meriva1.8 Elküldve Március9, 2005 Elküldve Március9, 2005 Nincs mit :) Aztán ha lesz tapasztalat ténykedésükről, akkor oszd ám meg velünk Stock16V, mi újság ezzel a karosszériás üggyel? Meg tudod adni a webcímet? Ez a cég azonos a II. kerületi Ducati bolttal?
aztec Elküldve Március9, 2005 Elküldve Március9, 2005 CSerélt már valaki anntenna tartó műanyag vacokt? szerintetek házileg megoldható vagy vigyem el egy hifishez? én cseréztem anno f astrámon nem volt nagy ördöngösség, csak elment rá egy délelöttöm :) Nameg abban az antenna belső részén volt odafogva a kasznihoz és a földelés is ott volt és igen nehezen fértem hozzá, de megoldható :idea:
berlina Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 Nos, az van hogy a tolótetőmet kikarcolja a tető mikor alá csúszik. Kiszereltem, megvizsgáltam, azt találtam, hogy a tolótető két lemezből van összerakva, vannak helyek ahol ponthegesztéssel és vannak helyek ahol mintha ragasztva lenne. Pont ilyen ragasztás lehet a motorháztető és a csomagtértető lemezei között is, ebben van valami logika is, mert a látható külső lemezeket ponthegeszteni nem lenne valami szép. Azt szeretném kérdezni valakitől, hogy ez tényleg ragasztás-e, meghogy lehet-e ezt utólag javítani, ha a régi ragasztás elengedte a lemezeket. Ha a felső lemez pontosan ülne a másikon nem érne hozzá a tető aljához hátracsúsztatásnál. Jó lenne újra összeragasztani, ha lehet. Zoli
kori Elküldve Március15, 2005 Elküldve Március15, 2005 állítani próbáltad már? Mert ahogy bukóra kinyitod van a két oldalánál egy-egy csavar, amit ha kilazítasz, lejebb tudod nyomni a tetőt és akkor már nem is ér hozzá. Az ominál a tető beállítás adatai: elöl kb 1-2mm-rel a tető síkja alatt, hátul ugyanenyivel felette legyen.
berlina Elküldve Március16, 2005 Elküldve Március16, 2005 ÁÁÁ dehogy, 0 azaz zéró állítási lehetőség, ez neem bukó, csúszó!, az őselődje minden mostani űvegablakos meg lemezes egetkémlelőnek. De, valójában próbáltam állítani: elsőüléstámlákat kicsit hátrahajtottam hanyadtfeküdtem a középkonzolra és kétlábbal fölfelé az egész tetőt. (most röhöghettek, akkor még így kellett, ez volt a karosszériás szaktanácsa, (mesterlevéllel, azaz nem cinkelni akarom a fickót) ) Nem használt, viszont a lakk kirepedezett és elindult rohadni az egész perem. De majd megmutatom egy talin, öt perc sincs kiszedni az egészet Meg talán lesz gyári robbantott rajzom is az egész kócról
berlina Elküldve Március20, 2005 Elküldve Március20, 2005 Nos, az van hogy a tolótetőmet kikarcolja a tető mikor alá csúszik. Kiszereltem, megvizsgáltam, azt találtam, hogy a tolótető két lemezből van összerakva, vannak helyek ahol ponthegesztéssel és vannak helyek ahol mintha ragasztva lenne. Jó lenne újra összeragasztani, ha lehet. Zoli Kerítettem hozzá képeket: http://kep.tar.hu/berlina/50032018#2 most eszembe jutott, hogy ez talán nem is ragasztó, tehát nem azért van ott hogy a két lemezt egymáshoz szorítsa, hanem csak egyszerű hézagkitöltő, hogy az esetleges lemezhangot csökkentse. Ha valakivalaki tudna ebben segíteni megköszönném egy köszönömmel Z
kavics Elküldve Március20, 2005 Elküldve Március20, 2005 jobb híján ide írom a problémámat. Az a bajom a kocsival, hogy zötyögős úton úgy nyöszörögnek az alkatrészek (ajtók felől jönnek a hangok első kettő ill. hátsó) mint egy 20 éves zsiguli. van valami tippetek mit lehetne csinálni, hogy kissé halkabban nyöszörögjön?
Szabyka Elküldve Március20, 2005 Elküldve Március20, 2005 jobb híján ide írom a problémámat. Az a bajom a kocsival, hogy zötyögős úton úgy nyöszörögnek az alkatrészek (ajtók felől jönnek a hangok első kettő ill. hátsó) mint egy 20 éves zsiguli. van valami tippetek mit lehetne csinálni, hogy kissé halkabban nyöszörögjön? Talán ha felerősíted a zenét ? :D
kavics Elküldve Március20, 2005 Elküldve Március20, 2005 nem rossz ötlet. amúgyis ki akarom cserélni a hificuccot :D
berlina Elküldve Március30, 2005 Elküldve Március30, 2005 Egy gyorsat szeretnék kérdezni: A zinksparay meddig tartható el? (ez bóti szlával) az alján az van, idézem: "14 02" az oldalán: 16 monate lagerfähig (tárolható) Visszavitessem 72 órában? Brenner, 96-98 %-os szóval ez kémia, meg fém, számít valamit a az eltarthatósági idő? Vagy fizika és akkor 16 hónap alatt tutti kijön belőle a propán-bután? a válasz tényleg kéne és: köszönöm előre is Z ps: ja és már régebben szerettem volna fölvetni, hogy az olajos téma mellett talán lehetne egy szerszámos téma is. pl ki melyik crowa-t használja, ha az ára is fontos.
tgabika76 Elküldve Március31, 2005 Elküldve Március31, 2005 Egy gyorsat szeretnék kérdezni: A zinksparay meddig tartható el? (ez bóti szlával) az alján az van, idézem: "14 02" az oldalán: 16 monate lagerfähig (tárolható) Visszavitessem 72 órában? szóval ez kémia, meg fém, számít valamit a az eltarthatósági idő? Vagy fizika és akkor 16 hónap alatt tutti kijön belőle a propán-bután? Szvsz túl nagy problémát csinálsz ebből. Szerintem a zinkspraynek abszolút nem számít semmit az eltarthatósági idő, az hogy a hajtógáz meddig marad meg benne egy dolog, ki kell próbálni és ha még működik, akkor nem kell foglalkozni az eltarthatósággal. Egyébként anno mikor raktárban dolgoztam, mindenre kellett írni szavatosságot (asszem fogyasztóvédelmi törvény írja elő, nemtom), a pelenkáké pl. ez volt: 2222.12.31 :D
berlina Elküldve Április3, 2005 Elküldve Április3, 2005 :D igen, igaz, a hajtógáz az elszálhat, de jó sok idő kell neki... utánérdeklődtem a MOTIP-nál telefonon... (ami a kezemben volt az már több, mint 3 éves volt, ki se mertem próbálni, (aztán meg nem vihetem vissza mert használtam) (visszavették)) kösz
Albert Elküldve Május1, 2005 Elküldve Május1, 2005 E Kadettomon cseréljük a hátsó sárvédőíveket, mert szétrohadtak. Arra gondoltam, hogy szélesebbet kéne a gyári helyett berakni. Tudnátok segíteni, hogy honnan szerezzek ilyet? Vagy ilyet csak külön lehet csináltatni?
Albert Elküldve Május10, 2005 Elküldve Május10, 2005 Maradt a gyári. De sajna ez sem illik oda 100%-osan, tehát kicsit hekkelnie kellett a lakatosnak. Viszont ami rossz, hogy belső íveket is kell vennem, remélem kapok ilyet vhol. Lesz ez még min. két nap amíg összerakja, mert hát csak este tud dolgozni, és akkor is csak úgy, hogy ha van anyag. Jól nincs autóm :lol:
aztec Elküldve Május10, 2005 Elküldve Május10, 2005 itt az amero rben kérdezd meg nekik van egy csomó karosszéria cuccuk, legalábbis nemrég még tartottak...
Albert Elküldve Május17, 2005 Elküldve Május17, 2005 Végülis kaptam itt a vonat mellett Bárdiban. 5000/pár. Péntekre lett kész az autó. A melóhoz le kellett szednie a tankbeömlőt. 15-öt kért munkadíjnak, és 10-et hajítottam ki vasra. Most le van kenve Koralkiddal kívül, és alvázvédővel belül. Plusszban megcsinálta elől a homlokfal merevítő bigyó visszahegesztését is. Szép melót csinált. Most kéne rá kis gitt, csissz, és a fényezés. De így 25 kiadása után már lehet hogy ez csúszik.
atesz27 Elküldve Május30, 2005 Elküldve Május30, 2005 Olvastam azt a lemez öszzeragasztós-sokidőután szétválós problémát. A kombimon a nagytető-merevítő bordák közti ragasztóanyag is föladta a harcot. Most a nagytető teljes hosszában limbó-hintózik. Mivel ragasszam össze-vissza a két lemezt? Nyomok közé purhabot :?: az jó ??? Vagy sziloplasztot?
Tápiószecső Elküldve Május30, 2005 Elküldve Május30, 2005 Olvastam azt a lemez öszzeragasztós-sokidőután szétválós problémát. A kombimon a nagytető-merevítő bordák közti ragasztóanyag is föladta a harcot. Most a nagytető teljes hosszában limbó-hintózik. Mivel ragasszam össze-vissza a két lemezt? Nyomok közé purhabot :?: az jó ??? Vagy sziloplasztot? Purhab szerintem semmiképp, mivel "száradás" közben tágul. Valószínűleg utána hullámos lenne a tetőd. Sziloplasztnak ilyen hátránya nincs, de kérdés hogy megtartaná-e és ha igen meddig. :? Esetleg szélvédőragasztó? Bár én még soha nem használtam. :?
atesz27 Elküldve Május30, 2005 Elküldve Május30, 2005 A szélvédőragasztó az miben különbözik a " natúr" sziloplaszt-tól? Mert még erre hihető választ nem sikerült kapnom senkitől. Pont akuális a téma mert festés után lesz egy elsőszélvédő visszaragasztásom is.
Albert Elküldve Május30, 2005 Elküldve Május30, 2005 Az enyém latyakos Sikaflex-et használ (remélem így írják). Ez sokkal keményebb lesz ha mexárad, mint a Siloplast. Vagyishogy ez kemény lesz a silo viszont nem. Jól szét van a géped, sok sikert az összerakáshoz :lol:
atesz27 Elküldve Május30, 2005 Elküldve Május30, 2005 Az enyém latyakos Sikaflex-et használ (remélem így írják). Ez sokkal keményebb lesz ha mexárad, mint a Siloplast. Vagyishogy ez kemény lesz a silo viszont nem. Jól szét van a géped, sok sikert az összerakáshoz :lol: köfi :lol: még van vele némi munka. de ha készlesz! de már csak lenne kész... :? nemrég vettem .. 1 hónapja..
berlina Elküldve Május31, 2005 Elküldve Május31, 2005 helo, reggel olvastam egy ujságban, hogy a Kóreai-Chevy utcai sportváltozata integrált diffuzort kapott az első lökhárítóba. utánakerestemolvastam, (általában leszorítóerőt csinál hátul) de még mindig nem értem, mi az a diffuzor és miért jó ha van elöl is? ezeket olvastam: F1 cikk egy másik cikk ÁRAMLÁSTANI MÉRÉSEK
Gelko Elküldve Június1, 2005 Elküldve Június1, 2005 biztos volt róla már szó csak lusta vagyok megkeresni..kérdésem a következő lenne...le lehete e szedni szépen körbe a díszléceket ill visszarakni -úgyh ne hagyjam el őket :lol: ? és hogyan meg mivel ? meg hogy vannak rögzítve ? köccönöm :wink:
kori Elküldve Június1, 2005 Elküldve Június1, 2005 Szerintem a tiédet (Ascona) müanyag patentok tartják. A lécet felülről lefelé megnyomod, és alul elhúzod. Ezzel kiakad és már lenn is van.
Recommended Posts