warwolf Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 Sziasztok! A problémám a következő: Ha nyomom a féket és indexelni akarok akkor van amikor nem indexel, csak ég folyamatosan a visszajelzője. Mi lehet ennek az oka? Relé?V. kontakt gond.... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Suba Elküldve November22, 2007 Megoszt Elküldve November22, 2007 Relé?V. kontakt gond.... :( Nem tudom mi lehet, ma például nem csinálta egyszer sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November24, 2007 Megoszt Elküldve November24, 2007 Sztem a hátsó lámpád csatija nem érintkezik rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
soso3 Elküldve Január2, 2008 Megoszt Elküldve Január2, 2008 Sziasztok! Tudnátok segíteni? 95-ös Vectra C18NZ motorkóddal. Elinduláskor minden rendben, majd pár kilóméter után kanyarban visszaváltás, alapjárat beesik 500 alá, motorellenőrző lámpa kigyulad és az alapjárat tovább esik annyira, hogy a fordulatszámmérő szinte ki sem mozdul. Ha megállok és leállítom, majd újraindítom, ismét tökéletes minden. A hibakódot kivillogtattam, a 24-es hibakódot adta ki. (Útszakaszjeladó, nincs jel) Ha valaki tudja hogy ennek mi köze a motorvezérléshez és mit lehet vele kezdeni, kérem segítsen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nandesz78 Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Helló. Izzítással kapcsolatban szeretnék egy kis segítséget kérni! Az autó: Opel Vectra A 1.7D A probléma: Főleg hideg motornál nem izzít elég ideig az autó kb 2-3 másodpercig tart az izzítás és ezért nagyon nehezen is indul! A gyertyákat megnéztem eggyenként és mindd tökélletesen működik ha adok neki áramot. Én az izzító relére gyanakszom de nem tudom hogy tudnám leellenőrizni a működését! Fölöslegessen meg nem akarok venni 12000 Ft-ért egy új relét! Valaki tudna segíteni nekem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ImreLaci Elküldve Január10, 2008 Megoszt Elküldve Január10, 2008 Üdvözlet minden fórumolvasónak! Nemrégiben került hozzánk egy 1990-es A vectra, automataváltóval. A váltó hidegen, első kapcsoláskor hibát jelez. Újraindítás után már soha. Kérdésem az lenne, miként lehet kiolvasni a váltó hibáját? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Január10, 2008 Megoszt Elküldve Január10, 2008 Hi! Nézd meg itt: http://www.calibrainfo.hu/index_kodok_hibakod.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
ImreLaci Elküldve Január11, 2008 Megoszt Elküldve Január11, 2008 Hi! Nézd meg itt: http://www.calibrainfo.hu/index_kodok_hibakod.html Köszönöm, :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ImreLaci Elküldve Január11, 2008 Megoszt Elküldve Január11, 2008 Sikerült kiolvasnom a hibákat: Automata váltó hiba: 42 Nyomásszabályzó szolenoid (rövidzárlat) Ez javítható otthon (persze megfelelő körülmények között)? vagy csak szakszervíz....? Motorhibakód: ez a hiba csak időnként 1-1 pillanatra van.. 13 Lambda szenzor - szakadt áramkör Ennek a vezetéknek szokott lenni tipikus kontakthiba helye, vagy bárhol lehet? a válaszokat előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 Nem hinném, hogy automata váltóban itt bárki is turkált volna hibát keresve. Inkább szervízre bíznám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opzsolt Elküldve Január14, 2008 Megoszt Elküldve Január14, 2008 Sziasztok! Tudnátok segíteni? 95-ös Vectra C18NZ motorkóddal. Elinduláskor minden rendben, majd pár kilóméter után kanyarban visszaváltás, alapjárat beesik 500 alá, motorellenőrző lámpa kigyulad és az alapjárat tovább esik annyira, hogy a fordulatszámmérő szinte ki sem mozdul. Ha megállok és leállítom, majd újraindítom, ismét tökéletes minden. A hibakódot kivillogtattam, a 24-es hibakódot adta ki. (Útszakaszjeladó, nincs jel) Ha valaki tudja hogy ennek mi köze a motorvezérléshez és mit lehet vele kezdeni, kérem segítsen. van hozzá köze elég sok . pl. ha mész motorféken akkor ő mondja hogy gurulunk , de a poti a folytószelepnél is beszéli hogy nem nyomja a gazda gázt az ecu meg mérlegel hogy gurulunk ,nem nyomja a gázt, ergo elveszem az alapjárati anyagot is akkor mert minek az feleslegesen . szóval cseréld ki egy bontottra mert az új az horror . fejegységet nem cseréltetek mostanában ?? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
soso3 Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Sikerült megoldani, cseréltem fejegységet , ezért az iso csatlakozójában lévő kék vezetéket piros csíkkal el kellett vágni. Ezt a tippet egy másik fórumon kaptam és bevált. Azért kösz a hozzászólást! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ImreLaci Elküldve Január17, 2008 Megoszt Elküldve Január17, 2008 Nem hinném, hogy automata váltóban itt bárki is turkált volna hibát keresve. Inkább szervízre bíznám. Csatlakozók szét és összedugdosása, valamint a váltón lévő testelés átforrasztása után megszűnt minden hiba.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mirones Elküldve Január22, 2008 Megoszt Elküldve Január22, 2008 Helló! Milyen akksit vegyek az A vectrámba? Eddig egy bosch silver 55Ah 420a volt benne de feladta sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január22, 2008 Megoszt Elküldve Január22, 2008 Helló! Milyen akksit vegyek az A vectrámba? Eddig egy bosch silver 55Ah 420a volt benne de feladta sajnos. Ha ugyan ilyet veszel teljessen jó lesz. De vehetsz Bannert,Exide-ot is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
frankie Elküldve Február6, 2008 Megoszt Elküldve Február6, 2008 Sziasztok! Egy ideje mar olvasgatom a forumot, de most szolok hozza csak eloszor. Azaz kerdezek, remelem nem nagy hulyeseget :) Vasaroltam egy fejegyseget. A reginek kinyiffant a CD lejatszoja... Mikor kiszenvedtem a helyerol a regi fejegyseget, olyat lattam, mint meg soha... az ISO csatlakozot egy hentes levagta, megtoldotta es a radio csatlakozojara forrasztotta a vezetekeket... Remelem nem mindennapos az ilyen hentesmunka. Egy kics bosszankodas utan elmentem es vettem csatlakozot, csupasz vezetekekkel es neten telalt calibra/vectra elektromos rajzabol nehany ora alatt sikerult kihamoznom, mit hova kell majd kotnom. Ezzel kapcsolatban lenne kerdesem, mivel nem tudom milyen lehet a gyari csatlakozoja a vectranak. Mi a szerepe a kek-piros ill. a barna-lila vezeteknek? Ezeket most csak leszigeteltem, mert ugy tunt anelkul is fog szolni a dolog. Ha lesz idom megprobalom kimerni, hatha rajovok. Kek-piroson ugysejtem a sebessegel kapcsolatos feszultseget kell keressek. Barna-lila rajz szerint pedig riasztoba vegzodik. Ez a riaszto fele erzekelest var hogy lopjak-e a cuccot, vagy a riasztotol kapok infot az allapotarol? Talan nem en vagyok az egyetlen akinek vacak az antennaja, de majd ki szeretnem cserelni egy mukodo motorosra a mostanit. Neten talaltam mtoros antennat, elfogadhato aron, de gyanitom, hogy nem fogom tudni a gyari entenna helyere beszerelni, mert nem csak egy sima lemezre lehet az ilyet fogatni. Hol tudok elfogadhato aron emgfelelo antennat talalni? Meg egy utolso kerdesem lenne csak most hirtelen :) A fejegyseg most az eredeti bekotes alapjan csak gyujtas alatt mukodik. Olvastam forumokon, hogy egyes autotipusoknal gyujtas levetele utan kb 20 perc mulva kikapcsol a radio magatol. Az ilyet a fejegysegnek kellene tudnia vagy az auto elektronikaja tartja meg 20 percig feszultsegen az ISO csatlakozo gyujtas vezeteket? Bocsi, hogy ilyen hosszura sikerult, remelem nem farasztottam senkit... Udv: frankie Link to comment Megosztás: More sharing options...
POWERIVAN Elküldve Február12, 2008 Megoszt Elküldve Február12, 2008 Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy az autóban lévő kábelekről kellene tudnom valymicske infot. Tehát: A magnó bekötésénél a kábelek szine mi mit jelent,ugyanis ki lett vágva az EURO csatlakozo. Opel Vectra A Link to comment Megosztás: More sharing options...
frankie Elküldve Február12, 2008 Megoszt Elküldve Február12, 2008 Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy az autóban lévő kábelekről kellene tudnom valymicske infot. Tehát: A magnó bekötésénél a kábelek szine mi mit jelent,ugyanis ki lett vágva az EURO csatlakozo. Opel Vectra A Nekem is ki volt vagva a csati, ujat kellett a helyere forrasztanom. A csatlakozo labkiosztasa: http://misa.peugeot205klub.hu/forum/iso_au..._csatlakozo.htm "A" csatlakozó a tápellátás A1 Telefon némítás/Mute (ezt a fejegyseg külön vezeteken várja, legalábbis az én fejegységemnél: KENWOOD) A2 A3 A4 Akku +12 (piros, vastagabb a többinél) A5 Erősítő (Remote) vagy antenna vezérlés (piros-fehér) A6 Illumination/Dimmer (zöld-szürke) A7 Gyújtásvezérelt +12V (fekete) A8 Föld Akku - (barna, pirostol is vastagabb) "B" csatlakozó a hangszóróké B1 Jobb Hátsó + (fehér vezeték a kocsiban) B2 Jobb Hátsó - (fehér-barna) B3 Jobb Első + (sárga) B4 Jobb Első - (sárga-barna) B5 Bal Első + (kék) B6 Bal Első - (kék-barna) B7 Bal Hátsó + (szürke) B8 Bal Hátsó - (szürke-barna) Ezután maradni fog kettö vezeték szabadon: barna-lila ami a riasztoval kapcsolatos és kék-piros ami talan a sebesseget mutatja (nem vagyok tökéletesen biztos benne). Én egy hete kötöttem be a fenti szerint és szól. Bár nekem majd át kell drótozni, hogy a fekete gyujtásvezérlés nélkül kapja állandóan a kocsi a pirosrol a +12 V-ot, mert igy gyujtás nélkül nem szól. Bár az elektromos rajz szerint már az kulcs egyes állásában is kellene mülödjön...) A kocsim 94es Vectra A 93 elöttiben lehet más a kábelköteg. Remélem tudtam segiteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
POWERIVAN Elküldve Február13, 2008 Megoszt Elküldve Február13, 2008 Nekem is ki volt vagva a csati, ujat kellett a helyere forrasztanom. A csatlakozo labkiosztasa: http://misa.peugeot205klub.hu/forum/iso_au..._csatlakozo.htm "A" csatlakozó a tápellátás A1 Telefon némítás/Mute (ezt a fejegyseg külön vezeteken várja, legalábbis az én fejegységemnél: KENWOOD) A2 A3 A4 Akku +12 (piros, vastagabb a többinél) A5 Erősítő (Remote) vagy antenna vezérlés (piros-fehér) A6 Illumination/Dimmer (zöld-szürke) A7 Gyújtásvezérelt +12V (fekete) A8 Föld Akku - (barna, pirostol is vastagabb) "B" csatlakozó a hangszóróké B1 Jobb Hátsó + (fehér vezeték a kocsiban) B2 Jobb Hátsó - (fehér-barna) B3 Jobb Első + (sárga) B4 Jobb Első - (sárga-barna) B5 Bal Első + (kék) B6 Bal Első - (kék-barna) B7 Bal Hátsó + (szürke) B8 Bal Hátsó - (szürke-barna) Ezután maradni fog kettö vezeték szabadon: barna-lila ami a riasztoval kapcsolatos és kék-piros ami talan a sebesseget mutatja (nem vagyok tökéletesen biztos benne). Én egy hete kötöttem be a fenti szerint és szól. Bár nekem majd át kell drótozni, hogy a fekete gyujtásvezérlés nélkül kapja állandóan a kocsi a pirosrol a +12 V-ot, mert igy gyujtás nélkül nem szól. Bár az elektromos rajz szerint már az kulcs egyes állásában is kellene mülödjön...) A kocsim 94es Vectra A 93 elöttiben lehet más a kábelköteg. Remélem tudtam segiteni. KÖSZÖNÖM SZÉPEN Holnap megprobálom bekötni!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vitya1982 Elküldve Március24, 2008 Megoszt Elküldve Március24, 2008 Helló! Műszeróra-csokrot cseréltem a kocsimba. A régin nem volt fordulatszámmérő, az újon van. Hogy lehetne rábírni, hogy mérje is a fordulatot? A kocsimban nincs computer (vectra 1.4+karbi)!!! Jó lenne ha meg lehetne valogy oldani. A műszeróra száma elvileg w1083. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március25, 2008 Megoszt Elküldve Március25, 2008 Helló! Műszeróra-csokrot cseréltem a kocsimba. A régin nem volt fordulatszámmérő, az újon van. Hogy lehetne rábírni, hogy mérje is a fordulatot? A kocsimban nincs computer (vectra 1.4+karbi)!!! Jó lenne ha meg lehetne valogy oldani. A műszeróra száma elvileg w1083. Köszi A gyujtótrafó 1-es lábáról tudod levenni a jelet, amit a műszercsoport 16 pólusú csatijának 8-as lábára kell illeszteni. Meglehet, hogy ki is van építve a vezeték az óracsoporttól az első csatiig. Keress a csati egyik sarkán zöld szinű vezetéket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vitya1982 Elküldve Március26, 2008 Megoszt Elküldve Március26, 2008 A gyujtótrafó 1-es lábáról tudod levenni a jelet, amit a műszercsoport 16 pólusú csatijának 8-as lábára kell illeszteni. Meglehet, hogy ki is van építve a vezeték az óracsoporttól az első csatiig. Keress a csati egyik sarkán zöld szinű vezetéket. köszi, hétvégén kipróbálom :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kero Elküldve Április1, 2008 Megoszt Elküldve Április1, 2008 Sziasztok! A vectram van c20xe.Olyan gond van vele mostanában ,hogy néha rájön és menetközben megáll.Olyan is volt már ,hogy nehezen akart beindulni vagy be sem indult.Mostanában azt csináltam ilyenkor ,hogy akkumlátor sarut pár percre leveszem és úgy indítom be(ez kétszer bejött).Azt akarom megtudni ,hogy van ebben az autóban indításgátló és annak valami vezérlőmodulja és az tud-e így szivatni engem.Ezt abból gondolnám ,hogy az elektromos ablak és a központizár is nagyon fura dolgokat produkál és arra gondoltam ,hogy egy modul vezérli ezeket ami esetleg bekrepált. Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
icsrak Elküldve Április21, 2008 Megoszt Elküldve Április21, 2008 Szia Minden kedves Opelosnak...:)Nagy kérdésem lenne és csak mellesleg friss hús :)vagyok itt.Elektromos jellegü.Vectra 2000-em van amit egyébként imádok.A fedélzeti néha meggajdul..Gyujtás ráadáskor hol megy és csak a megtehető kilómétert nem irja ,vagy nem is megy és "pr06"hibakód jelenik meg nem tudja valaki véletlen mi lehet a bibi? Köszz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Suba Elküldve Április24, 2008 Megoszt Elküldve Április24, 2008 Sziasztok. Létezik az hogy az 1 hónapos lambda szonda megint rossz? Tech-el megnéztük és megint a lambdát irja ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts