Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nem teljesen karroszéria, de talán még ahhoz van legközelebb... :rolleyes:

Az a tényállás, hogy 7főn felkerül egy használt kipuff a kocsimra, de itt-ott már elkezdett rozsdásodni a dob. Szerencsére még csak felületi a dolog és van benne anyag is, de ha már így könnyen hozzáférek, akkor ér-e az valamit, ha megcsiszolom kicsit és lefújom cinksprével?

Vagy van erre valami más megoldás hogy kicsit védjem az állagát?

Előre is köszi a válaszokat!

(u.i. cinkspray-t hol lehet kapni?? :blink: )

  • Hozzászólások 207
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Nem teljesen karroszéria, de talán még ahhoz van legközelebb... :rolleyes:

Az a tényállás, hogy 7főn felkerül egy használt kipuff a kocsimra, de itt-ott már elkezdett rozsdásodni a dob. Szerencsére még csak felületi a dolog és van benne anyag is, de ha már így könnyen hozzáférek, akkor ér-e az valamit, ha megcsiszolom kicsit és lefújom cinksprével?

Vagy van erre valami más megoldás hogy kicsit védjem az állagát?

Előre is köszi a válaszokat!

(u.i. cinkspray-t hol lehet kapni?? :blink: )

Talán autósboltban próbáld meg vagy olyan helyen ahol hegesztési segédanyagokat árulnak vagy Festékboltban. Szerintem.

Elküldve
sőőt.. mintha még tescóban is láttam volna.. vagy az rézsparj volt? :blink: :rolleyes:

Az szerintem az volt. Én ott most csak réz- és teflonsprét találtam.

Elküldve
Festékboltban olcsóbb, én most vettem 1200-ért asszem 400ml-est

Már tárgytalan, mert felkerült közben a kipuff, de köszi mindenkinek a segítséget!!! :rolleyes:

Elküldve
Már tárgytalan, mert felkerült közben a kipuff, de köszi mindenkinek a segítséget!!! :rolleyes:

Attól még lekezelhetnéd mert hamar le is fog kerülni róla de magától. :blink:

Elküldve
Attól még lekezelhetnéd mert hamar le is fog kerülni róla de magától. ;)

Az lesz, bár ez a kipuff is csak ideiglenes megoldás. :rolleyes:

Mondjuk ettől függetlenül megérdemli a törődést, nyáron majd foglalkozom is vele. :blink:

Elküldve
Nem teljesen karroszéria, de talán még ahhoz van legközelebb... :rolleyes:

Az a tényállás, hogy 7főn felkerül egy használt kipuff a kocsimra, de itt-ott már elkezdett rozsdásodni a dob. Szerencsére még csak felületi a dolog és van benne anyag is, de ha már így könnyen hozzáférek, akkor ér-e az valamit, ha megcsiszolom kicsit és lefújom cinksprével?

Vagy van erre valami más megoldás hogy kicsit védjem az állagát?

Előre is köszi a válaszokat!

(u.i. cinkspray-t hol lehet kapni?? :blink: )

Hát sajnos sz@rt se ér mert a kipuff belűről rohad, előbb fog belűről mint kívülről.

Saválló rulez ;)

  • 8 months later...
Elküldve

Ha jól emlékszem, akkor mi 6-os fúrót használtunk, igaz mérget nem vennék rá. De sztem keress egy helyet, ahol látszik a ponthegesztés, és mérd le.

  • 10 months later...
Elküldve

Üdvözlök mindenkit!

Érdeklődnék, tud-e valaki Opel Corsa 1,2-nél valamilyen jellegzetes vagy típus hibát, ami által belül vizesedhet az autó a lábrészné?

Mindent megnéztem, ami eszembe jutott.

Szakadó esőben is figyelve, sehol egy vízszivárgás(ajtók,ablakok), minden száraz,(ajtókárpit,ülések,mennyezet) csak a bal első-hátsó lábrésznél vizesedett be. Egyszer azt vettem észre, hogy a bal hátsó lábrész "teknő"-ben már a gomiszőnyeg felett állt a víz. Legalább 3l vizet itattam fel. Lehet, hogy az első lábhoz csak átszivárgott. Az az érdekes, hogy körülötte minden száraz volt, az ülés is, pedig az szivacsos, tehát tartaná a vizet. Senki nem borított ki semmit, az ablakokat mindig ellenörzöm. szervizben megemeltük, az alja szemmel láthatólag tökéletes.

Ebben a párás időben emiatt az ablakok belül is nagyon vizesek.

Ez egy rejtély számomra.

A szönyeg tökéletes kiszárítására nem nagyon van lehetőségem.

Ha valakinek van valami tapasztalata, vagy ötlete, legyenszíves ossza meg velem!

Előre is köszi a segítséget.

Elküldve
...

Érdeklődnék, tud-e valaki Opel Corsa 1,2-nél valamilyen jellegzetes vagy típus hibát, ami által belül vizesedhet az autó a lábrésznél?...

Édesapáméknak 1.0 86-os évjárat van, ami szintén hasonló tüneteket produkál, igaz, ha jól emlékszem, akkor inkább csak elöl, de, ha nagyon esik, akkor biztos jut hátra is belőle.

Az alváz szintén nem rohad, legalábbis kívülről nem látszik semmi. Neki az első doblemeznél volt a szőnyeg alatt egy nagyobb repedéses rohadás, ahonnan szépen be is csurgott a víz. Ezt a problémát rá jellemző módon purhabbal orvosolta :lol: -mondjuk azóta nincs is gond ezzel a részével.

Szóval érthető, hogy kívülröl az alvázon nem látszik semmi, mert az ilyen szétrohadások inkább a rejtett zúgokban, hajlatokban van, ahol meg tud ülni a "támadó anyag", szóval szerintem érdemes lenne kiszedni a szőnyegeket és megnézni a doblemeznél, meg a pedálok felett, de a küszöböt is érdemes lenne közelebbről megvizslatni. Aztán egy kicsit alaposabban ránézni kívülről is a kerékjáratoknál is a kis zeg-zugogban. Nem biztos, hogy egy nagy lyukat kell keresned, elég egy repedés, ahol beszivárog a víz. A legtutibb az lenne, ha kiszáradás után meglocsolni slaggal, hogy hol jön be.

Így hirtelen ez jutott eszembe, de biztos más, nálam tapasztaltabb kollega tud mondani értelmesebb dolgot is.

Elküldve
Édesapáméknak 1.0 86-os évjárat van, ami szintén hasonló tüneteket produkál, igaz, ha jól emlékszem, akkor inkább csak elöl, de, ha nagyon esik, akkor biztos jut hátra is belőle.

Az alváz szintén nem rohad, legalábbis kívülről nem látszik semmi. Neki az első doblemeznél volt a szőnyeg alatt egy

nagyobb repedéses rohadás, ahonnan szépen be is csurgott a víz.

Stefan!

Köszi szépen, hogy reagáltál a kérésemre.

Most viszem műszakira, mondtam, hogy nézzék meg, de nem igazán bizok benne, hogy találnak valamit.

Az a helyzet, hogy elöl csak látványosan nedves volt, de hátul szó szerint állt a víz, mintha direkt odaöntöttek volna egy fél vödörrel. Ezért is vettem észre, mert már a gumiszőnyeg tetején állt a víz.

Mégegyszer nagyon köszi: sigal

Elküldve

Astráknál pl az első szélvédőnél (főleg ha már cserés volt a szélvédő) folyik rá a víz a pollenszűrőre,

azon keresztül a szellőztetőbe, és onnan be a lábtérbe. Ennek érdemes utánajárni :lol:

Elküldve
Astráknál pl az első szélvédőnél (főleg ha már cserés volt a szélvédő) folyik rá a víz a pollenszűrőre,

azon keresztül a szellőztetőbe, és onnan be a lábtérbe.

Na de a hátsó lábtérbe?

Elküldve

Szevasztok!

Először is mindenkinek nagyon köszönöm a segítőkészségét!

A vízmennyiség láttán eszméletlenül meglepődtem.

A hátsó lábtérben (nem hazudok) legalább 3L víz volt, olyan, mintha beöntötték volna, de körülötte minden száraz, ézért gondoltam én is, hogy alulról a szakadó esőben valahol beverődött a víz.

Ezért másnap a szervízben meg is emeltettem az autót. Szemre semmi rendkívüli.

A dugókat én is hallottam, ezért mégegyszer is alánéztem, összehasonlítottam a jobb oladalával (mivel az teljesen száraz), minden egyforma, a gyári lyukak is meg a dugózások is.

Ezért is vagyok annyira nyugtalan, mert annyira szélsőséges eset, hogy elképzelésem sincs, mi történhetett, hiszen máskor is mentem már szakadó esőben, és akkor nem vettem észre semmit.

Ez egy igazi Murderes X aktás ügy, lehet, hogy az igazság odaátvan, csak át kéne mennem érte:)

üdv mindenkinek: sigal

  • 4 weeks later...
Elküldve
Stefan!

Köszi szépen, hogy reagáltál a kérésemre.

Most viszem műszakira, mondtam, hogy nézzék meg, de nem igazán bizok benne, hogy találnak valamit.

Az a helyzet, hogy elöl csak látványosan nedves volt, de hátul szó szerint állt a víz, mintha direkt odaöntöttek volna egy fél vödörrel. Ezért is vettem észre, mert már a gumiszőnyeg tetején állt a víz.

Mégegyszer nagyon köszi: sigal

Astránál volt egy hasonló esetem, riasztó beszerelése után.

A köcsög szerelő a kábelköteget az utastérbe a motorháztető bowdenjénél vitte be, ezáltal szétvágta a gumidugót és egy lukon húzta be a bowden mellett.

Frankon beázott, de mire rájöttünk szívtunk vele rendesen.

Gumidugó cseréje, kábel máshol bevezetve és lám az autó soha többet nem ázott be.

Egyébként sikerült kivenni a szőnyeget is belőle (amit megjegyzem senki nem akart elvállalni, mondván azt nem lehet),

igaz óriási munka volt, de megérte ugyanis csont száraz lett és a dohos szag is megszünt.

Mondom ez G Astránál volt, az a bizonyos gumidugó a vezető oldalon van az ablak alatt kívűlről a műanyag rács alatt .

Ha ez sérült, vagy nincs a helyén frankón bevezeti a vizet a doblemezen keresztül a szőnyeg alá az utastérbe, de jut belőle a hátsó szőnyeg alá is!

  • 2 months later...
Elküldve
Üdvözlök mindenkit!

Érdeklődnék, tud-e valaki Opel Corsa 1,2-nél valamilyen jellegzetes vagy típus hibát, ami által belül vizesedhet az autó a lábrészné?

Mindent megnéztem, ami eszembe jutott.

Szakadó esőben is figyelve, sehol egy vízszivárgás(ajtók,ablakok), minden száraz,(ajtókárpit,ülések,mennyezet) csak a bal első-hátsó lábrésznél vizesedett be. Egyszer azt vettem észre, hogy a bal hátsó lábrész "teknő"-ben már a gomiszőnyeg felett állt a víz. Legalább 3l vizet itattam fel. Lehet, hogy az első lábhoz csak átszivárgott. Az az érdekes, hogy körülötte minden száraz volt, az ülés is, pedig az szivacsos, tehát tartaná a vizet. Senki nem borított ki semmit, az ablakokat mindig ellenörzöm. szervizben megemeltük, az alja szemmel láthatólag tökéletes.

Ebben a párás időben emiatt az ablakok belül is nagyon vizesek.

Ez egy rejtély számomra.

A szönyeg tökéletes kiszárítására nem nagyon van lehetőségem.

Ha valakinek van valami tapasztalata, vagy ötlete, legyenszíves ossza meg velem!

Előre is köszi a segítséget.

Megoldódott a beázásos rejtély, mi volt az oka??

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.