Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szép napot!

Az ablaktörlő kapcsolóm ill. a szakaszos működés szarakodik néha a szélvédő közepén áll meg !

Mivel lehet ezt orvosolni ?

Elküldve

Ladán tudom még annó csak hajlítanom kellet egy kicsit a relé érintkezőn és már jól is működött !!!

Jaja, ugyanaz a kettő.

Otthon van egy kivett kopott-szerkezetes motorom, majd lehet széthúzom kíváncsiságból.

Elküldve

Épített már valaki olajnyomásmérőt Vecibe? Szerintetek elfér a jeladó a mostani gomba helyén? Mik lehetnek az üzemi olajnyomások? Hány bárnál nyit a szabályozószelep C16NZ motornál?

Elküldve

Épített már valaki olajnyomásmérőt Vecibe? Szerintetek elfér a jeladó a mostani gomba helyén? Mik lehetnek az üzemi olajnyomások? Hány bárnál nyit a szabályozószelep C16NZ motornál?

Igen ! én is többek között ! de megmaradhat mind kettő !! és megint Lada ! ladának vany egy olajnyomás elosztója autósboltban beszerezhető és pont passzol a vekibe ! :)

Elküldve

Igen ! én is többek között ! de megmaradhat mind kettő !! és megint Lada ! ladának vany egy olajnyomás elosztója autósboltban beszerezhető és pont passzol a vekibe ! :)

Hát én akkor kiváltanám a gyári kapcsolót a jeladóval (az MTZ jeladójának stimmel a menete is), csak azt nemtudom, hogy vajon elfér-e a mostani helyett. Ha nem, akkor marad a Ladás elosztó. Nálad milyen nyomásértékek vannak? Mennyi a max? Hová helyezted el a műszert?

Az ötlet a Calibrából jött, ahol a rádió alatti rekeszben vannak gyárilag kiegészítő műszerek: http://www.opel-calibra.info/Interieur2.jpg

Ilyet beszerezni kb lehetetlen, nameg a fehér számlapok sem szépek (bár a mostani ötletemhez is mókulni kell majd)

Elküldve

Hát én akkor kiváltanám a gyári kapcsolót a jeladóval (az MTZ jeladójának stimmel a menete is), csak azt nemtudom, hogy vajon elfér-e a mostani helyett. Ha nem, akkor marad a Ladás elosztó. Nálad milyen nyomásértékek vannak? Mennyi a max? Hová helyezted el a műszert?

Az ötlet a Calibrából jött, ahol a rádió alatti rekeszben vannak gyárilag kiegészítő műszerek: http://www.opel-cali.../Interieur2.jpg

Ilyet beszerezni kb lehetetlen, nameg a fehér számlapok sem szépek (bár a mostani ötletemhez is mókulni kell majd)

Maga az óratartó konzolt szerintem még lehet venni, azthiszem anno 5ezerért árulták. Persze nem gyári, hanem másolt. Minösége nem tudom milyen. Esetleg ha érdekel privátba tudok egy számot küldeni, bár nem tudom, hogy van-e nekik, vagy foglalkoznak-e még vele.

Elküldve

Lehet hogy nem mindig az volt benne. :)

Am a 16 elvileg csak az automatáé. Kap még a 14-ről, ami az abs-hez tartozik, meg a 22-ről is, ami meg a tolatólámpa.

Nekem például a fényszórómosó biztosítéka van bekötve, de maga a kábelezés meg annyira csupasz, hogy a központi zár se volt benne, meg semmi. A ködlámpák sem.

Elküldve

Szerintetek miért van biztosíték az automata váltónál (16),

amikor manuális váltóval van szerelve a gép? :blink:

Lehet véletlen tette be az előző tulaj :)

Elküldve

Le sem írom mióta van nálam az autó. Legyen elég, hogy már nem most vettem. :icon1:

De eddig még nem vettem észre.

Mondjuk mentségemre legyen mondva, hogy ez a 2. alkalom, hogy ki kellett nyitnom a biztosítéktáblát.

Délután kiveszem, és meglátjuk lesz-e valami hatása.

Remélem nincs semmi más oda bekötve! :D

Elküldve

Épített már valaki olajnyomásmérőt Vecibe? Szerintetek elfér a jeladó a mostani gomba helyén? Mik lehetnek az üzemi olajnyomások? Hány bárnál nyit a szabályozószelep C16NZ motornál?

sajna csak a sajátomról tudok nyilatkozni, meleg alapjáraton 2 bar, fordulaton 5 körül.

a haynes azt írja, hogy minden motorra alapjáraton 1,5 bar, c20xe 2,5. szerintem ezek a minimumok.

Elküldve

sajna csak a sajátomról tudok nyilatkozni, meleg alapjáraton 2 bar, fordulaton 5 körül.

a haynes azt írja, hogy minden motorra alapjáraton 1,5 bar, c20xe 2,5. szerintem ezek a minimumok.

Tegnap wookie-val arra jutottunk, hogy a 6báros jeladó elég lesz, az kb lefed minden üzemállapotot.

Elküldve

Az a1-es bosch-ban, és az a2-es carelloban is ugyanaz a motor van. Arra kell figyelni, hogy az astra motor is ugyanaz, leszámítva a kis pöcsét, ami bepattan a foncsornál. Az astráé bogyós, a vectrának meg pont ennek az ellendarabja van a motor végén.

Elküldve

Valaki hátha tud segiteni, 13as hibakód, volt szonda cserélve, de a probléma továbbra is fenn áll. A csatlakozót széthúztam szondát megmértem multiméterrel, az jó volt, viszont az ecutól jövő kábelben 0,44V van, és ha összedugom akkor stabilan 0,44 V -on áll. Rámértem közvetlen az Ecu 27es lábára, és gyújtáson ott is már ez a 0.44V jelen van. Ez most igy akkor normális?

http://www.vectra16v.com/fc/ml4.1/F0_27.pdf

Ebből valamit kilehet hámozni? sajnos németül nem igazán tudok.

Elküldve

Miről ismerem meg, hogy elektromos álítású a lámpám vagy sem? Mert én nem találom hová menne majd a motor. Egy képnek nagyon örülnék! Előre is köszönöm.

Elküldve

A sárvédő felöli sarkába, lentre. A kézi állításúnál egy tekerőt találsz ott.

Át lehet alakítani azt is motorosra, csak ki kell vágni/reszelni a helyét a motornak, a legtöbbön megvan a kis vonal, hogy pontosan hogy is.

668955_2_644x461_opel-vectra-bal-fenyszoro-fenykepek.jpg

Itt a bal felső sarokban látni. (fejjel lefele van a lámpa)

Elküldve

Hali!

Látott már valaki olyan lámpaburát hátra, amiben fehér színű az irányjelző?

Nem a tuning lámpákra gondolok, hanem a gyári kinézetűre.

Lehet ilyet venni valahol?

Elküldve

Úgy hívják hogy Vectra2000 hátsó lámpa:

vectra2000rearleft.jpg

Kicsit sötétebb is, viszont elég ritka, mert jellemzően az eleje-hátulja törik az autónak. :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.