Thor Elküldve Február19, 2014 Megoszt Elküldve Február19, 2014 Nekem igen. :) De Bundeenak kisféke van, meg a kisféknek a tartálya is más. Gondolom kisebb a tartály is. De azt is elképzelhetőnek tartom, hogy pont így kalibrálják a tartály méretét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Február25, 2014 Megoszt Elküldve Február25, 2014 Üdv. Mindenkinek. Kis segítséget szeretnék kérni. van egy 93' as c20ne vectram. Első elektromos ablakokkal. Történt egy nap, hogy a bal oldali ablakom nappal működött, másnap reggelre már nem. de meg sem nyikkan. semmi előjele nem volt. Eltelt x idő, most a másik is azt játsza hogy hol megy hol nem megy. ha magy, akkor hibátlanul, viszont ha nem akkor nem.az volna a kérdésem, hogy lehetne legyorsabban kideríteni, hol találom a problémát. egyszer már neki ültünk, de nem leltük meg teljesen egyértelműen a hiba okát. Az ajtót és a karosszériát, egy kör alakú stekker köti össze. ha esetleg volna egy kötési rajz vagy bármilyn tapasztalat az nagyon jó volna. Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris_C14NZ Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni, hőn szeretett Vectrám a hétvégén a kötél rossz végén jött haza :( beindul kb. 1-2 percre, majd leáll, ilyenkor két lehetőség van: -világít a check engine, AC pumpa hallatszik, újra be lehet indítani -nem vílágít a csekkendzsin, ilyenkor meg sem próbáltam beindítani, az ECU kap tápot, de az AC relét nem kapcsolja be. van egy csodálatos gepárd típusú riasztót/immo a kocsiban, elméletileg az tud ilyen időzítéssel motort leállítani, de se a saját LED-jét se az indexeket nem villogtatja. ha van valakinek ötlete, ne habozzon! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni, hőn szeretett Vectrám a hétvégén a kötél rossz végén jött haza :( beindul kb. 1-2 percre, majd leáll, ilyenkor két lehetőség van: -világít a check engine, AC pumpa hallatszik, újra be lehet indítani -nem vílágít a csekkendzsin, ilyenkor meg sem próbáltam beindítani, az ECU kap tápot, de az AC relét nem kapcsolja be. van egy csodálatos gepárd típusú riasztót/immo a kocsiban, elméletileg az tud ilyen időzítéssel motort leállítani, de se a saját LED-jét se az indexeket nem villogtatja. ha van valakinek ötlete, ne habozzon! Sajnos ez tipikusan az a jelenség amikor az immotól nem jön jel. Páromnál ugyanez volt az utólagos immonál. Én a gyorslábú riogatóra tippelek. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris_C14NZ Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 (edited) Sajnos ez tipikusan az a jelenség amikor az immotól nem jön jel. Páromnál ugyanez volt az utólagos immonál. Én a gyorslábú riogatóra tippelek. reménykedtem benne, hogy nem:) a vezetőoldali burkolatot leszedtem, ott találtam meg hogy hova csatlakozik ez a csodás szerkezet, hát...el fog tartani egy darabig mire azt a káoszt kifésülöm. te hogy oldottad meg? kipakoltad az egészet a fenébe? Módosítva Március3, 2014 : andris_C14NZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 reménykedtem benne, hogy nem:) a vezetőoldali burkolatot leszedtem, ott találtam meg hogy hova csatlakozik ez a csodás szerkezet, hát...el fog tartani egy darabig mire azt a káoszt kifésülöm. Tudom szinte reménytelen hogy Neked is ez lesz a baja, de nálunk az egyik táprelé lábát kellett újraforrasztanom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
POWERIVAN Elküldve Március4, 2014 Megoszt Elküldve Március4, 2014 Nálam eredetileg nemvolt úszós a sapka, de a vezetékét megtaláltam odabandázsolva a tűzfalnál lévő vezetékköteghez. Ha ezen mérsz 12V-ot akkor van az órában izzó, ha nem, akkor nincs, vagy kiégett. Ha járó motornál összezárod, akkor kell világítania a bal alsó sarokban a felkiáltójeles piktogramnak ;) Spzolinál túrtunk egy ilyen úszós sapkát, és ez rendesen jelzett mikor már kopott volt a betét és leesett a folyadékszint. Tudjátok mi a komoly? Hogy "A" vectrába VOLT DIGITÁLIS KLÍMA !!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március4, 2014 Megoszt Elküldve Március4, 2014 Ja, Diavia volt ha jóltudom, valaki tett fel képet is róla! Aki Veszprém környéki, és szeretné megdiagnosztizálni az Opeljét, és újabb fajta 16pines diag. csatija van, az csütörtökig keressen nyugodtan ;) Tudjátok mi a komoly? Hogy "A" vectrába VOLT DIGITÁLIS KLÍMA !!!!!!!!! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március8, 2014 Megoszt Elküldve Március8, 2014 BC installálva, már csak egy tech 1-es beavatkozás kell a helyes kód megadásához. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március8, 2014 Megoszt Elküldve Március8, 2014 BC installálva, már csak egy tech 1-es beavatkozás kell a helyes kód megadásához. Gratula! Szépet találtál! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március9, 2014 Megoszt Elküldve Március9, 2014 Gratula a kitartásotokhoz. :) Én még mindig analóg óra párti vagyok. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március10, 2014 Megoszt Elküldve Március10, 2014 Nha, mivel az elektromos ablak miatt korábban komplett kábelköteg csere volt, így hozta magával a jobbos zárófény vezetékelését is, nem kellett kötözködni. :) Így aztán elég volt 5 perc meló, hogy kiszedjem az érintkezőt egy felesleges foglalatból, és csak simán a helyére pattintva már működik is. :D Végre hátulról is szimmetrikus vagyok. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Március15, 2014 Megoszt Elküldve Március15, 2014 Nha, mivel az elektromos ablak miatt korábban komplett kábelköteg csere volt, így hozta magával a jobbos zárófény vezetékelését is, nem kellett kötözködni. :) Így aztán elég volt 5 perc meló, hogy kiszedjem az érintkezőt egy felesleges foglalatból, és csak simán a helyére pattintva már működik is. :D Végre hátulról is szimmetrikus vagyok. :D Ez érdekes, mert sógor régi Vectrája ezt alapból tudta. Full fapad C16NZ volt. Az én öreg verdám is dupla zárófényes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március16, 2014 Megoszt Elküldve Március16, 2014 Gratula! Szépet találtál! Csak van vele egy kis bibi. Mivel nem ment a világítása, gondoltam beledezem. Ezzel zártam az áramkört a nyák-on és elfüstölt valami. Most elektronikai szerelőnél van, mert rövidzárat mértem a világításának mindkét kapcsán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március16, 2014 Megoszt Elküldve Március16, 2014 Csak van vele egy kis bibi. Mivel nem ment a világítása, gondoltam beledezem. Ezzel zártam az áramkört a nyák-on és elfüstölt valami. Most elektronikai szerelőnél van, mert rövidzárat mértem a világításának mindkét kapcsán. Ohhhogyazzza irgumburgum :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március17, 2014 Megoszt Elküldve Március17, 2014 De már jó is. "Csak" a tech 1 van hátra. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 Üdv mindenkinek. Tanácsra volna szükség. Tönkre ment akkumulátor, 93 c20ne Vectra. Felszereltség,: el. Ablak, napfénytető, man klíma, milyen akkumulátor, ami mar bevált. 56ah 400 indító árammal. Mit ajánlatok? Koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 A legnagyobb ami belefér! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 A legnagyobb ami belefér! Az valahol 72 Ah körül van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 Az valahol 72 Ah körül van. :D Azt hiszem ez nemileg túlzás :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 Azt hiszem ez nemileg túlzás :) Egy pöppet. Ám nekem az 1,4-es astrámban akkora volt. Az volt "ócsóért". Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 Nekem bé menne a 100-as én beraknám! A 80ah- ból is csak a magasabb verzió megy be! Gyárilag amúgy 72ah az enyém, most 74ah van benn, ez az utolsó nyara, télen már nem jó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 Nekem bé menne a 100-as én beraknám! A 80ah- ból is csak a magasabb verzió megy be! Gyárilag amúgy 72ah az enyém, most 74ah van benn, ez az utolsó nyara, télen már nem jó! Nem is igazából a teljesítmény a kérdés, hanem inkabb a név. Melyik húzza tovább, melyik tartósabb. Azert mert valaminek nagy neve van nem szeretnek 10k val tobbet fizetni. Illetve ami meg kérdés előttem az indítási aramerosseg. Mi az ideális. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 Indítóáramból én a minél nagyobbra szavaznék... Márkából meg titkos befutó a gyári (GM) többeknek is kibírt akár 5-6 évet vagy többet (volt akinek kilencet!). És ami a legjobb, hogy még csak nem is a legdrágább... Bár személyes tapasztalatom nincsen, én jelenleg Banner PowerBull-t használok, egyelőre hiba nélkül, de ez még csak a második éve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Április22, 2014 Megoszt Elküldve Április22, 2014 Na végre konkrétum. Koszonom. Ez az egyik választásom lett volna, a másik amit sokan mondtak yuasa márkájú akku. A gyári gm meg kaphatom 20-22 környéken, a másik is kb annyi, csak majdnem 100 amperrel több inditassal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts