Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


koroszt

Recommended Posts

Multiméterrel vagy próbalámpával leellenőrizném a helyedbe a kapcsolt és állandó pozitiv vezetéket és a testet is :D
Ha fel fel villan akkor az szinte tuti hogy test hiba

Gyakran előfordul hogy az antennakábelen keresztül a vázról kap testet és az el szokott oxidálódni.

legegyszerűbb ha multiméterrel a rádió fémháza és a kocsi fémváza (pl ajtózsanér,gyujtáskapcs.háza)között mérsz ellenállást.

elméletileg rövidzárat kell mérjél.

Link to comment
Megosztás:

Szaporodnak a problémák. C16Nz gyujtáselosztó alatt a rotor mögött van ugye a jeladó aminek a közepe forog a kölseje gondolom áll. deaz én gépemben ez lötyög pár mm. Ez normális? Ha nem akkor mit lehet vele kezdeni?

Annak stabilan kellene a helyén lennie. :D

A csere a legjobb megoldás. (bontó)

Valami gondot okoz amúgy? A motor nem rángat, döcög? Alapjárat rendben?

Link to comment
Megosztás:

Annak stabilan kellene a helyén lennie. :D

A csere a legjobb megoldás. (bontó)

Valami gondot okoz amúgy? A motor nem rángat, döcög? Alapjárat rendben?

Amit írtál mind produkálta a gép. Egy cimbivel körbenéztük. Stabilizáltuk. Annyit kinyomoztunk hogy még az elosztóban lévő elektronika lehet rossz, mert a rángatással kezdődött minden. Most állítottunk a gyújtáson. mert nagy volt az előgyújtás.

A rángatás alább hagyott nem is csörög, de mérve még nindig nem stabil a gyújtás.

Megpróbálok szerezni egy másik elektronikát.

Link to comment
Megosztás:

Szegény keverék=túl sok az oxigén a kipufogógázban.

Meglepő, de ez még akár attól is lehet hogy ki van rohadva a rendszer valahol a lambdaszonda előtt...

Nincsen kirohadva. Bár 2,5év alatt most dobta csak először ezt a hibát :D Lehet azért is mert hirtelen odaléptem neki és nem tudott utána dúsítani. Vagy lehet hogy üzemanyagszűrő csere sem ártana.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

tudtok nekem küldeni egy képet hogy az AC relé lábairól, konkrétan hova és melyik (milyen színű vezetékek mennek) kábelek mennek?

az a problémám hogy egyszer csak gázadásra elvette a fordulatot, lejtette 500-ra majd bedadogott, dobott hiba jelzőt utána meg be se indult (most se) eccer fél éve eljátszotta már ezt akkor volt gyertya, kábel, olosztófedél...stb csere de a végén AC relé csere megoldotta, sztem most is ez lesz a ludas...csak biztire akarom tudni h melyik kábel hova megy mert a foglalatból kicsúsztak a vezetékek.....

vagy várom az ötleteket h mi lehet!!! (benzinszűrő csere 2 hónapja volt, fals levegőt nem szív,vákumcsövek is 2 hónpaja lettek átnézve/cserélve!)

azt kihagytam hogy c16sei motor de c20ne kábelköteg + computer+lambda+légtömegmérő....!

köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
A tiedben csak 1 venti van ugye?

Akkor az így működik jól. A hűtőközeg megfelelő nyomáson tartása végett kapcsolgat ki be.

2venti. Elől van egy kicsi ami a klímahűtőt hűti, és a motor felől a nagy ami a vízhűtőt. Ha nincs bekapcsolva a klíma tökéletesen működik minden. De ha bekapcsolom akkor a nagyventi gondol egyet és össze-vissza kapcsolgat.

Link to comment
Megosztás:

Persze hogy bele lehet (sőt, nekem az a furcsa hogy nincs benne, azt hittem az összes ilyen motoros Astra/Vectra/Calibra fordulatszámmérős órával jött ki), mindössze arra figyelj hogy a sebességmérő bal alsó sarkában a W=**** (egy négyjegyű szám van a csillagok helyén) megegyezzen a régi és az új órában, különben nem lesz pontos. Meg ugye Vectrába csak Vectrából vagy Calibrából való órát tegyél, Astráé nem jó (hiába külsőre ugyanúgy néz ki) mert annak csak 50literes a tankja, a Vectráé meg a Calié pedig 60-as.

Link to comment
Megosztás:

Persze hogy bele lehet (sőt, nekem az a furcsa hogy nincs benne, azt hittem az összes ilyen motoros Astra/Vectra/Calibra fordulatszámmérős órával jött ki), mindössze arra figyelj hogy a sebességmérő bal alsó sarkában a W=**** (egy négyjegyű szám van a csillagok helyén) megegyezzen a régi és az új órában, különben nem lesz pontos. Meg ugye Vectrába csak Vectrából vagy Calibrából való órát tegyél, Astráé nem jó (hiába külsőre ugyanúgy néz ki) mert annak csak 50literes a tankja, a Vectráé meg a Calié pedig 60-as.

Köszi a felvilágositást. Megint okosabb lettem egy kicsivel.

Link to comment
Megosztás:

Uraim!

Tegnap az autastér világítás izzóját cseréltem ki, mikor is észrevettem, hogy a "kébelcsatorna" ami megy az izzóhoz, tartalmaz még 2 vezetéket. Egy barna, egy fekete vezeték. Vissza vannak hajtva és le vannak ragasztva. :D

Kérdés! Mik azok a vezetékek? Mihez tartoznak? Lehet, hogy a napfénytetőé lenne?

Gyárilag manuális az enyém.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Ködlámpa project on.

A lámpák "ócsók" voltak. Bár volt is velük egy kis baj, de a műanyagos megoldotta.

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy gyárilag volt rajta ködlámpa, de az egyik előző tulaj nem költött rá, amikor lököst cserélt.

Még egészen az elején tartok, csak tegnap hoztam el a bontóból, és az emberem is csak mára tudta megcsinálni. De azért alakul. :D

A képekért bocsi, de nem vmi nagy fotómasina a telóm.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.