Thor Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Ha a felszereltségét nézzük lehet, kis időt rá kell szánni és megkell nézni. Vagy kicsit többet :) Én sem találtam meg elsőre :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Utólagos utasoldali légzsák beszerelhető az alap műszerfalba? Valaki csinálta már? Más légzsák indító kell hozzá, vagy tudja az alap indító is? Igazából csak "kapargatok" nem tudom hogy működik ez, csak gondoltam hátha!!!!!!!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Az ott kezdődik hogy másik műszerfal. Nem akarod te azt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ......... :D Ez a projekt gyors volt! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Február21, 2013 Megoszt Elküldve Február21, 2013 Utólagos utasoldali légzsák beszerelhető az alap műszerfalba? Valaki csinálta már? Más légzsák indító kell hozzá, vagy tudja az alap indító is? Igazából csak "kapargatok" nem tudom hogy működik ez, csak gondoltam hátha!!!!!!!! :D Csak másik műszerfal kell szerintem mert nekem ott a kábel gyárilag! 10ért tudtam volna szerezni gyári légzsákos műszerfalat mindennel 1ütt csak pont nem volt rá keret :\ Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Február22, 2013 Megoszt Elküldve Február22, 2013 Jelenleg(lehet később)nem kivánom bontani a műszerfalat! Majd ha már nincs mit újítani/javítani a gépen,és nagyon unatkozom és lessz fölös pénzem rá,akkor megcsinálom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Február23, 2013 Megoszt Elküldve Február23, 2013 Fénykürt van gyárilag? Nekem vásárláskor nem volt! Gondolom az indexkar magam felé húzva kéne működnie ha van!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Február23, 2013 Megoszt Elküldve Február23, 2013 Fénykürt van gyárilag? Nekem vásárláskor nem volt! Gondolom az indexkar magam felé húzva kéne működnie ha van!!! Van gyárilag! Előretolva refi, magadfelé húzva lehet villogni, ahogy írod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Február23, 2013 Megoszt Elküldve Február23, 2013 Amikor magad felé huzod,kattan a kar? Nekem nem! Lehet nekem a kapcsoló ment szét benne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zonda Elküldve Február23, 2013 Megoszt Elküldve Február23, 2013 Sziasztok! Kérdésem az lenne,hogy egy 1.8as 92-es Vectrába,be lehet e szerelni a board computert az analóg óra helyére,úgy,hogy működjön a funkció is.Amennyiben igen,mi szükséges ehhez pontosan? Köszönöm szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február23, 2013 Megoszt Elküldve Február23, 2013 Amikor magad felé huzod,kattan a kar? Nekem nem! Lehet nekem a kapcsoló ment szét benne! Nem kattan, magad felé húzva nincs határozott végállása, ha elengeded visszaugrik alapállásba. Nem úgy mint amikor előretolva átváltasz távfényre, akkor kattan és úgy is marad a kar (előretolva), mindaddig míg vissza nem húzod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Február24, 2013 Megoszt Elküldve Február24, 2013 Ettől függetlenül még lehet rossz a az indexkar? Mi lehet a baj? Lövésem sincs! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Generátor felújították,mindent kicseréltek benne! Töltés hol van, hol nincs! Nem menet közben megy el! Indótózás után van töltés, akkor már nem megy el. Leálítom, újra indítok és vagy van, vagy nincs töltésem. Már nagyon idegesít a mutatvány! Valakinek ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Generátor felújították,mindent kicseréltek benne! Töltés hol van, hol nincs! Nem menet közben megy el! Indótózás után van töltés, akkor már nem megy el. Leálítom, újra indítok és vagy van, vagy nincs töltésem. Már nagyon idegesít a mutatvány! Valakinek ötlete? Kábelek, kábelsaruk rendben vannak? Mert ez így kicsit para... Ha tényleg mindent cseréltek (mennyibe fájt, ha publikus?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Generátor felújították,mindent kicseréltek benne! Töltés hol van, hol nincs! Nem menet közben megy el! Indótózás után van töltés, akkor már nem megy el. Leálítom, újra indítok és vagy van, vagy nincs töltésem. Már nagyon idegesít a mutatvány! Valakinek ötlete? A töltésvisszajelző izzója hogy áll? Mindig világít ha nincs töltés? Azért kérdezem, mert elvileg azon keresztül gerjed fel a generátor (szerencsére az enyémen még nemkellett ezzel foglalkoznom, elképzelhető hogy másképp van megoldva). A leírásod alapján úgy tűnik, hogy ha egyszer felgerjedt akkor jó, viszont leállítás után nemmindig sikerül neki újra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Azaz ha olyankor amikor nincs töltés, nem világít az izzó sem, az azt jelentené hogy éppen ez az oka a töltés hiányának? Hogy a gyengélkedő (hol jó, hol nem) izzó miatt nem tud felgerjedni a generátor? Mert akkor egyszerű a probléma megoldása: ki kell cserélni a töltésjelző izzót a műszerfalban és máris minden rendben. Mindenesetre egy próbát megér, ha nem ez a baj akkor ennél úgyis csak drágább lesz a művelet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Azaz ha olyankor amikor nincs töltés, nem világít az izzó sem, az azt jelentené hogy éppen ez az oka a töltés hiányának? Hogy a gyengélkedő (hol jó, hol nem) izzó miatt nem tud felgerjedni a generátor? Mert akkor egyszerű a probléma megoldása: ki kell cserélni a töltésjelző izzót a műszerfalban és máris minden rendben. Mindenesetre egy próbát megér, ha nem ez a baj akkor ennél úgyis csak drágább lesz a művelet. Igen, erre gondoltam! Sőt, a töltésjelző lámpához nagyobb, 2W-os izzó kell, így szinte biztos, hogy köze van az előgerjesztéshez. Legegyszerűbb módon úgy lehetne kiszűrni, hogy le kell testelni az izzó generátor felőli részét, ésha a gyújtás ráadása után világít (mozgatni céleszrű közbe az izzót és a csatlakozót, esetleg a kábelköteget, így látszik ha kontakthiba van valahol), akkor nem ez a kör a hibás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Most már ha világít, ha nem, a töltés visszajelző NINCS töltésem! Ma este viszem az autó a villamosági szerelőhöz, mondani fogom neki hogy nézze meg az izzót. Lehet az lessz a ludas! Bár így lenne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Jártam már én is így a rekorddal kezdő csikó kromban. :D Már a harmadik generátort tettük fel mire valaki szólt, hogy az izzó adja az előgerjesztést. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március25, 2013 Megoszt Elküldve Március25, 2013 Akiknek DID-es a gép: gyújtás nélkül, gyújtással, és menet közben van valami különbség a kijelzésben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Március28, 2013 Megoszt Elküldve Március28, 2013 Hi! Felvillant a motorellenőrző lámpám. Nem világít folyamatosan, csak néha és nem is tudom semmihez kötni. 92-es hibakód. Vezérműtengely jeladó. Az Autodata szerint: 1-es és 2-es láb 10,7-14,7 ohm - ok (11,3-13,7) 2-es és 3-as láb 0,4-0,6 ohm - az érték nem ment 0,9 ohm alá. E szerint rossz a jeladó? De akkor miért nem világít folyamatosan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Március28, 2013 Megoszt Elküldve Március28, 2013 Kábelhiba! Már párszor kijártam ezt az iskolát.. Belül a csatlakozó teljesen el van oxidálódva. Fújj be jól kontakt spray vel a csatinak. És talán megjavul! :) Hi! Felvillant a motorellenőrző lámpám. Nem világít folyamatosan, csak néha és nem is tudom semmihez kötni. 92-es hibakód. Vezérműtengely jeladó. Az Autodata szerint: 1-es és 2-es láb 10,7-14,7 ohm - ok (11,3-13,7) 2-es és 3-as láb 0,4-0,6 ohm - az érték nem ment 0,9 ohm alá. E szerint rossz a jeladó? De akkor miért nem világít folyamatosan? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Március29, 2013 Megoszt Elküldve Március29, 2013 Ok! Kösz! Szerzek egy flakon kontakt spray-t. Esetleg tudtok valamit ajánlani, ami már bevált? Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Március29, 2013 Megoszt Elküldve Március29, 2013 Lehet kapni utángyártott jeladót hozzá. új csatlakozóval és kábellal. meg ilyen tüzősarukkal amivel a régi kábel lábaira rácsatlakoztatod. Nálam ez 100% ban bevállt! Valami 6ezer körül volt.. Majd estefele elküldöm privát üzenetbe a linket ahol megtudod rendelni. mert ide nem akarom :) Ok! Kösz! Szerzek egy flakon kontakt spray-t. Esetleg tudtok valamit ajánlani, ami már bevált? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Március30, 2013 Megoszt Elküldve Március30, 2013 Töltési probléma forrása ismét a generátor volt. A "nagy" Isuzu vagy Hitachi találmány mindig a vesztem. Nem tudom, mért gondolták a mérnökö,k hogy a generátor tengelyére közvetlen rárakják a vákumszivattyút!!!!!!!! A 20ft-os szimering miat közel 20.000ft mindig a kár!!!!!!! Az elfáradt tömités miatt,befolyik az olaj és fenragadnak a szénkefék+kilövi a diódahidat és ha nincs szerencsém a feszszabit is. Most minden cserés lett!! Beszereztem egy tartalék generátort is,ez felújítom az ilyen esetekre! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts