Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok

Új vagyok a fórumon és szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek.

Mégpedig: hogy lehet kiszedni az analóg órát?

Illetve hogy ki kell-e szedni az órát ahoz, hogy a fűtés szabályzó gombok világítását ki lehessen cserélni.

Az analóg órát ki lehet-e cserélni digitálisra illetve az analóg óra lámpa felkapcsolásakor világít-e?

Ha a hűtővízhez teszek ecetet azt meddig tarthatom a rendszerbe mikor célszerű lecserélni a fagyállós ecetes hűtővizet. (vízkőoldás miatt tenném bele)

A benzinszint jelzőnél van-e visszajelző lámpa vagy csak a mutató?

Előre köszönöm a választ

Mindenkinek KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET Kívánok!

Elküldve

Üdv a fórumon!

Az analóg órát alulról tudod kipattintani a helyéről. A lámpa felkapcsolásakor annakis világítania kell! Digitálisra kilehet cserélni, ebből kétfajta is van, a komolyabb, több kábelezést igénylő BC, vagy a sima hőmérős digitális óra. Ha szerencséd van, bevan kábelezve, csak össze kell dugni. Ha fordulatszámmérős órád van akkor van lámpa is, különben csak a mutató!

Ecetes vizet 1-2 napig bennehagyhatod szerintem, de utána alaposan mosd át a rendszert!

  On 2013. 12. 22. at 14:23, volac írta:

Sziasztok

Új vagyok a fórumon és szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek.

Mégpedig: hogy lehet kiszedni az analóg órát?

Illetve hogy ki kell-e szedni az órát ahoz, hogy a fűtés szabályzó gombok világítását ki lehessen cserélni.

Az analóg órát ki lehet-e cserélni digitálisra illetve az analóg óra lámpa felkapcsolásakor világít-e?

Ha a hűtővízhez teszek ecetet azt meddig tarthatom a rendszerbe mikor célszerű lecserélni a fagyállós ecetes hűtővizet. (vízkőoldás miatt tenném bele)

A benzinszint jelzőnél van-e visszajelző lámpa vagy csak a mutató?

Előre köszönöm a választ

Mindenkinek KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET Kívánok!

  • Like 1
Elküldve
  On 2013. 12. 22. at 15:29, Bundee írta:

Üdv a fórumon!

Az analóg órát alulról tudod kipattintani a helyéről. A lámpa felkapcsolásakor annakis világítania kell! Digitálisra kilehet cserélni, ebből kétfajta is van, a komolyabb, több kábelezést igénylő BC, vagy a sima hőmérős digitális óra. Ha szerencséd van, bevan kábelezve, csak össze kell dugni. Ha fordulatszámmérős órád van akkor van lámpa is, különben csak a mutató!

Ecetes vizet 1-2 napig bennehagyhatod szerintem, de utána alaposan mosd át a rendszert!

Köszönöm szépen a gyors választ!

Elküldve
  On 2013. 12. 22. at 14:23, volac írta:

Sziasztok

Új vagyok a fórumon és szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek.

Mégpedig: hogy lehet kiszedni az analóg órát?

Illetve hogy ki kell-e szedni az órát ahoz, hogy a fűtés szabályzó gombok világítását ki lehessen cserélni.

Az analóg órát ki lehet-e cserélni digitálisra illetve az analóg óra lámpa felkapcsolásakor világít-e?

Ha a hűtővízhez teszek ecetet azt meddig tarthatom a rendszerbe mikor célszerű lecserélni a fagyállós ecetes hűtővizet. (vízkőoldás miatt tenném bele)

A benzinszint jelzőnél van-e visszajelző lámpa vagy csak a mutató?

Előre köszönöm a választ

Mindenkinek KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET Kívánok!

Üdv.!

A nagy részét a kollega már leírta, ám annyit fűznék hozzá, hogy az analóg órát a sima digitálisra nem tudod csak úgy simán kicserélni, kell hozzá a kábelezés, és a csatlakozó is. Mert vagy az egyik, vagy a másik van benne. De a bc az lehet előkészítve.

Ecet helyett én ajánlom a rozsda és vízkőoldót.

Én leengedtem a régi fagyállót, átmostam a rendszert, hogy az úszó/lebegő gané kijöjjön belőle, majd tiszta víz meg egy fél flakon rozsda és vízkőoldót betöltve járattam egy darabig, üzemmeleg állapotig, utána leengedtem, alaposan átmostam megint, hogy ne maradjon benne semmi cucc, és ment be az új fagyálló. Hihetetlen sok dzsuvát kihoz.

Elküldve
  On 2013. 12. 22. at 16:08, wookie írta:

Üdv.!

A nagy részét a kollega már leírta, ám annyit fűznék hozzá, hogy az analóg órát a sima digitálisra nem tudod csak úgy simán kicserélni, kell hozzá a kábelezés, és a csatlakozó is. Mert vagy az egyik, vagy a másik van benne. De a bc az lehet előkészítve.

Ecet helyett én ajánlom a rozsda és vízkőoldót.

Én leengedtem a régi fagyállót, átmostam a rendszert, hogy az úszó/lebegő gané kijöjjön belőle, majd tiszta víz meg egy fél flakon rozsda és vízkőoldót betöltve járattam egy darabig, üzemmeleg állapotig, utána leengedtem, alaposan átmostam megint, hogy ne maradjon benne semmi cucc, és ment be az új fagyálló. Hihetetlen sok dzsuvát kihoz.

Köszönöm!

Ha elmúltak az ünnepek megcsinálom!

Elküldve

Azt szeretném még megkérdezni, hogy a km órám nem fordulatszámmérős.

Ki lehet-e cserélni fordulatszámmérősre és a fordulatszámmérő bovdenes vagy elektronikus?

Mert abban van a benzin szintellenőrző lámpa. A lámpa be van-e kábelezve?

Esetleg ezeket utólag kell megcsinálni (kábelezés)?

Elküldve
  On 2013. 12. 23. at 15:32, volac írta:

Azt szeretném még megkérdezni, hogy a km órám nem fordulatszámmérős.

Ki lehet-e cserélni fordulatszámmérősre és a fordulatszámmérő bovdenes vagy elektronikus?

Mert abban van a benzin szintellenőrző lámpa. A lámpa be van-e kábelezve?

Esetleg ezeket utólag kell megcsinálni (kábelezés)?

Kilehet, elektronikus. Általában bevan vezetékelve a ford.szám kábel. A piktogram pedig automatikusan müködik, ha összedugod a csatlakozókat

Elküldve
  On 2013. 12. 23. at 23:25, fahee írta:

Kilehet, elektronikus. Általában bevan vezetékelve a ford.szám kábel. A piktogram pedig automatikusan müködik, ha összedugod a csatlakozókat

Köszönöm a választ!

Elküldve

Sziasztok!

Még mindig az órámnál tartok:

Az analóg órámnak 2 vezetéke van amivel az óra működik + 1 ami a világítást biztosítja.

A digitális órának hány lába van? Ha megrendelem biztos ki lehet cserélni?

Előre is köszönöm a segítséget!

Sziasztok

Elküldve
  On 2013. 12. 27. at 14:36, volac írta:

Sziasztok!

Még mindig az órámnál tartok:

Az analóg órámnak 2 vezetéke van amivel az óra működik + 1 ami a világítást biztosítja.

A digitális órának hány lába van? Ha megrendelem biztos ki lehet cserélni?

Előre is köszönöm a segítséget!

Sziasztok

Az analóg órát a digitálisra NEM tudo csak úgy kicserélni. Elsőkörben meg kéne nézni a kapcsolási rajzot. A stekker meg mindenképp kelleni fog hozzá.

Elküldve
  On 2013. 12. 28. at 14:49, opelnils írta:

Közben látom hogy ez mind kettő A veki!!

  • 2 weeks later...
Elküldve

Ez is bent van! :D

Nagyon eccerű volt! Relét csak ki kellett cserélni,simán be a régi helyére! A kapcsoló J lábára menő fekete-sárga vezetéket elcsipni ,és a intervallum potijának két vezetékét, sárga-fekete és fekete-fehér szinüeket az elvágott vezeték két végére kötni!

Ennyi! :omg:

Max 15 perc volt az egész bontással együtt!

Ez a kar BC-s de az nekem nincs, de beköthető!

http://www.kepfeltoltes.hu/view/140106/2014-01-06_13.51.07_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

A manuális napfénytető az elektromostól tényleg csak a meghajtásban külömbözik?

A vaterán árulnak egy motoros modult! Állítása szerint csak ki kel cserélni és működik is, minden átalakítás nélkül. Az egész műanyag felfogatást lámpával együtt árulja nem csak a motort!!!

Elküldve
  On 2014. 01. 06. at 11:11, Thor írta:

Mi volt a problem?

Nem volt eddig. :rolleyes:

  On 2014. 01. 06. at 12:14, wookie írta:

Építettél valamit?

Nem, megkértem egy barátomat, aki Németországban dolgozik, hogy hozzon egy relét. Azt csak be kellett illeszteni a helyére(ki volt építve a csati), és be kellett rakni egy biztosítékot.

Amit linkeltél anno az e-bay-en, azt hozattam meg.

Elküldve
  On 2014. 01. 06. at 13:35, opelnils írta:

A manuális napfénytető az elektromostól tényleg csak a meghajtásban külömbözik?

A vaterán árulnak egy motoros modult! Állítása szerint csak ki kel cserélni és működik is, minden átalakítás nélkül. Az egész műanyag felfogatást lámpával együtt árulja nem csak a motort!!!

Jaja. Tekerő mechanika lecsavaroz, motor meg fel. De nem egy hátrány ha megvan hozzá a köteg is....

  On 2014. 01. 06. at 14:06, hening írta:

Nem volt eddig. :rolleyes:

Nem, megkértem egy barátomat, aki Németországban dolgozik, hogy hozzon egy relét. Azt csak be kellett illeszteni a helyére(ki volt építve a csati), és be kellett rakni egy biztosítékot.

Amit linkeltél anno az e-bay-en, azt hozattam meg.

Láti, mondtam én. :) Ugye milyen jó cucc? :)

Elküldve

Ma végre megjavult az ablakemelőim is(majdnem)! :D

Egy kedves Vp-i Calibrástól vásároltam egy kettes kapcsolót. Beraktam és így már jó!

Viszont a jobboldali még mindig csak 7-8 részletben hajlandó fel-le járni. Olyan mint amikor az autómata vinné le-fel csak mindig "letilt". Megnyomom a gombot(nem nyomom folyamatosan) és visz 5cm, majd megáll!

Sajna passzolom a kérdést!! :blush:

A becsipődésgátlót maga a motor elektrónikája tudja? Mert ez nálam nem működik! Vagy is, a jobboson nem tudom tesztelni,de a balos az nem tudja! :huh:

Elküldve
  On 2014. 01. 07. at 14:12, opelnils írta:

Ma végre megjavult az ablakemelőim is(majdnem)! :D

Egy kedves Vp-i Calibrástól vásároltam egy kettes kapcsolót. Beraktam és így már jó!

Viszont a jobboldali még mindig csak 7-8 részletben hajlandó fel-le járni. Olyan mint amikor az autómata vinné le-fel csak mindig "letilt". Megnyomom a gombot(nem nyomom folyamatosan) és visz 5cm, majd megáll!

Sajna passzolom a kérdést!! :blush:

A becsipődésgátlót maga a motor elektrónikája tudja? Mert ez nálam nem működik! Vagy is, a jobboson nem tudom tesztelni,de a balos az nem tudja! :huh:

Nem kell véletlenül betanitani? Nekünk akksi levétel után az egyik autonk csinálja ezt, alsó- és felsőpontban nyomva tartjuk a kapcsolót és utána jó lesz.

Elküldve

Sajna nem! Alsó,felső végponton nyomva tartom a kapcsolót 5mp-ig. Hallani is hogy többet is kattan, de nem változik semmi. A balosnál simán betanitható,és utána autómata is!

Elküldve
  On 2014. 01. 07. at 16:51, opelnils írta:

Sajna nem! Alsó,felső végponton nyomva tartom a kapcsolót 5mp-ig. Hallani is hogy többet is kattan, de nem változik semmi. A balosnál simán betanitható,és utána autómata is!

De hiszen nálad is betanítható, sőt működik is!

Magad írtad hogy a jobb oldali ablak csak több részletben megy ugyan fel, de akor úgy hogy nem nyomod folyamatosan a gombot. Azaz a komfortelektronika működne (mert ha nem akkor az ablak csak akkor mozogna ha folyamatosan nyomva tartod a gombot), csak valami mindig letiltja. Ez a valami pedig éppen a becsípődésgátló lesz, ami olyankor tilt ha a motor egy bizonyos teljesítménynél többet vesz fel, mondjuk mert akadályba ütközik. Következésképpen az elektronikának semmi baja, nálad valami mechanikai probléma lesz, azaz valamiért szorul az ablak. Szét kéne szedni és megnézni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.