wookie Elküldve Október15, 2011 Megoszt Elküldve Október15, 2011 Igenigen, nekem is ilyen volt a Caliban és az gyári klímás volt. Úgyhogy vagy wookie és zotya rosszul emlékeznek, vagy az Astráé másmilyen. Vagy lehet hogy csak a klímát nem vettem észre az autóban. :P :D Egyébként ilyesmivel még nem sok dolgom volt, szóval én nem tenném rá a nyakamat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Október16, 2011 Megoszt Elküldve Október16, 2011 Ez volt a klíma nélküli Astrában. És az enyémben is ilyen van. Szintén klímamentes masina. :D Hasonlít erősen a klímásra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október16, 2011 Megoszt Elküldve Október16, 2011 Valóban. Kéne egy cikkszám róla aztán EPC megmondja hogy mihez való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Október16, 2011 Megoszt Elküldve Október16, 2011 Ez volt a klíma nélküli Astrában. És az enyémben is ilyen van. Szintén klímamentes masina. :D Hasonlít erősen a klímásra. http://pics.coldline.hu/pics/360931-20111016-od5QhX.jpg Majdnem ugyanolyan kívülről, csak az egyik láb (jobb oldali) nem megy be a zöld tekercsbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Sziasztok! 1990-es C16NZ GL Veki fékfolyadéktartályán nem kellene gyárilag szintérzékelőnek lennie? Nekem egy sima (de gyári) tető van rajta, és a műszerfalon sem világít soha a "!" szimbólum( F astrán indítás előtt világít), csak kéziféknél a "P". Gyárilag ennyire megbízható, hogy nemtették bele, vagy csak magasabb felszereltségekben van? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Sziasztok! 1990-es C16NZ GL Veki fékfolyadéktartályán nem kellene gyárilag szintérzékelőnek lennie? Nekem egy sima (de gyári) tető van rajta, és a műszerfalon sem világít soha a "!" szimbólum( F astrán indítás előtt világít), csak kéziféknél a "P". Gyárilag ennyire megbízható, hogy nemtették bele, vagy csak magasabb felszereltségekben van? ;) Abban ne keress ilyen úri huncutságokat. ;) Egyébként szerintem az már régen rossz, ha ilynekre kell hagyatkozzon az ember, az meg főleg, ha a fékfoyadékszint ilyen drasztikusan lecsökken. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Érdekes, ennél jóval szerényebb felszereltségű gépekben is van (pl:kispolák). Viszont így van mégegy piktogramm amivel szabadon garázdálkodhatom a műszerfalon ;) Illetve előtte megnézem, hogy be van-é kötve valahová. Most lett felújítva a fékrendszer, remélhetőleg nemkell ilyen drasztikus dolgoktól tartanom, hogy elszivárog a folyadék. Az Astra F fordulatszámmérős műszerfalán(vagyis némelyiken) van sárga visszajelző ikon a tank tartalékállásáról. Vectra fordulatszámmérősében is van? Most tervezek beszerezni olyan műszeregységet, úgytudom a kettőé megegyezik, vagyis nagymértékben hasonló. A check-controlról van valakinek infója? Utólagos beszerelés - bontóból, pl mennyire lehetséges és körülményes? Folytonos mániám az alapmodellek gyári extrákkal való utólagos felszerelése, pl a Simsonommal is ugyanezt műveltem, bár itt jóval több pénzt lehetne belefektetni... Abban ne keress ilyen úri huncutságokat. ;) Egyébként szerintem az már régen rossz, ha ilynekre kell hagyatkozzon az ember, az meg főleg, ha a fékfoyadékszint ilyen drasztikusan lecsökken. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Érdekes, ennél jóval szerényebb felszereltségű gépekben is van (pl:kispolák). Viszont így van mégegy piktogramm amivel szabadon garázdálkodhatom a műszerfalon ;) Illetve előtte megnézem, hogy be van-é kötve valahová. Most lett felújítva a fékrendszer, remélhetőleg nemkell ilyen drasztikus dolgoktól tartanom, hogy elszivárog a folyadék. Az Astra F fordulatszámmérős műszerfalán(vagyis némelyiken) van sárga visszajelző ikon a tank tartalékállásáról. Vectra fordulatszámmérősében is van? Most tervezek beszerezni olyan műszeregységet, úgytudom a kettőé megegyezik, vagyis nagymértékben hasonló. A check-controlról van valakinek infója? Utólagos beszerelés - bontóból, pl mennyire lehetséges és körülményes? Folytonos mániám az alapmodellek gyári extrákkal való utólagos felszerelése, pl a Simsonommal is ugyanezt műveltem, bár itt jóval több pénzt lehetne belefektetni... Astra-vectra műszeregység alapvetően megegyezik, csak az astrának 50 lityós a tankja, ehhez mérten olyan a számlap is, bár azt nem nehéz kicserélni. Meg ugye a km/h az motor/váltó fuggő. Sárga visszajelző alatt a kis kútfej ikonra gondolsz ami alacsony szintállásnál világít? Fordszámmérősben van, a simában nincs. Check kontroll alatt mire gondolsz? Mindegyikből ki lehet villogtatni a hibakódot, nem kell hozzá csak egy drót darab. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Igen, a kis kútfejre gondolok, ami a két kis műszer között van. Az mindegyik fordmérősben van és működik is? A számlapot tudom hogy más, skálázásra meg betűtípusra is. A km óra W száma fontos eddigi ismereteim szerint, de a sebességmérőt úgyis egy az egyben raknám át a mostaniból - nem akarom piszkálni az óra mechanizmust, meg az összkilométer is így hiteles ;) Check kontroll alatt azt értem, amikor figyelmeztet kiégett izzóra, vagy alacsony ablakmosószintre. 6db sárga visszajelző van neki mindenféle okosságokra figyelmeztet. Elvileg van egy dobozka ami villogtatja ezeket, annak a rendszerbe való bekötése foglalkoztat még. Közben megtaláltam: http://www.tav-autoverwertung.de/shop/BULB...410-203-012-001 A hibakódvillogtatás volt az első amit kipróbáltam ;) Tervben van számítógépes ALDL diag kábel építése is, bár nemtudom, hogy mennyivel tudnék meg többet, mint a lampicskuval. Astra-vectra műszeregység alapvetően megegyezik, csak az astrának 50 lityós a tankja, ehhez mérten olyan a számlap is, bár azt nem nehéz kicserélni. Meg ugye a km/h az motor/váltó fuggő. Sárga visszajelző alatt a kis kútfej ikonra gondolsz ami alacsony szintállásnál világít? Fordszámmérősben van, a simában nincs. Check kontroll alatt mire gondolsz? Mindegyikből ki lehet villogtatni a hibakódot, nem kell hozzá csak egy drót darab. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október20, 2011 Megoszt Elküldve Október20, 2011 Igen, a kis kútfejre gondolok, ami a két kis műszer között van. Az mindegyik fordmérősben van és működik is? A számlapot tudom hogy más, skálázásra meg betűtípusra is. A km óra W száma fontos eddigi ismereteim szerint, de a sebességmérőt úgyis egy az egyben raknám át a mostaniból - nem akarom piszkálni az óra mechanizmust, meg az összkilométer is így hiteles ;) Check kontroll alatt azt értem, amikor figyelmeztet kiégett izzóra, vagy alacsony ablakmosószintre. 6db sárga visszajelző van neki mindenféle okosságokra figyelmeztet. Elvileg van egy dobozka ami villogtatja ezeket, annak a rendszerbe való bekötése foglalkoztat még. Közben megtaláltam: http://www.tav-autoverwertung.de/shop/BULB...410-203-012-001 A hibakódvillogtatás volt az első amit kipróbáltam :lol: Tervben van számítógépes ALDL diag kábel építése is, bár nemtudom, hogy mennyivel tudnék meg többet, mint a lampicskuval. Brrr ilyesmit csináltak az a vecihez is? Most hallok róla először, pedig elég sok érdekességgel találkoztam már. Ez nagyon súlyos. ;) Kis kútfej szerintem mindegyik fordmérősben van. Működését leginkább az izzószál szakadtsága szokta befolyásolni. :lol: Hibakódnál annyival jutnál előrébb, hogy nem a villogásokat kéne számolni, hanem kiírná a kódot egy az egyben. Többet nem igen tudnak, ezek még "buta" rendszerek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sancredroy Elküldve Október28, 2011 Megoszt Elküldve Október28, 2011 Sziasztok!Keresek c25xe-hez folytószelep poti gyári számot,rajzot meg ezzel kapcsolatos dolgokat.Aki tud,kérem segítsen....Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Október29, 2011 Megoszt Elküldve Október29, 2011 Valakinek nincs véletlenül elektromos tükörhöz bekötési rajz? megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Október29, 2011 Megoszt Elküldve Október29, 2011 Valakinek nincs véletlenül elektromos tükörhöz bekötési rajz? megköszönném. Tessék Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Október31, 2011 Megoszt Elküldve Október31, 2011 Tessék http://s7.postimage.org/5xkd6rhwn/pic1039751.jpg Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Na, csak eljött az a pillanat is, amikor vissza kellett adnom a kölcsön elosztót. Gond egy szál se, vettem az enyémhez modult, fedelet, rotort, meg töm. gyűrűt. Ma pedig be is raktam. Azon mindig "elcsodálkozom", mire képes pár új alkatrész. ;) :lol: Semmi akadozó alapjárat, semmi olajfolyás. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Na, csak eljött az a pillanat is, amikor vissza kellett adnom a kölcsön elosztót. Gond egy szál se, vettem az enyémhez modult, fedelet, rotort, meg töm. gyűrűt. Ma pedig be is raktam. Azon mindig "elcsodálkozom", mire képes pár új alkatrész. ;) :lol: Semmi akadozó alapjárat, semmi olajfolyás. ;) Nem hiába: C16NZ power :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve November7, 2011 Megoszt Elküldve November7, 2011 74 es hibakód Légtömegmérő magas feszültség, mitől lehet? Ma előzésnél kidobta, de aztán el is tűnt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November8, 2011 Megoszt Elküldve November8, 2011 Nem hiába: C16NZ power ;) Inkább új elosztófedél, és rotor powaaa. ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve November8, 2011 Megoszt Elküldve November8, 2011 Inkább új elosztófedél, és rotor powaaa. ;) ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Sziasztok! Bc rakott már valaki vekibe ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve December14, 2011 Megoszt Elküldve December14, 2011 Sziasztok! Bc rakott már valaki vekibe ??? Aham. Adam is és én is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 Aham. Adam is és én is. Én meg még az astrába. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 Aham. Adam is és én is. Segítenétek rajzokkal stb.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 Segítenétek rajzokkal stb.. C16NZ-nél eléggé esélytelen a gyári kiépítése a BC-nek. Kiveszed a rádiót és matatsz a műszerfalban 1 nagy (sárga) csatlakozó után. Valószínűleg nem találod majd. :lol: (persze ha akadna, akkor csak bele a BC-t és beprogramoztatni valakivel) Belehet vezetékezni, csak kissé szét kell szedni a belsejét és akkor még kell 1-2 apróság hozzá. Hőmérő stb. Én Astra TID-et tennék a kis polcba a rádió alatt. Csak nincs kedvem hozzá. Túl macerás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve December15, 2011 Megoszt Elküldve December15, 2011 C16NZ-nél eléggé esélytelen a gyári kiépítése a BC-nek. Kiveszed a rádiót és matatsz a műszerfalban 1 nagy (sárga) csatlakozó után. Valószínűleg nem találod majd. ;) (persze ha akadna, akkor csak bele a BC-t és beprogramoztatni valakivel) Belehet vezetékezni, csak kissé szét kell szedni a belsejét és akkor még kell 1-2 apróság hozzá. Hőmérő stb. Én Astra TID-et tennék a kis polcba a rádió alatt. Csak nincs kedvem hozzá. Túl macerás. Mi a különbség DID TIT között? És még valamit nem értek soha sem a fórumokon de nem csak itt máshol sem!!! :lol: Hogy nem érdekel engem és mást sem szerintem hogy...jaj nehéz meg macerás meg ecetera ecetera!!! Meg lehet csinálni igen vagy nem csinált már itt vallaki igen vagy nem segítetek ez megcsinálni igen vagy nem!!! Tehát ez egy fórum és pont ezért találták ki hogy az elvetemült emberek akik nem csak kocsmába járnak és lehet amúgy semmi értelme de szívesen hobibol töri a fejét! Remélem nem voltam nyers nem az volt a célom! És én úgy emlékszem mintha lenne ott üres narancssárga csati Az én motorszámom E16NZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts