Zsoltee Elküldve Február24, 2015 Elküldve Február24, 2015 Ha dupla áron akarja... :) Kárászy olcsóbb, és néha még alkudni is lehet. De legolcsóbb külföldről. Google első találat volt. Nem akartam a let me google that for you című oldalt linkelni. :)
voszi Elküldve Március4, 2015 Elküldve Március4, 2015 de pl. az is javitana a res mereten, ha a gyári gumimeretet tenned ala: 215/40
tgabika76 Elküldve Március5, 2015 Elküldve Március5, 2015 de pl. az is javitana a res mereten, ha a gyári gumimeretet tenned ala: 215/40 Én pont ezért nem vettem 205/40-et (pedig tetszik ha nem túl vaskos a gumi oldalfala), mert akkor még lejjebb kellett volna tekerni a gewindét ahhoz hogy jól nézzen ki, úgy meg már nem tudom használni. :( Most elöl 80, hátul 60mm-t ül, és még mindig nem vagyok elégedett.
milu86 Elküldve Május11, 2015 Elküldve Május11, 2015 Üdv! X16XEL építenék át Z20LET-re. Van valakinek ez irányú tapasztalata?
JoeSwan Elküldve Július7, 2015 Elküldve Július7, 2015 Sziasztok! Friss G Astra Caravan 1.7 CDTi tulajdonosként szeretnék egy kis segítséget kérni... Alvázszám alapján sikerült egy gyárilag sport első futóművel szerelt "paripát" vennem. Ezen felbuzdulva arra gondoltam kicsit... csinosítgatom. ("B" oszloptól hátrafelé besötétítve... stb.) Most első OPC lökhárítót keresek (akár sérültet, de nem hiányosat), de... emberi áron! És ha lehet nem üvegszálast! Amit eddig találtam 70-80 ezer jó magyar Forint. Horror! Főleg hogy VW Golf GTi lökhárítót vagy BMW E46 "M" lökhárító gombokért van. (A GTi pl. 11.000.- Ft) Valakinek valami ötlete???? Előre is köszönöm!
Samu76 Elküldve Szeptember3, 2015 Elküldve Szeptember3, 2015 Sziasztok. Nincs valakinek dbilas chipje z14xe motorhoz?
RAZERX Elküldve Július30, 2016 Elküldve Július30, 2016 Szép napot! Vannak kadet gsi beömlőim szerintetek hogyan néznek ki a g astra tetőben ?
redline Elküldve Augusztus1, 2016 Elküldve Augusztus1, 2016 Szerintem nem jól. Láttunk ilyet Oscherslebenben, ha szétnézel a neten a fotók között talán még találsz is róla képet.
Geree85 Elküldve Augusztus14, 2016 Elküldve Augusztus14, 2016 Sziasztok! Egy 2007 -es 5 ajtós G Astrám van. Szeretnék egy kis ültetést alá tenni. Több típust is nézegettem , és az lenne a kérdésem hogy egy 30/30 vagy egy 50/30 al néz jobban ki, vagy mi a tapasztalat???? Mekkora ültetésig lehet megtartani a gyári telókat ???? Elég ültető rúgó vagy komplett futómű ???? Előre is köszi a válaszokat, véleményeket !!!
tgabika76 Elküldve Augusztus15, 2016 Elküldve Augusztus15, 2016 30/30-ig megtarthatod a gyári rugókat, és bár szubjektív, de szerintem akkor szép az autó ha egyformán van ültetve elöl-hátul, különben olyan érzést kelt, mintha orra bukott volna. 1
tgabika76 Elküldve Augusztus16, 2016 Elküldve Augusztus16, 2016 Igen. De a rugókat is megtarthatod: attól hogy kiszerelted, nem kell mindjárt mindent kidobni a kukába.
hmatyi95 Elküldve Október10, 2017 Elküldve Október10, 2017 Sziasztok! Érdeklődnék, hogy létezik-e 2 din - es kozépkonzol, vagy esetleg hogy lehet megoldani?
tgabika76 Elküldve Október11, 2017 Elküldve Október11, 2017 Gyárilag nem, de ügyes műanyaghegesztők megoldják, illetve facebookon hirdetve is fel szokott bukkanni pár.
valaki8 Elküldve Szeptember9, 2018 Elküldve Szeptember9, 2018 astra g 1.4 16v z14xep teljesítménynövelés? arra gondoltam hogy kicserélem a szívósort a fojtószelepet esetleg a befecskendezőket 1.6-osra z16xep. Esetleg utána egy chip? Működhet a dolog? Gondolom bele kell nyúlni a motorvezérlőbe vagy azt is cserélni. Ha lehetséges mennyit dom a teljesítményen kb? Nem értsétek félre nem versenygépet akarok 800le vel
tgabika76 Elküldve Szeptember9, 2018 Elküldve Szeptember9, 2018 7 órája, valaki8 írta: astra g 1.4 16v z14xep teljesítménynövelés? arra gondoltam hogy kicserélem a szívósort a fojtószelepet esetleg a befecskendezőket 1.6-osra z16xep. Esetleg utána egy chip? Működhet a dolog? Gondolom bele kell nyúlni a motorvezérlőbe vagy azt is cserélni. Ha lehetséges mennyit dom a teljesítményen kb? Nem értsétek félre nem versenygépet akarok 800le vel Semennyit. Mármint a gondosan végrehajtott, az adott motorra szabott optimalizálásnak (=chip, de nem az univerzális, hanem előtte/utána padon mérni) van értelme, de a fojtószelepház és befecskendező cseréknek nem. Először is, a befecskendezők bőven elbírják azt a plusz üzemanyagmennyiséget amennyire az optimalizálás miatt szükség lenne, a fojtószelepház pedig (ha egyáltalán rámegy az 1.4 szívósorára) nem a gyenge pont a láncban, a kevés levegő már sokkal inkább a szívócső-légszűrőház miatt van. Példa: nekem van egy Phase 1 az 1.8-as motoron, ami az ígéret szerint (mivel padon sose volt) +15LE-t és +20Nm-t jelent, de még ezekhez sem kellett injektorokat cserélni, és a fojtószelepház is a gyári, mindössze a szintén gyári légszűrőházból lettek kivágva a szűkítések és a C Vectra 1.9CDTi szívócsöve lett felrakva a gyári helyett, ami csak közvetlenebb gázreakciót eredményezett, de további teljesítménynövekedést nem. És 1.4-nél te még ennyit sem nyernél, esetleg 10LE körül.
Recommended Posts