RAZERX Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Szép napot! Az ablaktörlő kapcsolóm ill. a szakaszos működés szarakodik néha a szélvédő közepén áll meg ! Mivel lehet ezt orvosolni ?
Thor Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Csáó. Igaz nem szedtem még szét Opelét, de Polskinál sajnos csak a motorcsere segített ezen a problémán.
RAZERX Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Ladán tudom még annó csak hajlítanom kellet egy kicsit a relé érintkezőn és már jól is működött !!!
Thor Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Ladán tudom még annó csak hajlítanom kellet egy kicsit a relé érintkezőn és már jól is működött !!! Jaja, ugyanaz a kettő. Otthon van egy kivett kopott-szerkezetes motorom, majd lehet széthúzom kíváncsiságból.
tgabika76 Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Motor. A végálláskapcsoló a motorban van, csere.
Bundee Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Épített már valaki olajnyomásmérőt Vecibe? Szerintetek elfér a jeladó a mostani gomba helyén? Mik lehetnek az üzemi olajnyomások? Hány bárnál nyit a szabályozószelep C16NZ motornál?
RAZERX Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Épített már valaki olajnyomásmérőt Vecibe? Szerintetek elfér a jeladó a mostani gomba helyén? Mik lehetnek az üzemi olajnyomások? Hány bárnál nyit a szabályozószelep C16NZ motornál? Igen ! én is többek között ! de megmaradhat mind kettő !! és megint Lada ! ladának vany egy olajnyomás elosztója autósboltban beszerezhető és pont passzol a vekibe ! :)
Bundee Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Igen ! én is többek között ! de megmaradhat mind kettő !! és megint Lada ! ladának vany egy olajnyomás elosztója autósboltban beszerezhető és pont passzol a vekibe ! :) Hát én akkor kiváltanám a gyári kapcsolót a jeladóval (az MTZ jeladójának stimmel a menete is), csak azt nemtudom, hogy vajon elfér-e a mostani helyett. Ha nem, akkor marad a Ladás elosztó. Nálad milyen nyomásértékek vannak? Mennyi a max? Hová helyezted el a műszert? Az ötlet a Calibrából jött, ahol a rádió alatti rekeszben vannak gyárilag kiegészítő műszerek: http://www.opel-calibra.info/Interieur2.jpg Ilyet beszerezni kb lehetetlen, nameg a fehér számlapok sem szépek (bár a mostani ötletemhez is mókulni kell majd)
fahee Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Hát én akkor kiváltanám a gyári kapcsolót a jeladóval (az MTZ jeladójának stimmel a menete is), csak azt nemtudom, hogy vajon elfér-e a mostani helyett. Ha nem, akkor marad a Ladás elosztó. Nálad milyen nyomásértékek vannak? Mennyi a max? Hová helyezted el a műszert? Az ötlet a Calibrából jött, ahol a rádió alatti rekeszben vannak gyárilag kiegészítő műszerek: http://www.opel-cali.../Interieur2.jpg Ilyet beszerezni kb lehetetlen, nameg a fehér számlapok sem szépek (bár a mostani ötletemhez is mókulni kell majd) Maga az óratartó konzolt szerintem még lehet venni, azthiszem anno 5ezerért árulták. Persze nem gyári, hanem másolt. Minösége nem tudom milyen. Esetleg ha érdekel privátba tudok egy számot küldeni, bár nem tudom, hogy van-e nekik, vagy foglalkoznak-e még vele.
Thor Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Motor. A végálláskapcsoló a motorban van, csere. Az gáz :(
fábi Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Szerintetek miért van biztosíték az automata váltónál (16), amikor manuális váltóval van szerelve a gép? :blink:
wookie Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Lehet hogy nem mindig az volt benne. :) Am a 16 elvileg csak az automatáé. Kap még a 14-ről, ami az abs-hez tartozik, meg a 22-ről is, ami meg a tolatólámpa. Nekem például a fényszórómosó biztosítéka van bekötve, de maga a kábelezés meg annyira csupasz, hogy a központi zár se volt benne, meg semmi. A ködlámpák sem.
Thor Elküldve Január23, 2013 Elküldve Január23, 2013 Szerintetek miért van biztosíték az automata váltónál (16), amikor manuális váltóval van szerelve a gép? :blink: Lehet véletlen tette be az előző tulaj :)
fábi Elküldve Január23, 2013 Elküldve Január23, 2013 Le sem írom mióta van nálam az autó. Legyen elég, hogy már nem most vettem. :icon1: De eddig még nem vettem észre. Mondjuk mentségemre legyen mondva, hogy ez a 2. alkalom, hogy ki kellett nyitnom a biztosítéktáblát. Délután kiveszem, és meglátjuk lesz-e valami hatása. Remélem nincs semmi más oda bekötve! :D
andris_C14NZ Elküldve Január23, 2013 Elküldve Január23, 2013 Épített már valaki olajnyomásmérőt Vecibe? Szerintetek elfér a jeladó a mostani gomba helyén? Mik lehetnek az üzemi olajnyomások? Hány bárnál nyit a szabályozószelep C16NZ motornál? sajna csak a sajátomról tudok nyilatkozni, meleg alapjáraton 2 bar, fordulaton 5 körül. a haynes azt írja, hogy minden motorra alapjáraton 1,5 bar, c20xe 2,5. szerintem ezek a minimumok.
Bundee Elküldve Január23, 2013 Elküldve Január23, 2013 sajna csak a sajátomról tudok nyilatkozni, meleg alapjáraton 2 bar, fordulaton 5 körül. a haynes azt írja, hogy minden motorra alapjáraton 1,5 bar, c20xe 2,5. szerintem ezek a minimumok. Tegnap wookie-val arra jutottunk, hogy a 6báros jeladó elég lesz, az kb lefed minden üzemállapotot.
opelnils Elküldve Január23, 2013 Elküldve Január23, 2013 Fényszóró magasság álító motorból hány fajta létezik? A Bosch csak a saját lámpájába jó? Nekem az van, ebbe jó a gyári GM motor?
wookie Elküldve Január23, 2013 Elküldve Január23, 2013 Az a1-es bosch-ban, és az a2-es carelloban is ugyanaz a motor van. Arra kell figyelni, hogy az astra motor is ugyanaz, leszámítva a kis pöcsét, ami bepattan a foncsornál. Az astráé bogyós, a vectrának meg pont ennek az ellendarabja van a motor végén.
fahee Elküldve Január23, 2013 Elküldve Január23, 2013 Valaki hátha tud segiteni, 13as hibakód, volt szonda cserélve, de a probléma továbbra is fenn áll. A csatlakozót széthúztam szondát megmértem multiméterrel, az jó volt, viszont az ecutól jövő kábelben 0,44V van, és ha összedugom akkor stabilan 0,44 V -on áll. Rámértem közvetlen az Ecu 27es lábára, és gyújtáson ott is már ez a 0.44V jelen van. Ez most igy akkor normális? http://www.vectra16v.com/fc/ml4.1/F0_27.pdf Ebből valamit kilehet hámozni? sajnos németül nem igazán tudok.
opelnils Elküldve Január24, 2013 Elküldve Január24, 2013 Miről ismerem meg, hogy elektromos álítású a lámpám vagy sem? Mert én nem találom hová menne majd a motor. Egy képnek nagyon örülnék! Előre is köszönöm.
wookie Elküldve Január24, 2013 Elküldve Január24, 2013 A sárvédő felöli sarkába, lentre. A kézi állításúnál egy tekerőt találsz ott. Át lehet alakítani azt is motorosra, csak ki kell vágni/reszelni a helyét a motornak, a legtöbbön megvan a kis vonal, hogy pontosan hogy is. Itt a bal felső sarokban látni. (fejjel lefele van a lámpa)
fábi Elküldve Január24, 2013 Elküldve Január24, 2013 Hali! Látott már valaki olyan lámpaburát hátra, amiben fehér színű az irányjelző? Nem a tuning lámpákra gondolok, hanem a gyári kinézetűre. Lehet ilyet venni valahol?
wookie Elküldve Január24, 2013 Elküldve Január24, 2013 Úgy hívják hogy Vectra2000 hátsó lámpa: Kicsit sötétebb is, viszont elég ritka, mert jellemzően az eleje-hátulja törik az autónak. :)
opelnils Elküldve Január26, 2013 Elküldve Január26, 2013 A km- óránál milyen tipusú izzó van? Mi a pontos jelzése? Ledesre szeretném cserélni. A fŰtés panelnál is ugyanaz található?
Recommended Posts