Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ha a felszereltségét nézzük lehet, kis időt rá kell szánni és megkell nézni.

Vagy kicsit többet :)

Én sem találtam meg elsőre :)

Elküldve

Utólagos utasoldali légzsák beszerelhető az alap műszerfalba?

Valaki csinálta már?

Más légzsák indító kell hozzá, vagy tudja az alap indító is?

Igazából csak "kapargatok" nem tudom hogy működik ez, csak gondoltam hátha!!!!!!!! :D

Elküldve

Utólagos utasoldali légzsák beszerelhető az alap műszerfalba?

Valaki csinálta már?

Más légzsák indító kell hozzá, vagy tudja az alap indító is?

Igazából csak "kapargatok" nem tudom hogy működik ez, csak gondoltam hátha!!!!!!!! :D

Csak másik műszerfal kell szerintem mert nekem ott a kábel gyárilag! 10ért tudtam volna szerezni gyári légzsákos műszerfalat mindennel 1ütt csak pont nem volt rá keret :\

Elküldve

Jelenleg(lehet később)nem kivánom bontani a műszerfalat!

Majd ha már nincs mit újítani/javítani a gépen,és nagyon unatkozom és lessz fölös pénzem rá,akkor megcsinálom!

Elküldve

Fénykürt van gyárilag?

Nekem vásárláskor nem volt!

Gondolom az indexkar magam felé húzva kéne működnie ha van!!!

Van gyárilag! Előretolva refi, magadfelé húzva lehet villogni, ahogy írod.

Elküldve

Sziasztok!

Kérdésem az lenne,hogy egy 1.8as 92-es Vectrába,be lehet e szerelni a board computert az analóg óra helyére,úgy,hogy működjön a funkció is.Amennyiben igen,mi szükséges ehhez pontosan? Köszönöm szépen!

Elküldve

Amikor magad felé huzod,kattan a kar? Nekem nem!

Lehet nekem a kapcsoló ment szét benne!

Nem kattan, magad felé húzva nincs határozott végállása, ha elengeded visszaugrik alapállásba. Nem úgy mint amikor előretolva átváltasz távfényre, akkor kattan és úgy is marad a kar (előretolva), mindaddig míg vissza nem húzod.

  • 3 weeks later...
Elküldve

Generátor felújították,mindent kicseréltek benne!

Töltés hol van, hol nincs!

Nem menet közben megy el! Indótózás után van töltés, akkor már nem megy el.

Leálítom, újra indítok és vagy van, vagy nincs töltésem.

Már nagyon idegesít a mutatvány!

Valakinek ötlete?

Elküldve

Generátor felújították,mindent kicseréltek benne!

Töltés hol van, hol nincs!

Nem menet közben megy el! Indótózás után van töltés, akkor már nem megy el.

Leálítom, újra indítok és vagy van, vagy nincs töltésem.

Már nagyon idegesít a mutatvány!

Valakinek ötlete?

Kábelek, kábelsaruk rendben vannak?

Mert ez így kicsit para... Ha tényleg mindent cseréltek (mennyibe fájt, ha publikus?)

Elküldve

Generátor felújították,mindent kicseréltek benne!

Töltés hol van, hol nincs!

Nem menet közben megy el! Indótózás után van töltés, akkor már nem megy el.

Leálítom, újra indítok és vagy van, vagy nincs töltésem.

Már nagyon idegesít a mutatvány!

Valakinek ötlete?

A töltésvisszajelző izzója hogy áll? Mindig világít ha nincs töltés?

Azért kérdezem, mert elvileg azon keresztül gerjed fel a generátor (szerencsére az enyémen még nemkellett ezzel foglalkoznom, elképzelhető hogy másképp van megoldva).

A leírásod alapján úgy tűnik, hogy ha egyszer felgerjedt akkor jó, viszont leállítás után nemmindig sikerül neki újra.

Elküldve

Azaz ha olyankor amikor nincs töltés, nem világít az izzó sem, az azt jelentené hogy éppen ez az oka a töltés hiányának? Hogy a gyengélkedő (hol jó, hol nem) izzó miatt nem tud felgerjedni a generátor? Mert akkor egyszerű a probléma megoldása: ki kell cserélni a töltésjelző izzót a műszerfalban és máris minden rendben. Mindenesetre egy próbát megér, ha nem ez a baj akkor ennél úgyis csak drágább lesz a művelet.

Elküldve

Azaz ha olyankor amikor nincs töltés, nem világít az izzó sem, az azt jelentené hogy éppen ez az oka a töltés hiányának? Hogy a gyengélkedő (hol jó, hol nem) izzó miatt nem tud felgerjedni a generátor? Mert akkor egyszerű a probléma megoldása: ki kell cserélni a töltésjelző izzót a műszerfalban és máris minden rendben. Mindenesetre egy próbát megér, ha nem ez a baj akkor ennél úgyis csak drágább lesz a művelet.

Igen, erre gondoltam!

Sőt, a töltésjelző lámpához nagyobb, 2W-os izzó kell, így szinte biztos, hogy köze van az előgerjesztéshez. Legegyszerűbb módon úgy lehetne kiszűrni, hogy le kell testelni az izzó generátor felőli részét, ésha a gyújtás ráadása után világít (mozgatni céleszrű közbe az izzót és a csatlakozót, esetleg a kábelköteget, így látszik ha kontakthiba van valahol), akkor nem ez a kör a hibás.

Elküldve

Most már ha világít, ha nem, a töltés visszajelző NINCS töltésem!

Ma este viszem az autó a villamosági szerelőhöz, mondani fogom neki hogy nézze meg az izzót.

Lehet az lessz a ludas! Bár így lenne!

Elküldve

Jártam már én is így a rekorddal kezdő csikó kromban. :D Már a harmadik generátort tettük fel mire valaki szólt, hogy az izzó adja az előgerjesztést. :D

  • 2 weeks later...
Elküldve

Hi!

Felvillant a motorellenőrző lámpám. Nem világít folyamatosan,

csak néha és nem is tudom semmihez kötni.

92-es hibakód. Vezérműtengely jeladó.

Az Autodata szerint:

1-es és 2-es láb 10,7-14,7 ohm - ok (11,3-13,7)

2-es és 3-as láb 0,4-0,6 ohm - az érték nem ment 0,9 ohm alá.

E szerint rossz a jeladó? De akkor miért nem világít folyamatosan?

Elküldve

Kábelhiba! Már párszor kijártam ezt az iskolát.. Belül a csatlakozó teljesen el van oxidálódva. Fújj be jól kontakt spray vel a csatinak. És talán megjavul! :)

Hi!

Felvillant a motorellenőrző lámpám. Nem világít folyamatosan,

csak néha és nem is tudom semmihez kötni.

92-es hibakód. Vezérműtengely jeladó.

Az Autodata szerint:

1-es és 2-es láb 10,7-14,7 ohm - ok (11,3-13,7)

2-es és 3-as láb 0,4-0,6 ohm - az érték nem ment 0,9 ohm alá.

E szerint rossz a jeladó? De akkor miért nem világít folyamatosan?

  • Like 1
Elküldve

Lehet kapni utángyártott jeladót hozzá. új csatlakozóval és kábellal. meg ilyen tüzősarukkal amivel a régi kábel lábaira rácsatlakoztatod. Nálam ez 100% ban bevállt! Valami 6ezer körül volt.. Majd estefele elküldöm privát üzenetbe a linket ahol megtudod rendelni. mert ide nem akarom :)

Ok! Kösz!

Szerzek egy flakon kontakt spray-t.

Esetleg tudtok valamit ajánlani, ami már bevált?

Elküldve

Töltési probléma forrása ismét a generátor volt.

A "nagy" Isuzu vagy Hitachi találmány mindig a vesztem.

Nem tudom, mért gondolták a mérnökö,k hogy a generátor tengelyére közvetlen rárakják a vákumszivattyút!!!!!!!!

A 20ft-os szimering miat közel 20.000ft mindig a kár!!!!!!!

Az elfáradt tömités miatt,befolyik az olaj és fenragadnak a szénkefék+kilövi a diódahidat és ha nincs szerencsém a feszszabit is.

Most minden cserés lett!!

Beszereztem egy tartalék generátort is,ez felújítom az ilyen esetekre!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.