Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


koroszt

Recommended Posts

Akkor nem tudja senki minek van 2 egyforma citromsárga 26 pines csati?

Tudna nekem segiten i valaki abban hogy a Bc-nél ez 26 pines csati szín szerint 1-26 hogy mihez mi tartozik?

most kaptam kézhez a Bc száma:90 314 457

EH

5WK7 337

Mond valakinek ez szám sor valakinek infót?

És hátulján van az fehér programtároló doboz?!

Meg a tetején egy luk amibe potméter van úgy látom de azt sem tudom hogy mihez kell?

Innét informálódhatsz: http://www.opel-infos.de/bc-mid/bc_2400.html

Szerintem először próbáld meg átprogramoztatni 1.6-oshoz, tedd be aztán utána jöhet a finomítás :)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a jelre!

test pozitív és van egy szaggatott kör az a jel mármint ha közvetlen az útjeladóra gondolsz az órában amúgy aszem vékony kék piros az is !!!

De hétvégén rakok be egy bc a gépembe majd utána megmondom !

Emlékeim szerint a középső forrfül volt a jel. Régebben az Astra F gyikban bennevolt a leírások közt.

Link to comment
Megosztás:

Szép napot!

ALDL diag csatlakozonál a C jelzés az micsoda ???

Ugyanis rakok board computert a gépembe és a board computerhez kell a G és D csati !

Na most a G az be van kötve az ALDL csatiba és meg is találtam a másik végét! Viszont D nicsen de megtaláltam a C csati végét ugyan ott ahol G volt és nem szeretnék uj kábelt huzni a aldl csatiig igy csak át raknám a C a D be és már rendben is lenne!

Link to comment
Megosztás:

Hát mit mondjak egy ilyen Bc bekötéssel van meló pláne egy darab kábel sincs benne gyárilag!!!

Már csak külső hőfokmerő meg a fogyi jel van hátra!

Na meg a visszaszerelés műszerfal stb!

Ez egy ilyen játék... Én csak a kozponti zárral ellegóztam egy hétvégét anno, mert semmi nem volt meg benne, és ülések, kárpitok stb ki, az A oszloptól teljes köteget be kellett húzni. A csomagtérajtóba meg a d oszlopba vicces volt behúzni a köteget. :)

Link to comment
Megosztás:

Ez egy ilyen játék... Én csak a kozponti zárral ellegóztam egy hétvégét anno, mert semmi nem volt meg benne, és ülések, kárpitok stb ki, az A oszloptól teljes köteget be kellett húzni. A csomagtérajtóba meg a d oszlopba vicces volt behúzni a köteget. :)

Én is csináltam két éve mert az enyémbe se volt központi nekem is rá ment a hétvége!

Most végeztem reggeltől a bC VEL !!!

No és következet volna az hogy bc rádug gyújtás !!! és most őrültem meg mert bent hagytam a meló helyen a Bc áááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!! :omg:

Még volt egy kis műszerfal átalakítás is majd fényképpel referálom holnap

Volt egy olyan dolog amit nem értek mikor viasztetem km órát a benzinmérő megbolondult még csak gyújtáson volt addig jól mért de mihelyt be indítottam ment fel szépen még ki nem akadt fulba!

ezt eljátszotta vagy 3x azóta meg jó!

Link to comment
Megosztás:

Na szuper!

bent van a bc minden működik :):):)

Most jöhet az bizonyos finomítás meg programozás!

Aki jártas benne ki segíthetne pár jó szóval a finomítást illetően!

Pl van egy csavar poti a bc tetején ???

Fogyasztásom most alpjáraton 0.2 liter 423km a tank jelző kb 40 liter benya van benne !

ezt dobta ki a Bc: 36 fent lent EA 03 és végén az útjel vagy mi 8780

Link to comment
Megosztás:

Na szuper!

bent van a bc minden működik :) :) :)

Most jöhet az bizonyos finomítás meg programozás!

Aki jártas benne ki segíthetne pár jó szóval a finomítást illetően!

Pl van egy csavar poti a bc tetején ???

Fogyasztásom most alpjáraton 0.2 liter 423km a tank jelző kb 40 liter benya van benne !

ezt dobta ki a Bc: 36 fent lent EA 03 és végén az útjel vagy mi 8780

Nos.. a 36 lejobb tudomásom szerint azt jelenti, hogy 36. verzió van írva a bc.-ben, azaz kurkásztak már rajta párszor. Az EA az azt jelenti, hogy német, német feliratok kell legyenek rajta. a 8780 pedig azt az impulzusszámot jelenti, amit a bc kap a WEG jeladótól km szakaszonként. Én is sokat olvasgattam utána, de sztem a legjobb, ha bemásolok neked egy url-t :

http://www.vectraclu...59ee1d11e2fce05

plusz még itt egy táblázat: http://www.vectra16v.com/bc_code.html

A lényeg, hogy TECH 1-el lehet átírni a programot, finomhangolni csak valami potival lehet, amit én nem leltem Opel márkaszervízben sem...egyébként azzal a potival csak a megtehető km-ek számát lehet "újrailleszteni".

Tuti át kell írni a bc-det sztem, mivel 0,2 l/h kicsit kevés..nekem az x20xev eszik 1,1-1,2-t eszik alapjáraton, üzemmelegen!A 0,2-d irreálisan kevés, habár kövezzetek meg, ha rosszul gondolom :)

Link to comment
Megosztás:

Nem, a 36 az a BC kódja, a 8780 meg a sebességjeladó impulzusszáma, mindkettőt vagy a BC hátuljában található kis kocka alakú EPROM cseréjével vagy Tech1-es felülírással lehet módosítani, ezek az adatok egyébként (36 és a 8780) egy '90-'91-es évjáratú C20NE motorhoz tartoznak, valószínűleg abból való a BC.

Viszont az a helyzet hogy C16SE motorhoz nem találtam kódot mivel ilyen motorral nem létezett gyárilag Vectra A... a legközelebb hozzá talán a C16NZ van, ebben az esetben a BC kódját (a 36-ot) kell 40-re átiratni Tech1-el, illetve még a C18NZ, ennél meg 74-re, az impulzusjeladó kódja (a 8780) mindkét esetben maradhat.

Bár őszintén szólva némileg kételkedek a sikerben, tekintve hogy mindkét említett motor (a C16NE és a C18NZ is) központi injektoros, neked meg hengerenkéntid van, viszont a gyárilag hengerenkénti befecsis C20NE-hez való kód meg nem jó amint az ábra mutatja...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.