norbert76 Elküldve Május29, 2011 Elküldve Május29, 2011 Multiméterrel vagy próbalámpával leellenőrizném a helyedbe a kapcsolt és állandó pozitiv vezetéket és a testet is :DHa fel fel villan akkor az szinte tuti hogy test hiba Gyakran előfordul hogy az antennakábelen keresztül a vázról kap testet és az el szokott oxidálódni. legegyszerűbb ha multiméterrel a rádió fémháza és a kocsi fémváza (pl ajtózsanér,gyujtáskapcs.háza)között mérsz ellenállást. elméletileg rövidzárat kell mérjél.
norbert76 Elküldve Június1, 2011 Elküldve Június1, 2011 Szaporodnak a problémák. C16Nz gyujtáselosztó alatt a rotor mögött van ugye a jeladó aminek a közepe forog a kölseje gondolom áll. deaz én gépemben ez lötyög pár mm. Ez normális? Ha nem akkor mit lehet vele kezdeni?
öcsibácsi Elküldve Június4, 2011 Elküldve Június4, 2011 Szaporodnak a problémák. C16Nz gyujtáselosztó alatt a rotor mögött van ugye a jeladó aminek a közepe forog a kölseje gondolom áll. deaz én gépemben ez lötyög pár mm. Ez normális? Ha nem akkor mit lehet vele kezdeni? Annak stabilan kellene a helyén lennie. :D A csere a legjobb megoldás. (bontó) Valami gondot okoz amúgy? A motor nem rángat, döcög? Alapjárat rendben?
norbert76 Elküldve Június4, 2011 Elküldve Június4, 2011 Annak stabilan kellene a helyén lennie. :D A csere a legjobb megoldás. (bontó) Valami gondot okoz amúgy? A motor nem rángat, döcög? Alapjárat rendben? Amit írtál mind produkálta a gép. Egy cimbivel körbenéztük. Stabilizáltuk. Annyit kinyomoztunk hogy még az elosztóban lévő elektronika lehet rossz, mert a rángatással kezdődött minden. Most állítottunk a gyújtáson. mert nagy volt az előgyújtás. A rángatás alább hagyott nem is csörög, de mérve még nindig nem stabil a gyújtás. Megpróbálok szerezni egy másik elektronikát.
norbert76 Elküldve Június5, 2011 Elküldve Június5, 2011 Hibakód nincs? Pl: 42-es? :D nincs. most viszonylag jól működik, csak néha rángat bele. Olyankor elviszi az előgyújtást. De így is sokkal jobb mint előtte
h.adam92 Elküldve Június5, 2011 Elküldve Június5, 2011 Tegnap egy erősebb kigyorsításnál ezt a hibát kaptam: 38 Lambda szonda áramkör feszültség alacsony (keverék szegény) Ez lehet attól, hogy sportlégszűrő van a gépen? Vagy az injektorok baszakodnak?
tgabika76 Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 Szegény keverék=túl sok az oxigén a kipufogógázban. Meglepő, de ez még akár attól is lehet hogy ki van rohadva a rendszer valahol a lambdaszonda előtt...
h.adam92 Elküldve Június6, 2011 Elküldve Június6, 2011 Szegény keverék=túl sok az oxigén a kipufogógázban. Meglepő, de ez még akár attól is lehet hogy ki van rohadva a rendszer valahol a lambdaszonda előtt... Nincsen kirohadva. Bár 2,5év alatt most dobta csak először ezt a hibát :D Lehet azért is mert hirtelen odaléptem neki és nem tudott utána dúsítani. Vagy lehet hogy üzemanyagszűrő csere sem ártana.
Mika Elküldve Június10, 2011 Elküldve Június10, 2011 sziasztok! tudtok nekem küldeni egy képet hogy az AC relé lábairól, konkrétan hova és melyik (milyen színű vezetékek mennek) kábelek mennek? az a problémám hogy egyszer csak gázadásra elvette a fordulatot, lejtette 500-ra majd bedadogott, dobott hiba jelzőt utána meg be se indult (most se) eccer fél éve eljátszotta már ezt akkor volt gyertya, kábel, olosztófedél...stb csere de a végén AC relé csere megoldotta, sztem most is ez lesz a ludas...csak biztire akarom tudni h melyik kábel hova megy mert a foglalatból kicsúsztak a vezetékek..... vagy várom az ötleteket h mi lehet!!! (benzinszűrő csere 2 hónapja volt, fals levegőt nem szív,vákumcsövek is 2 hónpaja lettek átnézve/cserélve!) azt kihagytam hogy c16sei motor de c20ne kábelköteg + computer+lambda+légtömegmérő....! köszönöm!
hening Elküldve Június12, 2011 Elküldve Június12, 2011 Van vkinek tapasztalata Bosch RK119 immo távjának javításában? Ilyen típusó immo van a veciben, és csak az egyik jó.
öcsibácsi Elküldve Június12, 2011 Elküldve Június12, 2011 Van vkinek tapasztalata Bosch RK119 immo távjának javításában? Ilyen típusó immo van a veciben, és csak az egyik jó. Breki? :D
h.adam92 Elküldve Június22, 2011 Elküldve Június22, 2011 Nemtudtok rá valamit mondani mitől kapcsolgathat ki-be a nagyventi ha bevan kapcsolva a klíma?
Thor Elküldve Június22, 2011 Elküldve Június22, 2011 Nemtudtok rá valamit mondani mitől kapcsolgathat ki-be a nagyventi ha bevan kapcsolva a klíma? Videó esetleg?
tgabika76 Elküldve Június22, 2011 Elküldve Június22, 2011 Nemtudtok rá valamit mondani mitől kapcsolgathat ki-be a nagyventi ha bevan kapcsolva a klíma? A tiedben csak 1 venti van ugye? Akkor az így működik jól. A hűtőközeg megfelelő nyomáson tartása végett kapcsolgat ki be.
h.adam92 Elküldve Június22, 2011 Elküldve Június22, 2011 A tiedben csak 1 venti van ugye? Akkor az így működik jól. A hűtőközeg megfelelő nyomáson tartása végett kapcsolgat ki be. 2venti. Elől van egy kicsi ami a klímahűtőt hűti, és a motor felől a nagy ami a vízhűtőt. Ha nincs bekapcsolva a klíma tökéletesen működik minden. De ha bekapcsolom akkor a nagyventi gondol egyet és össze-vissza kapcsolgat.
Mika Elküldve Június23, 2011 Elküldve Június23, 2011 ilyen kéne nekem: 0 261 200 376 GM 90 351 648 A vectra vezérlőegység 2.0 b hengerenkénti befecskendezős
laslie Elküldve Június27, 2011 Elküldve Június27, 2011 Helló mindenki! Egy 1989-es 8 szelepes 85 kw-os vectrám van. motor: c20ne. Érdeklődnék hogy bele lehet e tenni egy fordulatszámmérős órát a régi helyére. Az enyémben sajna nincs. Köszi előre is.
tgabika76 Elküldve Június28, 2011 Elküldve Június28, 2011 Persze hogy bele lehet (sőt, nekem az a furcsa hogy nincs benne, azt hittem az összes ilyen motoros Astra/Vectra/Calibra fordulatszámmérős órával jött ki), mindössze arra figyelj hogy a sebességmérő bal alsó sarkában a W=**** (egy négyjegyű szám van a csillagok helyén) megegyezzen a régi és az új órában, különben nem lesz pontos. Meg ugye Vectrába csak Vectrából vagy Calibrából való órát tegyél, Astráé nem jó (hiába külsőre ugyanúgy néz ki) mert annak csak 50literes a tankja, a Vectráé meg a Calié pedig 60-as.
laslie Elküldve Június28, 2011 Elküldve Június28, 2011 Persze hogy bele lehet (sőt, nekem az a furcsa hogy nincs benne, azt hittem az összes ilyen motoros Astra/Vectra/Calibra fordulatszámmérős órával jött ki), mindössze arra figyelj hogy a sebességmérő bal alsó sarkában a W=**** (egy négyjegyű szám van a csillagok helyén) megegyezzen a régi és az új órában, különben nem lesz pontos. Meg ugye Vectrába csak Vectrából vagy Calibrából való órát tegyél, Astráé nem jó (hiába külsőre ugyanúgy néz ki) mert annak csak 50literes a tankja, a Vectráé meg a Calié pedig 60-as. Köszi a felvilágositást. Megint okosabb lettem egy kicsivel.
msanyesz Elküldve Július2, 2011 Elküldve Július2, 2011 Uraim! Tegnap az autastér világítás izzóját cseréltem ki, mikor is észrevettem, hogy a "kébelcsatorna" ami megy az izzóhoz, tartalmaz még 2 vezetéket. Egy barna, egy fekete vezeték. Vissza vannak hajtva és le vannak ragasztva. :D Kérdés! Mik azok a vezetékek? Mihez tartoznak? Lehet, hogy a napfénytetőé lenne? Gyárilag manuális az enyém.
hening Elküldve Július22, 2011 Elküldve Július22, 2011 Ködlámpa project on. A lámpák "ócsók" voltak. Bár volt is velük egy kis baj, de a műanyagos megoldotta. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy gyárilag volt rajta ködlámpa, de az egyik előző tulaj nem költött rá, amikor lököst cserélt. Még egészen az elején tartok, csak tegnap hoztam el a bontóból, és az emberem is csak mára tudta megcsinálni. De azért alakul. :D A képekért bocsi, de nem vmi nagy fotómasina a telóm.
Zola Elküldve Július23, 2011 Elküldve Július23, 2011 Ablakemelő kapcsolóban nem világít az egyik led. Milyen izzó kell bele? Speciális, és opelhoz menjek, vagy elég ha veszek ledet? Forrasztanom kell vagy van kis tokja?
öcsibácsi Elküldve Július23, 2011 Elküldve Július23, 2011 Ablakemelő kapcsolóban nem világít az egyik led. Milyen izzó kell bele? Speciális, és opelhoz menjek, vagy elég ha veszek ledet? Forrasztanom kell vagy van kis tokja? Tessék.
Recommended Posts