Gelko Elküldve Június1, 2005 Megoszt Elküldve Június1, 2005 Szerintem a tiédet (Ascona) müanyag patentok tartják. A lécet felülről lefelé megnyomod, és alul elhúzod. Ezzel kiakad és már lenn is van. akkor majd próbálkozom....és ugyanez visszafele is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Június1, 2005 Megoszt Elküldve Június1, 2005 ...és alul elhúzod... nagyonnagyon óvatosan!!! épp két hete szedtele mindet és raktam vissza, sikerült is jómélyenszántóan megkaristolnom a lakkot. Óvatosan, csak óvatosan, és igen elhúzni kell Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Június1, 2005 Megoszt Elküldve Június1, 2005 ...és alul elhúzod... nagyonnagyon óvatosan!!! épp két hete szedtemle mindet és raktam vissza, sikerült is jómélyenszántóan megkaristolnom a lakkot a hátsóajtón. Óvatosan, csak óvatosan, és igen elhúzni kell Link to comment Megosztás: More sharing options...
atesz27 Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 hihihi már gitteljük a gépem még egy pár hét és talán le is lesz festve :lol: :lol: nincs valakinek occsóér első szélvédője a közelből? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atesz27 Elküldve Június21, 2005 Megoszt Elküldve Június21, 2005 Válasz a saját kérdésemre: Megvan a megoldás a merevítő + lemez összeragasztására. Würth K+D Tömítő és ragasztó. Tuti jó anyag szilikonmentes, és direkt ilyen célokra van kitalálva. Kb 1600 HUF egy tubussal. 330ml :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dohanics István Elküldve Június21, 2005 Megoszt Elküldve Június21, 2005 Sziasztok! Opel Zafira légzsákos kormányának bal oldali kürt nyomógombja mellett megrepedt a műanyag borítása (kb 3-4 cm már). Mindig beleakad a kezem. Mit lehet vele csinálni? Ragasztható? Mivel? Heggeszthető? Hol? Volt már ilyen valakinek? Köszi : Doha ez nem karosszéria hozzászólás. ejnye-bejnye. - uhuhu Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Július4, 2005 Megoszt Elküldve Július4, 2005 hohohóóóóó, menekül az emelőpont!!!! itt a jó idő, lehet rozsdában turkálni. üregvédőszerek: csak pl. Teroson http://loctite.fast.de/eu/TTT/page_1.html leírás német nyelven:Forum für Rostschutz und Fahrzeugrestauration Tectyl http://tectyl.valvolineeurope.com Dinol http://www.dinol.com vagy http://www.pyrmo.hu/ Bostik http://www.bostik-us.com/ vagy google ----- ja és én is találtam ilyen ragasztót, Teroson-t, nem emlékszem mennyiért vettem, talán 1500, itt van vagy 3 hete a csomitartóban csak szét kéne szedni a tetőt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Július28, 2005 Megoszt Elküldve Július28, 2005 Hali! Corsa-B-n vezetőoldali kilincs lötyög, szóval olyan "szabadonfutós". De azért működik, csak visszaengedésnél nem húzza semmi a helyére, csak a gravitáció. Gyári kp. záras. Csak a kilincsfeszítő rugó lehet szar? Vagy esetleg valami más is? Kösz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Július28, 2005 Megoszt Elküldve Július28, 2005 Hali! Corsa-B-n vezetőoldali kilincs lötyög, szóval olyan "szabadonfutós". De azért működik, csak visszaengedésnél nem húzza semmi a helyére, csak a gravitáció. Gyári kp. záras. Csak a kilincsfeszítő rugó lehet szar? Vagy esetleg valami más is? Kösz! Szerintem is csak a rugó lehet. :roll: Ha szédszedtétek akkor egy kis zsírozás sem árt :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Július28, 2005 Megoszt Elküldve Július28, 2005 hohohóóóóó, menekül az emelőpont!!!!http://www.berlina.tar.hu/oldalakhoz/emelopont.jpg Miféle masina ez Berlina??Csak nem az új kiskedvenc?? :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Július28, 2005 Megoszt Elküldve Július28, 2005 de igen az a régiúj. megakartam emelni, de sehogyse akart emelkedni, pumpálompumpálom: semmi. fél vagy fázik kint a kicsike, utastérbe vágyik ő is végre. úgyhogy hídnál kell emelni a vasat. ------ amúgy ez más, viszont általános: az Oldtimer - Markt aktuális száma asszem 3-4 oldalon foglalkozik a MIG forrasztással, ami "újdonságá"-ban forradalmasítja a veteránozást és az újautó építést is (C Vectra egyes elemei) Kbüli lényege: nem 1500tól, hanem már 1000 °C-on is lehet épkézláb forrasztást (hegesztést) végezni kasztnielemeken, azaz a galvanizált lemez nem veszti el zinktartalmát és a rozsdaállósága megmarad. Nem lesz (nem tud) hullámossá lenni a lemez forrasztás után. Valamint nemesfémet (réz) lehet vassal/acéllal forrasztani/hegeszteni. (a cikk szerint 400 Eur-ból már átalakítható a régi védőgázas hegesztő felsz., átalakítás kell mert MIG esetén elegendő a 16 V is (a több már káros), a hagyományos védőgázas cucc viszont nem tud ilyen alacsony feszültséget. na ennyit értettem meg a cikkből remélem van itt valaki aki ért hozzá és kiigazít, ha szükséges Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Július28, 2005 Megoszt Elküldve Július28, 2005 itten azt írja egy hszben 30 éves tapasztalattal, hogy nem feltétlenül kell üregvédőszerrel kezelni, pl Mike Sanders, jó a motorolaj és a mosóbenzin is felefele arányban. http://www.opel-hecktriebler-forum.de/ még emésztem, de lehet hogy jó lesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Július28, 2005 Megoszt Elküldve Július28, 2005 Rövid ideig foglalkoztam hegesztéssel. Ezzel kapcsolatban megtanultam a kifejezéseket - úgy-ahogy. A MIG / MAG és a TIG hegesztések egyáltalán nem újkeletűek. Mindkettő védőgázas, mi használtuk is mindkettőt. Argon/hélium gázzal szokták használni. De MIG-en belül is van két fő típus, de ezeket majd akkor mondom el, ha érdekel. Persze én is csak úgy-ahogy, nagyvonalakban és hirtelen tanultam meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Július29, 2005 Megoszt Elküldve Július29, 2005 köszi, én asszem értem ám a lényegét az inert gáz dolognak csak majd már meg kék tanulni, hogy már abban a topicban legyen téma, hol mennyi az argongáz meg a rézszilícium drót (na meg erre is gyüjteni kell majd) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Augusztus29, 2005 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2005 a tavasszal fogtam neki a felirataim renoväläsänak, akkor kromoztattam öket, majd feketevel befujtam, a kromfelület visszanyeresehez 2000-es polirpapirt hasznältam. ;) nem lett jo, mert nehäny helyen a kromot is leszedte. annyira finoman nem tudtam csiszizni, hogy ez ne törtenjen meg, sajnos olyan helyen is belefutott a festekbe ahol nem kellett volna (a konturok nem lettek tisztäk) tegnap ujra neki lättam, hätha lesz a romokbol megiscsak valami. most mär tudom, hogy a kezdet jo volt: tisztitani, majd telibe kromozni. ezutän vekony (tenyleg vekony reteg) festek reteget kell csak fövinni (szinten telibe) azaz a spray-es cuccok nem jok, finom festekszoro berendezes szükseges, amellett, hogy a vastag festekreteget fölösleges munka visszaszedni, a vastagon felhordott festek ducivä teszi az amugy filigrän betüket - nem olyan szep. a gyäri eredetin is vekony a festek. miutän a festek megszäradt - erre nem kär több napot hagyni - börkoronggal lehet nagyon szepen, finoman a festekreteget visszaszedni, polirpapir nelkül. a börkorong alä nem kell merevitölap, hasznos ha a bör a felületeken rugalmasan mozog, pl több börlap egymäs alatt. gravirkeszlet börkorongjät hasznältam (olyan felirat volt az alany, amelyik kb 4mm magas, oldala fekete, teteje (szine) krom) Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Október1, 2005 Megoszt Elküldve Október1, 2005 krómápoláshoz találtam itt tippeket. tapasztalatai alapján azt írja: új krómhoz a zöld trutyi a Liqui Moly-tól, valamivel öregebb krómhoz a Neverdall dobozból, öreg krómhoz a Chrom Magic, nagyon-nagyon öreg krómhoz a Cola+Alufolia. Én eddig a krómpolírpasztát használtam a Prevent-től, egész jó az is, szépen takarít, de nem csodaszer, ha a króm már megszünt létezni a felületen (rozsda leette), már csak az újrakrómozás marad. A fenti tippekből nekem a Cola+Alufólia páros az érdekes, ki is próbálom holnap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
*Fószer* Elküldve Október26, 2005 Megoszt Elküldve Október26, 2005 Véletelenül valaki nem tud valahol egy jó és olcsó homokfújóst? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December20, 2005 Megoszt Elküldve December20, 2005 Nem tudja valaki hogyan lehetne megoldani F astrában a gyári üléstartókonzol száműzését, úgy hogy a gyári biztonsági övet lehessen használni. Magyarul lehet-e valahonnan olyan csatot szerezni ami nincs egyben a patronnal? Kadettből vagy valahonnan máshonnan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
VectraZo Elküldve Január15, 2006 Megoszt Elküldve Január15, 2006 Sziasztok! Tudtok ajánlani kárpitost, aki a két első ülést újrakárpitozná nem sok pénzért? Sima szövetkárpitot szeretnék. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Január16, 2006 Megoszt Elküldve Január16, 2006 Sziasztok! Tudtok ajánlani kárpitost, aki a két első ülést újrakárpitozná nem sok pénzért? Sima szövetkárpitot szeretnék. köszi Nem derül ki, hol laksz?? Tbálinton van egy nagyon a és nem túl drága kárpitos. Nekem anno ő javította az F vezetőülés oldalát, mely kikopott és kiszakadt, mivel belül eltört valami a vázban. Meghegesztette és teljesen nyom nélkül javította. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Króm jellegű dolgot (kipuffogóvég) mivel érdemes ápolni/tisztítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Króm jellegű dolgot (kipuffogóvég) mivel érdemes ápolni/tisztítani? Fogkrémmel Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Fogkrémmel Tényleg? :) És a háztartásban fellelhető csap, meg hasonló dolgok tisztítására szolgáló mosószerek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Tényleg? :) És a háztartásban fellelhető csap, meg hasonló dolgok tisztítására szolgáló mosószerek? Azzal nem próbátam, de szerintem az túl agresszív. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Január26, 2006 Megoszt Elküldve Január26, 2006 Azzal nem próbátam, de szerintem az túl agresszív. Rendben, köszönöm szépen, kipróbálom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts