tgabika76 Elküldve Május21, 2010 Megoszt Elküldve Május21, 2010 Beleestél egy olyan körforgásba ami nem vezet sehova. A 31-es kódot (nincs fordulatszámjel) éppen azért villogja, mert nem jár a motor, és mindaddig amíg álló motornál próbálod kiolvasni a hibakódot ezt fogja is dobni, még akkor is ha az égvilágon mindent kicserélsz. De ez nem jelenti azt hogy emiatt nem jár a motor. Gyújtás ráadásakor a motorkontroll lámpa hogy viselkedik? Kigyullad aztán pár másodperc múlva elalszik ahogy kell neki? Vagy ki sem gyullad? Mert akkor én az AC-relé környékén keresgélnék inkább. Esetleg még a trafó tud így megviccelni, ez meg kölcsön cseredarabbal könnyedén kideríthető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petya0106 Elküldve Május21, 2010 Megoszt Elküldve Május21, 2010 Beleestél egy olyan körforgásba ami nem vezet sehova. A 31-es kódot (nincs fordulatszámjel) éppen azért villogja, mert nem jár a motor, és mindaddig amíg álló motornál próbálod kiolvasni a hibakódot ezt fogja is dobni, még akkor is ha az égvilágon mindent kicserélsz. De ez nem jelenti azt hogy emiatt nem jár a motor. Gyújtás ráadásakor a motorkontroll lámpa hogy viselkedik? Kigyullad aztán pár másodperc múlva elalszik ahogy kell neki? Vagy ki sem gyullad? Mert akkor én az AC-relé környékén keresgélnék inkább. Esetleg még a trafó tud így megviccelni, ez meg kölcsön cseredarabbal könnyedén kideríthető. Az AC relét is kicseréltem és szikra is van.A régi motorvezérlővel 19-es kódot is villogot a jeladó kicserélése után.A hibajelző gyújtás ráadása után nem alszik el,de indítás közben elalszik.A hibajelző lámpa kábeljánál is volt kontakt probléma,az AC relé melletti csatlakozónál,de azt megoldottam.Indítózás elején egy kicsit megy az AC aztán megáll,de feszültséget sem kap.Akkor majdnem el is indul,de aztán semmi.Már rejtett indításgátló kapcsolót is kerestem,de azt sem találok.Már nem tudom,hogy hogyan folytassam! Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris_C14NZ Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Thor, azt hiszem te írtad, hogy többször jött elő nálad a főtengely-jeladó hiba. milyen hibajelenséget produkált olyankor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Most már tudom miért volt a 45-ös hibakód minden javítási kísérlet ellenére. Belepiszkáltak a motorvezérlőbe, így sok anyagot kapott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Mondjuk a régi vezérlővel jobban ment. Ez egy kicsit lomhább. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Május25, 2010 Megoszt Elküldve Május25, 2010 Mostanában a vectrám nehezen indul, hiába meleg a motor, leállítom 2perc múlva be, és beindul de egyből leáll, szív a tápszivattyú csak nem mélyen ad ki hangot, másodjára vagy harmadjára már mély hangot ad ki és ekkor rendesen beindul. Lehet a tápszivattyú nem rendesen érintkezik mert a kábele szigetelőzve van. vagy a gyújtással lehet vmi?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Július1, 2010 Megoszt Elküldve Július1, 2010 Thor, azt hiszem te írtad, hogy többször jött elő nálad a főtengely-jeladó hiba. milyen hibajelenséget produkált olyankor? Sorry a rettentően késői válaszért :D Majdnem jól emlékszel, majdnem így volt és sajnos van is Asszonykám Vekijénél most is. De ez vezérműtengely-jeladó. A hiba: Először csak melegen amikor újraindítod akkor esik le a fordulat és alig reagál a gázadásra is. Kell 2-3 mp, mire fel tudod pörgetni, utána gyújtás le és vissza és már jó is a cucc (fontos a gyorsaság, hogy még a motor tehetetlenség miatti forgása alatt kell visszarakni gyújtásra), már nincs hibakód. Főtengely-jeladós problem csak egyszer volt, amikor kicseréltem felújításkor egy "állítólag ehhez valóra" a gyárit. nah azzal kínkeservesen akart beindulni, sőt konkrétan be sem indult, csak durrogott és csattogott. Nah visszacseréltem a régit és ment minden szépen. Azért kartam kicserélni, mert még a gyári van az enyémben, de baja nem volt ^_^ Neked milyen hibákat produkál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Július1, 2010 Megoszt Elküldve Július1, 2010 első lámpa relézést csinált már valaki, hogy kell?? állítólag jóval fényesebb lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 első lámpa relézést csinált már valaki, hogy kell?? állítólag jóval fényesebb lesz. Az elektronyosság nem az erősségem, de én furcsálnám, ha ettől fényesebb lenne. Nekem nagyon bejött a Ge Sporlight izzója a Polskiban. Itt még lehet is kapni: http://bolthely.hu/tungsram/kereso/Sportlight Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Az elektronyosság nem az erősségem, de én furcsálnám, ha ettől fényesebb lenne. Nekem nagyon bejött a Ge Sporlight izzója a Polskiban. Itt még lehet is kapni: http://bolthely.hu/tungsram/kereso/Sportlight pedig ez tuti, de rákeresek mindjárt:D na ilyenek vannak:csak lehet egyszerűbb venni izzót mint ezt megcsinálni:D:Dhehehe EZ MEGEZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 pedig ez tuti, de rákeresek mindjárt:D na ilyenek vannak:csak lehet egyszerűbb venni izzót mint ezt megcsinálni:D:Dhehehe EZ MEGEZ Ha jól értelek, akkor látni szeretnél, igaz? Ha csak ezért reléznél, akkor szerintem tényleg egyszerűbb egy ilyen (vagy akár másik) izzót megvenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Ha jól értelek, akkor látni szeretnél, igaz? Ha csak ezért reléznél, akkor szerintem tényleg egyszerűbb egy ilyen (vagy akár másik) izzót megvenni. igen látni:D, mert ezek a sima izzók elég silányak szerintem:D de 2800/pár 50%as fényesebb, jobb megvilágítás, akkor inkább az mert mire szerzek relét meg bekötözni az nem kis idő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 igen látni:D, mert ezek a sima izzók elég silányak szerintem:D de 2800/pár 50%as fényesebb, jobb megvilágítás, akkor inkább az mert mire szerzek relét meg bekötözni az nem kis idő. Van már ettől durvább is azóta (Nightbraker +90%), de azt asszonyéba raktam. De valahogy attól sokkal sokkal többet vártam. Kicsit úgy érzem, hogy a Polskiban jobban muzsikálna a Sportlight, hiába csak 50%-al ad több fényt mint a sima H4. Nekem nagyon bejött. Olyan mintha Xenon lenne benne (nem annyira fényes, de nagyon nagyon kontúros a képe). Link to comment Megosztás: More sharing options...
jezus80 Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Hali! Nemrégiben hozzájutottam egy Blaupunkt Car 300-as gyári opel rádiósmagnóhoz. Nekem a vectrámban pedig csak analóg óra van. Van-e A vekihez is olyan kijelző ami a rádiót is mutatja? Vagy ki lehet-e kódolni "vakon" a rádiót, mert a használathoz nem lenne létszükséglet a kijező. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Július2, 2010 Megoszt Elküldve Július2, 2010 Szerintem nincs olyan kijelző. De 1 Astráé pont befér a rádió alatti polcra. Kijelző nélkül elég esélytelen a kikódolás. Avagy addig kölcsönkérsz 1 kijelzőt, amíg beállítod a rádiót. Ha valamiért le kell venni az aksisarut, akkor kezdheted előről. Kell az a rádió neked? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
jezus80 Elküldve Július3, 2010 Megoszt Elküldve Július3, 2010 Szerintem nincs olyan kijelző. De 1 Astráé pont befér a rádió alatti polcra. Kijelző nélkül elég esélytelen a kikódolás. Avagy addig kölcsönkérsz 1 kijelzőt, amíg beállítod a rádiót. Ha valamiért le kell venni az aksisarut, akkor kezdheted előről. Kell az a rádió neked? :D Látod ez egy jó kérdés! Kókányolni nem akarok. Lehet cserélek majd valakivel. Azért köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 Mostanában a vectrám nehezen indul, hiába meleg a motor, leállítom 2perc múlva be, és beindul de egyből leáll, szív a tápszivattyú csak nem mélyen ad ki hangot, másodjára vagy harmadjára már mély hangot ad ki és ekkor rendesen beindul. Lehet a tápszivattyú nem rendesen érintkezik mert a kábele szigetelőzve van. vagy a gyújtással lehet vmi?? Igaz kicsit régen kérdeztél, de aktuális még a probléma? Hibakód nincs? Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris_C14NZ Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 Sorry a rettentően késői válaszért <_< Majdnem jól emlékszel, majdnem így volt és sajnos van is Asszonykám Vekijénél most is. De ez vezérműtengely-jeladó. A hiba: Először csak melegen amikor újraindítod akkor esik le a fordulat és alig reagál a gázadásra is. Kell 2-3 mp, mire fel tudod pörgetni, utána gyújtás le és vissza és már jó is a cucc (fontos a gyorsaság, hogy még a motor tehetetlenség miatti forgása alatt kell visszarakni gyújtásra), már nincs hibakód. Főtengely-jeladós problem csak egyszer volt, amikor kicseréltem felújításkor egy "állítólag ehhez valóra" a gyárit. nah azzal kínkeservesen akart beindulni, sőt konkrétan be sem indult, csak durrogott és csattogott. Nah visszacseréltem a régit és ment minden szépen. Azért kartam kicserélni, mert még a gyári van az enyémben, de baja nem volt -_- Neked milyen hibákat produkál? köszi! nekem volt vezárműtengely-jeladó hibám, mert a madzagja eltört. akkor 4500-nál volt fordulatszám-limit, és persze a hibakód stimmelt, kicseréltem a csatlakozót, azóta nem volt vele gond. most csak gyanakszom a főtengely-jeladóra, mert nincs hibakód, de melegen néha leáll (amikor gurulás után már nincs emelt alapjárat). a szokásos alapjárati szelep/pillangóház/vákuumrendszer dolgokon túl vagyok, és kicsit tanácstalanul állok :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 köszi! nekem volt vezárműtengely-jeladó hibám, mert a madzagja eltört. akkor 4500-nál volt fordulatszám-limit, és persze a hibakód stimmelt, kicseréltem a csatlakozót, azóta nem volt vele gond. most csak gyanakszom a főtengely-jeladóra, mert nincs hibakód, de melegen néha leáll (amikor gurulás után már nincs emelt alapjárat). a szokásos alapjárati szelep/pillangóház/vákuumrendszer dolgokon túl vagyok, és kicsit tanácstalanul állok :rolleyes: Hát többször elolvastam amit írtál... Ezeket javasoltam volna én is -_- Esetleg még az AC relé jönne be a képbe. EGR szelepet is kitakarítottad? Semmi hibakód nincs ezek szerint... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris_C14NZ Elküldve Július5, 2010 Megoszt Elküldve Július5, 2010 Hát többször elolvastam amit írtál... Ezeket javasoltam volna én is <_< Esetleg még az AC relé jönne be a képbe. EGR szelepet is kitakarítottad? Semmi hibakód nincs ezek szerint... :rolleyes: kösz az ötleteket, majd még megnézem azokat is. EGR-hez még nem nyúltam, egyszer lehúztam a madzagját és úgy mentem vele egy darabig. persze világított a sárga lámpa, de ugyanúgy leállt melegen. angol fúrumon olvastam, hogy volt aki úgy járt, hogy egy picit el volt csavarodva a szenzort tartó konzol, ami miatt nagyobb fordulatszámon megvolt a kellő indukált feszültség, nem volt gond, de alapjáraton leállt, és persze hiába cserélték ki a szenzort, a hiba megmaradt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 ... Nah van már valami fejlemény? Link to comment Megosztás: More sharing options...
jezus80 Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Hali! Találkozott valaki, már ilyen kijelzővel? Ez a fajta mutatja a rádió "adatait"? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 Hali! Találkozott valaki, már ilyen kijelzővel? Ez a fajta mutatja a rádió "adatait"? http://www.carstyling.hu/pic/buy/buy_151098.jpg Biztos, hogy nem. Ez csak sima hőmérő és kvarcóra. A pl. Vectra 2000-ekben lévő Board Computer sem tudja a rádió kijelzést, az is "quartz" kijelzésű. A rádió kijelzés feltétele tudtommal a DID, TID kijelző. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 nekem van egy ilyen, de nem tom berakni sajna:S hőmérséklet+óra! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július8, 2010 Megoszt Elküldve Július8, 2010 nekem van egy ilyen, de nem tom berakni sajna:S hőmérséklet+óra! Nekem is csak BC <_< :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts