POWERIVAN Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 köszöntem !!! bicskakulcs készletet kötöttem be..... mert nem volt rádiós a vezérlőm , most faxa. jól müxik !!! van digitális órám ha érdekel valakit....... van kilométróra jeladóm is és olajnyomás gombám is !!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
psztamas Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 A torpanás: Milyen fordulatszámon használod általában a motort (mettől meddig)? Gyertyák mikoriak ? A szívósor alatt és a 3-4es henger injektora között megy rá az injektorsor kábelkötegére a csatija. A trafónak a kábelját is nézd meg, nekem is az szarakodott.. Nos, úgy néz ki, megszűntettem a problémát, habár nem szeretném elszólni magam. Beszéltem egy szakival, aki azt mondta, takarítsam ki az egr szelepet...Ez tegnap meg is történt és úgy néz ki, sikerrel jártam. Igaz, nem mentem vele túlságosan sokat, de alapjáraton sem "hagyogat ki" és alacsonyabb fordulatszámnál való gyorsításnál sem torpan a gép.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 köszöntem !!! bicskakulcs készletet kötöttem be..... mert nem volt rádiós a vezérlőm , most faxa. jól müxik !!! van digitális órám ha érdekel valakit....... van kilométróra jeladóm is és olajnyomás gombám is !!! Engem érdekel!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 köszöntem !!! bicskakulcs készletet kötöttem be..... mert nem volt rádiós a vezérlőm , most faxa. jól müxik !!! van digitális órám ha érdekel valakit....... van kilométróra jeladóm is és olajnyomás gombám is !!! Engem érdekel!!! Ez meg itt nem az adok veszek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 Szerintem nem! pontosan azért gondolom ezt mert már több vectránál tapasztaltam azt hogy még nem áll meg teljesen zaa autó a fordulatszámot egy kicsivel fentebb tartja az alapjárat felett persze gondolom ezt nagyobb sebességnél a váltás miat vagy tudja fene mi miatt ! pontosan nem tudom de tuti hogy van valamilyen ilyen szerepe is! Kipróbáltam és tényleg magasabban tartja a fordulatszámot mindaddig amég meg nem áll a kocsi! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Március1, 2012 Megoszt Elküldve Március1, 2012 Én mondtam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Szép napot! Utólagosan lambda szondát be lehet építeni? en16 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dzsosu Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Hello! Tudna segíteni valaki Board Computer utolagos bekötésében,kébel színek mit hova stb....! Elöre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Szép napot! Utólagosan lambda szondát be lehet építeni? en16 Lehet de minek? Minél kevesebb eletronika, annál jobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Lehet de minek? Minél kevesebb eletronika, annál jobb. Ezzel én is így vagyok de fogyasztás szempont nem lenne jobb ha lambdás lenne pláne hogy van gázom is szerintem 1-1 literel kevesebbet zabálna!!! Tehát ha lehet akkor hogyan kezdjek hozzá én azt gondolom hogy csak be kell kötni azt az egy szál kábelt valahová max egy ecut kell cserélnem vagy más programot rá ?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március3, 2012 Megoszt Elküldve Március3, 2012 Ezzel én is így vagyok de fogyasztás szempont nem lenne jobb ha lambdás lenne pláne hogy van gázom is szerintem 1-1 literel kevesebbet zabálna!!! Tehát ha lehet akkor hogyan kezdjek hozzá én azt gondolom hogy csak be kell kötni azt az egy szál kábelt valahová max egy ecut kell cserélnem vagy más programot rá ?! Hát ha jelenleg nincs lamdba szondád, akkor szerintem erősen bele kell ott nyúlni a dolgokba, és minimum ecu csere. Na de milyen motorod van neked hogy nincs benne lambdaszonda? Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Március4, 2012 Megoszt Elküldve Március4, 2012 E16NZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Március9, 2012 Megoszt Elküldve Március9, 2012 Én mondtam! Mit mondtál te meg? :huh: Nem olvastad, a HSZ-emben, hogy a (sebesség)JEL függvényében alakul a befecskendezés. Ergo, ha mozog a gép, már több anyagot kap. Tehát emeli a f.számot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Március9, 2012 Megoszt Elküldve Március9, 2012 Hello! Tudna segíteni valaki Board Computer utolagos bekötésében,kébel színek mit hova stb....! Elöre is köszi! Oszt' mégis milyen autó? Motor fajtája, típusa? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ezvan Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 Hello mindenkinek. Ki tudja nekem megmondani hogy a karetrban mi az az elektromos érzékelő vagy jeladó? Ez egy 2.5-ös vectra lenne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 Hello mindenkinek. Ki tudja nekem megmondani hogy a karetrban mi az az elektromos érzékelő vagy jeladó? Ez egy 2.5-ös vectra lenne? A check control olajszint jeladója lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dzsosu Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Oszt' mégis milyen autó? Motor fajtája, típusa? Opel Vectra A Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Opel Vectra A Így nehéz lesz érdemben segíteni. Nem írtál sem évjáratot, sem motorkódot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Így nehéz lesz érdemben segíteni. Nem írtál sem évjáratot, sem motorkódot. Úgy látszik nem érdekli a válasz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dzsosu Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Így nehéz lesz érdemben segíteni. Nem írtál sem évjáratot, sem motorkódot. Bocsi!!1993-as,c16nz 1.6-os! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Bocsi!!1993-as,c16nz 1.6-os! Köszi! Mennyit áldozol rá? Eredendően nem volt hozzá, ne is keresd a BC csatit. Kell 1 másik kábelköteg, vagy valaki bekábelezi neked. (bár ennyi erővel a kábelkötegcsere gyorsabb) Kell BC. Mit akarsz látni rajta? Mindent? Akkor jeladókra is szükséged lesz. Aztán mindezt összekötni egymással. Ja, és még hozzá kell programoztatnod Tech műszerrel a gépsashoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ady19 Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Mennyit áldozol rá? Eredendően nem volt hozzá, ne is keresd a BC csatit. Kell 1 másik kábelköteg, vagy valaki bekábelezi neked. (bár ennyi erővel a kábelkötegcsere gyorsabb) Kell BC. Mit akarsz látni rajta? Mindent? Akkor jeladókra is szükséged lesz. Aztán mindezt összekötni egymással. Ja, és még hozzá kell programoztatnod Tech műszerrel a gépsashoz. Az én véleményem erről az hogy többe kerül a leves mint a hús.. <_< Persze nyilván ízlés kérdése, illetve hogy ki mire áldoz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Március25, 2012 Megoszt Elküldve Március25, 2012 Ezzel én is így vagyok de fogyasztás szempont nem lenne jobb ha lambdás lenne pláne hogy van gázom is szerintem 1-1 literel kevesebbet zabálna!!! Tehát ha lehet akkor hogyan kezdjek hozzá én azt gondolom hogy csak be kell kötni azt az egy szál kábelt valahová max egy ecut kell cserélnem vagy más programot rá ?! Olcsóbb, ha valakivel átíratod, h egy bizonyos fordulatszámig takarékosabban működjön a motor, 14,7 helyett 16 AFR körülire (lambda=1,06-1,1), elméletileg 6-10%-os fogyasztáscsökkenéssel számolva. Viszont így nem biztos, h zöldkártyán megfelelne, mivel ilyenkor a nitogén-oxid szint drasztikusan emelkedik. Egyébként, ha nincs lambda-szondád, mi alapján változik a befecskendezés? Van légtömegmérő? Vagy folytószelep-állás érzékelő? Mert esetleg ezek jelét is meg lehet variálni, lényeg, h elhiggye az ECU, h kevesebb levegőt kap, mint valójában, bár ez eléggé sufni-tuning kategória. Viszont ehhez szükség van egy AFR mérőre is, dehogy túlságosan elszegényítsd a keveréket, mert akkor kuka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Március25, 2012 Megoszt Elküldve Március25, 2012 Az én véleményem erről az hogy többe kerül a leves mint a hús.. <_< Persze nyilván ízlés kérdése, illetve hogy ki mire áldoz! Szia! Olcsóbb, ha valakivel átíratod, h egy bizonyos fordulatszámig takarékosabban működjön a motor, 14,7 helyett 16 AFR körülire (lambda=1,06-1,1), elméletileg 6-10%-os fogyasztáscsökkenéssel számolva. Viszont így nem biztos, h zöldkártyán megfelelne, mivel ilyenkor a nitogén-oxid szint drasztikusan emelkedik. Egyébként, ha nincs lambda-szondád, mi alapján változik a befecskendezés? Van légtömegmérő? Vagy folytószelep-állás érzékelő? Mert esetleg ezek jelét is meg lehet variálni, lényeg, h elhiggye az ECU, h kevesebb levegőt kap, mint valójában, bár ez eléggé sufni-tuning kategória. Viszont ehhez szükség van egy AFR mérőre is, dehogy túlságosan elszegényítsd a keveréket, mert akkor kuka. Hát fojtó szelep potméter van benne afr mérőt meg én már raktam bele! És ugy veszem észre hogy kiss terhelésnél mindig szegény a keverék ugy 60 70 km /ó ig!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Március26, 2012 Megoszt Elküldve Március26, 2012 Valaki tud véleménzt mondani az osram h3 night breaker plus izzórol??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts