Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hányadikra sikerült a történet? :rolleyes:

hmmm el telt pár nap... és láss csodát nem tökéletes a dolog. hidegen korrekt, melegen viszont gyakorlatilag ugyanazt csinálja. indítok, 1 másodperc, és mintha adna magának egy gázfröccsöt. utána, tök egyenletes az alapjáratom. egyébként másodszorra lett jobb a helyzet. tisztogassak még kicsit?

Elküldve
hmmm el telt pár nap... és láss csodát nem tökéletes a dolog. hidegen korrekt, melegen viszont gyakorlatilag ugyanazt csinálja. indítok, 1 másodperc, és mintha adna magának egy gázfröccsöt. utána, tök egyenletes az alapjáratom. egyébként másodszorra lett jobb a helyzet. tisztogassak még kicsit?

Az nem árt :rolleyes:

Elküldve
De ez már megint másfalyta kialakitású!!!

Össze vissza alkitgaták ezt a gyártük!?

Facelift előtti a fehérben látható és facelift utáni Tgabika képén, nem?

Elküldve

Üdv!

Lenne egy olyan problémám, hogy a rendszerhűtés ventije állandóan megy. Ezt nemes egyszerűséggel plusz a télre/hidegre való tekintettel úgy oldottam meg (persze ideiglenesen), hogy lekötöttem. Tegnap böngészgettem egy kicsit és ahogy megláttam, hogy lehet "kivillogtatni" a hibákat a gépből, fellelkesülve neki is álltam...persze ki is dobott egy hibát, méghozzá a 13.as számút, ami a lambda szakadt áramkör. A kérdésem, hogy lehet e ezeknek közük egymáshoz, mármint hogy a venti mindig megy, a lambdának meg szakadt az áramköre? Vagy a ventis téma csak simán termosztát?

Előre is köszönöm! :)

Elküldve

Üdv!

Lenne egy olyan problémám, hogy a rendszerhűtés ventije állandóan megy. Ezt nemes egyszerűséggel plusz a télre/hidegre való tekintettel úgy oldottam meg (persze ideiglenesen), hogy lekötöttem. Tegnap böngészgettem egy kicsit és ahogy megláttam, hogy lehet "kivillogtatni" a hibákat a gépből, fellelkesülve neki is álltam...persze ki is dobott egy hibát, méghozzá a 13.as számút, ami a lambda szakadt áramkör. A kérdésem, hogy lehet e ezeknek közük egymáshoz, mármint hogy a venti mindig megy, a lambdának meg szakadt az áramköre? Vagy a ventis téma csak simán termosztát?

Előre is köszönöm! :)

Szerintem nemes egyszerűséggel a ventillátor kapcsolód (hőgomba) halt meg. Azért megy folyamatosan. Ezt most kezdte el csinálni amúgy?

A lambdaszondának ehhez nincs köze. Menet közben világít a sárga lámpád?

A termosztátod akkor rossz, ha megragad egy állásban. "Szerencsésebb" ha nyitva marad, mert a zárt állásnál frankón megfőzné a blokkot, ezt elég könnyű észrevenni (hőfokmutató). A nyitva maradásnál pedig hideg időben, hosszabb úton sem megy fel a hőfokmutató a 90 fokig ill. rögtön melegszik a hűtő és a termosztát közötti cső már az indítás után rögtön.

Elküldve

Szerintem nemes egyszerűséggel a ventillátor kapcsolód (hőgomba) halt meg. Azért megy folyamatosan. Ezt most kezdte el csinálni amúgy?

A lambdaszondának ehhez nincs köze. Menet közben világít a sárga lámpád?

A termosztátod akkor rossz, ha megragad egy állásban. "Szerencsésebb" ha nyitva marad, mert a zárt állásnál frankón megfőzné a blokkot, ezt elég könnyű észrevenni (hőfokmutató). A nyitva maradásnál pedig hideg időben, hosszabb úton sem megy fel a hőfokmutató a 90 fokig ill. rögtön melegszik a hűtő és a termosztát közötti cső már az indítás után rögtön.

Először is köszönöm a gyors választ. Nem világít a lámpa (legalábbis most nem) viszont 2-3 napja kigyulladt, de egy leállítás, újraindítás után nem jelzett többet hibát. Lehet, hogy csak pillanatnyilag észlete a hibát és az bennemaradt a hibatárban?
Elküldve

Először is köszönöm a gyors választ. Nem világít a lámpa (legalábbis most nem) viszont 2-3 napja kigyulladt, de egy leállítás, újraindítás után nem jelzett többet hibát. Lehet, hogy csak pillanatnyilag észlete a hibát és az bennemaradt a hibatárban?

Szerintem is ez a helyzet :)

Elküldve

nah ujra itt :) lenne még 1 tanulmány jellegű kérdésem. ha önindítót kéne cserélnem, akkor szigorúan ugyan ilyen tipusút kell keresnem, vagy rugalmas a dolog?

Elküldve

nah ujra itt :) lenne még 1 tanulmány jellegű kérdésem. ha önindítót kéne cserélnem, akkor szigorúan ugyan ilyen tipusút kell keresnem, vagy rugalmas a dolog?

EZEK szerint elég rugalmas a dolog :)

Elküldve

EZEK szerint elég rugalmas a dolog :)

:) kedves vagy, :) szóval engem konkrétan az érdekelne h havernak van egy önindítója, asszem 87' kadet 1.3 benzin. tudok-e én azzal valamit kezdeni, vagy ne is foglalkozzak vele. a rend kedvéért vectra A c20ne az enyém 93'
Elküldve

:) kedves vagy, :) szóval engem konkrétan az érdekelne h havernak van egy önindítója, asszem 87' kadet 1.3 benzin. tudok-e én azzal valamit kezdeni, vagy ne is foglalkozzak vele. a rend kedvéért vectra A c20ne az enyém 93'

Hát így hirtelen szerintem esélytelen a dolog :)

Elküldve

Hát így hirtelen szerintem esélytelen a dolog :)

ok köszönöm szépen.

tudom h nem ide való a dolog, de meg próbálom: 17" alufelni elfér rajta, vagy az már nem? köszi

Elküldve

ok köszönöm szépen.

tudom h nem ide való a dolog, de meg próbálom: 17" alufelni elfér rajta, vagy az már nem? köszi

Ez a felniméret kérdés nem ilyen egyszerű Egy felninek nem csak átmérője meg osztóköre van, mert csak ezzel a két adattal szoktak a legtöbben számolni.

Átmérő, et szám, szélesség ezek mind számítanak abban hogy mi fér el, és mi nem. Ja, meg persze a gumiméret sem mindegy. :)

Elküldve

Én csak annyit tudok róla hogy tök más minden, még a komplett fűtésbox is a műszerfal mögött, szóval nem olyan egyszerű kivesz/berak a történet.

Az hagyján, de a klímás/nem klímás vectrának még a tűzfala is más.

Elküldve

Sziasztok!

Egy újabb probléma merült fel, vagyis inkább "fajzott" el...Már egy jóideje van az, hogy néha rángat egy kicsit a veki (persze nem hideg, meg semmi), de eddig nem volt olyan vészes. Az utóbbi pár napban kezdte el komolyabban csinálni, hogy mikor folyamatosan adagolom neki a gázt (szal nem brutális gyorsításra gondolok) olyan, mintha lekorlátozna, ilyen kicsi aprókat rángat egymás után...de sokat...és egyszerűen nem megy. Ha pedig padlógázt adok neki, akkor még rosszabb a helyzet, nem nagyon megy sehova...Ötletek? Én gondoltam gyújtásra...ha kapok fizut gyertyák cserére kerülnek, mondjuk amúgy is időszerű...viszont ha nem az a probléma? Előre is köszönöm a segítséget :)

Szerk.: Amit még elfelejtettem, hogy az alapjáraton is ki-ki hagyogat...csak egy pillanatra, de leesik és persze egyből vissza is áll...gondolom lehet összefüggés a kettő között...alapjárati nem is olyan rég lett takarítva,úgyhogy azt ki is zárnám... :(

Elküldve

Sziasztok!

Egy újabb probléma merült fel, vagyis inkább "fajzott" el...Már egy jóideje van az, hogy néha rángat egy kicsit a veki (persze nem hideg, meg semmi), de eddig nem volt olyan vészes. Az utóbbi pár napban kezdte el komolyabban csinálni, hogy mikor folyamatosan adagolom neki a gázt (szal nem brutális gyorsításra gondolok) olyan, mintha lekorlátozna, ilyen kicsi aprókat rángat egymás után...de sokat...és egyszerűen nem megy. Ha pedig padlógázt adok neki, akkor még rosszabb a helyzet, nem nagyon megy sehova...Ötletek? Én gondoltam gyújtásra...ha kapok fizut gyertyák cserére kerülnek, mondjuk amúgy is időszerű...viszont ha nem az a probléma? Előre is köszönöm a segítséget :)

Szerk.: Amit még elfelejtettem, hogy az alapjáraton is ki-ki hagyogat...csak egy pillanatra, de leesik és persze egyből vissza is áll...gondolom lehet összefüggés a kettő között...alapjárati nem is olyan rég lett takarítva,úgyhogy azt ki is zárnám... :(

Szerintem nem kap normálisan üzemanyagot. Üa. szűrő mikor volt utoljára cserélve?

Elküldve

Szerintem nem kap normálisan üzemanyagot. Üa. szűrő mikor volt utoljára cserélve?

Amióta nálam van az autó, nem volt cserélve :| Azaz 2-2,5 éve. Azt mondod, ami az alján van hátul a tank környékén vagy ami a motortérben található? Csak mert úgy tudom, hogy hátul is van egy..
Elküldve

Amióta nálam van az autó, nem volt cserélve :| Azaz 2-2,5 éve. Azt mondod, ami az alján van hátul a tank környékén vagy ami a motortérben található? Csak mert úgy tudom, hogy hátul is van egy..

Én meg úgy tudom hogy csak hátul van. A motortérben csak a dízeleknek van gázolajszűrőjük, neked a tank előtt lesz alul, ha minden igaz jobb oldalon...

Elküldve

Én meg úgy tudom hogy csak hátul van. A motortérben csak a dízeleknek van gázolajszűrőjük, neked a tank előtt lesz alul, ha minden igaz jobb oldalon...

Köszi az info-t, remélem ez megoldja a problémát... :|
Elküldve

Köszi az info-t, remélem ez megoldja a problémát... :|

Ahogy Tgabika mondta: Csak egy szűrő van a hátsóhíd felett gyárilag. A motortéri az utólagos és jóformán (normális főszűrő mellett) felesleges.

Elküldve

Ahogy Tgabika mondta: Csak egy szűrő van a hátsóhíd felett gyárilag. A motortéri az utólagos és jóformán (normális főszűrő mellett) felesleges.

Kicseréltem a hétvégén a szűrőt és nem oldotta meg a problémát. Most már ott tartok, hogy alig indul az autó, plusz észre is vettem, hogy furcsa hangja van a kipuffnak, mikor adagolom neki a gázt, olyan, mintha sz*rul gyújtana...Remélem egy kábel+gyertyacsere csinál valamit...Ha nem, akkor trafó. Majdlátjuk :/
Elküldve

Kicseréltem a hétvégén a szűrőt és nem oldotta meg a problémát. Most már ott tartok, hogy alig indul az autó, plusz észre is vettem, hogy furcsa hangja van a kipuffnak, mikor adagolom neki a gázt, olyan, mintha sz*rul gyújtana...Remélem egy kábel+gyertyacsere csinál valamit...Ha nem, akkor trafó. Majdlátjuk :/

Reméljük megoldja a dolgot.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.