Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


koroszt

Recommended Posts

Hello mindenkinek!
Kérdésem az lenne, hogy lehet kiszedni az analóg órát? Illetve.hogy ki kell-e szedni az órát ahoz, hogy a fűtés szabályzó gombok világítását ki lehessen cserélni. A szédszedéshez már infóm csak az órához nincs. A világítás kapcsolóhoz is van infóm, de az akkor se tudom megcsinálni, illetve még amikor kihúzom a kapcsolót akkor nem kapcsol be a belső világítás.
Ezek lennének a kérdéseim.
Mindenkinek köszi aki valamit is tud hozzá szólni.
Köszi Balázs

Link to comment
Megosztás:

  • 1 year later...
  • 2 months later...
Sziasztok Vectrások!

Egy kis segítség kellene! :huh:

Vectra A 2000 digitális műszeregységet akarok beépíteni Astra F-be, egy bekötési rajz sokat segítene.

Sajna segíteni nem tudok , de esetleg elárulnád , hogy hol sikerült beszerezned és mennyiért ??

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

A bratyóm c20ne Vekije produkálja mostanában:alacsony fordulaton,hideg motornál,induláskor néha berángat,mintha kihagyna a gyújtás.Nagyobb fordulaton semmi gond.Mióta esős idő van,azóta.A gyújtáselosztó újszerű,rotor detto,víz nem jut bele.A kábelek sem régiek.A gyújtótrafóra gyanakszom.Vélemények?

Link to comment
Megosztás:

  • 4 months later...
13,7-13,8 a frankó. 14,4 a max jó. :)
Igen, mert ez fölött már túl sok bubi készül, és az gáz. :) Csak azt hittem ott kéne lennie a közelében. Meg nem értem, hogy fordulaton miért csökken pár tizedet?...

Azért köszi a segítséget lányok. :)

Feltűnt, hogy nem túl erős az irányjelzők fénye. Reméltem, hogy a generátor a gond, ui van tarcsi, és hetekkel ezelőtt egyszer alapjáraton halványan világított a töltésjelző (gázfröccsre elmúlt, azóta is jó), így most is hasonlóra gyanakodtam. Merthogy egy generátorcsere pár perc, és én is meg tudom csinálni. Most kezdhetek méricskélni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen, mert ez fölött már túl sok bubi készül, és az gáz. :) Csak azt hittem ott kéne lennie a közelében. Meg nem értem, hogy fordulaton miért csökken pár tizedet?...

Azért köszi a segítséget lányok. :)

Feltűnt, hogy nem túl erős az irányjelzők fénye. Reméltem, hogy a generátor a gond, ui van tarcsi, és hetekkel ezelőtt egyszer alapjáraton halványan világított a töltésjelző (gázfröccsre elmúlt, azóta is jó), így most is hasonlóra gyanakodtam. Merthogy egy generátorcsere pár perc, és én is meg tudom csinálni. Most kezdhetek méricskélni. :lol:

Ékszíj nem laza? :)

Link to comment
Megosztás:

Jut eszembe, a váltócserénél feltűnt, hogy a motor és a váz között a testkábel nem hasonlít egyik testkábelre sem amit eddig láttam (vékony), viszont egy fekete műanyag burkolatos pici kütyün keresztül van testelve. Bár ez csak az önindítónál számítana....:) :lol:

És akkor most végiggondolom:

a fényszóróm sem százas, pedig most raktam bele 140/100-as izzókat!!! Messziről nem látszik gyengének, de vezetés közben már észrevehető. És a kürt is mint egy Skodakürt. Szóval ez lesz a gond? Na meg a zene.. 4x45W ha felhangosítom, villog a kijelző, sőt vmikor el is kussol.

Kösz a tippet. :)

Link to comment
Megosztás:

A generátor is a blokk testkábelén keresztül tölt.

Nem árt egy hétvégét rááldozni, hogy új, jobb, több testkábeleket kapjon az autó.

11kerben hengermalom úton van egy elektromos kábel bolt, ott lehet 10 és 16mm2-es kábeleket

olcsón jó minőségben kapni. Meg hozzá sarukat. :lol:

Ajánlom a sarukat és a kábeleket az összenyomás helyén forrasztani is egy nagyteljesítményű pákával.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.