Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  Amusing írta:
valaki rakott már G astrára M3-as index visszapillantót?

nagyon szét kell hozzá gányolni a kocsit? vagy inkább vegyek index nélkülit

ha vissza szeretném csinálni, akkor lehet?

Most hirtelen nem tudom, de talán Speednek van fenn és nagyon fütyöl neki.

Elküldve

  npasi írta:
Most hirtelen nem tudom, de talán Speednek van fenn és nagyon fütyöl neki.

Nincs neki olyanja!V.ki más panaszkodott rá.Talán Fastrás cartárs volt.

Elküldve
  coupe írta:
Igen én voltam az,de Antival megállapítottuk hogy az adapter alatt jön be a levegő,azt meg lehet orvosolni.

Egyébként Győrből hazafelé egyáltalán nem volt zavaró...

Elküldve

Srácok, gyors kérdés:

Lenne olcsón ültetőrugó szett, KW, 55/40-es - de többet nem tudok róla...

a. Állítólag kombihoz is jó - igazából nekem Van-em van, azaz zárt, de olyan mint a kombi.. lehet, hogy van különbség? (teherbírás, stb...?)

b. A KW oldalán azt írják, hogy 40mm feletti (vagy alatti :) ) ültetésnél ki kell cserélni a lököst is vmi. keményített darabra... szerintetek rizikózzak a gyári lengéscsillapítóval? (most új gólyalábra nem lenne pénzem) - vagy hagyjam inkább az egészet, és nézzek szolid 30-as körüli ültetőrugót?

c. Valszeg jól nézne ki az autó tőle, de mennyire lenne kemény? Kecskesz@r a deszkán effekt?

Elküldve
  Hic írta:
Srácok, gyors kérdés:

Lenne olcsón ültetőrugó szett, KW, 55/40-es - de többet nem tudok róla...

a. Állítólag kombihoz is jó - igazából nekem Van-em van, azaz zárt, de olyan mint a kombi.. lehet, hogy van különbség? (teherbírás, stb...?)

b. A KW oldalán azt írják, hogy 40mm feletti (vagy alatti :) ) ültetésnél ki kell cserélni a lököst is vmi. keményített darabra... szerintetek rizikózzak a gyári lengéscsillapítóval? (most új gólyalábra nem lenne pénzem) - vagy hagyjam inkább az egészet, és nézzek szolid 30-as körüli ültetőrugót?

c. Valszeg jól nézne ki az autó tőle, de mennyire lenne kemény? Kecskesz@r a deszkán effekt?

Az Astra futóműve németesen kemény, tehát rugó csere nem szokott probléma lenni. Amennyiben a "van"-edben nagy mennyiségű (nehéz) árút szállítassz, ráadásul rendszeresen, akkor én nem, vagy csak kis mértékben ültetném a kocsit. Talán nekem is lesz, de max 40/40!

Elküldve
  ENDYKA írta:
Az Astra futóműve németesen kemény, tehát rugó csere nem szokott probléma lenni. Amennyiben a "van"-edben nagy mennyiségű (nehéz) árút szállítassz, ráadásul rendszeresen, akkor én nem, vagy csak kis mértékben ültetném a kocsit. Talán nekem is lesz, de max 40/40!

Hát, még gondolkodom rajta egy kicsit. Árut nem nagyon szállítok, de azért az 55 mm nekem is kicsit soknak tűnik. Amúgy a KW milyen? Van valakinek ilyen szett beépítve? Nekem eddig két kocsimban is Eibach volt, igaz csak 30 mm körüli, de az ugyanolyan kényelmes maradt, csak nem billegett vele úgy az autó - szóval nagyon bejött. Viszont az jóval drágább is volt....

Elküldve

Nekem 50es,Antinak 60 as ültetés van az autója alatt.Kartervédő nélkül elég rossz lenne a helyzet,de ha hozzászokik az ember kényelmesen lehet közlekedni vele,csak jobban oda kell figyelni.Az én véleményem az hogy ekkora ültetéshez már nem árt a lengéscsillapítokat is kicserélni.

Elküldve
  coupe írta:
Nekem 50es,Antinak 60 as ültetés van az autója alatt.Kartervédő nélkül elég rossz lenne a helyzet,de ha hozzászokik az ember kényelmesen lehet közlekedni vele,csak jobban oda kell figyelni.Az én véleményem az hogy ekkora ültetéshez már nem árt a lengéscsillapítokat is kicserélni.

Tomnak is 60as, ha jóltudom. :)

Egyébként már 40es ültetésnél is illik cserézni, a gyári gátlók max. a gyári rugókhoz jók. Max...

Elküldve
  coupe írta:
Nekem 50es,Antinak 60 as ültetés van az autója alatt.Kartervédő nélkül elég rossz lenne a helyzet,de ha hozzászokik az ember kényelmesen lehet közlekedni vele,csak jobban oda kell figyelni.Az én véleményem az hogy ekkora ültetéshez már nem árt a lengéscsillapítokat is kicserélni.

igen, ahogy egyre többször végiggondolom, szerintem is ki kéne cserélni a lengéscsillapítókat is... az meg most túlmegy a kereteken, úgyhogy fájó szívvel lemondok róla. Az ember rögtön belelkesül, ha lát vmi. jót, de aztán győz a józan ész....

Tud valaki esetleg 30mm körüli ültetőrugókat ócsóért? ;-)

Elküldve
  Tom írta:
Tomnak is 60as, ha jóltudom. :)

Egyébként már 40es ültetésnél is illik cserézni, a gyári gátlók max. a gyári rugókhoz jók. Max...

Bocs Tom téged kifelejtettelek.Pont így gondolom én is,Ha konit veszel akkor te állíthatod be a keménységet és akkor annyira rázza szét a seggedet amennyire te akarod. ;)

  Hic írta:
igen, ahogy egyre többször végiggondolom, szerintem is ki kéne cserélni a lengéscsillapítókat is... az meg most túlmegy a kereteken, úgyhogy fájó szívvel lemondok róla. Az ember rögtön belelkesül, ha lát vmi. jót, de aztán győz a józan ész....

Tud valaki esetleg 30mm körüli ültetőrugókat ócsóért? ;-)

Caravanhoz amúgy is nehezebb ilyen dolgokat szerezni ;)

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Elküldve

Nos kérdés!

G Astráról hogyan lehet leszedni a váltógombot, illetve rámegy-e a Suzukié, aminek olyan a felfogatása mint a MOMO-knak, ilyen gyürüs-hernyócsavaros... :unsure:

Elküldve
  velo írta:
Nos kérdés!

G Astráról hogyan lehet leszedni a váltógombot, illetve rámegy-e a Suzukié, aminek olyan a felfogatása mint a MOMO-knak, ilyen gyürüs-hernyócsavaros... :unsure:

Elvileg le lehet húzni kis tekeréssel. Viszont visszatenni annál egyszerűbb. Én is így szedtem le anno...

igaz...besz@rsz.hu mire lejön, de lejön :)

Elküldve
  velo írta:
Nos kérdés!

G Astráról hogyan lehet leszedni a váltógombot, illetve rámegy-e a Suzukié, aminek olyan a felfogatása mint a MOMO-knak, ilyen gyürüs-hernyócsavaros... :unsure:

Astra 1.6 már leszedte a gyárit, de nem tom hogy, kérdezd meg tőke

Elküldve
  Amusing írta:
Astra 1.6 már leszedte a gyárit, de nem tom hogy, kérdezd meg tőke

Nekem egy csőkulccsall jött csak le.... és utána kuka. De van amikor lejön egy erősebb tekeréssel is.....

sok sikert...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.