Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Multiméterrel vagy próbalámpával leellenőrizném a helyedbe a kapcsolt és állandó pozitiv vezetéket és a testet is :D
Ha fel fel villan akkor az szinte tuti hogy test hiba

Gyakran előfordul hogy az antennakábelen keresztül a vázról kap testet és az el szokott oxidálódni.

legegyszerűbb ha multiméterrel a rádió fémháza és a kocsi fémváza (pl ajtózsanér,gyujtáskapcs.háza)között mérsz ellenállást.

elméletileg rövidzárat kell mérjél.

Elküldve

Szaporodnak a problémák. C16Nz gyujtáselosztó alatt a rotor mögött van ugye a jeladó aminek a közepe forog a kölseje gondolom áll. deaz én gépemben ez lötyög pár mm. Ez normális? Ha nem akkor mit lehet vele kezdeni?

Elküldve
Szaporodnak a problémák. C16Nz gyujtáselosztó alatt a rotor mögött van ugye a jeladó aminek a közepe forog a kölseje gondolom áll. deaz én gépemben ez lötyög pár mm. Ez normális? Ha nem akkor mit lehet vele kezdeni?

Annak stabilan kellene a helyén lennie. :D

A csere a legjobb megoldás. (bontó)

Valami gondot okoz amúgy? A motor nem rángat, döcög? Alapjárat rendben?

Elküldve
Annak stabilan kellene a helyén lennie. :D

A csere a legjobb megoldás. (bontó)

Valami gondot okoz amúgy? A motor nem rángat, döcög? Alapjárat rendben?

Amit írtál mind produkálta a gép. Egy cimbivel körbenéztük. Stabilizáltuk. Annyit kinyomoztunk hogy még az elosztóban lévő elektronika lehet rossz, mert a rángatással kezdődött minden. Most állítottunk a gyújtáson. mert nagy volt az előgyújtás.

A rángatás alább hagyott nem is csörög, de mérve még nindig nem stabil a gyújtás.

Megpróbálok szerezni egy másik elektronikát.

Elküldve
Hibakód nincs? Pl: 42-es? :D

nincs. most viszonylag jól működik, csak néha rángat bele. Olyankor elviszi az előgyújtást. De így is sokkal jobb mint előtte

Elküldve

Tegnap egy erősebb kigyorsításnál ezt a hibát kaptam: 38 Lambda szonda áramkör feszültség alacsony (keverék szegény) Ez lehet attól, hogy sportlégszűrő van a gépen? Vagy az injektorok baszakodnak?

Elküldve

Szegény keverék=túl sok az oxigén a kipufogógázban.

Meglepő, de ez még akár attól is lehet hogy ki van rohadva a rendszer valahol a lambdaszonda előtt...

Elküldve
Szegény keverék=túl sok az oxigén a kipufogógázban.

Meglepő, de ez még akár attól is lehet hogy ki van rohadva a rendszer valahol a lambdaszonda előtt...

Nincsen kirohadva. Bár 2,5év alatt most dobta csak először ezt a hibát :D Lehet azért is mert hirtelen odaléptem neki és nem tudott utána dúsítani. Vagy lehet hogy üzemanyagszűrő csere sem ártana.

Elküldve

sziasztok!

tudtok nekem küldeni egy képet hogy az AC relé lábairól, konkrétan hova és melyik (milyen színű vezetékek mennek) kábelek mennek?

az a problémám hogy egyszer csak gázadásra elvette a fordulatot, lejtette 500-ra majd bedadogott, dobott hiba jelzőt utána meg be se indult (most se) eccer fél éve eljátszotta már ezt akkor volt gyertya, kábel, olosztófedél...stb csere de a végén AC relé csere megoldotta, sztem most is ez lesz a ludas...csak biztire akarom tudni h melyik kábel hova megy mert a foglalatból kicsúsztak a vezetékek.....

vagy várom az ötleteket h mi lehet!!! (benzinszűrő csere 2 hónapja volt, fals levegőt nem szív,vákumcsövek is 2 hónpaja lettek átnézve/cserélve!)

azt kihagytam hogy c16sei motor de c20ne kábelköteg + computer+lambda+légtömegmérő....!

köszönöm!

  • 2 weeks later...
Elküldve
Nemtudtok rá valamit mondani mitől kapcsolgathat ki-be a nagyventi ha bevan kapcsolva a klíma?

A tiedben csak 1 venti van ugye?

Akkor az így működik jól. A hűtőközeg megfelelő nyomáson tartása végett kapcsolgat ki be.

Elküldve
A tiedben csak 1 venti van ugye?

Akkor az így működik jól. A hűtőközeg megfelelő nyomáson tartása végett kapcsolgat ki be.

2venti. Elől van egy kicsi ami a klímahűtőt hűti, és a motor felől a nagy ami a vízhűtőt. Ha nincs bekapcsolva a klíma tökéletesen működik minden. De ha bekapcsolom akkor a nagyventi gondol egyet és össze-vissza kapcsolgat.

Elküldve

Helló mindenki!

Egy 1989-es 8 szelepes 85 kw-os vectrám van.

motor: c20ne.

Érdeklődnék hogy bele lehet e tenni egy fordulatszámmérős

órát a régi helyére. Az enyémben sajna nincs.

Köszi előre is.

Elküldve

Persze hogy bele lehet (sőt, nekem az a furcsa hogy nincs benne, azt hittem az összes ilyen motoros Astra/Vectra/Calibra fordulatszámmérős órával jött ki), mindössze arra figyelj hogy a sebességmérő bal alsó sarkában a W=**** (egy négyjegyű szám van a csillagok helyén) megegyezzen a régi és az új órában, különben nem lesz pontos. Meg ugye Vectrába csak Vectrából vagy Calibrából való órát tegyél, Astráé nem jó (hiába külsőre ugyanúgy néz ki) mert annak csak 50literes a tankja, a Vectráé meg a Calié pedig 60-as.

Elküldve
Persze hogy bele lehet (sőt, nekem az a furcsa hogy nincs benne, azt hittem az összes ilyen motoros Astra/Vectra/Calibra fordulatszámmérős órával jött ki), mindössze arra figyelj hogy a sebességmérő bal alsó sarkában a W=**** (egy négyjegyű szám van a csillagok helyén) megegyezzen a régi és az új órában, különben nem lesz pontos. Meg ugye Vectrába csak Vectrából vagy Calibrából való órát tegyél, Astráé nem jó (hiába külsőre ugyanúgy néz ki) mert annak csak 50literes a tankja, a Vectráé meg a Calié pedig 60-as.

Köszi a felvilágositást. Megint okosabb lettem egy kicsivel.

Elküldve

Uraim!

Tegnap az autastér világítás izzóját cseréltem ki, mikor is észrevettem, hogy a "kébelcsatorna" ami megy az izzóhoz, tartalmaz még 2 vezetéket. Egy barna, egy fekete vezeték. Vissza vannak hajtva és le vannak ragasztva. :D

Kérdés! Mik azok a vezetékek? Mihez tartoznak? Lehet, hogy a napfénytetőé lenne?

Gyárilag manuális az enyém.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Ködlámpa project on.

A lámpák "ócsók" voltak. Bár volt is velük egy kis baj, de a műanyagos megoldotta.

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy gyárilag volt rajta ködlámpa, de az egyik előző tulaj nem költött rá, amikor lököst cserélt.

Még egészen az elején tartok, csak tegnap hoztam el a bontóból, és az emberem is csak mára tudta megcsinálni. De azért alakul. :D

A képekért bocsi, de nem vmi nagy fotómasina a telóm.

Elküldve

Ablakemelő kapcsolóban nem világít az egyik led. Milyen izzó kell bele? Speciális, és opelhoz menjek, vagy elég ha veszek ledet? Forrasztanom kell vagy van kis tokja?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.