wookie Elküldve December6, 2013 Megoszt Elküldve December6, 2013 X16SZR gastra karterben van jeladó az olajszintnek, azt kell keresni. ;) Itt a csatlakozója a lambda mellett: http://www.opelforum.hu/index.php?app=gallery&image=3272 De az nem alu karter? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December6, 2013 Megoszt Elküldve December6, 2013 Nincs most olyan képem amin látszik, de ez vas olajteknő X16SZR. ;) (gyári benne minden) :icon1: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December6, 2013 Megoszt Elküldve December6, 2013 Ami itt van azon látszik is: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=17&p=629833 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve December6, 2013 Megoszt Elküldve December6, 2013 NA tehát c16se motor van a vekiben f13 váltó és vectra BC vel! Kicsit nehéz volt összeházasítani a c16se motort a BC vel mert ugye astrákénál MID van és teljesen más paraméterek vannak! Valahol van BC táblázat a kódokról azt kéne nekem de már nem találom ! A másik hogy a vectra digi óráját a km mérőt lehet valahogy állítani mert annyira szeretném állítani mint ahogy az analog órámban van ! Ezt a digi órát lehet programozni pl tech2 ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December6, 2013 Megoszt Elküldve December6, 2013 Akkor talán ezt keresed: http://www.opel-infos.de/bc-mid/bc_2400.html Vectra digit nem ismerem, de sok különbség nem lehet. Azt kell megtudnod, hogy most hány impulzusos a sebességjel és olyan jeladót kell keresned. Én arról a háromféle jeladóról tudok, ami az előző linken volt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve December7, 2013 Megoszt Elküldve December7, 2013 Akkor talán ezt keresed: http://www.opel-infos.de/bc-mid/bc_2400.html Vectra digit nem ismerem, de sok különbség nem lehet. Azt kell megtudnod, hogy most hány impulzusos a sebességjel és olyan jeladót kell keresned. Én arról a háromféle jeladóról tudok, ami az előző linken volt. Na most nem maga a jeladóban van az impulzus szám tehát ha pl a jeladó AK jelzésű akkor 16 impulzusos a jeladó ?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December7, 2013 Megoszt Elküldve December7, 2013 Az AK 16 IMP-os igen. Ahogy néztem a Vectra BC-hez 6 Imp-os jeladó kell, de ezt le kell ellenőrizni. Ha beteszel egy jeladót és megnézed jól mutat-e a kmó és a BC, akkor kiderül. Nem tudom lehet-e programozni a Vectra BC-t, de ha nem és csak a 6 IMP-os jeladó jó hozzá, az órához pedig a 16 IMP-os, akkor kell betenni két jeladót. Van olyan jeladó, amelyikre egy másik is rátehető, így egyiket a kmó-ba kell kötni, a másikat a BC-be. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve December7, 2013 Megoszt Elküldve December7, 2013 Az AK 16 IMP-os igen. Ahogy néztem a Vectra BC-hez 6 Imp-os jeladó kell, de ezt le kell ellenőrizni. Ha beteszel egy jeladót és megnézed jól mutat-e a kmó és a BC, akkor kiderül. Nem tudom lehet-e programozni a Vectra BC-t, de ha nem és csak a 6 IMP-os jeladó jó hozzá, az órához pedig a 16 IMP-os, akkor kell betenni két jeladót. Van olyan jeladó, amelyikre egy másik is rátehető, így egyiket a kmó-ba kell kötni, a másikat a BC-be. A Bc lehet programozni mert én programoztam fel tech 2 vel ! Na tehát Kérem segítsetek mert nem akarok feleslegesen pénzt kidobni ! A mostani BC program kódja 80 imp sz.8664 típus EA02 Digit km óra jeladója AK de a második betű nehezen olvasható de azt mondja a tulaj hogy szerinte K ! A DIGIT km óra gyári tipus kódja amit ki ir tesztelésnél 40 38 Eredetileg f20 váltón volt c20xe motoron a digi műszerfal ! A mostani tulaj pedig f16 váltóval és c20ne motorral használta nála jól működött ! Na most ebből kéne valami okosat kihozni !? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December7, 2013 Megoszt Elküldve December7, 2013 Az AK jeladóval fog működni a kmó. A BC-hez pedig kell egy másik jeladó 6 IMP-os (AA jelű), vagy át kell programozni a BC-t a 16 IPM jeladóhoz. Szerintem. ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve December8, 2013 Megoszt Elküldve December8, 2013 Az AK jeladóval fog működni a kmó. A BC-hez pedig kell egy másik jeladó 6 IMP-os (AA jelű), vagy át kell programozni a BC-t a 16 IPM jeladóhoz. Szerintem. ;) Köszi! De honnan tudom hogy melyik Bc kód 16 imp mert erre utalást nem találtam sehol ! És még valami a digitális órán a km vissza tudom állítani valahogy ? Az LCD műszeregységnek van egy diag szállja is x13 aszem E jelzéssel az eobd csatin na ott mit lehet kezdeni egy tech műszerrel ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December8, 2013 Megoszt Elküldve December8, 2013 Kód itt van az utolsó oldalon: http://www.opel-infos.de/downloads/vectra_a_bc.pdf Ahogy nézem, a 106-os (16500) vagy a 118-as (16200) lenne jó, de ez ki kell próbálni. Először úgyis azt kell mwgnézni, hogy jól működik-e a jeladó a digivel és ha az jó, akkor jöhet a BC próba. (ez eddig nem kerül semmibe) :icon1: Ha a BC dupla sebességgel számol (fogyit felez) akkor azt kell átprogramozni. A digi óra km számláló átállítását nem tudom, de biztosan lehet. ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve December8, 2013 Megoszt Elküldve December8, 2013 Kód itt van az utolsó oldalon: http://www.opel-infos.de/downloads/vectra_a_bc.pdf Ahogy nézem, a 106-os (16500) vagy a 118-as (16200) lenne jó, de ez ki kell próbálni. Először úgyis azt kell mwgnézni, hogy jól működik-e a jeladó a digivel és ha az jó, akkor jöhet a BC próba. (ez eddig nem kerül semmibe) :icon1: Ha a BC dupla sebességgel számol (fogyit felez) akkor azt kell átprogramozni. A digi óra km számláló átállítását nem tudom, de biztosan lehet. ;) Köszi ! Hála isten van szabad bejárású tech 1 :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve December9, 2013 Megoszt Elküldve December9, 2013 Az aldl csatlakozón vannak a betű jelzések de nem találom sehol hogy melyik betűhöz mi tartozik van ehhez valahol leírás? Be szeretném kötni az aldl csatiba az lcd km óra diag kábelét de nem tudom melyik betű jelzéshez kell ? És nem találom az elektromos kapcsolási rajzokat sem ! Bocsi hogy ilyen láma vagyok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve December12, 2013 Megoszt Elküldve December12, 2013 A hátsó lámpákban milyen tipusú izzók vannak? Főleg a betűjelzések lennének hasznomra. Ledesre szeretném cserélni a fogyasztás miatt. A helyzetjelző elöl T10-es? Köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December12, 2013 Megoszt Elküldve December12, 2013 A hátsó lámpákban milyen tipusú izzók vannak? Főleg a betűjelzések lennének hasznomra. Ledesre szeretném cserélni a fogyasztás miatt. A helyzetjelző elöl T10-es? Köszönöm a segítséget. Felejtsd el, nem fogsz látszani, és a sündőr/kpm-es is megzsanettoz érte. Nem is ok nélkül. (de ha ő nem akkor én. :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve December12, 2013 Megoszt Elküldve December12, 2013 Közben gugliztam, és hát horor árban mennek a normális teljesítményüek 4-5E/db! Maradok a réginél asszem! Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December12, 2013 Megoszt Elküldve December12, 2013 Közben gugliztam, és hát horor árban mennek a normális teljesítményüek 4-5E/db! Maradok a réginél asszem! Köszönöm. Hiába van teljesítménye, de nincs átvilágított felület. A lednek spotfénye van, az izzónak meg szórt. Ezt úgy kéne, hogy fogni a búrát, lecsapni róla a foncsort, és a búra mögé a teljes felületre bepakolni annyi ledet ami befér. Csak ez megint csak szabálytalan. Bár ezt legalább már meg lehet úgy csinálni hogy látszódjon is. Ha megnézel egy gyárilag ledes hátsó lámpát, az is tele van leddel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve December13, 2013 Megoszt Elküldve December13, 2013 Köszi. Marad a hagyományos izzó. A tutying lámpák meg nem teccenek, még ha ledesek is! Asszem neked van valami fekete hátsó lámpád nem? Na az miről való? Amúgy meggyógyúltál??? Tudod mé??? :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve December13, 2013 Megoszt Elküldve December13, 2013 Az intervallumos ablaktörlő kapcsolóhoz ilesztett relé lehet más is,vagy csak gyári opel? Mert fix helye nincs, amúgy is mókolni kell. A gyári opel relé használtan is 3000ft. Torpan relé meg van már 1500ft-ért,csak nem tudom hogy jó e hozzá! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve December13, 2013 Megoszt Elküldve December13, 2013 Némi mókulással a sima relébe is be lehet kötni a potis kart hogy működjön (abban egy fix ellenállás van). Időszűkében még nem csináltam meg a dolgot. Amin mostanában agyalok, hogy potis legyen és sebességfüggő is :D Az intervallumos ablaktörlő kapcsolóhoz ilesztett relé lehet más is,vagy csak gyári opel? Mert fix helye nincs, amúgy is mókolni kell. A gyári opel relé használtan is 3000ft. Torpan relé meg van már 1500ft-ért,csak nem tudom hogy jó e hozzá! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve December13, 2013 Megoszt Elküldve December13, 2013 Várom a megoldást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December13, 2013 Megoszt Elküldve December13, 2013 Köszi. Marad a hagyományos izzó. A tutying lámpák meg nem teccenek, még ha ledesek is! Asszem neked van valami fekete hátsó lámpád nem? Na az miről való? Amúgy meggyógyúltál??? Tudod mé??? :D :D :D Az kérlek v2000 hátsó lámpa. Majd még annyi tuningot kap hogy kikapom belőle a sárga színezőlencsét, és kap színtelen izzót. Meg meg, viszont a héten már dolgoztam. Nem garantálom hogy holnap, mert bejött egy csomó minden, de vasárnap mindenképp kimegyek érte. Az intervallumos ablaktörlő kapcsolóhoz ilesztett relé lehet más is,vagy csak gyári opel? Mert fix helye nincs, amúgy is mókolni kell. A gyári opel relé használtan is 3000ft. Torpan relé meg van már 1500ft-ért,csak nem tudom hogy jó e hozzá! Abban valami spéci ellenállás van, azért kell hozzá Simán betehető a gyári helyére, és sztem egyszerűbb mint átmókolni a simát. Nyilván lehet kapni utángyártottban is ilyen relét. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve December13, 2013 Megoszt Elküldve December13, 2013 A sima relébe egy mezei ellenállással van beállítva az időzítő tag, a Omi relében meg van egy ellenállás, meg egy plusz kivezetés a karban lévő potihoz, a kettő eredője állítja az időzítést. Ha nálam lesz a szajré meg lesz időm akkor kimérem hogy pontosan mi hogyvan. Abban valami spéci ellenállás van, azért kell hozzá Simán betehető a gyári helyére, és sztem egyszerűbb mint átmókolni a simát. Nyilván lehet kapni utángyártottban is ilyen relét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve December14, 2013 Megoszt Elküldve December14, 2013 Az kérlek v2000 hátsó lámpa. Majd még annyi tuningot kap hogy kikapom belőle a sárga színezőlencsét, és kap színtelen izzót. Meg meg, viszont a héten már dolgoztam. Nem garantálom hogy holnap, mert bejött egy csomó minden, de vasárnap mindenképp kimegyek érte. Köszi. A karácsonyi + kiadások miatt úgyis átcsúszik januára. DE KELL 100%!!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve December18, 2013 Megoszt Elküldve December18, 2013 Sziasztok! Nem tud valaki egy olyan rajzot analóg km óra vezeték láb kiosztás szám szín szerint hogy mi micsoda? És digi lcd km óránál van piros 30 direkt + szál ami a BC re megy és a bc ről kapja az áramot ! Na most azt mondja akitől vettem hogy ezt a szálat be kell relézni mert ha nem akkor a bc től kapott áram miatt valahogy az órán keresztül ha levesszük a gyújtást akkor is be kapcsolva marad a bc ??? DE én gyárilag nem találtam relét ??? Jó lenne ha valami elektromos tudna segíteni ebben ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts