Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Elküldve

de pl. az is javitana a res mereten, ha a gyári gumimeretet tenned ala: 215/40

Én pont ezért nem vettem 205/40-et (pedig tetszik ha nem túl vaskos a gumi oldalfala), mert akkor még lejjebb kellett volna tekerni a gewindét ahhoz hogy jól nézzen ki, úgy meg már nem tudom használni. :( Most elöl 80, hátul 60mm-t ül, és még mindig nem vagyok elégedett.

  • 2 months later...
  • 1 month later...
Elküldve

Sziasztok!

Friss G Astra Caravan 1.7 CDTi tulajdonosként szeretnék egy kis segítséget kérni...

Alvázszám alapján sikerült egy gyárilag sport első futóművel szerelt "paripát" vennem.

Ezen felbuzdulva arra gondoltam kicsit... csinosítgatom. ("B" oszloptól hátrafelé besötétítve... stb.)

Most első OPC lökhárítót keresek (akár sérültet, de nem hiányosat), de... emberi áron! És ha lehet nem üvegszálast! Amit eddig találtam 70-80 ezer jó magyar Forint. Horror! Főleg hogy VW Golf GTi lökhárítót vagy BMW E46 "M" lökhárító gombokért van. (A GTi pl. 11.000.- Ft)

Valakinek valami ötlete????

Előre is köszönöm!

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 9 months later...
  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok! 

Egy 2007 -es 5 ajtós G Astrám van. Szeretnék egy kis ültetést alá tenni. Több típust is nézegettem , és az lenne a kérdésem hogy egy 30/30 vagy egy 50/30 al néz jobban ki, vagy mi a tapasztalat???? Mekkora ültetésig lehet megtartani a gyári telókat ???? Elég ültető rúgó vagy komplett futómű ????

Előre is köszi a válaszokat, véleményeket !!!

Elküldve

30/30-ig megtarthatod a gyári rugókat, és bár szubjektív, de szerintem akkor szép az autó ha egyformán van ültetve elöl-hátul, különben olyan érzést kelt, mintha orra bukott volna.

  • Like 1
  • 1 year later...
  • 10 months later...
Elküldve

astra g 1.4 16v z14xep teljesítménynövelés?

arra gondoltam hogy kicserélem a szívósort a fojtószelepet esetleg a befecskendezőket 1.6-osra z16xep. Esetleg utána egy chip? Működhet a dolog? Gondolom bele kell nyúlni a motorvezérlőbe vagy azt is cserélni. Ha lehetséges mennyit dom a teljesítményen kb? Nem értsétek félre nem versenygépet akarok 800le vel

Elküldve
7 órája, valaki8 írta:

astra g 1.4 16v z14xep teljesítménynövelés?

arra gondoltam hogy kicserélem a szívósort a fojtószelepet esetleg a befecskendezőket 1.6-osra z16xep. Esetleg utána egy chip? Működhet a dolog? Gondolom bele kell nyúlni a motorvezérlőbe vagy azt is cserélni. Ha lehetséges mennyit dom a teljesítményen kb? Nem értsétek félre nem versenygépet akarok 800le vel

Semennyit. Mármint a gondosan végrehajtott, az adott motorra szabott optimalizálásnak (=chip, de nem az univerzális, hanem előtte/utána padon mérni) van értelme, de a fojtószelepház és befecskendező cseréknek nem. Először is, a befecskendezők bőven elbírják azt a plusz üzemanyagmennyiséget amennyire az optimalizálás miatt szükség lenne, a fojtószelepház pedig (ha egyáltalán rámegy az 1.4 szívósorára) nem a gyenge pont a láncban, a kevés levegő már sokkal inkább a szívócső-légszűrőház miatt van.

Példa: nekem van egy Phase 1 az 1.8-as motoron, ami az ígéret szerint (mivel padon sose volt) +15LE-t és +20Nm-t jelent, de még ezekhez sem kellett injektorokat cserélni, és a fojtószelepház is a gyári, mindössze a szintén gyári légszűrőházból lettek kivágva a szűkítések és a C Vectra 1.9CDTi szívócsöve lett felrakva a gyári helyett, ami csak közvetlenebb gázreakciót eredményezett, de további teljesítménynövekedést nem. És 1.4-nél te még ennyit sem nyernél, esetleg 10LE körül. 

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.