RAZERX Elküldve December19, 2013 Megoszt Elküldve December19, 2013 Úgy látom hogy ebben az lcd órában nincs otthon senki ! <_< Az Lcd órának minek kell üzemanyag fogyasztás jel ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
volac Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 Sziasztok Új vagyok a fórumon és szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek. Mégpedig: hogy lehet kiszedni az analóg órát? Illetve hogy ki kell-e szedni az órát ahoz, hogy a fűtés szabályzó gombok világítását ki lehessen cserélni. Az analóg órát ki lehet-e cserélni digitálisra illetve az analóg óra lámpa felkapcsolásakor világít-e? Ha a hűtővízhez teszek ecetet azt meddig tarthatom a rendszerbe mikor célszerű lecserélni a fagyállós ecetes hűtővizet. (vízkőoldás miatt tenném bele) A benzinszint jelzőnél van-e visszajelző lámpa vagy csak a mutató? Előre köszönöm a választ Mindenkinek KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET Kívánok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 Üdv a fórumon! Az analóg órát alulról tudod kipattintani a helyéről. A lámpa felkapcsolásakor annakis világítania kell! Digitálisra kilehet cserélni, ebből kétfajta is van, a komolyabb, több kábelezést igénylő BC, vagy a sima hőmérős digitális óra. Ha szerencséd van, bevan kábelezve, csak össze kell dugni. Ha fordulatszámmérős órád van akkor van lámpa is, különben csak a mutató! Ecetes vizet 1-2 napig bennehagyhatod szerintem, de utána alaposan mosd át a rendszert! Sziasztok Új vagyok a fórumon és szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek. Mégpedig: hogy lehet kiszedni az analóg órát? Illetve hogy ki kell-e szedni az órát ahoz, hogy a fűtés szabályzó gombok világítását ki lehessen cserélni. Az analóg órát ki lehet-e cserélni digitálisra illetve az analóg óra lámpa felkapcsolásakor világít-e? Ha a hűtővízhez teszek ecetet azt meddig tarthatom a rendszerbe mikor célszerű lecserélni a fagyállós ecetes hűtővizet. (vízkőoldás miatt tenném bele) A benzinszint jelzőnél van-e visszajelző lámpa vagy csak a mutató? Előre köszönöm a választ Mindenkinek KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET Kívánok! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
volac Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 Üdv a fórumon! Az analóg órát alulról tudod kipattintani a helyéről. A lámpa felkapcsolásakor annakis világítania kell! Digitálisra kilehet cserélni, ebből kétfajta is van, a komolyabb, több kábelezést igénylő BC, vagy a sima hőmérős digitális óra. Ha szerencséd van, bevan kábelezve, csak össze kell dugni. Ha fordulatszámmérős órád van akkor van lámpa is, különben csak a mutató! Ecetes vizet 1-2 napig bennehagyhatod szerintem, de utána alaposan mosd át a rendszert! Köszönöm szépen a gyors választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 Sziasztok Új vagyok a fórumon és szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek. Mégpedig: hogy lehet kiszedni az analóg órát? Illetve hogy ki kell-e szedni az órát ahoz, hogy a fűtés szabályzó gombok világítását ki lehessen cserélni. Az analóg órát ki lehet-e cserélni digitálisra illetve az analóg óra lámpa felkapcsolásakor világít-e? Ha a hűtővízhez teszek ecetet azt meddig tarthatom a rendszerbe mikor célszerű lecserélni a fagyállós ecetes hűtővizet. (vízkőoldás miatt tenném bele) A benzinszint jelzőnél van-e visszajelző lámpa vagy csak a mutató? Előre köszönöm a választ Mindenkinek KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET Kívánok! Üdv.! A nagy részét a kollega már leírta, ám annyit fűznék hozzá, hogy az analóg órát a sima digitálisra nem tudod csak úgy simán kicserélni, kell hozzá a kábelezés, és a csatlakozó is. Mert vagy az egyik, vagy a másik van benne. De a bc az lehet előkészítve. Ecet helyett én ajánlom a rozsda és vízkőoldót. Én leengedtem a régi fagyállót, átmostam a rendszert, hogy az úszó/lebegő gané kijöjjön belőle, majd tiszta víz meg egy fél flakon rozsda és vízkőoldót betöltve járattam egy darabig, üzemmeleg állapotig, utána leengedtem, alaposan átmostam megint, hogy ne maradjon benne semmi cucc, és ment be az új fagyálló. Hihetetlen sok dzsuvát kihoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
volac Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 Üdv.! A nagy részét a kollega már leírta, ám annyit fűznék hozzá, hogy az analóg órát a sima digitálisra nem tudod csak úgy simán kicserélni, kell hozzá a kábelezés, és a csatlakozó is. Mert vagy az egyik, vagy a másik van benne. De a bc az lehet előkészítve. Ecet helyett én ajánlom a rozsda és vízkőoldót. Én leengedtem a régi fagyállót, átmostam a rendszert, hogy az úszó/lebegő gané kijöjjön belőle, majd tiszta víz meg egy fél flakon rozsda és vízkőoldót betöltve járattam egy darabig, üzemmeleg állapotig, utána leengedtem, alaposan átmostam megint, hogy ne maradjon benne semmi cucc, és ment be az új fagyálló. Hihetetlen sok dzsuvát kihoz. Köszönöm! Ha elmúltak az ünnepek megcsinálom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
volac Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 Azt szeretném még megkérdezni, hogy a km órám nem fordulatszámmérős. Ki lehet-e cserélni fordulatszámmérősre és a fordulatszámmérő bovdenes vagy elektronikus? Mert abban van a benzin szintellenőrző lámpa. A lámpa be van-e kábelezve? Esetleg ezeket utólag kell megcsinálni (kábelezés)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 Azt szeretném még megkérdezni, hogy a km órám nem fordulatszámmérős. Ki lehet-e cserélni fordulatszámmérősre és a fordulatszámmérő bovdenes vagy elektronikus? Mert abban van a benzin szintellenőrző lámpa. A lámpa be van-e kábelezve? Esetleg ezeket utólag kell megcsinálni (kábelezés)? Kilehet, elektronikus. Általában bevan vezetékelve a ford.szám kábel. A piktogram pedig automatikusan müködik, ha összedugod a csatlakozókat Link to comment Megosztás: More sharing options...
volac Elküldve December26, 2013 Megoszt Elküldve December26, 2013 Kilehet, elektronikus. Általában bevan vezetékelve a ford.szám kábel. A piktogram pedig automatikusan müködik, ha összedugod a csatlakozókat Köszönöm a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
volac Elküldve December27, 2013 Megoszt Elküldve December27, 2013 Sziasztok! Még mindig az órámnál tartok: Az analóg órámnak 2 vezetéke van amivel az óra működik + 1 ami a világítást biztosítja. A digitális órának hány lába van? Ha megrendelem biztos ki lehet cserélni? Előre is köszönöm a segítséget! Sziasztok Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December27, 2013 Megoszt Elküldve December27, 2013 Sziasztok! Még mindig az órámnál tartok: Az analóg órámnak 2 vezetéke van amivel az óra működik + 1 ami a világítást biztosítja. A digitális órának hány lába van? Ha megrendelem biztos ki lehet cserélni? Előre is köszönöm a segítséget! Sziasztok Az analóg órát a digitálisra NEM tudo csak úgy kicserélni. Elsőkörben meg kéne nézni a kapcsolási rajzot. A stekker meg mindenképp kelleni fog hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve December28, 2013 Megoszt Elküldve December28, 2013 Szerintetek a B veki órája ugyanaz mint az A-é? Ezért kérdezem! Nem igen látok külömbséget. Ennyit megérne nekem! :D http://www.grando.hu/plazma-optikai-fordulatszammero-szett-opelhez-vectra-b-evjarat-1995-1999-1533954069 http://www.grando.hu/plazma-optikai-fordulatszammero-szett-opelhez-astra-f-vectra-a-evjarat-1991-1998-1533954027 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December28, 2013 Megoszt Elküldve December28, 2013 Most már nekem is műxik a nappali menetfényem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve December28, 2013 Megoszt Elküldve December28, 2013 Szerintetek a B veki órája ugyanaz mint az A-é? Ezért kérdezem! Nem igen látok külömbséget. Ennyit megérne nekem! :D http://www.grando.hu/plazma-optikai-fordulatszammero-szett-opelhez-vectra-b-evjarat-1995-1999-1533954069 http://www.grando.hu/plazma-optikai-fordulatszammero-szett-opelhez-astra-f-vectra-a-evjarat-1991-1998-1533954027 Közben látom hogy ez mind kettő A veki!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 Most már nekem is műxik a nappali menetfényem. :D Mi volt a problem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 Most már nekem is műxik a nappali menetfényem. :D Építettél valamit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 Ez is bent van! :D Nagyon eccerű volt! Relét csak ki kellett cserélni,simán be a régi helyére! A kapcsoló J lábára menő fekete-sárga vezetéket elcsipni ,és a intervallum potijának két vezetékét, sárga-fekete és fekete-fehér szinüeket az elvágott vezeték két végére kötni! Ennyi! :omg: Max 15 perc volt az egész bontással együtt! Ez a kar BC-s de az nekem nincs, de beköthető! http://www.kepfeltoltes.hu/view/140106/2014-01-06_13.51.07_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 A manuális napfénytető az elektromostól tényleg csak a meghajtásban külömbözik? A vaterán árulnak egy motoros modult! Állítása szerint csak ki kel cserélni és működik is, minden átalakítás nélkül. Az egész műanyag felfogatást lámpával együtt árulja nem csak a motort!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 Mi volt a problem? Nem volt eddig. :rolleyes: Építettél valamit? Nem, megkértem egy barátomat, aki Németországban dolgozik, hogy hozzon egy relét. Azt csak be kellett illeszteni a helyére(ki volt építve a csati), és be kellett rakni egy biztosítékot. Amit linkeltél anno az e-bay-en, azt hozattam meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 Nem volt eddig. :rolleyes: :) Az fincsi lehetett :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január6, 2014 Megoszt Elküldve Január6, 2014 A manuális napfénytető az elektromostól tényleg csak a meghajtásban külömbözik? A vaterán árulnak egy motoros modult! Állítása szerint csak ki kel cserélni és működik is, minden átalakítás nélkül. Az egész műanyag felfogatást lámpával együtt árulja nem csak a motort!!! Jaja. Tekerő mechanika lecsavaroz, motor meg fel. De nem egy hátrány ha megvan hozzá a köteg is.... Nem volt eddig. :rolleyes: Nem, megkértem egy barátomat, aki Németországban dolgozik, hogy hozzon egy relét. Azt csak be kellett illeszteni a helyére(ki volt építve a csati), és be kellett rakni egy biztosítékot. Amit linkeltél anno az e-bay-en, azt hozattam meg. Láti, mondtam én. :) Ugye milyen jó cucc? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 Ma végre megjavult az ablakemelőim is(majdnem)! :D Egy kedves Vp-i Calibrástól vásároltam egy kettes kapcsolót. Beraktam és így már jó! Viszont a jobboldali még mindig csak 7-8 részletben hajlandó fel-le járni. Olyan mint amikor az autómata vinné le-fel csak mindig "letilt". Megnyomom a gombot(nem nyomom folyamatosan) és visz 5cm, majd megáll! Sajna passzolom a kérdést!! :blush: A becsipődésgátlót maga a motor elektrónikája tudja? Mert ez nálam nem működik! Vagy is, a jobboson nem tudom tesztelni,de a balos az nem tudja! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 Ma végre megjavult az ablakemelőim is(majdnem)! :D Egy kedves Vp-i Calibrástól vásároltam egy kettes kapcsolót. Beraktam és így már jó! Viszont a jobboldali még mindig csak 7-8 részletben hajlandó fel-le járni. Olyan mint amikor az autómata vinné le-fel csak mindig "letilt". Megnyomom a gombot(nem nyomom folyamatosan) és visz 5cm, majd megáll! Sajna passzolom a kérdést!! :blush: A becsipődésgátlót maga a motor elektrónikája tudja? Mert ez nálam nem működik! Vagy is, a jobboson nem tudom tesztelni,de a balos az nem tudja! :huh: Nem kell véletlenül betanitani? Nekünk akksi levétel után az egyik autonk csinálja ezt, alsó- és felsőpontban nyomva tartjuk a kapcsolót és utána jó lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 Sajna nem! Alsó,felső végponton nyomva tartom a kapcsolót 5mp-ig. Hallani is hogy többet is kattan, de nem változik semmi. A balosnál simán betanitható,és utána autómata is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január7, 2014 Megoszt Elküldve Január7, 2014 Sajna nem! Alsó,felső végponton nyomva tartom a kapcsolót 5mp-ig. Hallani is hogy többet is kattan, de nem változik semmi. A balosnál simán betanitható,és utána autómata is! De hiszen nálad is betanítható, sőt működik is! Magad írtad hogy a jobb oldali ablak csak több részletben megy ugyan fel, de akor úgy hogy nem nyomod folyamatosan a gombot. Azaz a komfortelektronika működne (mert ha nem akkor az ablak csak akkor mozogna ha folyamatosan nyomva tartod a gombot), csak valami mindig letiltja. Ez a valami pedig éppen a becsípődésgátló lesz, ami olyankor tilt ha a motor egy bizonyos teljesítménynél többet vesz fel, mondjuk mert akadályba ütközik. Következésképpen az elektronikának semmi baja, nálad valami mechanikai probléma lesz, azaz valamiért szorul az ablak. Szét kéne szedni és megnézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts