Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Yuasa a Mazdánkba 6évet bírt, sőt igazából télen kezdett csak kicsit gyengülni. Ha befért volna az enyémbe még tuti beteszem. Periont nem javaslom, abból már a másodikat fogyasztom.

  On 2014. 04. 22. at 18:59, quemby írta:

Na végre konkrétum. Koszonom. Ez az egyik választásom lett volna, a másik amit sokan mondtak yuasa márkájú akku. A gyári gm meg kaphatom 20-22 környéken, a másik is kb annyi, csak majdnem 100 amperrel több inditassal.

Elküldve
  On 2014. 04. 22. at 18:59, quemby írta:

Na végre konkrétum. Koszonom. Ez az egyik választásom lett volna, a másik amit sokan mondtak yuasa márkájú akku. A gyári gm meg kaphatom 20-22 környéken, a másik is kb annyi, csak majdnem 100 amperrel több inditassal.

Gm, Varta, Bosch, ebben a sorrendben. Ezekkel mind jó a tapasztalatom.

Elküldve
  On 2014. 04. 22. at 21:29, wookie írta:

Gm, Varta, Bosch, ebben a sorrendben. Ezekkel mind jó a tapasztalatom.

koszonom, ma reggelre tettem egy próbát csak hogy megnyugodjak. Lekaptam éjszakára + sarut, es reggelre mi lett? Pontosan 12.00 v feszt mertem, es pöcc indult a verda. Most kísérletetezgetes jon :)
Elküldve
  On 2014. 04. 22. at 21:29, wookie írta:

Gm, Varta, Bosch, ebben a sorrendben. Ezekkel mind jó a tapasztalatom.

Lehet csak én találtam drágán,de egy

80ah GM akku 720A indítóárammal 65.000ft.

Akkor inkább már OPTIMA!!!

Optima Red Top 50ah 815A indítóáramal!!!!!!!!! 54.300ft.

Varta és a Bosch 80ah 740A indítóáramal 30.000ft.

Az én választásom ez lenne: Banner 80ah 700ah 25.000ft

Erről van valakinek tapasztalata?

Elküldve

Nekem Opel szervizben az ajánlott gm 56 ah es 480 a árammal, 21990, viszont amit privátban ajánlottak yuasa 60ah 550 inditassal. 22500. Ez a szimpibb.

Elküldve

Az összes 70 ah akku ugyanakkora méretű? A lényeg ha veszek egyet be fog férni a helyére? Kaptam egy nagyon jo ajánlatot, csak annyit tudok hogy exide 70 ah. 13000 HUF

Elküldve

Ez a kategória 278x175mm az alapja, viszont a magasság ami számít! Mert gyártják 175 és 190mm magasba is! Az autódba kell megmérni mi az ami még elfér, magasságba is!!!! Nálam elfér mind a kettő pl!

Elküldve
  On 2014. 04. 27. at 10:20, isi írta:

A fűtés konzolba (kapcsolók, csúszkák) csak egy darab izzó van?

És ha el van benne törve a fényterelő plexi akkor hiába is cserélsz benne izzót mert csak egy kis részén fog világítani!

Már nem is tudom mióta vadászom egy épp darabra, mert be ledezni nem akkarom!

Elküldve
  On 2014. 04. 27. at 11:01, opelnils írta:

És ha el van benne törve a fényterelő plexi akkor hiába is cserélsz benne izzót mert csak egy kis részén fog világítani!

Már nem is tudom mióta vadászom egy épp darabra, mert be ledezni nem akkarom!

Hogy tud az a plexi eltörni? :)

Kő egybe? :D

Pedig a ledezés az egyetlen értelmes megoldás, mert nem ég ki, és azzal az egy szem izzóval gyárilag,ép plexivel se világít rendesen.

Elküldve
  On 2014. 04. 27. at 11:01, opelnils írta:

És ha el van benne törve a fényterelő plexi akkor hiába is cserélsz benne izzót mert csak egy kis részén fog világítani!

Már nem is tudom mióta vadászom egy épp darabra, mert be ledezni nem akkarom!

ezaz, kicseréltem és csak a két bal oldali logó vilagít, hogy lábra vagy hova fujjon :) és erre nincs valami barkács megoldás? Ledezni nem akarok. De hogy tud eltörni?
Elküldve
  On 2014. 04. 27. at 21:07, wookie írta:

Hogy tud az a plexi eltörni? :)

Kő egybe? :D

Pedig a ledezés az egyetlen értelmes megoldás, mert nem ég ki, és azzal az egy szem izzóval gyárilag,ép plexivel se világít rendesen.

Kő!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hogyan tud eltörni? PASSZ! Nálam már így volt,de nem mi vagyunk az egyetlenek! Valaki nem hozzáértő szedi szét el tudja törni!

  • 2 weeks later...
Elküldve

Van itt valakinek 90 előtti vectrája?

Nekem most egy 89-es köteg van a kocsiban, és ebben nincs gyárilag berelézve a duda, és nem is tudom úgy bekötni, mint gyárilag, mert a dudarelé helyén ebben a megoldásban asszem a ködzárófény reléje van, és az a bajom, hogy valahol elvész a test a kormányrúd és a kaszni között.

Csak úgy hajlandó működni, ha csak az egyik kürt van rákötve.

A kábeleket kipróbálgattam, végigmértem, lámpáztam, miegyéb, a kormányig jók, maga a kormány duda része is, egyszerűen a kormányoszlop nincs rendesen testen, nem tud átmenni rajta a teljesítmény.

Másnál is van ilyen probléma vagy csak engem szopat a gép?

Szükségmegoldásként fog kapni előre egy relét ahol a gyári csatlakozó van, de hosszútávon az nem fogja díjazni az esőt miegyebet.

Elküldve

Ugyan papíron 90-es a kocsim, de szerintem még 89-es modellév vége lehet.
Nincs relézve a duda, ráadásul nem is kürt van, hanem mezei tányéros galambriasztó a hűtőrács mögött. Nálam nemvolt még ebből probléma, bár zavaró, hogy csak gyújtáson működik.
Miért nem teszel a relésdobozba egyet? Ott jó helyen van (és kötheted úgy, hogy gyújtás nélkül is menjen) :D

  On 2014. 05. 08. at 19:27, wookie írta:

Van itt valakinek 90 előtti vectrája?

Nekem most egy 89-es köteg van a kocsiban, és ebben nincs gyárilag berelézve a duda, és nem is tudom úgy bekötni, mint gyárilag, mert a dudarelé helyén ebben a megoldásban asszem a ködzárófény reléje van, és az a bajom, hogy valahol elvész a test a kormányrúd és a kaszni között.

Csak úgy hajlandó működni, ha csak az egyik kürt van rákötve.

A kábeleket kipróbálgattam, végigmértem, lámpáztam, miegyéb, a kormányig jók, maga a kormány duda része is, egyszerűen a kormányoszlop nincs rendesen testen, nem tud átmenni rajta a teljesítmény.

Másnál is van ilyen probléma vagy csak engem szopat a gép?

Szükségmegoldásként fog kapni előre egy relét ahol a gyári csatlakozó van, de hosszútávon az nem fogja díjazni az esőt miegyebet.

Elküldve
  On 2014. 05. 09. at 6:38, Bundee írta:

Ugyan papíron 90-es a kocsim, de szerintem még 89-es modellév vége lehet.

Nincs relézve a duda, ráadásul nem is kürt van, hanem mezei tányéros galambriasztó a hűtőrács mögött. Nálam nemvolt még ebből probléma, bár zavaró, hogy csak gyújtáson működik.

Miért nem teszel a relésdobozba egyet? Ott jó helyen van (és kötheted úgy, hogy gyújtás nélkül is menjen) :D

Az a vicc hogy ezen a gyári dupla kürt volt,és mégis szar. Hát egyelőre teszek egy relét a maszk mögé, hogy legalább menjen, aztán ha lesz hozzá idegzetem akkor beteszem rendesen a biztitábla mögötti relétartóra.

Nemtom, nekem nem igényem a gyújtásnélküliség, bár azért a féklámpát köthették volna úgy.

  • 1 month later...
Elküldve

Nem tudja valaki hogyan lehet megcsinálni a indexkart úgy hogyha távolságira kapcsolom akkor égve maradjon a tompított is? Mintha húznám fénykürtön. Angel eyes miatt kell. Ugye itt külön van a refi rész, és bekerült a tompítottba a xenon, aztán kímélni akarom :)

Elküldve

Mi abban a kímélés ha egyszerre ég?

Egyébként a xenon se nem szabályos, se nem annyira szeretik a szembejövők... (nem, nem tudod jól beállítani, mert a foncsor izzóhoz van tervezve) Ráadásul amiket én láttam angel eyes lámpák, hááááát, hagytak maguk után kívánnivalót minőség terén, sokszor még izzóval is összevissza világítottak.

Szerintem szét fog olvadni.

Elküldve

Hát annyi, hogy a xenonnak kell 10-20s mire normális fénnyel kezd világítani. Namost refiről visszaváltva a sötétségre elég ijesztő tud lenni.
Legegyszerűbb lenne, ha a gyújtás ráadásakor egyből felkapcsolna a lámpa is.

Wookie véleményét osztom a xenonnal kapcsolatban.

  On 2014. 06. 23. at 17:38, wookie írta:

Mi abban a kímélés ha egyszerre ég?

Egyébként a xenon se nem szabályos, se nem annyira szeretik a szembejövők... (nem, nem tudod jól beállítani, mert a foncsor izzóhoz van tervezve) Ráadásul amiket én láttam angel eyes lámpák, hááááát, hagytak maguk után kívánnivalót minőség terén, sokszor még izzóval is összevissza világítottak.

Szerintem szét fog olvadni.

Elküldve
  On 2014. 06. 23. at 17:38, wookie írta:

Mi abban a kímélés ha egyszerre ég?

Egyébként a xenon se nem szabályos, se nem annyira szeretik a szembejövők... (nem, nem tudod jól beállítani, mert a foncsor izzóhoz van tervezve) Ráadásul amiket én láttam angel eyes lámpák, hááááát, hagytak maguk után kívánnivalót minőség terén, sokszor még izzóval is összevissza világítottak.

Szerintem szét fog olvadni.

Ez egy D2S gyári bmw xenon volt, átalakítottam h7 foglalathoz. Nincs semmi gond a terítéssel, se semmivel. Fényerő is nagyon jó. Az ok, hogy nem szabályos, tisztába vagyok a dolgokkal. De azért arra tényleg kíváncsi lennék, hogy hogyan lehet megcsinálni a kapcsolót hogy rajtamaradjon a tompított, mert halogén izzóval is jó dolog ha közbe meg a tompított refi mellett! :)

  • Like 1
Elküldve

Egyébként a legegyszerűbb szerintem, a világításkapcsolótól az indexkarig jövő fény táp vezetéket direktbe rákötni arra, ami a kartól megy a fényszórókhoz. Mert hogy az ott csak egy váltó kapcsoló. Így pedig a tompított mindig ég, a refitől függetlenül.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Találtam egyik oldalon eladó tempomatot B Vekiből, x20xev persze. Az enyémbe szeretném beépíteni. Ad is hozzá emberünk mindent: magát a vezérlőjét, kuplung jeladót, fék feladót, a bowdent, indexkart. A kérdés, hogy mennyire lenne ezt nehéz bekötni? Tudom, hogy kábelezni kell, mivel nem volt rendelhető extra A vekihez. Mivel bowdenes (B Vekinél már volt elektromos folytószelepes) ezért gondolom nincs köze a motorvezérlőhöz. Vagy rosszul gondolom? A kérdés, hogy tudna e nekem tanácsot adni valaki? Elvileg nem megvalósíthatatlan feladat...

Előre is köszönöm! :)


Üdv,

Tamás

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.