wookie Elküldve Január7, 2012 Megoszt Elküldve Január7, 2012 Ez teljesen normális, mivel minden autónál így van! :lol: Nem éppen. Opelek sajátossága, de abból se mind, meg tán vw-nél találkoztam még ezzel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január8, 2012 Megoszt Elküldve Január8, 2012 Találtam egy angol fórumot ahol olyasmit írtak hogy calibrában volt x20xev c18xe jeladókkal és vezérléssel. Viszont csippelésről is volt szó mivel máshogy kell neki az üzemanyagot adagolni. Egyenlőre letettem az átalakításról. Marad az f astra vezérlés. az EGR szelepem levan falazva így az nem vesz részt a működésben. Másodlagos levegő rendszerem besemlett építve. Ami engem zavar, hogy a kopogás jeladó és a főtengely jeladó nem az injektorok csatijával egybeöntött dobozba megy hanem külön kábel van nekik, meg hogy a szívótorkon van 2 mágnes szelep amit nem lehet lekötni róla hogy feltehessem az egyszerűbb szívótorkot. De majd kitalálok rá valamit. Azért kössz a segítséget! Üdv! Ja még valami: Azon a csonkon amin van az egr szelep és a gyujtástramó a hőmérőkkel. A trafó mellett van egy kicsi fekete dobozka amibe megy egy elektromos csati meg 2 vákuumcső. Az egyik a szívótorokból a másik meg a sárvédő alá megy be. Na az a doboz micsoda, és mi van a sárvédő alatt amire rámegy? Nekem nincs oda rádugva semmi, és eddig ment nélküle, csak mégis jó lenne tudni! A mágnesszelepeket fel kell drótozni a tűzfalra, a a régebbi torkot teszed fel. Ha kikötöd, nagy valószínüséggel MIL-ezni fog. Az ECU kapcsolja (gyárilag) azt hiszem 3500 környékén, a szívóboxban található pillangókat nyitja, így rövidítve a szívóhosszt. -Pillangószelep zárva: hosszú szívócső: nagyobb nyomaték alacsonyabb fordulatszámon. -Pillangószelep nyitva: rövid szívócső: nagyobb nyomaték magasabb fordulatszámon Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Január8, 2012 Megoszt Elküldve Január8, 2012 A mágnesszelepeket fel kell drótozni a tűzfalra, a a régebbi torkot teszed fel. Ha kikötöd, nagy valószínüséggel MIL-ezni fog. Az ECU kapcsolja (gyárilag) 3500 környékén, a szívóboxban található pillangókat nyitja, így rövidítve a szívóhosszt. -Pillangószelep zárva: hosszú szívócső: nagyobb nyomaték alacsonyabb fordulatszámon. -Pillangószelep nyitva: rövid szívócső: nagyobb nyomaték magasabb fordulatszámon. http://img.carstyling.hu/usercars/00/06/83..._1326011716.jpg http://img.carstyling.hu/usercars/00/06/83..._1326011723.jpg Fuu vazze, ez ilyen bonyolult, és ennyire dzsuvás belül? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január8, 2012 Megoszt Elküldve Január8, 2012 Fuu vazze, ez ilyen bonyolult, és ennyire dzsuvás belül? :lol: Kb... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Január9, 2012 Megoszt Elküldve Január9, 2012 A mágnesszelepeket fel kell drótozni a tűzfalra, a a régebbi torkot teszed fel. Ha kikötöd, nagy valószínüséggel MIL-ezni fog. Az ECU kapcsolja (gyárilag) 3500 környékén, a szívóboxban található pillangókat nyitja, így rövidítve a szívóhosszt. -Pillangószelep zárva: hosszú szívócső: nagyobb nyomaték alacsonyabb fordulatszámon. -Pillangószelep nyitva: rövid szívócső: nagyobb nyomaték magasabb fordulatszámon. Akkor ez hasonlít a dualram megoldáshoz? Csak kicsiben. Ha ez ilyet tud akkor meghagyom. Én nyáron kipucoltam, egy napig ázott kerozinban, de szinte lepattant róla. Iszonyat hogy ragaszkodik az a dzsuva hozzá. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január10, 2012 Megoszt Elküldve Január10, 2012 ... -Pillangószelep zárva: hosszú szívócső: nagyobb nyomaték alacsonyabb fordulatszámon. -Pillangószelep nyitva: rövid szívócső: nagyobb nyomaték magasabb fordulatszámon. ... Az igen :lol: Ezt a verzió mikor született? A későbbiekben már csak ilyen van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január10, 2012 Megoszt Elküldve Január10, 2012 Akkor ez hasonlít a dualram megoldáshoz? Csak kicsiben. Ha ez ilyet tud akkor meghagyom. Én nyáron kipucoltam, egy napig ázott kerozinban, de szinte lepattant róla. Iszonyat hogy ragaszkodik az a dzsuva hozzá. :D Próbáld meg brigéciollal, az azért elég jól teszi a dolgát (de csak a narancssárga) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január10, 2012 Megoszt Elküldve Január10, 2012 Az igen :lol: Ezt a verzió mikor született? A későbbiekben már csak ilyen van? Talán az első xev Calit szerelték még a hagyományos szívórésszel. A legtöbb xev ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január10, 2012 Megoszt Elküldve Január10, 2012 Talán az első xev Calit szerelték még a hagyományos szívórésszel. A legtöbb xev ilyen. Hát nekem még nincs benne az tuti :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Clipi Elküldve Január10, 2012 Megoszt Elküldve Január10, 2012 Sziasztok ! Van valakinek eladó benzin / üzemanyag szint jeladója? Rakoncátlankodik az enyém (ma tankoltam 15.000-ért és az kb 35 liter. Emellett 1/4 tankot mutat ami kicsit kevés...) Ill van e képe valakinek, hogy milyen kell konkrétan a c18nz-s hez? Mert van olyan ami benzinvisszafolyós, meg van csak jeldós is de egyenlőre nem férek aknához, hogy megnézzem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Január10, 2012 Megoszt Elküldve Január10, 2012 Hát nekem még nincs benne az tuti :lol: f astra és b vectra ilyen. Omega és calibra régi fajta, na meg a vectra A. Csináltam képeket a csatikról holnap elküldöm mailben. Ja a brigéciol is lepattant róla, azért próbáltam kerozinnal, de épphogy leszedte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január11, 2012 Megoszt Elküldve Január11, 2012 f astra és b vectra ilyen. Omega és calibra régi fajta, na meg a vectra A. Csináltam képeket a csatikról holnap elküldöm mailben. Ja a brigéciol is lepattant róla, azért próbáltam kerozinnal, de épphogy leszedte. Esetleg Hideg zsíroldó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január11, 2012 Megoszt Elküldve Január11, 2012 Sziasztok ! Van valakinek eladó benzin / üzemanyag szint jeladója? Rakoncátlankodik az enyém (ma tankoltam 15.000-ért és az kb 35 liter. Emellett 1/4 tankot mutat ami kicsit kevés...) Nem kevés az, ha 140L-es a tankod. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Január11, 2012 Megoszt Elküldve Január11, 2012 üdv. azt szeretném kérdezni, hogy vettem egy vectrát, 93, 4.havi, c20ne. a probléma: indításnál, míg 2-3at nem forog a motor, majdnem leáll, majd 1x csak 1 pillanat alatt normális fordulatszámon ketyeg a kocsi. ez normális, vagy valami nem ######a vele. ez az első opelem :lol: köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január11, 2012 Megoszt Elküldve Január11, 2012 üdv. azt szeretném kérdezni, hogy vettem egy vectrát, 93, 4.havi, c20ne. a probléma: indításnál, míg 2-3at nem forog a motor, majdnem leáll, majd 1x csak 1 pillanat alatt normális fordulatszámon ketyeg a kocsi. ez normális, vagy valami nem ######a vele. ez az első opelem :lol: köszönöm Az első egyetemes kérés: Hibakód van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Január11, 2012 Megoszt Elküldve Január11, 2012 Az első egyetemes kérés: Hibakód van? nem akartam kiolvastatni, mert az ugye nem olcsó. bíztam benne, hogy itt esetleg már tapasztalta valaki ugyanezt, és valamit tudok esetleg spórolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január11, 2012 Megoszt Elküldve Január11, 2012 Hát nekem még nincs benne az tuti :lol: Sima öntvény szívócsöved van, vagy box? Ha box, az változó szívóhosszúságú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január11, 2012 Megoszt Elküldve Január11, 2012 nem akartam kiolvastatni, mert az ugye nem olcsó. bíztam benne, hogy itt esetleg már tapasztalta valaki ugyanezt, és valamit tudok esetleg spórolni. Az aláírásomban van egy leírás, ami alapján sajátkezűleg ki tudod olvasni ingyen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január11, 2012 Megoszt Elküldve Január11, 2012 Sima öntvény szívócsöved van, vagy box? Ha box, az változó szívóhosszúságú. Hát inkább a második, de mintha az sem stimmelne 100%-ban. Hirtelen csak ilyen képet találtam: Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Január11, 2012 Megoszt Elküldve Január11, 2012 Az első egyetemes kérés: Hibakód van? nem akartam kiolvastatni, mert az ugye nem olcsó. bíztam benne, hogy itt esetleg már tapasztalta valaki ugyanezt, és valamit tudok esetleg spórolni. A sárga kis lámpa a km-óránál felvillan gyújtásra? Vagy esetleg állandóan/időszakosan világít? A szervízcsatlakozó a motortérben a szemből jobb oldali torony és a szélvédő közt van. Széthúzod, az A-B érintkezőket 1 gemkapoccsal összezárod és gyújtásra téve figyeled a km-óránál a kis sárga fényt, mennyit villog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Hát inkább a második, de mintha az sem stimmelne 100%-ban. Hirtelen csak ilyen képet találtam: http://i1007.photobucket.com/albums/af200/...ists/x20002.jpg Igen, ez az első verzió. Szerintem jobb ez. Az enyém csak túl van bonyolítva, az esetleges fogyasztásbeli előnyt sem igazán tapasztalom... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Az aláírásomban van egy leírás, ami alapján sajátkezűleg ki tudod olvasni ingyen :lol: Köszönöm mindjárt meg is nézem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 A sárga kis lámpa a km-óránál felvillan gyújtásra? Vagy esetleg állandóan/időszakosan világít? A szervízcsatlakozó a motortérben a szemből jobb oldali torony és a szélvédő közt van. Széthúzod, az A-B érintkezőket 1 gemkapoccsal összezárod és gyújtásra téve figyeled a km-óránál a kis sárga fényt, mennyit villog. a kis sárga lámpa csak gyujtásnál villágít, utána elalszik.ha már vissza jelző : a bal oldalon, egy olyan visszajelző, mint a kéziféké: tehát piros felkiáltójel, vagyis nem P betű van benne. néha néha felvillan menet közben. lehet a kormányon lévő villágítás-index kapcsoló hibája miatt? mert azzal is van némi probléma. mikor tomp.ról refire váltok, a menetirányszerinti bal oldali izzó refire vált, a jobb pedig helyzetjelzőre. izzók rendben vannak. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Köszönöm mindjárt meg is nézem. bocs az amatőrségemért meg az érthetetlenségemért.a 12-es kódot minden hiba kód előtt ki villantja, vagy nem? az én megfigyelésem szerint 19-es az az főtengely szenzor, helytelen fordulatszám jelzés ez lehet? előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 a kis sárga lámpa csak gyujtásnál villágít, utána elalszik.ha már vissza jelző : a bal oldalon, egy olyan visszajelző, mint a kéziféké: tehát piros felkiáltójel, csak nincs mellette jobb és bal oldalon kis vonalka. néha néha felvillan menet közben. elehet a kormányon lévő villágítás-index kapcsoló hibája miatt? mert azzal is van némi probléma. mikor tomp.ról refire váltok, a menetirányszerinti bal oldali izzó refire vált, a job pedig helyzetjelzőre. izzók rendben vannak. köszi A menet közben felvillanó ikon szerintem a fékfolyadékszint visszajelzője lehet. Amúgy sem árt lecserélni 2 évente. Ha meg most vetted a kocsit, akkor meg "szinte kötelező" :lol: mert hajlamosak erről (is) elfelejtkezni az emberek. Nincs összefüggés. De tuti jó a jobbos izzó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts