quemby Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Viszont én is segítséget igényelnék. mostanában úgy járok az gépezettel, hogy hideg indításkor semmi problémám az önindítóval, viszont melegen leállok vele, mindegy csak tankolni vagy akármi, azt a jelenséget produkálja, hogy nyekereg az önindító, de nem forgatja meg amit meg kell. 2-3 probálkozás után megtekeri, és el is indul, de az is probléma hogy ugye mikor nem teker rendesen, csak egyet-egyet forog ami kevés az induláshoz, viszont a benzin már a hengerekben van, innentől kezdve az indulás is nehezebb. mit javasoltok, inditó csere, vagy próbáljam takarítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Viszont én is segítséget igényelnék. mostanában úgy járok az gépezettel, hogy hideg indításkor semmi problémám az önindítóval, viszont melegen leállok vele, mindegy csak tankolni vagy akármi, azt a jelenséget produkálja, hogy nyekereg az önindító, de nem forgatja meg amit meg kell. 2-3 probálkozás után megtekeri, és el is indul, de az is probléma hogy ugye mikor nem teker rendesen, csak egyet-egyet forog ami kevés az induláshoz, viszont a benzin már a hengerekben van, innentől kezdve az indulás is nehezebb. mit javasoltok, inditó csere, vagy próbáljam takarítani? Szedd le aztán vidd el felújítani. Sokszor van ilyen hogy hidegen pöccre- viszont melegen nyögvenyelősen tekeri meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Az előttem szólónak igaza van, kezd csapágyas lenni az önindítód, és azért nem szeret melegben indítani mert olyankor megszorul benne a csapágy a hőtágulástól. A helyzet jobb nem lesz, végül már odáig fajul hogy úgy jársz mint én, tankolás után várnom kellett 3/4 órát hogy visszahűljön az autó és el tudjak indulni a benzinkúttól... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Az előttem szólónak igaza van, kezd csapágyas lenni az önindítód, és azért nem szeret melegben indítani mert olyankor megszorul benne a csapágy a hőtágulástól. A helyzet jobb nem lesz, végül már odáig fajul hogy úgy jársz mint én, tankolás után várnom kellett 3/4 órát hogy visszahűljön az autó és el tudjak indulni a benzinkúttól... :blush: kb. mennyibe fáj egy felújítás? neten csak honlapokat találtam, összegeket nem. járható út betenni egy bontottat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Persze hogy járható, ha tudod hogy az jó. Meg legalább addig megmarad a sajátod tartalékba amit el tudsz vinni felújíttatni ha mégsem válna be a bontott. ;) Nekem is bontott lett berakva, működött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Persze hogy járható, ha tudod hogy az jó. Meg legalább addig megmarad a sajátod tartalékba amit el tudsz vinni felújíttatni ha mégsem válna be a bontott. ;) Nekem is bontott lett berakva, működött. én is igy gondolom köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
karnor Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 megtaláltam a kilométeróra mögött a BC csatlakozoját (ugyanolyan mint ami a BC be megy) de nem tudom hova dugni! valakinek valami ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Hasonló 26 pines csatlakozója van a check control-nak és a gyári LCD műszerfalnak is úgy tudom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
karnor Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 95-ös a vectra, 3 csatlakozóhely van csak az órán de mind a három foglalt Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 HÁÁÁÁROM???? O_O Link to comment Megosztás: More sharing options...
karnor Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 HÁÁÁÁROM???? O_O igen 3 túl sok? 2 széles ami a nyomtatott áramkörökbe csatlakozik és egy amit egy keretbe kell bedugni de az a keret is rá van csavarozva a nyomtatott áramkörre Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 igen 3 túl sok? 2 széles ami a nyomtatott áramkörökbe csatlakozik és egy amit egy keretbe kell bedugni de az a keret is rá van csavarozva a nyomtatott áramkörre Létezhet! Egyik az alap visszajelzőké és műszereké, másik a kiegészítő funkciók, harmadik pedig külön felcsavarozva a Check Control izzói. Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Persze hogy járható, ha tudod hogy az jó. Meg legalább addig megmarad a sajátod tartalékba amit el tudsz vinni felújíttatni ha mégsem válna be a bontott. ;) Nekem is bontott lett berakva, működött. nos ez a része valószinűleg megoldódott, nem tudom mennyi időt fog szolgálni de pont annyit amennyit. viszont van még kérdésem. Bc-t hol lehet szerezni, hogy néz ki ami jó lehet egy 93-as modellbe. továbbá, mindegyikbe beszerelhető? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Neten keresgélj akik bontanak extrásabb autokat. Igen beszerelhető, csak a lényeg hogy vectra vagy calibráé legyen. Annyi még hogy ha lehet akkor ugyan olyan motorsból származzon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Neten keresgélj akik bontanak extrásabb autokat. Igen beszerelhető, csak a lényeg hogy vectra vagy calibráé legyen. Annyi még hogy ha lehet akkor ugyan olyan motorsból származzon. ok. csunyán rá kattantam, láttam pár képet, ######án néz ki. de nem igen találtam egyenlőre. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Privátban küldtem egy számot, ott érdeklődj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Igen beszerelhető, csak a lényeg hogy vectra vagy calibráé legyen. Annyi még hogy ha lehet akkor ugyan olyan motorsból származzon. @quemby: Így van, az első elég fontos, mert Omega A-ban és Senatorban is volt BC, kívülről ráadásul tökugyanúgy néz ki, de mégsem jó Vectrába vagy Calibrába, és nem is lehet ráprogramozni. Ha nem sikerül ugyanolyan motorosból valót találni az nem gond, Tech1-el át lehet programozni, de amennyire én tudom a hathengeres motoroké megintcsak nem lesz jó a négyhengeresekhez, szóval ha neked ilyen van akkor ne V6-ból származót vegyél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Akkor már csak annyi a kérdésem, mi a rák az a check control? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Akkor már csak annyi a kérdésem, mi a rák az a check control? Ablakmosó tartály szint, motorolaj szint, hütőfolyadék, tompitott lámpák, meg féklámpa ellenörző, ja meg fékkopás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 köszönöm segítségetek, ha oda érek hogy meg lesz jelentkezem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Január5, 2013 Megoszt Elküldve Január5, 2013 üdv. mindenkinek. a napokban átestem egy öninditó cserén. mondván a régi önindító melegen nyüsszög és nem húz be.ez egy bosch indító volt. most beletettem egy másikat. teljesen más a hangja, mikor indít. elöször olyan mintha gyenge volna hozzá az akku, de nagyon hamar beindul, igy nem nagyon érdekelt. akkor vált érdekessé mikor kicsit hosszabb útra mentem, parkoltam majd indítottam, és láss csodát. az indító meg semm moccant. kb 3.ra indult, azóta minden alkalommal, elsőre. a bosch nyüsszögött, ez meg nem moccan, helyben vagyok :icon1: hol keressem a hibát?? jah és a boscht szétszedtem kitakarítani, és utána próbaképpen bikázgattam, és minden alkalommal ugrik forog. ugy hogy :unsure: nem értem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dzsosu Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Sziasztok! Én azzal a kéréssel fordulok hozzátok,hogy 1.6-os vectrába szeretnék bekötni board computert 93-as évjáratú,megtenné valaki,hogy részletesen elmondaná,mível nincs benne csatlakozó,hogy melyik színű vezetéket hová kössek esetleg képekkel is segítene! Segítségeteket elöre is köszönöm! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
karnor Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 ma kötötték be a BC-t a kocsiba még nem mentem vele csak 2-3 kilométert. és normális hogy még 0-át mutat az átlag sebesség és átlag fogyasztásnál meg a hátralévő benzin mennyiségnél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Nem normális, annak valamit mindenképp mutatnia kéne, legfeljebb ha még nem igazodott a computeredhez akkor eleinte fals értékeket. Valamelyik (bármelyik) üzemmódban nem mutat egy kis F betűt a kijelző? Mert akkor azzal a funkcióval van gond: ha pl. ott mutat F-et ahol az átlagsebességet kéne kiírnia, akkor nem kap sebességjelet... A BC hátralevő benzin mennyiséget nem tud mérni, csak a tankban levő üzemanyaggal még megtehető km-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Nem normális, annak valamit mindenképp mutatnia kéne, legfeljebb ha még nem igazodott a computeredhez akkor eleinte fals értékeket. Valamelyik (bármelyik) üzemmódban nem mutat egy kis F betűt a kijelző? Mert akkor azzal a funkcióval van gond: ha pl. ott mutat F-et ahol az átlagsebességet kéne kiírnia, akkor nem kap sebességjelet... A BC hátralevő benzin mennyiséget nem tud mérni, csak a tankban levő üzemanyaggal még megtehető km-t. Nem feltétlen kell F betüt irnia, nálam legalábbis amikor nem volt jel, átlagnál 0-át mutatott, a megtehető távnál pedig három vonal volt csak.. Viszont a pillanatnyi fogyasztást kéne mutatnia attól függetlenül, l/h -ban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts