Dark Angel Elküldve Február2, 2006 Megoszt Elküldve Február2, 2006 Ok, én pont a hőmérsékletre gondoltam, persze nem úgy, hogy elöl megy a klíma, hátul meg a fűtés... ... az ülésfűtés pedig a legnagyobb találmány szvsz, főleg nőknek. azt be lehet szerelni bármilyen autóba Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricky Elküldve Február2, 2006 Megoszt Elküldve Február2, 2006 azt be lehet szerelni bármilyen autóba Gondolom nem egy egyszerű művelet, kábelek + másik ülés is kell hozzá, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Senátor-Admirális Elküldve Február2, 2006 Megoszt Elküldve Február2, 2006 Nem olyan bonyolut... Bármelyik ülésből kilehet varázsolni a fűtés betétet amelyik persze rendelkezik ilyennel, és akkor nem kell ülést cserélni csak átrakni a huzat alá, majd bekötni kapcsolón és biztosítékon keresztűl. Egyébként meg, lehet kapni fűthető huzatot is, amit a szivargyújtóba kell bedugni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricky Elküldve Február2, 2006 Megoszt Elküldve Február2, 2006 Nem olyan bonyolut... Bármelyik ülésből kilehet varázsolni a fűtés betétet amelyik persze rendelkezik ilyennel, és akkor nem kell ülést cserélni csak átrakni a huzat alá, majd bekötni kapcsolón és biztosítékon keresztűl. Egyébként meg, lehet kapni fűthető huzatot is, amit a szivargyújtóba kell bedugni. Bonyolultabbra gondoltam. Igen, láttam kemény 1200 Ft-ért, csak nem passzol a Tigrába, meg azért az mégsem az igazi. De ez Omega topic, úgyhogy OFF. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 A sima füthető üléshuzatot is be lehet szerelni a gyári kárpit alá. Én a Rekordomba, omi hátsó üléseibe és faterom Tranzitjába is raktam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 Nem olyan bonyolut... Bármelyik ülésből kilehet varázsolni a fűtés betétet amelyik persze rendelkezik ilyennel, és akkor nem kell ülést cserélni csak átrakni a huzat alá, majd bekötni kapcsolón és biztosítékon keresztűl. Egyébként meg, lehet kapni fűthető huzatot is, amit a szivargyújtóba kell bedugni. az Omega B be gyárilag be van varrva az üléshuzatba a füthető betét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 az Omega B be gyárilag be van varrva az üléshuzatba a füthető betét. :) Na meséljél csak!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 Enyimbe is? Tudtam hogy lehet még benne opciókat találni, ha keres az ember... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 A hátsóba biztos nincs,mert azt már atomjaira szedtem. Elsőröl nem tudok nyilatkozni, mert nekem ott gyárilag van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február7, 2006 Megoszt Elküldve Február7, 2006 az Omega B be gyárilag be van varrva az üléshuzatba a füthető betét. Mik derülnek ki! Picit OFF itt, de azt nem tudod kinyomozni véletlenül hogy a Calibrába nincs-e bevarrva? Mert az ülésfűtés vezetékei nekem is be vannak húzva a műszerfalba, csak a kapcsoló hiányzik a végükről... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Február7, 2006 Megoszt Elküldve Február7, 2006 :) Na meséljél csak!!! Ez engem is érdekelne. :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február7, 2006 Megoszt Elküldve Február7, 2006 jajj jajj félreértettétek. be van varrva -amelyikbe van. Bármelyik ülésből kilehet varázsolni a fűtés betétet amelyik persze rendelkezik ilyennel, én erre reagáltam, és azt próbáltam irni, hogy nem olyan egyszerü kiszedni-berakni. :) :D ezt jól félremagyaráztam ;) ;) a Calibrába a szivacs tetejére van ráragasztva az ülésfütéspárba, és azon van a huzat. ilyet tettem be a kadettba is régen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február8, 2006 Megoszt Elküldve Február8, 2006 Szomorú vagyok. :) Pedig már kezdtem örülni hogy esetleg benne van. Sajna utólag meg elég megterhelő belerakni, mert a gyári ülésfűtés fűtőszálja kb. 50000Ft (a pár) + még 8000 a 2db kapcsoló. :D Úgyhogy mostanában nem lesz akkor ülésfűtésem sajna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február8, 2006 Megoszt Elküldve Február8, 2006 igen, igen. én gyárit szereztem a kadettba, és az 24 / db ba került.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február8, 2006 Megoszt Elküldve Február8, 2006 Sztem nyugodtan rakhattok bele tesco gazdaságost is 1500-ért.Bár kicsit lassabban melegíti át az ülést, de a célnak megfelel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Február8, 2006 Megoszt Elküldve Február8, 2006 Sztem nyugodtan rakhattok bele tesco gazdaságost is 1500-ért.Bár kicsit lassabban melegíti át az ülést, de a célnak megfelel. ezután már csak az asztalos szorítóval rögzített vezérműtengelyek jönnek, meg a hidegvágóval megszorított vezérműtárcsa anyája :) :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február8, 2006 Megoszt Elküldve Február8, 2006 Sztem nyugodtan rakhattok bele tesco gazdaságost is 1500-ért.Bár kicsit lassabban melegíti át az ülést, de a célnak megfelel. Hát azt azért én sem raknék az autóba... Még esetleg egy alternatíva jött volna számításba, mégpedig ez. De egyelőre asszem hanyagolom a kérdést... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ScatMan Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Helló! 1. Ezt a hátsó szellőzőrostély-dolgot nem értem :lol: A kézikönyv szerint a két oldali tekerő által beállított hőmérsékletű "levegőket" keveri össze hátra. Amíg melegebb volt, addig klímáztam és gyönyörűen tolta hátra is a hideg levegőt, most viszont, hogy cidri lett hiába van max meleg állásba tekerve elöl, csak hideg/langyos levegő jön hátul? Valami cső lecsúszhatott??? 2. Olyat olvastam valahol, hogy a B2 omikban aktívszenes a pollenszűrő. Csergőék szerint kb. ugyanaz az ident ezerpárszáz forintos és a 2000 utániakba való 7000 feletti árú szűrő is. Mármint méretre és kb. anyagra, azaz ugyanolyan papírszűrő. A feleségem elég érzékeny a szagokra mostanában, úgyhogy ki kellene találnom valamit... Hol kapok aktívszenes szűrőt (persze nem horrorért)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 A hátsó rostlyon nekem sem tol meleget, de öcsémé igen. Akkor bizt vmi le van esve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ScatMan Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 1. Ezt a hátsó szellőzőrostély-dolgot nem értem :lol: A kézikönyv szerint a két oldali tekerő által beállított hőmérsékletű "levegőket" keveri össze hátra. Amíg melegebb volt, addig klímáztam és gyönyörűen tolta hátra is a hideg levegőt, most viszont, hogy cidri lett hiába van max meleg állásba tekerve elöl, csak hideg/langyos levegő jön hátul? Valami cső lecsúszhatott??? Ma megnéztem még egyszer. Meleg jön. :lol: 2. Olyat olvastam valahol, hogy a B2 omikban aktívszenes a pollenszűrő. Csergőék szerint kb. ugyanaz az ident ezerpárszáz forintos és a 2000 utániakba való 7000 feletti árú szűrő is. Mármint méretre és kb. anyagra, azaz ugyanolyan papírszűrő. A feleségem elég érzékeny a szagokra mostanában, úgyhogy ki kellene találnom valamit... Hol kapok aktívszenes szűrőt (persze nem horrorért)? Voltam megint a csergőben. Mindig is éreztem, hogy az öreg csóka egy f..z, most egy fiatal srácnál vásároltam. 2500 pénz az aktívszenes utángyártott és a 7500-as gyári is az. Annyira nem értem miért kell hülyeséggel traktálni az embereket. Holnap beszerelem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Úú waze... Én másfél éve kiszedtem a pollenszűrőt, mert párásodott a szélvédő, és indultunk épp a balcsira... Azóta egyszer nem jutott eszembe... :lol: Legalább tudom, hogy még nincs allergiám. (A trabantomban sem volt pollenszűrő..Meg a 100-as skodámban sem).. mindegy. mostmár csak nem felejtem el! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 lehet h megint nagy hülyeséget kérdezek de fűtésnél be-vagy kikapcsolt klímakompresszor a jobb...magyarul ki legyen irva h ECO ? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 A digitklíma következőképpen működik: a beállított hőfokú levegőt úgy készíti, hogy a fűtőradiátorról érkező meleg, valamint a klímából érkező hideg levegőt keveri megfelelő arányban. Amikor kinn elég hideg van, akkor elvileg kikapcsolható az "ECO" gombbal a klímakompresszor, viszont a tapasztalatom az, hogy ha kikapcsolom, akkor igencsak ködösödnek az ablakok. Ennek oka, hogy a szellőztető/fűtési rendszer, a klíma által páramentesített levegőt feltételezi. Szóval, én sohasem kapcsolom ki, a fogyasztáson nem igazán látszik. Egyébként a vezérlés automatikusan lekapcsolja a klímakompresszort, ha a külső hőmérséklet alacsonyabb mint 0 fok Celsius. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ScatMan Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Úú waze... Én másfél éve kiszedtem a pollenszűrőt, mert párásodott a szélvédő, és indultunk épp a balcsira... Azóta egyszer nem jutott eszembe... :blink: Legalább tudom, hogy még nincs allergiám. (A trabantomban sem volt pollenszűrő..Meg a 100-as skodámban sem).. mindegy. mostmár csak nem felejtem el! :unsure: Esetleg felajánlhatok egy origi papírszűrőt ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Október31, 2006 Megoszt Elküldve Október31, 2006 Esetleg felajánlhatok egy origi papírszűrőt ;) Köszönöm, nagyon kedves tőled. Ha nem tudsz vele mit kezdeni, nagyon szívesen átveszem, de ez nálam csak figyelmetlenség volt. :unsure: Nem szándékosan nem cseréltem. Akkor pár napig/hétig eszemben volt, sőt beszéltem is az "alkatrészforrással", aztán vhogy elfelejtődött.. :blink: Pedig nem egy drága tétel. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts