gdave76 Elküldve December3, 2013 Megoszt Elküldve December3, 2013 opel szervizbe megy.Munchenben vagy egy hatalmas markaszerviz. nem olcso de legalabb jo. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thunderace Elküldve December4, 2013 Megoszt Elküldve December4, 2013 Sajnos az állófűtés nagyon kényes szerkezet és sok dolog tud meghibásodni benne. Mindenképp olyat keress, aki már javított ilyet. Én még sosem szedtem szét, mert nincs diesel Omegám. Igen ,ezt már mondta más is,hogy kényes árú,meg hogy nem igazán bírnak többet 6-8 évnél. Nem nagy problem ,ha nem működik,csak gondoltam hátha életre lehet kelteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MEGI Elküldve December4, 2013 Megoszt Elküldve December4, 2013 Igen ,ezt már mondta más is,hogy kényes árú,meg hogy nem igazán bírnak többet 6-8 évnél. Nem nagy problem ,ha nem működik,csak gondoltam hátha életre lehet kelteni. Sziasztok Nekem is faceliftem van ugyan igy benne van a DWZ3as kiegészitöfűtés, ehhez a fajtához a legolcsóbb a javitógarnitúra. +5fok alatt indul ha járó motornál oda tekered a fűtést Ha kicsit járatos vagy az elektronikába letöltöd a bekötési rajzát, lekötöd a töltés és höjeladó vezetékét bevezetékeled a kocsiba egy kapcsolóra adsz neki +12 voltot igy te szabályozod amikor akarod Ha jár a motorod. Állófütés akkor lesz belőle ha vízszivattyut is teszel a rendszerbe vagy kicseréled egy DWZ4es re. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gdave76 Elküldve December8, 2013 Megoszt Elküldve December8, 2013 sracok. tudna valaki rajzot vagy leirast kuldeni a muszerfl kiszereleserol? koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kukker Elküldve December19, 2014 Megoszt Elküldve December19, 2014 Sziasztok van egy 2002 2.5 tdi omegám , létezik az hogy állófűtés van benn vagy az a kályha amit látok a hűtővíz tartály alatt az csak a motor felmelegítését szolgálja? Válaszotokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csiziktomi Elküldve Január2, 2015 Megoszt Elküldve Január2, 2015 sziasztok! esetleg nem tudtok Győr ill a környékén(60km) egy megbízható szerelőt aki ért a kiegészítő fűtéshez?(Y25DT) Sajnos volt egy üzemagyagrendszer koszolódásom ,ami miatt ki kellett cserélnem 3 porlasztót még a nyáron.Most meg nem megy a kiegészítő fűtés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Putyuka Elküldve December6, 2015 Megoszt Elküldve December6, 2015 üdvözlet mindenkinek. hála istennek eldurrant a fűtőradiátorom.ezért szeretnék segitségget kérni hogy hogy a joistenben lehet levenni a müszerfalat.a légzsák meg társai kint vannak már sőt már mozog is de nem látom egyszerűen hogy mi foghatja felül.nem nagyon szeretném már jobban szétbontani potyára ha nem muszáj.váltobox is kivéve.fütéskapcsolo magnotarto konzol is az oldala is műszercsoport is ki vannak véve.nagyon megköszönném ha valaki tudna valami leirást vagy utmutatot adni. válaszokat elöre is köszönöm. tisztelettel egy megtört omegás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Putyuka Elküldve December9, 2015 Megoszt Elküldve December9, 2015 On 2015. 12. 06., Putyuka írta: üdvözlet mindenkinek. hála istennek eldurrant a fűtőradiátorom.ezért szeretnék segitségget kérni hogy hogy a joistenben lehet levenni a müszerfalat.a légzsák meg társai kint vannak már sőt már mozog is de nem látom egyszerűen hogy mi foghatja felül.nem nagyon szeretném már jobban szétbontani potyára ha nem muszáj.váltobox is kivéve.fütéskapcsolo magnotarto konzol is az oldala is műszercsoport is ki vannak véve.nagyon megköszönném ha valaki tudna valami leirást vagy utmutatot adni. válaszokat elöre is köszönöm. tisztelettel egy megtört omegás. Kedves putyuka egyszerűen huzd meg kifelé kicsit erősebben és kipattan a helyéröl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Putyuka Elküldve December9, 2015 Megoszt Elküldve December9, 2015 Köszönöm a gyors vàlaszt.kedves vagy 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astraeff Elküldve Január2, 2016 Megoszt Elküldve Január2, 2016 Sziasztok tudnátok segíteni olyanban hogy 92 es f astra anyos oldalon a középbox alatt víz kezdett csepegni ,fűtőradiátorra gyanakszom de nem akarom addig kibontani volt már vkinek hasonló? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január4, 2016 Megoszt Elküldve Január4, 2016 On 2016. 01. 02. at 19:20, Astraeff írta: Sziasztok tudnátok segíteni olyanban hogy 92 es f astra anyos oldalon a középbox alatt víz kezdett csepegni ,fűtőradiátorra gyanakszom de nem akarom addig kibontani volt már vkinek hasonló? Szia. Ne haragudj, de ez B Omega topik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandi8721 Elküldve Február4, 2016 Megoszt Elküldve Február4, 2016 (edited) Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Hűtési gondjaim vannak. A típus: Omega 1995 1998cm3 Benzin 16V. A probléma a következő: Indítás után, viszonylag hamar eléri az üzemi hőfokot, de sajnos itt nem áll meg, és felkúszik egészen 100 fokig a mutató. Ennél az állapotnál, a hűtőbe beömlő cső tűz forró, viszont az alsó jég hideg. Mintha nem lenne keringés. Ma levettem a tágulási tartályról a kupakot, és talán ezért, (de ebben nem vagyok biztos) elindult a keringés. Viszont a víz továbbra sem hűlt le, a mutató már a 110 nél járt, mikor inkább leállítottam a motort. Kis várakozás után újra beindítottam, a hőfok még mindig 100 körül, és csodák csodájára a ventik azonnal ugrottak, és lenyomták a hőfokot 95-re. Venti leáll, majd újra megy fel a hőfok, és nem indulnak megint a ventik... Ha valaki lenne olyan kedves írjon nekem egy jó kis szájbarágós leírást, hogy mit bogarásszak át. Sajnos még laikus vagyok a témában, ez az első kocsim, de én magam akarom megcsinálni. Előre is köszönöm! Módosítva Február5, 2016 : Bandi8721 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február5, 2016 Megoszt Elküldve Február5, 2016 8 órája, Bandi8721 írta: Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Hűtési gondjaim vannak. A típus: Omega 1995 1998cm3 Benzin 16V. A probléma a következő: Indítás után, viszonylag hamar eléri az üzemi hőfokot, de sajnos itt nem áll meg, és felkúszik egészen 100 fokig a mutató. Ennél az állapotnál, a hűtőbe beömlő cső tűz forró, viszont az alsó jég hideg. Mintha nem lenne keringés. Ma levettem a tágulási tartályról a kupakot, és talán ezért, (de ebben nem vagyok biztos) elindult a keringés. Viszont a víz továbbra sem hűlt le, a mutató már a 110 nél járt, mikor inkább leállítottam a motort. Kis várakozás után újra beindítottam, a hőfok még mindig 100 körül, és csodák csodájára a ventik azonnal ugrottak, és lenyomták a hőfokot 95-re. Venti leáll, majd újra megy fel a hőfok, és nem indulnak megint a ventik... Ha valaki lenne olyan kedves írjon nekem egy jó kis szájbarágós leírást, hogy mit bogarásszak át. Sajnos még laikus vagyok a témában, ez az első kocsim, de én magam akarom megcsinálni. Előre is köszönöm! Ha ezt komolyan írtad nagy a gáz! Most már mindenféle műszaki ismeret nélkül adnak mindenkinek jogsit? Elég gáz! Ha melegszik a víz, annak több oka lehet, de a legfontosabbak, hogy legyen keringetés, tehát szivattyút megnézni, aztán a kor miatt szanszos, hogy vízköves a hűtőd, esetleg az egész rendszer. Átmosni, hűtőcsere és ha mázlid van, lehet örülni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandi8721 Elküldve Február5, 2016 Megoszt Elküldve Február5, 2016 (edited) 23 perce, Omegatd írta: Ha ezt komolyan írtad nagy a gáz! Most már mindenféle műszaki ismeret nélkül adnak mindenkinek jogsit? Elég gáz! Sajnos a belső égésű motor pontos működésének ismerete nem feltétele a jogsi megszerzésének. Én lennek a legboldogabb, ha igen, mert akkor tudnám hova nyúljak... De köszönöm, a jövő héten cseréljük a vezérműszíjat, pumpástól, feszítőstől . A vízkőre én is gondoltam. Mi a legtutibb módszer a vízkőmentesítésre? A másik kérdés még a ventivel kapcsolatban, hogy azoknak hány fok környékén kéne indulniuk? Módosítva Február5, 2016 : Bandi8721 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február5, 2016 Megoszt Elküldve Február5, 2016 8 órája, Bandi8721 írta: Sajnos a belső égésű motor pontos működésének ismerete nem feltétele a jogsi megszerzésének. Én lennek a legboldogabb, ha igen, mert akkor tudnám hova nyúljak... Ez a pontos működéstől eléggé messze van! Ha pedig nem tudod, hova nyúlj, barátod a gugli... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandi8721 Elküldve Február5, 2016 Megoszt Elküldve Február5, 2016 Pontosan így találtam ezt a fórumot. Ha minden igaz, ez pont arról szól, hogy segítenek olyanok akik értenek hozzá, olyanoknak akik nem... Amúgy ma érdekes módon minden hibátlanul működött rajta. Minden esetre a tanácsot továbbra is köszönöm, meg fogom próbálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandi8721 Elküldve Február22, 2016 Megoszt Elküldve Február22, 2016 A hűtőt átmostam, a keringés rendben van, viszont fent áll egy új probléma. Sajnos az a relé ami a hűtést vezérli valamikor tönkremehetett, mert a relé helye üres, és át vannak kötve a ventilátorok a klímának a vezérlésére. Ha az utastérben nem mennek a ventilátorok, akkor a motor hűtése sem megy. Abban szeretnék segítséget kérni, hogy milyen relé való oda? Mert sajnos csak egy üres foglalat mosolyog a helyén. :/ Gyártmány, típus stb... Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Február23, 2016 Megoszt Elküldve Február23, 2016 16 órája, Bandi8721 írta: A hűtőt átmostam, a keringés rendben van, viszont fent áll egy új probléma. Sajnos az a relé ami a hűtést vezérli valamikor tönkremehetett, mert a relé helye üres, és át vannak kötve a ventilátorok a klímának a vezérlésére. Ha az utastérben nem mennek a ventilátorok, akkor a motor hűtése sem megy. Abban szeretnék segítséget kérni, hogy milyen relé való oda? Mert sajnos csak egy üres foglalat mosolyog a helyén. :/ Gyártmány, típus stb... Köszönöm! Ha át van kötözve, nem mindegy? Inkább szakemberrel nézesd meg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bandi8721 Elküldve Február23, 2016 Megoszt Elküldve Február23, 2016 Köszönöm a választ! Ezzel dokkal előrébb jutottam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
otto89 Elküldve Július3, 2016 Megoszt Elküldve Július3, 2016 Sziasztok! Következő problémám lenne, Fűtéscsapot szeretném vissza szerelni, meg van a mágnes kapcsoló ami a vákumot kapcsolná neki de nem kapcsol, maga a mágnes kapcsoló jó, de nem kap áramot, manuális klímás az Omegám, 2.5td. Az érdekelne mert nem tudok rájönni hogy pontosan mi kapcsolná a mágneskapcsolót, mi adna neki áramot. Neten máshol kibogarásztam hogy mindkét tekerő hidegen van akkor kellene kapcsolnia, de a tekerők csak bovdent mozgatnak nem értem hogy mégis mikor vagy mitől kéne a mágnes kapcsolónak működnie , mi vezérli. Légyszíves segítsetek javítási könyvek sem írják le pontosan. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július3, 2016 Megoszt Elküldve Július3, 2016 A tekerőknél van 1-1 mikrokapcsoló, ha teljes hűtésre kapcsolsz, behúzza a mágneskapcsolót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
otto89 Elküldve Július8, 2016 Megoszt Elküldve Július8, 2016 Szia! Nekem csak a ventilator fokozat állitöba megy kábel kapcsolónak nyoma sincs, tudnál kèpet mutatni hogy hogyan kellene kinèznie? Egy javitási kèzikönyv se tèr ki erre rèszletesen az a baj. Köszönöm a degitsèged! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július8, 2016 Megoszt Elküldve Július8, 2016 Itt látszik a kezelőpanel hátulján a kapcsoló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
otto89 Elküldve Július9, 2016 Megoszt Elküldve Július9, 2016 Á köszönöm így már látom hogy ezért nem találtam az enyémből ez szépen hiányzik, a két kapcsoló vezetékkel együtt úgy kompletten nincs benne. Majd neki álok majd keresni mert szeretnék mindent szépen gyárira vissza alakítani. Vagy ha ez neked éppen egy eladó bontott alkatrész akkor érdekelne Köszönöm a segítségedet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július9, 2016 Megoszt Elküldve Július9, 2016 Ha kell valamilyen dokuentum segítségként, csak szólj. Nem az enyém, neten kerestem. Remélem a gyárivá alakításhoz lesz elég türelmed és kitartásod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts