koroszt Elküldve Július22, 2004 Megoszt Elküldve Július22, 2004 Hello mindenkinek! Kérdésem az lenne, hogy lehet kiszedni az analóg órát? Illetve.hogy ki kell-e szedni az órát ahoz, hogy a fűtés szabályzó gombok világítását ki lehessen cserélni. A szédszedéshez már infóm csak az órához nincs. A világítás kapcsolóhoz is van infóm, de az akkor se tudom megcsinálni, illetve még amikor kihúzom a kapcsolót akkor nem kapcsol be a belső világítás. Ezek lennének a kérdéseim. Mindenkinek köszi aki valamit is tud hozzá szólni. Köszi Balázs Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július22, 2004 Megoszt Elküldve Július22, 2004 http://vnet.hu/gsmbolt/aty/kozep.htm itt találod részletesen... itt igasz a kékitéssel foglalkoznak, de innen ki tudod nézni a szét-összeszerelést is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kocka Elküldve Március26, 2006 Megoszt Elküldve Március26, 2006 Hello Látogasd meg a www.vectraclub.hu oldalat ott biztos megtalálod a keresett infót! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Március26, 2006 Megoszt Elküldve Március26, 2006 Hello Látogasd meg a www.vectraclub.hu oldalat ott biztos megtalálod a keresett infót! Kicsit régi kérdésre válaszoltál! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Június6, 2006 Megoszt Elküldve Június6, 2006 Sziasztok Vectrások! Egy kis segítség kellene! :huh: Vectra A 2000 digitális műszeregységet akarok beépíteni Astra F-be, egy bekötési rajz sokat segítene. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stewe Elküldve Június7, 2006 Megoszt Elküldve Június7, 2006 Sziasztok Vectrások! Egy kis segítség kellene! :huh: Vectra A 2000 digitális műszeregységet akarok beépíteni Astra F-be, egy bekötési rajz sokat segítene. Sajna segíteni nem tudok , de esetleg elárulnád , hogy hol sikerült beszerezned és mennyiért ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Július31, 2006 Megoszt Elküldve Július31, 2006 Sajna segíteni nem tudok , de esetleg elárulnád , hogy hol sikerült beszerezned és mennyiért ?? Boccs a megkésett válaszért! Duen-en hirdették és lecsaptam rá 40 eFt-ért vettem mindenestől (jeladók, csatlakozók stb.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Augusztus29, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2006 A bratyóm c20ne Vekije produkálja mostanában:alacsony fordulaton,hideg motornál,induláskor néha berángat,mintha kihagyna a gyújtás.Nagyobb fordulaton semmi gond.Mióta esős idő van,azóta.A gyújtáselosztó újszerű,rotor detto,víz nem jut bele.A kábelek sem régiek.A gyújtótrafóra gyanakszom.Vélemények? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus29, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2006 Nekem is hasonló gondom van x20se omival (c20ne utódja). Én két dologra gyanakszom: 1. motorhőjeladó nem teljesen frankó már 2. légtömegmérő Gyújtás nálam kizárva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Augusztus29, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2006 Naja..az x20 se már DIS gyújtásos ugye? ............ Jó lenne biztosan tudnom a hiba okát,nem szeretnék csak úgy blindre új gyújtótrafót vetetni a tesóval.. :wub: Most kölcsönadtam neki a régi gyári gyertyakábeleimet,figyelgesse..hátha Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Január3, 2007 Megoszt Elküldve Január3, 2007 Valaki ért a villanyhoz? 13,95V az akksin mért feszültség a Vectránknál alapjáraton. Szerintem ez kevés. Magasabb fordulaton pedig inkább lefelé megy ez az érték. Rendben van ez így, vagy kezdjek aggódni? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január3, 2007 Megoszt Elküldve Január3, 2007 szeribntem ez jóóó. akkor van baj, ja 12,valamennyit mérsz... nincs abba olyan sok elektronika, hogy ez ne legyen elég Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január3, 2007 Megoszt Elküldve Január3, 2007 13,7-13,8 a frankó. 14,4 a max jó. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január3, 2007 Megoszt Elküldve Január3, 2007 14,4V lehet emelt fordulaton terheletlenül,ennél több nem lehet semmilyen körülmények között sem! Terhelve(világítás,venitllátor) 13,4V körül kell lennie kb,alapjáraton! Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Január3, 2007 Megoszt Elküldve Január3, 2007 13,7-13,8 a frankó. 14,4 a max jó. :) Igen, mert ez fölött már túl sok bubi készül, és az gáz. :) Csak azt hittem ott kéne lennie a közelében. Meg nem értem, hogy fordulaton miért csökken pár tizedet?... Azért köszi a segítséget lányok. :) Feltűnt, hogy nem túl erős az irányjelzők fénye. Reméltem, hogy a generátor a gond, ui van tarcsi, és hetekkel ezelőtt egyszer alapjáraton halványan világított a töltésjelző (gázfröccsre elmúlt, azóta is jó), így most is hasonlóra gyanakodtam. Merthogy egy generátorcsere pár perc, és én is meg tudom csinálni. Most kezdhetek méricskélni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január3, 2007 Megoszt Elküldve Január3, 2007 Igen, mert ez fölött már túl sok bubi készül, és az gáz. :) Csak azt hittem ott kéne lennie a közelében. Meg nem értem, hogy fordulaton miért csökken pár tizedet?... Azért köszi a segítséget lányok. :) Feltűnt, hogy nem túl erős az irányjelzők fénye. Reméltem, hogy a generátor a gond, ui van tarcsi, és hetekkel ezelőtt egyszer alapjáraton halványan világított a töltésjelző (gázfröccsre elmúlt, azóta is jó), így most is hasonlóra gyanakodtam. Merthogy egy generátorcsere pár perc, és én is meg tudom csinálni. Most kezdhetek méricskélni. :lol: Ékszíj nem laza? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Január3, 2007 Megoszt Elküldve Január3, 2007 Ékszíj nem laza? :lol: A töltőfesz megfelelő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január3, 2007 Megoszt Elküldve Január3, 2007 Tipikus testelési problem. :lol: Testkábeleket cseréld, ellenőrizd. Mérni nem igazán lehet, mert csak nagyobb ampernél kezd nőni az oxidos testkábel ellenállása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Január3, 2007 Megoszt Elküldve Január3, 2007 Jut eszembe, a váltócserénél feltűnt, hogy a motor és a váz között a testkábel nem hasonlít egyik testkábelre sem amit eddig láttam (vékony), viszont egy fekete műanyag burkolatos pici kütyün keresztül van testelve. Bár ez csak az önindítónál számítana....:) :lol: És akkor most végiggondolom: a fényszóróm sem százas, pedig most raktam bele 140/100-as izzókat!!! Messziről nem látszik gyengének, de vezetés közben már észrevehető. És a kürt is mint egy Skodakürt. Szóval ez lesz a gond? Na meg a zene.. 4x45W ha felhangosítom, villog a kijelző, sőt vmikor el is kussol. Kösz a tippet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január3, 2007 Megoszt Elküldve Január3, 2007 Tavaly az akksi és kasztni közötti testkábelt forrasztottam át,mert kb 4-6Ohm-ot mértem a kábel végei között! A saruk végein lévő saruk átforrasztása után meglepően jobban indult! Azóta lecseréltem a kábelt egy jóval vastagabbra! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január3, 2007 Megoszt Elküldve Január3, 2007 A generátor is a blokk testkábelén keresztül tölt. Nem árt egy hétvégét rááldozni, hogy új, jobb, több testkábeleket kapjon az autó. 11kerben hengermalom úton van egy elektromos kábel bolt, ott lehet 10 és 16mm2-es kábeleket olcsón jó minőségben kapni. Meg hozzá sarukat. :lol: Ajánlom a sarukat és a kábeleket az összenyomás helyén forrasztani is egy nagyteljesítményű pákával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január3, 2007 Megoszt Elküldve Január3, 2007 Ez elég vastag kábel? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január3, 2007 Megoszt Elküldve Január3, 2007 Ha jól sejtem, ez 16mm2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Január4, 2007 Megoszt Elküldve Január4, 2007 Nos, a forrasztás és a kábelcsere mellett vagyok én is. Nem vitás. Ártani nem fog. Szerintem nem kell hozzá egy hétvége. (Bár attól függ mennyi sör maradt szilveszterről... :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Január8, 2007 Megoszt Elküldve Január8, 2007 Tipikus testelési problem. :) Testkábeleket cseréld, ellenőrizd. Mérni nem igazán lehet, mert csak nagyobb ampernél kezd nőni az oxidos testkábel ellenállása. Az ellenállása attól nem nő meg, csak a rajta eső feszültség. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts