RAZERX Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 A km- óránál milyen tipusú izzó van? Mi a pontos jelzése? Ledesre szeretném cserélni. A fŰtés panelnál is ugyanaz található? Smd ledet vegyél mindenhová szebb is tartósabb is! A foglalat az mindegy be kell forrasztani nem nagy munka! Viszont a fűtés panel leedzése kicsit mókásabb kiszerel ,teljesen szét szed persze ügyesen el kell vezetni a kábeleket !!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Január26, 2013 Megoszt Elküldve Január26, 2013 Ha már szóba került, nekem épp van egy eladó :) 1db vagy 1pár? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 1db vagy 1pár? Párban persze, érdeklődni privátban! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 Nálatok igy minuszokban a bc mennyit ir ki alapjáraton? Most cseréltem epromot egy cdxes vectrából, ha minden igaz c20ne volt, viszont kód szerint (42) xe. Ezelött 84es volt benne, azzal igy hidegben 1.9-2.2l/h volt, ezzel viszont 1.5l/h-ra lemegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január29, 2013 Megoszt Elküldve Január29, 2013 Csont hidegben 4 literről indulva kezd csökkenni folyamatosan egész a full meleg-alajárati 1,0-1,1ig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január29, 2013 Megoszt Elküldve Január29, 2013 Lámpa téma. Tervezek egy full lámpacserét elöl hátul. Milyet kellene vennem, hogy lássak is valamit? :) A mostaniak iszonyatosan bemattultak már. A hátsókon meg azóta van kis repedés és törés mióta megvettem. Ár-érték arányban kellene a legfényesebb. Ötletek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január29, 2013 Megoszt Elküldve Január29, 2013 Ha van rá idöd, akkor keresnék bontottan jó állapotú gyárit. Lehet találni, nekem is olyan van bent. A foncsor mint az új. Vagy foncsoroztatni ami van. Nekem 16ért csinálták a kettöt. Utángyáriakat én felejteném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január29, 2013 Megoszt Elküldve Január29, 2013 Ha van rá idöd, akkor keresnék bontottan jó állapotú gyárit. Lehet találni, nekem is olyan van bent. A foncsor mint az új. Vagy foncsoroztatni ami van. Nekem 16ért csinálták a kettöt. Utángyáriakat én felejteném. Köszike a gyors választ! Akkor elindulok ezen a vonalon. Másik kérdés. Nézegettem Unixnál Klokkerholm lampionokat. Volt 18k-ért 12,5-es fényerősségű és volt 46k-ért 20-as fényerősségű. Most akkor ki kivel van? :) Mindkettő Klokkerholm, csak azért meglepődtem ezen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Január29, 2013 Megoszt Elküldve Január29, 2013 Köszike a gyors választ! Akkor elindulok ezen a vonalon. Másik kérdés. Nézegettem Unixnál Klokkerholm lampionokat. Volt 18k-ért 12,5-es fényerősségű és volt 46k-ért 20-as fényerősségű. Most akkor ki kivel van? :) Mindkettő Klokkerholm, csak azért meglepődtem ezen. Én anno a gyári Bosch elsőlámpákat vettem bontóba, és újrafoncsoroztattam. 3ezer/darab áron foncsoroznak Gödöllőn! Ott csináltattam az Angel eyes foncsorjait is. És nagyon jó minőségű! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január29, 2013 Megoszt Elküldve Január29, 2013 Csont hidegben 4 literről indulva kezd csökkenni folyamatosan egész a full meleg-alajárati 1,0-1,1ig. Milyen fordszám mellett? Nekem 1,3L 1000 környékén... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Milyen fordszám mellett? Nekem 1,3L 1000 környékén... Csak ne felejtsd el hogy neked nem gyári a motorod! Chip, tengely, miegymás, sose lesz olyan alapjárati fogyasztásod mint egy eredeti állapotú motornak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Milyen fordszám mellett? Nekem 1,3L 1000 környékén... Csak ne felejtsd el hogy neked nem gyári a motorod! Chip, tengely, miegymás, sose lesz olyan alapjárati fogyasztásod mint egy eredeti állapotú motornak. Bőven 1000 alatt. Amúgy nekem a chipet úgy írtuk meg hogy 1500 felett lett csak módosítva. Alatta maradt a gyári görbe. Ádám írt még anno az alapjárati fordulatszám manuális csökkentéséről. Nekünk van egy kis csavar a folytószelepházon, azon lehet csökkenteni, vagy emelni kis mértékben a fordulatszámot. Ha jól emlékszem a B Vekijén is volt, szóval lehet Neked is lesz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Bőven 1000 alatt. Amúgy nekem a chipet úgy írtuk meg hogy 1500 felett lett csak módosítva. Alatta maradt a gyári görbe. Ádám írt még anno az alapjárati fordulatszám manuális csökkentéséről. Nekünk van egy kis csavar a folytószelepházon, azon lehet csökkenteni, vagy emelni kis mértékben a fordulatszámot. Ha jól emlékszem a B Vekijén is volt, szóval lehet Neked is lesz :) Akkor ez az 1.5l még mindig picit sok... Bár lehet a lambdaszondám is közre játszik picit. Már csak azt nem értem, hogy egy gyári c20ne cdx-be miért ilyen kódu eprom volt. Marad a további keresgélés, mert itt felénk tudnak epromot irni, csak épp nem tudjuk, mit is kéne átirni benne. Tech1 meg a közelbe nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Alapjáraton nincs lamdba szabályzás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Alapjáraton nincs lamdba szabályzás. És padlógáznál sem, ha jók az értesüléseim :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Megint gondom akadt! Tegnap délután indulok az autóval,látom hogy nincs fordulatszám mérőm! Nem mozdult! Utoljára rossz generátor diódahídnál produkálta ezt,de akkor töltésem sem volt.Most van! Nálam a kesztyűtartó melett a lábrésznél van 2db relé. Az egyik az izzításé a másikat eddig nem tudtam mi lehet! Indulás után 1-2 fokozatban ez a relé egyfolytában zizeget,majd elhalgatott. Ma reggel kicseréltem,egy újra,egy 5 lábú 30A-re,mert ez volt benne,de fordulatszám mérő még így sincs! Kapcsolási rajzon nézve K79-es. Gondolom én, mert csak ez az egy relé 5 lábú! Ja TC4EE a motor 1,7TD. Sajnos nem igen értek hozzá, valakinek kedve és ideje van, rá nézne nekem a rajzara segítséget adva hogy merre keressem a hibát! Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Most délután rámértem, most már töltésem sincs. Valószínű megint generátor probléma! Egy éve lett benne minden kicserélve! Kicsit bosszantó a dolog! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Most délután rámértem, most már töltésem sincs. Valószínű megint generátor probléma! Egy éve lett benne minden kicserélve! Kicsit bosszantó a dolog! Garancia van/volt rá? Én elég morcos lennék, ha az egy éve felújított 100A-os generátorom már nem töltene. Teljes volt amúgy a felújítás (fesszabályzó, diódahíd és csapágyak)? Nekem azt mondta a guru aki csinálta, hogy minden javallott cserélni, mert úgyis elromlik hamarosan a ki nem cserélt alkatrész. Épp múlt héten mértem töltést: 14,44 volt. Most lesz februárban 1 éves az enyém. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 2012.03-ban volt cserélve diódahíd,szénkefe,szimering,O-gyürű. Gari nem volt! 8.000ft volt. Bár én még mindig a relé és környékén lévő csatlakozásokra gyanakodom. Most voltam kint a kocsinál,az új relé is zizeg! Talán valami vizet kapott. Psszolom egyenlőre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iberius Elküldve Január30, 2013 Megoszt Elküldve Január30, 2013 Sziasztok! Adott a vasam C20NE motorral szerelve! Alapjárat ingadozik,azt megszoktam! De!Olyat kezdett csinálni,hogy tarakíroz a motor!Tehát nagyon gyorsan rángat,abbahagyja aztán megint! Gyertyák újak,kábelek újak,trafót használt,de cserélt! Egyszer már csinálta ezt,akkor a gyertyacsere megoldotta,de ez volt 3 hónapja vagy 4 Ma cseréltem gyertyát,de a hiba fenn áll! Üzemanyag relé nincs szétolvadva! Hidegen is csinálja meg melegen is! Osztófedélben lehet valami bibi? Valamint a gyertyák széle az elektróda mellett kormos,maga az elektróda az 1,2,3 hengerben özbarna negyedikben szürkésebb! Sokat kap a kocsi?Azt hol lehet szabályozni?Az légtömegmérő hiba nem!? Első sorban a rángatás elhárítása érdekelne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 2012.03-ban volt cserélve diódahíd,szénkefe,szimering,O-gyürű. Gari nem volt! 8.000ft volt. Bár én még mindig a relé és környékén lévő csatlakozásokra gyanakodom. Most voltam kint a kocsinál,az új relé is zizeg! Talán valami vizet kapott. Psszolom egyenlőre. A fesszabályzó volt cserélve? Nekem 25k környékén (ha jól emlékszem persze) volt a komplett felújítás, de ebben minden ki volt cserélve, az biztos. És jó is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január31, 2013 Megoszt Elküldve Január31, 2013 Sziasztok! Adott a vasam C20NE motorral szerelve! Alapjárat ingadozik,azt megszoktam! ... Első sorban a rángatás elhárítása érdekelne! A levegőcsöveket néztétek, nincs e kirepedve valahol ahol falsot szívhat? Alapjárati mocit néztétek már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dani122 Elküldve Február3, 2013 Megoszt Elküldve Február3, 2013 Helló! Van egy 92-es A Vectrám.(C16NZ) Ti találkoztatok-e már olyan hibával hogy az üzemanyagszint jelző és a vízhőfokmérő nem mutat semmit?(Tele a tank,biztosítékok rendben vannak,a motor meleg)Menet közben vettem észre hogy nem mutatja egyiket sem. Valakitől valami tipp? Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február3, 2013 Megoszt Elküldve Február3, 2013 Feszültségstabilizátor. Műszeregység kiszerel, hátulján egy három lábú felcsavarozott fekete kocka kicserél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Február4, 2013 Megoszt Elküldve Február4, 2013 Gyárilag a ködlámpának hol található a reléje? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts