Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


Recommended Posts

  • Hozzászólások 207
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

hohohóóóóó, menekül az emelőpont!!!!

emelopont.jpg

itt a jó idő, lehet rozsdában turkálni.

üregvédőszerek:

csak pl.

Teroson http://loctite.fast.de/eu/TTT/page_1.html

leírás német nyelven:Forum für Rostschutz und Fahrzeugrestauration

Tectyl http://tectyl.valvolineeurope.com

Dinol http://www.dinol.com vagy http://www.pyrmo.hu/

Bostik http://www.bostik-us.com/

ACF162.gif

vagy google

-----

ja és én is találtam ilyen ragasztót, Teroson-t, nem emlékszem mennyiért vettem, talán 1500, itt van vagy 3 hete a csomitartóban csak szét kéne szedni a tetőt...

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...
Hali!

Corsa-B-n vezetőoldali kilincs lötyög, szóval olyan "szabadonfutós". De azért működik, csak visszaengedésnél nem húzza semmi a helyére, csak a gravitáció. Gyári kp. záras.

Csak a kilincsfeszítő rugó lehet szar? Vagy esetleg valami más is? Kösz!

Szerintem is csak a rugó lehet. :roll:

Ha szédszedtétek akkor egy kis zsírozás sem árt :wink:

Link to comment
Megosztás:

de igen az a régiúj.

megakartam emelni, de sehogyse akart emelkedni, pumpálompumpálom: semmi.

fél vagy fázik kint a kicsike, utastérbe vágyik ő is végre.

úgyhogy hídnál kell emelni a vasat.

------

amúgy ez más, viszont általános:

az Oldtimer - Markt aktuális száma asszem 3-4 oldalon foglalkozik a MIG forrasztással, ami "újdonságá"-ban forradalmasítja a veteránozást és az újautó építést is (C Vectra egyes elemei)

Kbüli lényege: nem 1500tól, hanem már 1000 °C-on is lehet épkézláb forrasztást (hegesztést) végezni kasztnielemeken, azaz a galvanizált lemez nem veszti el zinktartalmát és a rozsdaállósága megmarad. Nem lesz (nem tud) hullámossá lenni a lemez forrasztás után. Valamint nemesfémet (réz) lehet vassal/acéllal forrasztani/hegeszteni.

(a cikk szerint 400 Eur-ból már átalakítható a régi védőgázas hegesztő felsz., átalakítás kell mert MIG esetén elegendő a 16 V is (a több már káros), a hagyományos védőgázas cucc viszont nem tud ilyen alacsony feszültséget.

na ennyit értettem meg a cikkből

remélem van itt valaki aki ért hozzá és kiigazít, ha szükséges

Link to comment
Megosztás:

Rövid ideig foglalkoztam hegesztéssel. Ezzel kapcsolatban megtanultam a kifejezéseket - úgy-ahogy. A MIG / MAG és a TIG hegesztések egyáltalán nem újkeletűek. Mindkettő védőgázas, mi használtuk is mindkettőt. Argon/hélium gázzal szokták használni.

De MIG-en belül is van két fő típus, de ezeket majd akkor mondom el, ha érdekel. Persze én is csak úgy-ahogy, nagyvonalakban és hirtelen tanultam meg.

Link to comment
Megosztás:

  • 5 weeks later...

a tavasszal fogtam neki a felirataim renoväläsänak, akkor kromoztattam öket, majd feketevel befujtam, a kromfelület visszanyeresehez 2000-es polirpapirt hasznältam. ;)

nem lett jo, mert nehäny helyen a kromot is leszedte. annyira finoman nem tudtam csiszizni, hogy ez ne törtenjen meg, sajnos olyan helyen is belefutott a festekbe ahol nem kellett volna (a konturok nem lettek tisztäk)

tegnap ujra neki lättam, hätha lesz a romokbol megiscsak valami.

most mär tudom, hogy a kezdet jo volt: tisztitani, majd telibe kromozni.

ezutän vekony (tenyleg vekony reteg) festek reteget kell csak fövinni (szinten telibe) azaz a spray-es cuccok nem jok, finom festekszoro berendezes szükseges, amellett, hogy a vastag festekreteget fölösleges munka visszaszedni, a vastagon felhordott festek ducivä teszi az amugy filigrän betüket - nem olyan szep. a gyäri eredetin is vekony a festek.

miutän a festek megszäradt - erre nem kär több napot hagyni - börkoronggal lehet nagyon szepen, finoman a festekreteget visszaszedni, polirpapir nelkül. a börkorong alä nem kell merevitölap, hasznos ha a bör a felületeken rugalmasan mozog, pl több börlap egymäs alatt.

gravirkeszlet börkorongjät hasznältam

(olyan felirat volt az alany, amelyik kb 4mm magas, oldala fekete, teteje (szine) krom)

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

krómápoláshoz találtam itt tippeket.

tapasztalatai alapján azt írja:

új krómhoz a zöld trutyi a Liqui Moly-tól,

valamivel öregebb krómhoz a Neverdall dobozból,

öreg krómhoz a Chrom Magic,

nagyon-nagyon öreg krómhoz a Cola+Alufolia.

Én eddig a krómpolírpasztát használtam a Prevent-től, egész jó az is, szépen takarít, de nem csodaszer, ha a króm már megszünt létezni a felületen (rozsda leette), már csak az újrakrómozás marad.

A fenti tippekből nekem a Cola+Alufólia páros az érdekes, ki is próbálom holnap.

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Sziasztok!

Tudtok ajánlani kárpitost, aki a két első ülést újrakárpitozná nem sok pénzért?

Sima szövetkárpitot szeretnék.

köszi

Nem derül ki, hol laksz?? Tbálinton van egy nagyon a és nem túl drága kárpitos. Nekem anno ő javította az F vezetőülés oldalát, mely kikopott és kiszakadt, mivel belül eltört valami a vázban. Meghegesztette és teljesen nyom nélkül javította.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.