Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Amit megnézhetsz házilag:

Digit klíma kijelez vmit vagy agyhalott?Semmilyen irányba még langyos se, legmagasabb hőfokra állítava?

Nézd meg a fűtéscsapot, hogy rajta van -e a vákumvezeték, illetve kövesd le a vákumvezetéket másik irányba is, hogy a másik oldala is csatlakoztatva van -e a fékszervó csövéhez (Fűtéscsapot megtalálod a tűzfal és anyós oldali hengerfej hátsó fele között, 3 vízcső megy rá meg a tetejére egy vákumcső).

Illetve ha ezek OK akkor meleg motornál fűtés bekapcs, majd az utastérbe menú 2 vízcsövet nézd meg hogy melegek -e.

A kijelző megy rendesen ha legmagasabbra állítom akkor kb 20 perc autókázás után nagyon enyhe langyosnak csak jó indulattal nevezhetőt fúj de csak egyes ventilátoron mert ha már felnyomom hármasra teljesen hideg lesz megint.

Elküldve

Sziasztok!

Bocsi, de a segítségeteket szeretném kérni. Van egy Omegám automata kétzónás klímája van, de sajnos a belső párátlanítást szinte nem tudom megoldani! Mi lehet a probléma? :lol: Előre is köszi a segítséget!

További szép napot!

Üdv: Balázs

Elküldve
Sziasztok!

Bocsi, de a segítségeteket szeretném kérni. Van egy Omegám automata kétzónás klímája van, de sajnos a belső párátlanítást szinte nem tudom megoldani! Mi lehet a probléma? :lol: Előre is köszi a segítséget!

További szép napot!

Üdv: Balázs

áll a víz valahol. vagy az airboxban, vagy a szőnyegen... sanszos, hogy eldugult a kifolyócső, és felgyűlik bent a víz.

vagy folyik a radiátorod. vagy sok a lihegés a kocsiban :lol:

Elküldve
A kijelző megy rendesen ha legmagasabbra állítom akkor kb 20 perc autókázás után nagyon enyhe langyosnak csak jó indulattal nevezhetőt fúj de csak egyes ventilátoron mert ha már felnyomom hármasra teljesen hideg lesz megint.

Nézd meg akkor a csöveket. Vagy nem nyit eléggé a csap (mert nem kap vákuumot, vagy mert megakadt), vagy el van dugulva a radiátor.

Pucolni a radiátort nemigen lehet, kibont, és csere, de az egész műszerfalat ki kell szedni. Csapcsere egyszerűbb eset.

Elküldve
áll a víz valahol. vagy az airboxban, vagy a szőnyegen... sanszos, hogy eldugult a kifolyócső, és felgyűlik bent a víz.

vagy folyik a radiátorod. vagy sok a lihegés a kocsiban :lol:

Szia!

Köszi! A szőnyeg száraz a lihegéseken már túl vagyunk! A manuális klímával könnyű dolgom van, mert meleg levegő + Klíma +belső keringtetés és már száraz is a levegő! De itt ez nem akar menni :lol:

Ha minden ok akkor itt a belső párátlanítást miként lehet megoldani?/gondolom az airbox száraz és nincsen eldugulva kondenzvíz kifolyó!

Üdv: Balázs

Elküldve
Szia!

Köszi! A szőnyeg száraz a lihegéseken már túl vagyunk! A manuális klímával könnyű dolgom van, mert meleg levegő + Klíma +belső keringtetés és már száraz is a levegő! De itt ez nem akar menni :lol:

Ha minden ok akkor itt a belső párátlanítást miként lehet megoldani?/gondolom az airbox száraz és nincsen eldugulva kondenzvíz kifolyó!

Üdv: Balázs

Pollenszűrő mikor volt cserélve?

Elküldve
Szia!

Köszi! A szőnyeg száraz a lihegéseken már túl vagyunk! A manuális klímával könnyű dolgom van, mert meleg levegő + Klíma +belső keringtetés és már száraz is a levegő! De itt ez nem akar menni :lol:

Ha minden ok akkor itt a belső párátlanítást miként lehet megoldani?/gondolom az airbox száraz és nincsen eldugulva kondenzvíz kifolyó!

Üdv: Balázs

Alapesetben nincsen semmi megoldanivaló. Nincs pára. Nekem télre ki van kapcsolva a klíma (ECO) gombbal, de így sincs párásodás (szintén digit).

Nézd meg a pollenszűrőt is, ahogy Zoli mondta. Viszont ha továbbra is fennáll a párásodás, valahol mégiscsak kehe van.

Elküldve
Pollenszűrő mikor volt cserélve?

3 hónapja! De az lehet, hogy a kondenzvíz elvezető el van dugulva. Mennyire kell szétszedni a műszerfalat?

Elküldve
3 hónapja! De az lehet, hogy a kondenzvíz elvezető el van dugulva. Mennyire kell szétszedni a műszerfalat?

Kondenzvízhez egyáltalán, mivel az autó alján éred el, emlékeim szerint a váltó jobb oldalán.

Radiátorhoz ki kell szedni az egészet. Nagy meló.

Elküldve
Kondenzvízhez egyáltalán, mivel az autó alján éred el, emlékeim szerint a váltó jobb oldalán.

Radiátorhoz ki kell szedni az egészet. Nagy meló.

A melótól nem félek csak a feleslegestől :lol: , gondolom az egész műszerfalat ki kell vennem! Legalább is a burkolatot!

Elküldve
A melótól nem félek csak a feleslegestől :) , gondolom az egész műszerfalat ki kell vennem! Legalább is a burkolatot!

nem. az EGÉSZ műszerfalat ki kell venni :lol:

ha már bennevagy, kisp113-cartárssal vedd fel a kapcsolatot, neki is radiátorbaja van :lol:

klímád amúgy megy?

Elküldve
nem. az EGÉSZ műszerfalat ki kell venni :lol:

ha már bennevagy, kisp113-cartárssal vedd fel a kapcsolatot, neki is radiátorbaja van :lol:

klímád amúgy megy?

Új a hűtő benne, a kompresszor fel lett újítva, nyáron pillanatok alatt hűt!

Bocsi de kérdeznék még pár dolgot! Nem rég óta van Omegám, a szekunder levegő mikor dolgozik az autón? És mi a pontos szerepe?

Elküldve
Új a hűtő benne, a kompresszor fel lett újítva, nyáron pillanatok alatt hűt!

Bocsi de kérdeznék még pár dolgot! Nem rég óta van Omegám, a szekunder levegő mikor dolgozik az autón? És mi a pontos szerepe?

Ha megy a klímád, a párát is le kellene fújnia pillanatok alatt. Lehet hogy nem külső levegőt szív. Bár akkor is le kéne vinnie.

Gyanús az a kondenzvíz cső!

A kipufogó-gyűjtőcsőbe nyom friss levegőt, hogy a katalizátor oxigéndús gázt kapjon, így hamar felfűt, kisebb az indítás utáni emisszió, valamint növekszik a kat. élettartama.

Elküldve
Ha megy a klímád, a párát is le kellene fújnia pillanatok alatt. Lehet hogy nem külső levegőt szív. Bár akkor is le kéne vinnie.

Gyanús az a kondenzvíz cső!

A kipufogó-gyűjtőcsőbe nyom friss levegőt, hogy a katalizátor oxigéndús gázt kapjon, így hamar felfűt, kisebb az indítás utáni emisszió, valamint növekszik a kat. élettartama.

OK. köszi. Gondolom ez akkor csak az indítás utáni pár percig üzemel, főleg télen!

Elküldve
OK. köszi. Gondolom ez akkor csak az indítás utáni pár percig üzemel, főleg télen!

A klímához visszatérve, igen ha belsőt szív akkor gyorsabban leszárítja a levegőt! több mint valószínű, hogy a kondenzvíz elvezetésemmel van gond! Majd neki ugrom!

Elküldve
OK. köszi. Gondolom ez akkor csak az indítás utáni pár percig üzemel, főleg télen!

Ez működik télen-nyáron, szerintem a külső hőfoktól nem nagyon függ.

Kondenzvízcsövet alulról éred el, megemelve a kocsit, vagy aknáról.

Elküldve
Ez működik télen-nyáron, szerintem a külső hőfoktól nem nagyon függ.

Kondenzvízcsövet alulról éred el, megemelve a kocsit, vagy aknáról.

A csövet megnézem, a szekunder levegőt meg nem hallom elindulni :lol: de csak én vagyok süket! Rá mérek műszerrel!

Nagyon szépen köszönöm, a segítséget!

Üdv: Balázs

Elküldve
A csövet megnézem, a szekunder levegőt meg nem hallom elindulni :lol: de csak én vagyok süket! Rá mérek műszerrel!

Nagyon szépen köszönöm, a segítséget!

Üdv: Balázs

Csak hidegindításkor szól, porszívóhangja van, a bal kerékdob mögött keresd. Amúgy nagyon nem hallatszik, szerencsére.

Ha jól tudom, a 2.0, 2.5, és 3.0-s motorok kapták, a dízelek és a facelift utáni modellek már nem lettek vele felszerelve.

Elküldve
A csövet megnézem, a szekunder levegőt meg nem hallom elindulni :lol: de csak én vagyok süket! Rá mérek műszerrel!

Nagyon szépen köszönöm, a segítséget!

Üdv: Balázs

Sajnos sz@r a motor szigetelése, és a hátsó csapágy be szokott rohadni. Már párszor szedtem le, és járattam meg, de egy idő után ismét beáll.

G Astranál a párásodásért sokszor a keringető rendszer a felelős. Elromlik és belsőkeringtetésen marad. Sztem érdemes a műszerfal bontás előtt ezt is csekkolni.

Elküldve
Sajnos sz@r a motor szigetelése, és a hátsó csapágy be szokott rohadni. Már párszor szedtem le, és járattam meg, de egy idő után ismét beáll.

G Astranál a párásodásért sokszor a keringető rendszer a felelős. Elromlik és belsőkeringtetésen marad. Sztem érdemes a műszerfal bontás előtt ezt is csekkolni.

Köszi! Utána nézek! A filtert a szekundernél szét szedtem mert el volt rohadva. Új szűrőt csináltam, de sajna a motor részét nem ellenőriztem le:-(. A belső keringtetés jó azt már ellenőriztem. Hátsó membránnál lett megfigyelve, hogy a belső keringtetés jó!

Elküldve

sziasztok!

a mai nap bepattantunk négyen az autóba és full pára volt nekem is mindenhol. pedig megy a fűtés hűtés a belső keringetés is és még is. amikor plussz fokok voltak ,ezt nem tapasztaltam egyszer sem.úgy emlékszem, hogy tavaly is volt ilyen egyszer kétszer. pollen szürőt nem cseréltem az idén ,de szerintem annyira nem vészes.

vagy lehet az a ludas a dologban? nincs víz az elvezetőben sem.nincs eldugulva falevélell stb...

Elküldve
Nézd meg akkor a csöveket. Vagy nem nyit eléggé a csap (mert nem kap vákuumot, vagy mert megakadt), vagy el van dugulva a radiátor.

Pucolni a radiátort nemigen lehet, kibont, és csere, de az egész műszerfalat ki kell szedni. Csapcsere egyszerűbb eset.

Na ma megnéztük az összes vákumcső elvben a helyén van, és mind a két cső jó meleg ami be és ami kijön az is.

Akkor jön a műszerfal bontás?

üdv

Ati

Elküldve
Na ma megnéztük az összes vákumcső elvben a helyén van, és mind a két cső jó meleg ami be és ami kijön az is.

Akkor jön a műszerfal bontás?

üdv

Ati

Még megnézném a fűtésboxon a vákumcsöveket, mert egy lap irányítja a levegőt. Ha az vmilyen okból nem nyit vagy zár rendesen, akkor szintén nem jön meleg.

Elküldve

Sziasztok!

2.5 tds-en keresem a fűtéscsapot. (már vagy 3 hete) Nem hiszem el hogy nem találom! :lol:

Az előző autómon, 2.0 16v könnyedén megvolt.

Most már kezdek begurulni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.