ascona20i Elküldve Július26, 2004 Megoszt Elküldve Július26, 2004 Hi mindenki, tudtok olyat hogy: - Ascona C 2.0i (C20NE) F16-os váltó (hosszú difivel) cserélhető-e F20-ra - ugyan ezen model mit tudna "sima" F16-os váltóval - F16-os váltó áttételezés, végáttétel.... stb leítás :arrow: Üdv :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július26, 2004 Megoszt Elküldve Július26, 2004 Hi mindenki, tudtok olyat hogy: - Ascona C 2.0i (C20NE) F16-os váltó (hosszú difivel) cserélhető-e F20-ra - ugyan ezen model mit tudna "sima" F16-os váltóval - F16-os váltó áttételezés, végáttétel.... stb leítás :arrow: Üdv :idea: Helló ! Szerintem inkább keress F16-os "CR" váltót, ez a rövidebb. Elvileg az alábbi tipusokban ez található : Kadett GSI, Vectra GT, Astra GT, Cali Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus25, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2004 Szakemberek! Volna egy kis problémám váltó ügyben, örülnék neki, ha valaki tudna segíteni. Vázolom a helyzetet: az alany egy Kadett 1.6 dízel, 4 sebességes váltóval. Ezt kéne 5ösre cserélni. Namost, már az eredeti négyes váltónak sem tudom az áttételi arányait, de azt sikerült kiderítenem, hogy F16-os váltóból (5 sebességes) minimum kétféle létezik (igazából asszem 4, mert '89 után még babráltak az 1. fokozattal): F16CR, illetve F16WR 3,55 3,55 2,16 1,96 1,48 1,28 1,13 0,89 0,89 0,71 Namost, a hosszabb váltót kéne belerakni, de alapvető gond a következő: egy bontott hosszú váltó ránézésre miben különbözik egy rövidtől? Mert errefelé (észak-Dunántúl) a bontósok nem túl okosak ebben az ügyben. (Legalább 4-et kérdeztem, hogy 5ös váltó van-e, azt mondták van. Mikor megkérdeztem, hogy milyen, azt mondták: hogyhogy milyen, hát 5ös! Az, hogy rövid meg hosszú áttétel, az nekik újdonság.) Esetleg arra is gondoltam, hogy F13-as váltót kéne venni, mert annak az áttétele alig különbözik az F16WR-től (F13: 3,55 1,96 1,30 0,89 0,71), és legjobb tudomásom szerint abból nincsen hosszú-rövid verzió, csak egyféle. Már csak az kéne, hogy valaki megerősítsen abban, hogy az F13-as váltó elbírja-e az 1.6D motort. (Azt vágom, hogy az F13-as 13x10=130Nm-t bír, nade mennyi a nyomatéka egy 1.6D motornak?) Ha lehetne, építő jellegű hozzászólásokat várnék, nem azt, hogy mér' okoz nekem problémát, hogy hosszú vagy rövid. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Augusztus25, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2004 Az 1.6DA (picit erősebb kivitelnek) 107Nm a nyomatéka gyárilag. Az alap 1.6D az vhogy 97 Nm környékén volt. Namármost nem véletlenül vayn ám túlméretezve szal szvsz nem foglalkoznék 13-as váltóval. Ha adsz 1 kis időt, átnézem az Ascona könyvet, hátha ír az áttételekről vmit. Ha benne lesz beaírom, ha nem lesz benne, megírom.. hogy nincs benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Augusztus26, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2004 tgabika76 ! Mennyire sürgös a dolog ? Mert ha végre sikerül hozzájutni a dologhoz, akkor ki lesz cserélve a kocsinkban jelenleg található váltó és akkor azt bele lehetne próbálni a Kadett-ba. Ja és jelenleg hosszú F16-os váltó van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus26, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2004 tgabika76 ! Mennyire sürgös a dolog ? Mert ha végre sikerül hozzájutni a dologhoz, akkor ki lesz cserélve a kocsinkban jelenleg található váltó és akkor azt bele lehetne próbálni a Kadett-ba. Ja és jelenleg hosszú F16-os váltó van benne. Üdv! Sürgősnek nem sürgős, majd Fóton megbeszéljük, addig vedd úgy, hogy van gazdája a váltódnak.(alsó baráti áron :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tornyi Elküldve Január19, 2005 Megoszt Elküldve Január19, 2005 Szóval akkor kérdéses hogy jó-e a váltó?! Na és hogy tudom meg a pontos számát a váltónak? Hol találom meg? Amit tudok hogy amibe akarom rakni az 85-ös dízel és amiből az meg 88-as benzines 1.6-os Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január19, 2005 Megoszt Elküldve Január19, 2005 Ejjmá...ide is beírtad? Most nem kopizom át, de a Kadett 1,6D topikban ott a válasz Link to comment Megosztás: More sharing options...
m.g.m Elküldve Február9, 2005 Megoszt Elküldve Február9, 2005 Szevasztok! Eladó F16 os váltó jó műszaki állapotban Opel Kadettból ár:30eFt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február9, 2005 Megoszt Elküldve Február9, 2005 Szerintem ennek az Eladó alkatrészek topicban lenne a helye!Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Február9, 2005 Megoszt Elküldve Február9, 2005 szerintem 30K-ért kettőt is vehetsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Február9, 2005 Megoszt Elküldve Február9, 2005 Szóval akkor kérdéses hogy jó-e a váltó?! Na és hogy tudom meg a pontos számát a váltónak? Hol találom meg? Amit tudok hogy amibe akarom rakni az 85-ös dízel és amiből az meg 88-as benzines 1.6-os Hi Vigyázz azzal a benzinessel, mert én ráfaragtam annó. Nézd meg hogy tuti f16-os legyen, mert én vettem egy komlett 1,6 i-s kadettet bontásra és abban f10-es váltó volt. Az egy dolog hogy fel sem megy,de más a nyelestengelye, és a féltengelyek sem passzolnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ascona20i Elküldve Március21, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Március21, 2005 Sziasztok, hol van feltüntetve a váltón "CR" vagy "FW"? Az F16 már megvan. A többit merre keresgéljem? Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március21, 2005 Megoszt Elküldve Március21, 2005 Sziasztok, hol van feltüntetve a váltón "CR" vagy "FW"? Az F16 már megvan. A többit merre keresgéljem? Köszönöm Érdekes kérdés. Legjobb tudomásom szerint a hosszú áttételű váltók nincsenek külön jelölve (csak simán F-16 van rájuk írva, pl.), a rövidekre meg valami olyasmi van írva, hogy F-16 CR. Amúgy mi az az "FW"? Mer' a hosszú váltók jele az "W" vagy "WR". Mármint a szerelési könyvekben, mer a váltóra nincs ráírva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GPont Elküldve Március22, 2005 Megoszt Elküldve Március22, 2005 Sziasztok, hol van feltüntetve a váltón "CR" vagy "FW"? Az F16 már megvan. A többit merre keresgéljem? Köszönöm Ha a bal első keréknél benézel, láthatod a váltó oldalán a deklit. Abba van beütve, de nagyon kell nézni, mert általában alig látszik. A karaktersorozat végén lévő háromjegyű szám (ha jól emléxem), a végáttétel. Pl: 394, az 3,94. Nahát, milyen okos vagyok! :D Egyébként nemrég tudtam meg, hogy a C-s a rövid, a W-s a hosszú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március22, 2005 Megoszt Elküldve Március22, 2005 Na és nekem pont 4.18-as végáttét kéne... :wink: Asciból... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
GPont Elküldve Március22, 2005 Megoszt Elküldve Március22, 2005 Tudok két kukás váltót, de azokban a 3.94-es van. :D Esetleg van még egy automatám, de az nem is hasonlít a kéziváltókra. Tényleg! Ha már itt tartunk! Nem lehet, hogy az automatában (még a háromsebességes fajta) van sperr? Azt figyeltem, hogy ha az egyik kerék elforog, forog vele a másik is. Azt élből kizárhatjuk, hogy a motor duzzad ennyire az erőtől. A mély hóból is csak úgy harapta ki magát a kocsi. Egyszerűen nem tudtam elakadni vele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március22, 2005 Megoszt Elküldve Március22, 2005 Elképzelhető, mert pl az F18+ is gyári speres... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
GPont Elküldve Március22, 2005 Megoszt Elküldve Március22, 2005 Ez most szöget ütött a fejembe, mert mióta megvan, három tél volt, és egyszer sem akadtam el sehol. Előtte a kéziváltós Kadettal, ugyanezekkel a gumikkal igen... Biztos csak azért, mert azóta nem esett hó... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Racce Elküldve Május3, 2005 Megoszt Elküldve Május3, 2005 Sziasztok!!! A jövöndőbeli Kadettem 1.6os F16os váltóval, és visszakapcsolásnál reccsen a 2., úgytudom ez általános betegség és nyelestengelycsapágy cserével megoldható! Mi a véleményetek ill. tapasztalatotok??!! Előre is köszi 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május3, 2005 Megoszt Elküldve Május3, 2005 Sziasztok!!! A jövöndőbeli Kadettem 1.6os F16os váltóval, és visszakapcsolásnál reccsen a 2., úgytudom ez általános betegség és nyelestengelycsapágy cserével megoldható! Mi a véleményetek ill. tapasztalatotok??!! Előre is köszi 8) NEM MÁÁÁÁÁ............. :? mi köze a kettes recsegés és a nyelestengely csapágynak??? szóval a nyelestengeky csapágy cserével a nyelestengely zörgés orvosolható. a 2. recsegés a szinkrongyürü cserével orvosolható.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Racce Elküldve Május3, 2005 Megoszt Elküldve Május3, 2005 szia uhu! Kicsit összkavarodtam, mert ezen jár az eszem 1 folytában, hogy, hogyan csináljam... a nyelestengelyes dolog azért jött, mert ha már szinkront cserélünk akkor a nyelesen is érdemes kicserélni a csapágyat,ha úgyis szét van dobva a váltó 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május3, 2005 Megoszt Elküldve Május3, 2005 hogy, hogyan csináljam... HÁT SZERINTEM VEGYÉL EGY BONTOTT VÁLTÓT.... az ócsó, és szenvedésmentes.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Racce Elküldve Május3, 2005 Megoszt Elküldve Május3, 2005 Gondoltam rá én is,csak ki tudja, hogy jó-e??? :? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május3, 2005 Megoszt Elküldve Május3, 2005 Gondoltam rá én is,csak ki tudja, hogy jó-e??? :? Ha nem jó, akkor veszel egy másikat :wink: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts