RAZERX Elküldve Április30, 2012 Elküldve Április30, 2012 Sziasztok! Az elakadás jelző kapcsolóra hány db vezeték megy megtudja valaki mondani pontosan?
Sando71 Elküldve Május2, 2012 Elküldve Május2, 2012 Sziasztok! Van egy c16nz 89-es vectrám,ami csak húzásra vagy tolásra indul,indítózással nem.Ha beindult szépen jár nem áll le és nem is rángat. Akksi, inditómotor jó,viszont inditózáskor nincs szikra!A gyújtáselosztóban kb 2 éve lett modul cserélve,akkor hasonló volta hiba de betolás után csak 5-10 percig járt a motor! A hibakódokat hogy lehet kivillogtatni? Ha Valaki tud segítsen! Köszi!!!
Thor Elküldve Május2, 2012 Elküldve Május2, 2012 Sziasztok! Van egy c16nz 89-es vectrám,ami csak húzásra vagy tolásra indul,indítózással nem.Ha beindult szépen jár nem áll le és nem is rángat. Akksi, inditómotor jó,viszont inditózáskor nincs szikra!A gyújtáselosztóban kb 2 éve lett modul cserélve,akkor hasonló volta hiba de betolás után csak 5-10 percig járt a motor! A hibakódokat hogy lehet kivillogtatni? Ha Valaki tud segítsen! Köszi!!! Üdv! A hibakódok kiolvasásának módját itt láthatod: HIBAKÓD
wookie Elküldve Május2, 2012 Elküldve Május2, 2012 Sziasztok! Van egy c16nz 89-es vectrám,ami csak húzásra vagy tolásra indul,indítózással nem.Ha beindult szépen jár nem áll le és nem is rángat. Akksi, inditómotor jó,viszont inditózáskor nincs szikra!A gyújtáselosztóban kb 2 éve lett modul cserélve,akkor hasonló volta hiba de betolás után csak 5-10 percig járt a motor! A hibakódokat hogy lehet kivillogtatni? Ha Valaki tud segítsen! Köszi!!! Én megnézném a testkábeleket is.
h.adam92 Elküldve Május2, 2012 Elküldve Május2, 2012 Kicseréltem a lamdbát egy 149ezret futott 1995ös x20xev a vectrából valóra, kis fordulaton indulásnál valamivel jobb lett, és kevesebb a fogyasztás is, viszont 1-2km folyamatos 2500-3000fordulaton menés után kidobja a check et 13mas hibakódra. Ilyenkor mivan? Régivel is szokta amúgy ezt csinálni. De miután kidobja ezt a hibát, tökéletesen megy, mintha kint sem lenne a check engine.. Megőrülök ezektől a lambdáktól..
Thor Elküldve Május3, 2012 Elküldve Május3, 2012 Kicseréltem a lamdbát egy 149ezret futott 1995ös x20xev a vectrából valóra, kis fordulaton indulásnál valamivel jobb lett, és kevesebb a fogyasztás is, viszont 1-2km folyamatos 2500-3000fordulaton menés után kidobja a check et 13mas hibakódra. Ilyenkor mivan? Régivel is szokta amúgy ezt csinálni. De miután kidobja ezt a hibát, tökéletesen megy, mintha kint sem lenne a check engine.. Megőrülök ezektől a lambdáktól.. A szívórendszerből kivetted a fojtásokat múltkor igaz? Próbából én is kivettem a szűrőházból. Hagytam időt, hogy megtanulja az új beállításokat, de van benne egy kis torpanás alacsonyabb fordulaton, ami idáig nem volt. Ha ma lesz rá időm, akkor letesztelem az injektorokat (szállítási mennyiség+befecs. képe), mert valami nem okés. Nincs annyi erő, mint volt és a fogyi is emelkedett.
Wildmann Elküldve Május3, 2012 Elküldve Május3, 2012 Hello! Utána néztem. A fékfolyadék szint megfelelö. Az érzékelö csatlakozóján viszont csak 3V feszültséget mértem.( csatlakozó kábel poz. szál) Mennyi lehet a normál? (12V).
RAZERX Elküldve Május3, 2012 Elküldve Május3, 2012 Szép napot! Tudnátok nekem adni egy pontos dokumentumot hogy az opel vectra a biztosíték dobozában mi micsoda?
h.adam92 Elküldve Május3, 2012 Elküldve Május3, 2012 A szívórendszerből kivetted a fojtásokat múltkor igaz? Próbából én is kivettem a szűrőházból. Hagytam időt, hogy megtanulja az új beállításokat, de van benne egy kis torpanás alacsonyabb fordulaton, ami idáig nem volt. Ha ma lesz rá időm, akkor letesztelem az injektorokat (szállítási mennyiség+befecs. képe), mert valami nem okés. Nincs annyi erő, mint volt és a fogyi is emelkedett. Nekem sem olyan erős.. Viszont este nagyon jól megy.. De délutáni melegekbe szinte ki sem kapcsol városi forgalomba a ventim.. és torpanik nagyon kis fordulaton, pörgetni kell.. este hidegbe viszont állat módján megy
h.adam92 Elküldve Május3, 2012 Elküldve Május3, 2012 A szívórendszerből kivetted a fojtásokat múltkor igaz? Próbából én is kivettem a szűrőházból. Hagytam időt, hogy megtanulja az új beállításokat, de van benne egy kis torpanás alacsonyabb fordulaton, ami idáig nem volt. Ha ma lesz rá időm, akkor letesztelem az injektorokat (szállítási mennyiség+befecs. képe), mert valami nem okés. Nincs annyi erő, mint volt és a fogyi is emelkedett. Most visszaraktam a szívórendszerbe a szükítéseket és kis fordulaton sokkal-sokkal jobb lett még a gázreakció is. Én szerintem ez így jó hogy bennvan(bár a rezonátor-szívódoboz nincsen rajta) de nemhiába van ennek az ecotec mocinak ilyen rendszere.. Hiába akarsz több levegőt-több üzemanyagot.. C18XE tengely kéne, és portolt(bővített fej) injektorok ha jól nyomnak (250cc) akkor bőven elégnek kell lenni 180lóig szerintem. Hisz a C20XE be sincsenek ekkora injektorok.. Szóval bővített fej, bővített szívósor, nagyobb pillangószelep, chip, és bőven 150ló felett lenne a masina.. :)
Thor Elküldve Május3, 2012 Elküldve Május3, 2012 Most visszaraktam a szívórendszerbe a szükítéseket és kis fordulaton sokkal-sokkal jobb lett még a gázreakció is. Én szerintem ez így jó hogy bennvan(bár a rezonátor-szívódoboz nincsen rajta) de nemhiába van ennek az ecotec mocinak ilyen rendszere.. Hiába akarsz több levegőt-több üzemanyagot.. C18XE tengely kéne, és portolt(bővített fej) injektorok ha jól nyomnak (250cc) akkor bőven elégnek kell lenni 180lóig szerintem. Hisz a C20XE be sincsenek ekkora injektorok.. Szóval bővített fej, bővített szívósor, nagyobb pillangószelep, chip, és bőven 150ló felett lenne a masina.. :) Na látod! :) Én is visszarakom, mert zavar az a kis torpanás. Arra dobozra gondolsz ami a lökös és kerékjárati ív között van? Mert arra én sem raktam vissza a felső szívócsövet fényezés után :sneaky: A felsorolásból csak a kipufogót hagytad ki ;)
h.adam92 Elküldve Május3, 2012 Elküldve Május3, 2012 Na látod! :) Én is visszarakom, mert zavar az a kis torpanás. Arra dobozra gondolsz ami a lökös és kerékjárati ív között van? Mert arra én sem raktam vissza a felső szívócsövet fényezés után :sneaky: A felsorolásból csak a kipufogót hagytad ki ;) Nekem az a doboz ki van véve, azzal a szívócsővel együtt ami a kerékjárathoz megy be. De viszont az a lefelé menő cső, ami rácsatlakozik a dobozra, a szívóházból jön ki, azt visszatettem, meg ott az elejébe is azt a kupos vmit ahol a légtömegmérőre megy cső. Szal így jó lesz sztem.
POWERIVAN Elküldve Május7, 2012 Elküldve Május7, 2012 Sziasztok............... kérdés.... Bekötési rajz kadett digitális műszerfalhoz és vetra sima órájához.....,hogy miért Van egy kadett digit falam azt szeretném beépíteni az A vectrámba viszont a bekötéseket sajnos nem tudom Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném !!
Thor Elküldve Május7, 2012 Elküldve Május7, 2012 Sziasztok............... kérdés.... Bekötési rajz kadett digitális műszerfalhoz és vetra sima órájához.....,hogy miért Van egy kadett digit falam azt szeretném beépíteni az A vectrámba viszont a bekötéseket sajnos nem tudom Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném !! EZ segítség?
RAZERX Elküldve Május7, 2012 Elküldve Május7, 2012 Szép napot! Na mai nap ami még sose fordult elő először láttam meg a sárga rémet amit 24 hiba kóddal morzézott le nekem! Na ez mi sebesség szenzor vagy mi lehet a baja? Amúgy semmit nem vettem észre rajta!!!
POWERIVAN Elküldve Május7, 2012 Elküldve Május7, 2012 EZ segítség? Ez nem elég hogy segítség hanem több a soknál !!!!!!!!!!!!! NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM !!! Átbogarászom hátha benne lesz ami kell nekem
POWERIVAN Elküldve Május7, 2012 Elküldve Május7, 2012 Viszont ebből ugyanúgy nem derül ki sajnos hogy melyik kábelen mi megy a műszerfal csatlakozójába:( Nekem vagy egy kép kellene szöveggel vagy egy rajz a kábelekről és szinükről a funkciójukkal Ha ilyet találsz THOR azt nagyon megköszönném vagy ha tudod hogy kit keressek ez ügyben aki tud segíteni az is nagyon jó lenne
Thor Elküldve Május7, 2012 Elküldve Május7, 2012 Viszont ebből ugyanúgy nem derül ki sajnos hogy melyik kábelen mi megy a műszerfal csatlakozójába:( Nekem vagy egy kép kellene szöveggel vagy egy rajz a kábelekről és szinükről a funkciójukkal Ha ilyet találsz THOR azt nagyon megköszönném vagy ha tudod hogy kit keressek ez ügyben aki tud segíteni az is nagyon jó lenne Igaz nem néztem meg még, de legalább a digit műszerfalat megtaláltad a rajzon?
Bundee Elküldve Május7, 2012 Elküldve Május7, 2012 Viszont ebből ugyanúgy nem derül ki sajnos hogy melyik kábelen mi megy a műszerfal csatlakozójába:( Nekem vagy egy kép kellene szöveggel vagy egy rajz a kábelekről és szinükről a funkciójukkal Ha ilyet találsz THOR azt nagyon megköszönném vagy ha tudod hogy kit keressek ez ügyben aki tud segíteni az is nagyon jó lenne Szerintem ez kell neked: http://calibra.bplaced.net/Files/hp04z/index.php?civic=3 :)
POWERIVAN Elküldve Május8, 2012 Elküldve Május8, 2012 Igaz nem néztem meg még, de legalább a digit műszerfalat megtaláltad a rajzon? Nem nem bocsi !!! Én voltam a pöch.... minden rajta van !!! Nahh ha megcsináltam az átkötést esküszöm valahova felrakom leírással és FÉNYKÉPEKKEL !!!!
RAZERX Elküldve Május12, 2012 Elküldve Május12, 2012 Szép napot! Ma olyat csinált az autom hogy az összes műszerem megbolondult!!! A fordulatszámmérő ide oda mozgott!A hőmérő és a benzin szint mérő feljebb mutatott legalább vagy 5mm mint ahogy lenie kellet volna! Aztán 100km után megint jó volt 100km ig majd gyújtás le gyújtás fel és ismét ugyan ez a hiba???? Ötlet valakinek???
Thor Elküldve Május12, 2012 Elküldve Május12, 2012 ... Ötlet valakinek??? Én testre tippelnék első körben...
RAZERX Elküldve Május14, 2012 Elküldve Május14, 2012 Én testre tippelnék első körben... Köszi ! A jó test mindenkinek kell ! :) Találkozott már valaki index komfort elektronikával?
Thor Elküldve Május14, 2012 Elküldve Május14, 2012 Köszi ! A jó test mindenkinek kell ! :) Találkozott már valaki index komfort elektronikával? Hátha találsz bennük valami hasznosat: http://www.kacsa-ignis.hu/komfindel/ http://www.stadigabi.com/autokenyelem/indexokosito.pdf
Recommended Posts