Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Akko' öröm bóddótság. :huh:

errőla részről igen :rolleyes: viszont még kéne olyat csinálnom ha nem túl bonyolult, hogy kilóméteróránál nem világít pár visszajelzőm.pl.: tompított, refi, vízhőfok visszajelző. ezeket nagy mutatvány kicserélni?

Elküldve
errőla részről igen :rolleyes: viszont még kéne olyat csinálnom ha nem túl bonyolult, hogy kilóméteróránál nem világít pár visszajelzőm.pl.: tompított, refi, vízhőfok visszajelző. ezeket nagy mutatvány kicserélni?

Ezt az. :huh: Majd mindjárt adok képes útmutatót. :lol:

Elküldve

Tessék. Itt nézz körül. :huh:

Ha nem túl vastag a kezed, vagy nincs lapát kezed, akkor a biztitáblát is kiveheted.

Van ott még 4 másik csavar, az a b.tábla mögötti keretet fogja. Azt is kitekered és ott fel tudsz nyúlni a spirált lepattintani.

Azon a képen, ahol látod a km óra hátulját látszik 1 kis lemezfülecske ami a spirált fogja.

Na, azt az óra felé kell nyomni és úgy jön ki a drót a helyéről. Rányomni az óra hátuljára. :rolleyes:

Elküldve
Tessék. Itt nézz körül. :lol:

Ha nem túl vastag a kezed, vagy nincs lapát kezed, akkor a biztitáblát is kiveheted.

Van ott még 4 másik csavar, az a b.tábla mögötti keretet fogja. Azt is kitekered és ott fel tudsz nyúlni a spirált lepattintani.

Azon a képen, ahol látod a km óra hátulját látszik 1 kis lemezfülecske ami a spirált fogja.

Na, azt az óra felé kell nyomni és úgy jön ki a drót a helyéről. Rányomni az óra hátuljára. :huh:

na ezt lehet h szakemberre kéne bíznom :rolleyes: azért köszönöm szépen

Elküldve

Sziasztok !

Az olajfolyásom miatt elvittem lemosatni a motort alulról, ami nem is lenne baj, de miután leálltam az aknáról, leállítottam a kocsi, és nem indult be többé. Akku lemerült. Most töltőn van, de nem tudom mi ázhatott be alulról. Utólag eszembe jutott hogy nem szabad leállítani a motort, mert a termelődő meleg kiszárítja, de most már mind1.

Van esetleg ötlet mit nézzek meg? Felverődhetett a víz az igaz, de száraz volt a szerepfedelem, az elosztófedél is . Tehát annyira nem jutott fel a víz. Generátor is "felül-középtájt" van.

Előre is köszi !

Biztosítékokat még majd megnézem... hátha valamelyik kiment...

Elküldve
Tessék. Itt nézz körül. :huh:

Ha nem túl vastag a kezed, vagy nincs lapát kezed, akkor a biztitáblát is kiveheted.

Van ott még 4 másik csavar, az a b.tábla mögötti keretet fogja. Azt is kitekered és ott fel tudsz nyúlni a spirált lepattintani.

Azon a képen, ahol látod a km óra hátulját látszik 1 kis lemezfülecske ami a spirált fogja.

Na, azt az óra felé kell nyomni és úgy jön ki a drót a helyéről. Rányomni az óra hátuljára. :rolleyes:

Tudnál csinálni egy képet arról, hogy neked milyen piktogrammok vannak a műszerfalon? Fényfelétartva lekattintani a plexis részt? Kíváncsi vagyok, mennyi eltérés van modellévenként.

Jövőhétre tervezem a műszer cseréjét + némi upgrade ledekkel, mert a fűtéskonzol összes izzócskája kiégett :lol:

Elküldve
Tudnál csinálni egy képet arról, hogy neked milyen piktogrammok vannak a műszerfalon? Fényfelétartva lekattintani a plexis részt? Kíváncsi vagyok, mennyi eltérés van modellévenként.

Jövőhétre tervezem a műszer cseréjét + némi upgrade ledekkel, mert a fűtéskonzol összes izzócskája kiégett :huh:

Közben megtaláltam, hogy csináltál már ilyet :rolleyes:

Elküldve
szerintetek mitől lehet, hogy ha beköszöntenek a minuszok a központim megbolondúl, mindig visszanyit?

Szia !

Nekem is ez van. Az egyik központid nem zár rendesen. És nálam legalábbis a hátsó ajtók miatt fordul elő.

A hátsó ajtónál a központi zár a és jelzőgomb közötti mechanika szokott szorulni. azt vagy bezsyirozod vagy wd-40 el befújod és már jó is.

De amit tanácsoltak, csak még nem próbáltam ki, hogy ha nem használjátok őket akkor csak simán szed ki. Így nincs mechanikus akadálya a bezárásnak. TÉNY, hogy ha nyitva marad nem tudod lezárni, de hány mai autón találsz ilyen gombokat?

Egyébként 1xü tesztelni melyik a rossz. 1-essével lenyomod őket majd bezárod és ha be is zárja akkor az lesz a ludas.

Nekem a jobb hátsó csinálja minden évben.

Elküldve
Digitális- "gombos" fütés panellel találkozott már valaki?

Erre gondolsz?

443260-20120117-GnLoxB.jpg

Elvétve előfordul (leginkább külföldi bontóban érdemes keresgélni), de nagyon ritka és nagyon drága ha van is.

Elküldve
NAH MEG VOLT A MÁSODIK PUCOLÁS IS, ÉS UGY NÉZ KI HOGY SIKERES VOLT A DOLOG. nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki segített. jó hogy van ez az oldal :rolleyes:

Hányadikra sikerült a történet? :huh:

Elküldve
szerintetek mitől lehet, hogy ha beköszöntenek a minuszok a központim megbolondúl, mindig visszanyit?

Szia !

Nekem is ez van. Az egyik központid nem zár rendesen. És nálam legalábbis a hátsó ajtók miatt fordul elő.

A hátsó ajtónál a központi zár a és jelzőgomb közötti mechanika szokott szorulni. azt vagy bezsyirozod vagy wd-40 el befújod és már jó is.

De amit tanácsoltak, csak még nem próbáltam ki, hogy ha nem használjátok őket akkor csak simán szed ki. Így nincs mechanikus akadálya a bezárásnak. TÉNY, hogy ha nyitva marad nem tudod lezárni, de hány mai autón találsz ilyen gombokat?

Egyébként 1xü tesztelni melyik a rossz. 1-essével lenyomod őket majd bezárod és ha be is zárja akkor az lesz a ludas.

Nekem a jobb hátsó csinálja minden évben.

Sajna most mindkét Veki elkezdte nálunk is a visszanyitogatást. Mindkettőnél a bal első ajtónál van a gond. Csak még nem estem neki :S

Elküldve
Szia !

Nekem is ez van. Az egyik központid nem zár rendesen. És nálam legalábbis a hátsó ajtók miatt fordul elő.

A hátsó ajtónál a központi zár a és jelzőgomb közötti mechanika szokott szorulni. azt vagy bezsyirozod vagy wd-40 el befújod és már jó is.

De amit tanácsoltak, csak még nem próbáltam ki, hogy ha nem használjátok őket akkor csak simán szed ki. Így nincs mechanikus akadálya a bezárásnak. TÉNY, hogy ha nyitva marad nem tudod lezárni, de hány mai autón találsz ilyen gombokat?

Egyébként 1xü tesztelni melyik a rossz. 1-essével lenyomod őket majd bezárod és ha be is zárja akkor az lesz a ludas.

Nekem a jobb hátsó csinálja minden évben.

Gondolom a gombra gondolsz?! Azért nem szedném ki, mert még így legalább ha lenyomkodom őket a bal első kivételével és távirányító megnyom lezár. Én a csomiajtóra gyanakszom, mert párszor próbáltam, meg hallottam is, hogy lezár és rányomtam mégegyszer akkor zárta csak le rendesen a csomiét. De amit írsz, hogy lenyomkodom egyesével és zárom az meg a bal hátsóra jellemző, de majd kipróbálom. köszi előre is!
Elküldve
Gondolom a gombra gondolsz?! Azért nem szedném ki, mert még így legalább ha lenyomkodom őket a bal első kivételével és távirányító megnyom lezár. Én a csomiajtóra gyanakszom, mert párszor próbáltam, meg hallottam is, hogy lezár és rányomtam mégegyszer akkor zárta csak le rendesen a csomiét. De amit írsz, hogy lenyomkodom egyesével és zárom az meg a bal hátsóra jellemző, de majd kipróbálom. köszi előre is!

5ajtós a Tiéd ugye?

Nem nagy matek lekapni a csomiajtó takaróját. Szerintem érdemes lenne befújni valamivel és máris tenné a dolgát ahogy kell :rolleyes:

Elküldve
5ajtós a Tiéd ugye?

Nem nagy matek lekapni a csomiajtó takaróját. Szerintem érdemes lenne befújni valamivel és máris tenné a dolgát ahogy kell :rolleyes:

4 ajtós, csomi külön van de megoldható valahogy csak hideg van:D:D:D

Elküldve
Erre gondolsz?

Elvétve előfordul (leginkább külföldi bontóban érdemes keresgélni), de nagyon ritka és nagyon drága ha van is.

Igen:) Ebayen nézegettem, de nem találtam. Illetve használtauton egy fehér 8szelepesbe láttam egy hasonlót, csak annak nem volt kijelzője.

Bekötéséről lehet valamit tudni?

Elküldve
mondjuk hozzá is férek szerintem a zárhoz nem is kell semmit lebontani ha jól emlékszem!:9

Ohh, akkor még egyszerűbb a történet :rolleyes:

Akkor csak valami kúszózsír, vagy WD40 kell és 2 perc alatt kész is vagy.

Elküldve
Igen:) Ebayen nézegettem, de nem találtam. Illetve használtauton egy fehér 8szelepesbe láttam egy hasonlót, csak annak nem volt kijelzője.

Bekötéséről lehet valamit tudni?

Én csak annyit tudok róla hogy tök más minden, még a komplett fűtésbox is a műszerfal mögött, szóval nem olyan egyszerű kivesz/berak a történet.

Elküldve
Digitális- "gombos" fütés panellel találkozott már valaki?

Ahoz még kell pár kis szervó motor, mert nem bowdenek mozgatják a zsalukat.

Spzoli tud róla bővebben regélni, de nem olcsó és igen ritka. Általában jobban felszerelt olasz Calibrákban volt belőle.

Elküldve
Ahoz még kell pár kis szervó motor, mert nem bowdenek mozgatják a zsalukat.

Spzoli tud róla bővebben regélni, de nem olcsó és igen ritka. Általában jobban felszerelt olasz Calibrákban volt belőle.

Vectrákban nem is volt iylen?

Elküldve
Nincs kizárva, de itt is inkább a "csúcsmodellekben" keresném. V6, C20LET, talán V2000.

Vectrába is volt. Köszönöm az infókat:) Kicsit mozgat ez a dolog..:rolleyes:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.