bandi1980 Elküldve Október1, 2012 Megoszt Elküldve Október1, 2012 Sziasztok! Van egy 2,2-es C kombi omegám ami a képen is van. 2 zónás digitális klíma van benne. Nincs az autóba szinte semmi fűtés. Tavaj télen már végig szenvedtem vele. Akár mit csináltam nem jó épp hogy csak enyhe levegőt fúj. Megnéztem a fűtés csöveket bent az utastárben, forró mind a kettő. Termosztát kicserélve újra. Letakartam az autó elejét, hogy menjen fel a víz de nem sokat ért. Valakinek volt már ilyen problémája? Lassan esedékes a fűtés jó lenne ha nem fagynék ki belőle. Köszi az infót előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október1, 2012 Megoszt Elküldve Október1, 2012 Sziasztok! Van egy 2,2-es C kombi omegám ami a képen is van. 2 zónás digitális klíma van benne. Nincs az autóba szinte semmi fűtés. Tavaj télen már végig szenvedtem vele. Akár mit csináltam nem jó épp hogy csak enyhe levegőt fúj. Megnéztem a fűtés csöveket bent az utastárben, forró mind a kettő. Termosztát kicserélve újra. Letakartam az autó elejét, hogy menjen fel a víz de nem sokat ért. Valakinek volt már ilyen problémája? Lassan esedékes a fűtés jó lenne ha nem fagynék ki belőle. Köszi az infót előre is. Radiátorcsere, esetleg a zsaluk átnézése. Mindkettőhöz bontani kell a műszerfalat, elég mutyi meló. Zsalukat lehet Tech2-vel is mozgatni, talán ez elegendő a hiba feltárásához. Illetve lehet még olyan hiba is, hogy nem méri a belső hőmérsékletet rendesen, és ezért nem jól keveri a hideg-meleget. Bár ha HI állásra rakod, akkor tolnia kellene ilyenkor a meleget... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandi1980 Elküldve Október1, 2012 Megoszt Elküldve Október1, 2012 Radiátorcsere, esetleg a zsaluk átnézése. Mindkettőhöz bontani kell a műszerfalat, elég mutyi meló. Zsalukat lehet Tech2-vel is mozgatni, talán ez elegendő a hiba feltárásához. Illetve lehet még olyan hiba is, hogy nem méri a belső hőmérsékletet rendesen, és ezért nem jól keveri a hideg-meleget. Bár ha HI állásra rakod, akkor tolnia kellene ilyenkor a meleget... Olyat észrevettem már, hogy mikor fordulok mintha egy kis meleget bedobna aztán csak ismét langyosat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Olyat észrevettem már, hogy mikor fordulok mintha egy kis meleget bedobna aztán csak ismét langyosat. Radiátort próbáltad már kimosni? Nem lehet hogy tele van üledékkel, esetleg levegővel (bár elvileg le kéne légtelenítenie magát)? Keress egy emberkét, akinek van Tech2 (lehet hogy OpCom kábellel is megy, nem tudom), és próbáljátok végigmozgatni a zsalukat. Lehet valamelyik szorul, esetleg leesett a vákuumcső róla, és ezért nem megy. Amúgy a levegő irányítható? Tehát tudod állítani hogy lábra-középre-ablakra fújja? Külső-belső levegő váltás megy? Mert ha ezek se mennek, akkor vagy a panel nyekk, vagy pedig a kintről bejövő vákuumcső leesett/eldugult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandi1980 Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Radiátort próbáltad már kimosni? Nem lehet hogy tele van üledékkel, esetleg levegővel (bár elvileg le kéne légtelenítenie magát)? Keress egy emberkét, akinek van Tech2 (lehet hogy OpCom kábellel is megy, nem tudom), és próbáljátok végigmozgatni a zsalukat. Lehet valamelyik szorul, esetleg leesett a vákuumcső róla, és ezért nem megy. Amúgy a levegő irányítható? Tehát tudod állítani hogy lábra-középre-ablakra fújja? Külső-belső levegő váltás megy? Mert ha ezek se mennek, akkor vagy a panel nyekk, vagy pedig a kintről bejövő vákuumcső leesett/eldugult. Az irányítással nincs baj az megy rendesen, oda fújja ahová állítom. Akkor lehet csere lesz belőle, de nem sok kedvem van az egész műszerfalat kibontani. Nincs valami ötlet, hogy szedjem szét, hogy ki tudjam belőle húzni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október2, 2012 Megoszt Elküldve Október2, 2012 Az irányítással nincs baj az megy rendesen, oda fújja ahová állítom. Akkor lehet csere lesz belőle, de nem sok kedvem van az egész műszerfalat kibontani. Nincs valami ötlet, hogy szedjem szét, hogy ki tudjam belőle húzni? Szétszeded, kibontod az egész műszerfalat, és voi'la :) Elég szívós meló... Sajnos csak így megy. Bár láttam egy oldalt, ott valahogy úgy szedi ki a srác, hogy megvágja a kardánbox elejét... elég gányolás. Mielőtt nekiállsz, keress vkit Tech2-vel, meg próbáld meg kimosni a hűtőt (motortér felől slagot rá, azt mosatás ezerrel). Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Október16, 2012 Megoszt Elküldve Október16, 2012 Üdv! Enyém ma ment a nagyműtétre: radiátor csere, klíma fagyásérzékelő csere, maradék átnéz. Előtte csináltam egy mérést miszerint HI állásban középre irányítva a bal oldalon 50C, a jobb oldalon 41C fokot tudott 4-es ventifokozaton, 15C külső hőmérséklet mellett. (saját szenzorai szerint) Ugyan ezek az értékek egész kellemesnek tűnnek, ám -5 fokban ez már csak 30 lenne kb, ezt viszont nem szerettem volna megvárni. A mérést elvégzem utána állapotban is és megosztom majd. Addig lehet szorítani :) Bónusz feladat lett a hátsó rostély, melyen keveslem a levegőáramlást.Kíváncsi vagyok hogyan sikerül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október16, 2012 Megoszt Elküldve Október16, 2012 Üdv! Enyém ma ment a nagyműtétre: radiátor csere, klíma fagyásérzékelő csere, maradék átnéz. Előtte csináltam egy mérést miszerint HI állásban középre irányítva a bal oldalon 50C, a jobb oldalon 41C fokot tudott 4-es ventifokozaton, 15C külső hőmérséklet mellett. (saját szenzorai szerint) Ugyan ezek az értékek egész kellemesnek tűnnek, ám -5 fokban ez már csak 30 lenne kb, ezt viszont nem szerettem volna megvárni. A mérést elvégzem utána állapotban is és megosztom majd. Addig lehet szorítani :) Bónusz feladat lett a hátsó rostély, melyen keveslem a levegőáramlást.Kíváncsi vagyok hogyan sikerül. Pénzileg mibe fáj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Október16, 2012 Megoszt Elküldve Október16, 2012 Pénzileg mibe fáj? Komoly beruházás: -munkadíj 25-30e -radiátor 8e -fagyásérzékelő 8-15e (majd kiderül ha kint van hogy mit lehet beszerezni belevalót) -klímatöltés a végén 8e -meg egy új fagyálló ... Amekkora mázlista az ember az ilyen tól-ig dolgoknak mindig az -ig vége valósul meg. Tehát 70 pénz körüli horrorra számítok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október16, 2012 Megoszt Elküldve Október16, 2012 Komoly beruházás: -munkadíj 25-30e -radiátor 8e -fagyásérzékelő 8-15e (majd kiderül ha kint van hogy mit lehet beszerezni belevalót) -klímatöltés a végén 8e -meg egy új fagyálló ... Amekkora mázlista az ember az ilyen tól-ig dolgoknak mindig az -ig vége valósul meg. Tehát 70 pénz körüli horrorra számítok. Nekem csak a radiátort kellene cserélni. Akkor az legdurvábban 50 lenne? Ennél rosszabbakat mondtak eddig. Hol csinálják? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Október17, 2012 Megoszt Elküldve Október17, 2012 Nekem csak a radiátort kellene cserélni. Akkor az legdurvábban 50 lenne? Ennél rosszabbakat mondtak eddig. Hol csinálják? Gyakorlatilag igen. A Patyi is ugyanennyit mondott munkadíjra, csak a klíma dolgai miatt csináltatom máshol, hogy ne kelljen a szétszedést kétszer kifizetnem. Ja egyébként a hullokft(.hu) Magyar utcai műhelyében készül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Október18, 2012 Megoszt Elküldve Október18, 2012 Nekem csak a radiátort kellene cserélni. Akkor az legdurvábban 50 lenne? Ennél rosszabbakat mondtak eddig. Hol csinálják? Baszki csináltasd meg, mert befagy a lukatok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 Baszki csináltasd meg, mert befagy a lukatok... A Golfban van fűtés... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 A Golfban van fűtés... Most válság vagy szezonális autóid vannak?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 Mikor melyik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Október19, 2012 Megoszt Elküldve Október19, 2012 Üdv! Enyém ma ment a nagyműtétre: radiátor csere, klíma fagyásérzékelő csere, maradék átnéz. Előtte csináltam egy mérést miszerint HI állásban középre irányítva a bal oldalon 50C, a jobb oldalon 41C fokot tudott 4-es ventifokozaton, 15C külső hőmérséklet mellett. (saját szenzorai szerint) Ugyan ezek az értékek egész kellemesnek tűnnek, ám -5 fokban ez már csak 30 lenne kb, ezt viszont nem szerettem volna megvárni. A mérést elvégzem utána állapotban is és megosztom majd. Addig lehet szorítani :) Bónusz feladat lett a hátsó rostély, melyen keveslem a levegőáramlást.Kíváncsi vagyok hogyan sikerül. Elhoztam a kocsit. Van ugyan sajnos parasztáldozat(a gázrendszer visszajelzője és az ECO gomb világítása oda lett), de a fűtés bitang! Egyik oldalon 78 a másikon 75 fokot tolt 19-es külső hőmérsékleten! Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve Október20, 2012 Megoszt Elküldve Október20, 2012 Elhoztam a kocsit. Van ugyan sajnos parasztáldozat(a gázrendszer visszajelzője és az ECO gomb világítása oda lett), de a fűtés bitang! Egyik oldalon 78 a másikon 75 fokot tolt 19-es külső hőmérsékleten! És hátul is jó az abluft? Fagyásérzékelővel végül mi lett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Október20, 2012 Megoszt Elküldve Október20, 2012 És hátul is jó az abluft? Fagyásérzékelővel végül mi lett? Hátsó levegő hibán besírtam. A baromállat aki a váltózárat berakta simán szétfúrta a csövet!!!! Aztán okosan megoldotta szigszalaggal ami a melegtől nyilván nem málott le.... Sajna még nincs vége a dolognak. A gázrendszert már rendbetettem (sikerült egy 2x2 csatit 90 fokkal elfordítva feldugni, szerencsére minden megúszta), viszont annak ellenére hogy látszólag minden működik: -left blending flap motor low voltage -floor blending flap motor low voltage Aztán: -ECO gomb kapcsolja a kompresszort ki-be, de nem világít (izzó jó, kapcsolót cseréltem az előbb kompletten nincs változás) -jobbos ülésfűtés ugyanez Még nem tudom hogy ezzel hozzájuk menjek-e vissza vagy inkább a szomszéd villanyászhoz aztán majd leboltoljuk a klímásokkal. Fagyásérzékelős témát írtam a helyére goto digitklíma topic .) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Hátsó levegő hibán besírtam. A baromállat aki a váltózárat berakta simán szétfúrta a csövet!!!! Aztán okosan megoldotta szigszalaggal ami a melegtől nyilván nem málott le.... Sajna még nincs vége a dolognak. A gázrendszert már rendbetettem (sikerült egy 2x2 csatit 90 fokkal elfordítva feldugni, szerencsére minden megúszta), viszont annak ellenére hogy látszólag minden működik: -left blending flap motor low voltage -floor blending flap motor low voltage Aztán: -ECO gomb kapcsolja a kompresszort ki-be, de nem világít (izzó jó, kapcsolót cseréltem az előbb kompletten nincs változás) -jobbos ülésfűtés ugyanez Még nem tudom hogy ezzel hozzájuk menjek-e vissza vagy inkább a szomszéd villanyászhoz aztán majd leboltoljuk a klímásokkal. Fagyásérzékelős témát írtam a helyére goto digitklíma topic .) Az öreglány ma újra a műhelyben folytatja. Nem lett kielégítő a hétvégi teszt eredménye sajnos. A fent vázolt apróságok mellett a tartályba szorgalmasan öntögetett fagyállót hasonló szorgalommal kezdte félretenni - az asszony lábához. Update jön ha elhoztam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vectra V6 Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Az öreglány ma újra a műhelyben folytatja. Nem lett kielégítő a hétvégi teszt eredménye sajnos. A fent vázolt apróságok mellett a tartályba szorgalmasan öntögetett fagyállót hasonló szorgalommal kezdte félretenni - az asszony lábához. Update jön ha elhoztam. Türelmes egy ember vagy.....és ahogy csak fejben számolgatok az elmúlt időszakról....hát azt kell mondanom gazdag is.:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Türelmes egy ember vagy.....és ahogy csak fejben számolgatok az elmúlt időszakról....hát azt kell mondanom gazdag is. :D OFF: Ha fele annyit érne, mint amennyi benne van még talán az is lennék :D Vegyek másikat és kezdjem elölről? Dehogy! Egyébként meg bármilyen horror az összeg, nincs ez többe 3 éves távon, mint egy hiteles swift. (Persze nem is a világ legjobb biznisze volt, de vannak ennél sokkal drágábbak is) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bubu79 Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Sziasztok! Lenne egy elég nagy problémám és remélem lesz itt valaki aki tud segíteni.Nekem egy 1996-os 2.5-es, V6-os ,benzines Opel Omegám van,ami digit klímás.A kérdésem az lenne tudja e valaki,hogy a fűtéscsapra honnan megy a vákumcső,mert az enyémről hiányzik és emiatt nincs fűtésem.A válaszokat előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsizoli Elküldve Október28, 2012 Megoszt Elküldve Október28, 2012 Sziasztok! Lenne egy elég nagy problémám és remélem lesz itt valaki aki tud segíteni.Nekem egy 1996-os 2.5-es, V6-os ,benzines Opel Omegám van,ami digit klímás.A kérdésem az lenne tudja e valaki,hogy a fűtéscsapra honnan megy a vákumcső,mert az enyémről hiányzik és emiatt nincs fűtésem.A válaszokat előre is köszi. Heater Bypass Valve = fűtéscsap http://www.omegaowners.com/forum/index.php?topic=90499.0 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fabrikátor Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Tegnap termosztátot cseréltem az 2.5 v6 Omegámon persze szét kellett szedni a teljes szívó sort,nem egy élmény! Viszont hátul még mindig csak langyosat fúj és az ablak álláson kívül a többiben is gyengén nyomja bár az meleg! Eddig Astrám volt azt egész jól szereltem de itt nagyon tanácstalan vagyok! Ha lenne ebben valakinek tapasztalata azt megköszönném! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ukslayer Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Tegnap termosztátot cseréltem az 2.5 v6 Omegámon persze szét kellett szedni a teljes szívó sort,nem egy élmény! Viszont hátul még mindig csak langyosat fúj és az ablak álláson kívül a többiben is gyengén nyomja bár az meleg! Eddig Astrám volt azt egész jól szereltem de itt nagyon tanácstalan vagyok! Ha lenne ebben valakinek tapasztalata azt megköszönném! Cserélj pollenszűrőt..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts