2x lehet körbetekerni az állító tekerentyűvel a torony tetején kilogó gátló szárán. Szal nincs fix pont hanem ahogy neked jobban tetszik olyan keményre állítod. Nem kell izgulni okos mérnökök jól megtervezték és hát azért a Koni 1932 óta müxik. :lol: Meg ugye a verseny sportban is ott van.

Elküldve

Az első a kormányzás miatt is fontosabb mert nem mindegy, hogy fékúton elpattog vagy tolja az elejét és nem tudsz úgy befordulni ahogyan szeretnél de ez nem hétköznapi vezetésnél értendő persze.

Tul képpen ha jobban vissza gondolok a 4 év alatt 3x állítottam az elsőket és 2x a hátsókat a GSI-n. Tehát nem éjjel nappal azzal foglalkoztam. Akkor lenne ez fontos ha versenyzik az ember és gyosaságinként más más beállítás szükséges. Elég hamar ráérez az ember mi a komfortos neki ami egyben sportos stabil uttatrtást ad neki.

g astránál a hátsót csak kiszerelt állapotban lehet állítani :)

Nem Caravanról beszélgetünk te Caravanos! :)

Te láttál már hátsó G Astra Koni-t + hátulról hogyan van benne a gátló? Én mondjuk még nem. :lol:

Szerintem Endy-nek az 5ajtósban lehet állítani mert ott ki van vezetve a torony hátul mint az F Astraban.

Este Lurdynál megnézek egyet.

Ez ettől függetlenül nem von le semmit a márka teljesítményéből.

Ha csinálna a Koni a Touringhoz Gewindefahrwerk-et vagy ilyen szettet akkor azt vennék bele.

Elküldve

Én sem caravanról beszéltem :) :lol: .

És igen láttam G astrába való konit mert a coupéba is az volt.Csak beszerelés elött lehet a hátsót állítani :) :)

Mért, az első ennyivel fontosabb vagy csak nem tudsz hozzáférni?

Azért mert a úgy kell állítani hogy össze nyomod és csavarod az alját keményebbre vagy puhábra,mert a gátló teteje nincs kivezetve úgy mint az első vagy mint az f astrába.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.