ScatMan Elküldve Szeptember9, 2004 Elküldve Szeptember9, 2004 Még mindig nem nagyon értem. Egyrészt miért kell pont ugyanolyan szín, másrészt ha odakerülsz akkor a színkód alapján beazonosítod. Mondjuk lehet furán nézne a tulaj mert azt mondod neked nem e431-es hanem e432-es színkódú kocsi kell. :) (Azt hiszem így jelölik) Arra gondoltam, hogy ha tudok kintről ugyanolyan színű autót szerezni, mint ami most van, akkor csereszabatos marad néhány karosszériaelemem. Arról szeretnék meggyőződni, hogy nem csak én látom egyforma színűnek (fényképről) ezeket az autókat, hanem ténylegesen ugyanaz a színkódjuk is (esetleg). A németet hiába kérdezném, már a motorkódra is a vállukat vonogatják... azt viszont a lóerőkből ki lehet sakkozni.
Tápiószecső Elküldve Szeptember9, 2004 Elküldve Szeptember9, 2004 Arra gondoltam, hogy ha tudok kintről ugyanolyan színű autót szerezni, mint ami most van, akkor csereszabatos marad néhány karosszériaelemem. Arról szeretnék meggyőződni, hogy nem csak én látom egyforma színűnek (fényképről) ezeket az autókat, hanem ténylegesen ugyanaz a színkódjuk is (esetleg). A németet hiába kérdezném, már a motorkódra is a vállukat vonogatják... azt viszont a lóerőkből ki lehet sakkozni. Akkor meg kell neki mondani hogy nyisd ki a motorháztetőt és nézd meg hogy látsz-e ilyen meg olyan számot. (mint neked van) De még így is előfordulhat hogy nem lesz ugyanaz. Lehet hogy lesz 1-2 év különbség a gyártás közt. Ki tudja újra lett-e fényezve (egyáltalán ugyanazzal a színnel-e vagy csak hasonlóval), milyen időjárási körülmények közt használták, garázsban állt-e vagy kinn, mosták-e rendszeresen vagy hányszor polírozták stb. Szerintem ezek nagyban befolyásolják a színt.
ScatMan Elküldve Szeptember9, 2004 Elküldve Szeptember9, 2004 Akkor meg kell neki mondani hogy nyisd ki a motorháztetőt és nézd meg hogy látsz-e ilyen meg olyan számot. (mint neked van) De még így is előfordulhat hogy nem lesz ugyanaz. Lehet hogy lesz 1-2 év különbség a gyártás közt. Ki tudja újra lett-e fényezve (egyáltalán ugyanazzal a színnel-e vagy csak hasonlóval), milyen időjárási körülmények közt használták, garázsban állt-e vagy kinn, mosták-e rendszeresen vagy hányszor polírozták stb. Szerintem ezek nagyban befolyásolják a színt. Gondoltam egyszerűbben is megy :oops: Gondolom már rájöttél, hogy elméleti síkon próbálok dolgokat megoldani :oops: Heh, gondolkodom :D Ne zárj be egy konzervvel egy szobába :oops: :) :D :D
Tápiószecső Elküldve Szeptember10, 2004 Elküldve Szeptember10, 2004 Gondoltam egyszerűbben is megy :oops: Gondolom már rájöttél, hogy elméleti síkon próbálok dolgokat megoldani :oops: Heh, gondolkodom :D Ne zárj be egy konzervvel egy szobába :oops: :) :D :D Csak az egyszerűnél ne keress egyszerűbbet. :P Amúgy tegyük fel hogy van 3 féle variáció. Ha az a tulaj aki azt sem tudja mi az a színkód szerinted majd tudni fogja hogy a 3 közül milyen árnyalatú a kocsija? (És mivan ha rosszul tudja)
Gepard Elküldve Szeptember10, 2004 Elküldve Szeptember10, 2004 Csak az egyszerűnél ne keress egyszerűbbet. :P Amúgy tegyük fel hogy van 3 féle variáció. Ha az a tulaj aki azt sem tudja mi az a színkód szerinted majd tudni fogja hogy a 3 közül milyen árnyalatú a kocsija? (És mivan ha rosszul tudja) A fentiről is a már egyszer leírt piacos vicc jut eszembe
ScatMan Elküldve Szeptember13, 2004 Elküldve Szeptember13, 2004 Amúgy tegyük fel hogy van 3 féle variáció Ezt szeretném elsőre kizárni :)
ScatMan Elküldve Szeptember13, 2004 Elküldve Szeptember13, 2004 A fentiről is a már egyszer leírt piacos vicc jut eszembe :) :D :D Akkor most majd keresek 3 fajtát egyszerre :wink:
ScatMan Elküldve Szeptember16, 2004 Elküldve Szeptember16, 2004 Az utóbbi 3 hónap alatt teljesen elengedte a tetőkárpit szövetbevonatát a gyári ragasztás. Pollenszűrő csere előtt (gőzfürdő effekt) próbálkoztam technokollal (nem röhögni, textil/fa ragasztó) a szélvédő felső része felett, de az is hagyja el magát... Mi a csodával ragasszam vissza? Lehet ennek vmi köze ahhoz, hogy dohányos lévén soha nincsenek teljesen feltekerve az ablakok, azaz éjjel-nappal mozog a változó hőmérsékletű levegő?
Addamsky Elküldve Szeptember16, 2004 Elküldve Szeptember16, 2004 A dohányzás nem okoz ilyesmit, sem a mozgó levegő. Mi kb 8 évig használtunk ugyanígy egy F -et, nem volt vele baj... Próbálkozz vmi többkomponensű izével, de először csak kis területen hogy tuti ne legyen gáz...
*Fószer* Elküldve December15, 2004 Elküldve December15, 2004 Legutóbbi alapos mosás után Tigrámon észrevettem a bal hátsó kerék mögött, ott, ahol a gátló átmegy a karosszérián, szóval attól a luktól úgy fél arasznyira egy kb. 10 centis függőleges repedést :) Ez gáz :?: Egyszer el fogom hagyni a hátsókereket :?: Minél előbb érdemes lenne megcsináltatnom :?: Vagy ne kérdezzek ekkora hülyeségeket :?:
warwolf Elküldve December16, 2004 Elküldve December16, 2004 Legutóbbi alapos mosás után Tigrámon észrevettem a bal hátsó kerék mögött, ott, ahol a gátló átmegy a karosszérián, szóval attól a luktól úgy fél arasznyira egy kb. 10 centis függőleges repedést :) Ez gáz :?: Egyszer el fogom hagyni a hátsókereket :?: Minél előbb érdemes lenne megcsináltatnom :?: Vagy ne kérdezzek ekkora hülyeségeket :?: :shock: :?:
berlina Elküldve December16, 2004 Elküldve December16, 2004 Sziasztok, Láma téma: , az előbb olvastam Benci-től a szilikon<-> étolaj témában, hogy karosszériások ajánlják fújásra mert veszettűl tapad. ide post-olom mert ott már OFF lenne. Üregvédőztetném 26 éves paripámat, de az eddigi föladta a szakmát, most a városban nincs üregvédős, mindenki aki "fújással" foglalkozik "hidralika" olajjaaa, meg "orsó" olajjaa, vagy még étolajja fújná az üregeimet, ha! beadnám hozzá. szinte szívgörcsöt kaptam mikor hallotam mit beszélnek a szájukkal. Most tényleg azzal a lemoshatatlan étolajjal végzik "szakszerűen" és költséghatékonyan az üregvédelemet karosszériaszakik? szivesen venném tapaszatalait hozzászolásatokat. üdv Zoli
kori Elküldve December16, 2004 Elküldve December16, 2004 ScatMan! Próbálkozz kárpitragasztóval,csak vigyázz rohadtul ragad. Berlina! hát ez az olajos megoldás elég béna.Vannak kimondott üregvédő szerek.Ragaszkodjál azokhoz.
redline Elküldve Január23, 2005 Elküldve Január23, 2005 Vonóhorog. Hogyan (hol) és mennyiért szedik le? kb... Optimális esetben kell e utánna ujrafényezni vmit?
corsarulez Elküldve Február21, 2005 Elküldve Február21, 2005 Körülbelül mennyi évet bír ki egy karosszéria rozsdásodás nélkül? Az én autóm 10 éves és még nincs rajta. Igaz, összesen csak másfél évig volt garázs nélkül. Szóval? Mikortól kell parázni? :?:
kavics Elküldve Február21, 2005 Elküldve Február21, 2005 autó kérdése. a c-re már 12 évet adnak. az is kérdéses hogy télen mennyit volt használva, ill. hogy az apróbb sérülések időben el lettek-e tünteteve szakszerűen láttam én már rozsdás maybachot is :) (ja az újra gondoltam)
warwolf Elküldve Február22, 2005 Elküldve Február22, 2005 Körülbelül mennyi évet bír ki egy karosszéria rozsdásodás nélkül? Az én autóm 10 éves és még nincs rajta. Igaz, összesen csak másfél évig volt garázs nélkül. Szóval? Mikortól kell parázni? :?: Ím' az ellenpélda, a gépem 6 éves, és állítólag típusbetegségként hervad a hátsó ablaktörlőcsonk körül(nemisakárhogy), elkezdték a sárvédőívek, és még jónéhány apró helyen.Szóval tunerkodás helyett most gyűjthetek kasznisra. :?
Stock16v Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 Szevasztok srácok! Azt árulja már el valaki nekem,hogy mit lehet a két első sárvédővel csinálni,ha felűl egy kicsit behorpadt a nyomogatástól?(a lengéscsillapítót teszteltük a híg agyammal) :oops: Köszi a válaszokat!
mélykék76 Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 ....Azt árulja már el valaki nekem,hogy mit lehet a két első sárvédővel csinálni,ha felűl egy kicsit behorpadt a nyomogatástól?(a lengéscsillapítót teszteltük a híg agyammal) :oops: Köszi a válaszokat!.... Egen, előfordul ilyesmi. Nahhh a2 magazinban egy hasonló problémára - kisebb horpadások - azt írták : "....a 4P Car Kft. honosított meg egy módszert, amely a kisebb felületi horpadásokat eltünteti...."
mélykék76 Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 Ja az kimaradt, hogy "láthatatlanul eltünteti" :)
Stock16v Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 Köszi az ötletet! :smt038 Beszéltem velük,és azt mondták hogy látatlanban még körülbelüli árat sem tudnak mondani,de küldjek képet e-mailben és visszahívnak vagy írnak.A honlapjukon látható képek a javításaikról elég meggyőzőek. Thx!
mélykék76 Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 Köszi az ötletet! :smt038 Beszéltem velük,és azt mondták hogy látatlanban még körülbelüli árat sem tudnak mondani,de küldjek képet e-mailben és visszahívnak vagy írnak.A honlapjukon látható képek a javításaikról elég meggyőzőek. Thx! Nincs mit :) Aztán ha lesz tapasztalat ténykedésükről, akkor oszd ám meg velünk :wink:
kavics Elküldve Március4, 2005 Elküldve Március4, 2005 CSerélt már valaki anntenna tartó műanyag vacokt? szerintetek házileg megoldható vagy vigyem el egy hifishez?
warwolf Elküldve Március4, 2005 Elküldve Március4, 2005 CSerélt már valaki anntenna tartó műanyag vacokt? szerintetek házileg megoldható vagy vigyem el egy hifishez? Nem kell hozzá hifis, sztem, csak egy villanyász, vagy olyan, aki tudja, hogy hogy lehet hozzá férni ahhoz a műa. prücökhöz.De javítsatok ki ha tévednék, de sztem ahhoz venni kell egy komplett antennát, ha kitört a foglalat.Vagy nem?Legalább is mikor az enyémet tették a tetőre, hát szóval.............. Szterintem.
Recommended Posts