Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
hény testkábelt cseréljek ki?

Kicserélni felesleges, csak a csatlakozásokat kell megpucolni fémtisztára (a két sarut az akksin és a sok kábelt ami nekem a motortér bal elején (az akksinál) van a kasztnihoz rögzítve)

Milyen motorod van, azt még nem írtad?!

Elküldve
CSODA TŐRTÉNT levettem a + testkábelt és MŰKSZIK elalszik a tőltés lámpa az akksi 14.22 -t mutat egyszóval minden tuti ;)

Nem csoda, csak lett normális test :)

Örülök, hogy megoldódott :D

Elküldve

aki esetleg nem olvasta volna az egész ugy kezdődőtt hogy nem világitott egyáltalán a tőltéslámpám + nem tőltőtt a generátor legalább is nem volt tőbb az akksiban 12.60 nál rá kőtőttem egy testkábelt a gencsire semmi javulás kicseréltem a szénkeféket+ feszszabályzot semmi '''most levettem a testkábelt a generátorrol amit rákőtőttem korábban és amitől rendesen világitott a tőltésjelző( csak éppenséggel folyamatosan) és műkszik a lámpa beinditás után elelszik az akksi 14.22 -t mutat NA ez hogy lehet?

Elküldve
Sorry, de nem emlékszem, hogy írtad e: alapjárati motor már ki lett tisztítva? Ha nem, akkor érdemes lenne azzal kezdeni, mert az ingyen van :)

Sziasztok!

Köszönöm az infókat,nemsokára aktuális lesz a nagyszervíz akkor mindenképpen ki lesz takarítva az alapjárati motor.

Igen utánanéztem a folytószelep állás érzékelőnek és mondanom sem kell nem adják ingyen linkre nem akarom kicserélni még egy pár dolgot meg szeretnék nézni elötte,hogy tutira menjek.

Elküldve

1 gonddal kevesebb.

A Map szenzor csöve volt alulról berepedve és nem láttam, amikor jól megmozgattam eltört.

Kicsit közelebb raktam most az injektorhoz, még jó, hogy pont a csonknál törtem el.

Most már nem fullad.

Lesz rá új cső.

Kösz Thor.

Majd szólok az érdekedben a pesti sógoromnak, vigyen egy kicsit villamossal. :)

Holnap Manka elugrik a géppel Siófokra, legalább lesz tesztút.

Elküldve
1 gonddal kevesebb.

A Map szenzor csöve volt alulról berepedve és nem láttam, amikor jól megmozgattam eltört.

Kicsit közelebb raktam most az injektorhoz, még jó, hogy pont a csonknál törtem el.

Most már nem fullad.

Lesz rá új cső.

Kösz Thor.

Majd szólok az érdekedben a pesti sógoromnak, vigyen egy kicsit villamossal. ;)

Holnap Manka elugrik a géppel Siófokra, legalább lesz tesztút.

Nah ez már jó hír ;)

Várjuk a teszt kiértékelését :) Okés, simán bevállalnám a Villamosos mókát :D

Elküldve
Megjött az asszony. Szerinte sokkal jobb lett, de megint világit a csekklámpa. :)

Majd ebéd után meglesem.

Gyááász... nem mondod :D De Asszonykának tetszik ;) Az jó ;)

Elküldve
35 és 45 megint.

Alapjárati fordulat szabályzó. Akkor ez pucolás lesz megint.

A lambda jelez dús keveréket. Passz új szonda, a régi meg tökéletes az Astrában. :)

A pucolás az segíteni fog :D

A Lambdához még egy ötlet: Nem szar véletlenül az üzemanyag?

Volt sógornak olyan OMW-s benya amivel folyamatosan dobálta hibákat. Utána a következő tank normális benyával meg már semmi gond.

Elküldve

Hihetetlen, de a rokon OFF suzzuki swift 1.3- asa is 1-2-4-3 gyújtási sorrenddel megy.

Vonzom az ilyen autókat! :)

Suzuja:

Opelem

Rajta hagyta a világítást és fel kellet nyitni a MHT-t, és én egyből lefigyeltem. :D

Most már csak egy UAZ-t kell keresnem. :)

Elküldve

Lehet csak én vagyok rohadt fáradt, de sehol sem találtam meg a világításkapcsolót megvilágító rizsszemizzót... Pedig kiszedtem a kapcsolót és sehol sem láttam :)

A másik meg:

A kiskapcsolók (ködlámpa, ülésfűtés, szélvédőfűtés) alapvilágításának az izzóját, hogy lehet kicserélni, hogy világítson? :)

Elküldve
Lehet csak én vagyok rohadt fáradt, de sehol sem találtam meg a világításkapcsolót megvilágító rizsszemizzót... Pedig kiszedtem a kapcsolót és sehol sem láttam :)

A másik meg:

A kiskapcsolók (ködlámpa, ülésfűtés, szélvédőfűtés) alapvilágításának az izzóját, hogy lehet kicserélni, hogy világítson? :)

Kiskapcsolók: Kiszeded, egy csavarhúzóval lehúzod róla a házat, onnan meg csak forrasztani kell.

Új ledeket forrasztasz bele:) 5mm vagy 3mmes (nekem 3mm van benne sztem az is bőven jó).

Elküldve
A pucolás az segíteni fog :D

A Lambdához még egy ötlet: Nem szar véletlenül az üzemanyag?

Volt sógornak olyan OMW-s benya amivel folyamatosan dobálta hibákat. Utána a következő tank normális benyával meg már semmi gond.

A pucolás elég ritkán segített nekem még. Persze attól függ mennyire dzsuvás, de nem hinném, hogy ez hosszútávon megoldaná :)

Lambdánál előfordulhat, hogy nem "kompatibilis" a gyárival mégsem. Bosch-t vagy a méregdrága GM-et érdemes (elvileg a GM is Bosch, csak más dobozban van).

A másik dolog, hogy lehet, hogy valami egyszerűbb dologgal kéne kezdeni, mint pl. gyertyák, benzinszűrő, benzinpumpa;

de a "normális" benzin utántöltése is egy jó ötlet :)

Elküldve
Kiskapcsolók: Kiszeded, egy csavarhúzóval lehúzod róla a házat, onnan meg csak forrasztani kell.

Új ledeket forrasztasz bele:) 5mm vagy 3mmes (nekem 3mm van benne sztem az is bőven jó).

Köszke a tippet.

Ebben a ledes témában nem nagyon vagyok otthon :) Neten keresgettem 3mm-es 12V-os ledet (DIP 61Ft/db). Gondolom ez jó lesz nekem. A forrasztásnál kell neki valami ellenállás vagy bármi más? Vagy mehet a gyári izzó helyére?

Köszi előre is!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.