wookie Elküldve Október9, 2017 Megoszt Elküldve Október9, 2017 Az xev-nek ez az egyik rákfenéje. Egyedi a főtengely jeladója, és nagyon hisztis rá, bár külsőre egyezik a többivel, nem olyan, mivel ez az egy ami siemens vezérlős, a többi bosch motronic. Többektől olvastam már hogy csak a gyárival hajlandó működni normálisan. 1 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Április16, 2018 Megoszt Elküldve Április16, 2018 100%-ban alá tudom támasztani ezt az állítást. Pont így jártam. 3 utángyártott után megvettem a gyárit, azóta csak megmutatom Neki a kulcsot és szinte attól beindul, csak benzin legyen. Mondjuk a 3 utángyártott nem került annyiba, mint a gyári, közel 40%-os kedvezménnyel. Utólag már jót tudok röhögni az egészen, de közben ha lett volna nálam öngyújtó vagy gyufa, akkor már ki lenne égve a szekér. Még szerencse, hogy nem dohányzom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április16, 2018 Megoszt Elküldve Április16, 2018 2 órája, fábi írta: 100%-ban alá tudom támasztani ezt az állítást. Pont így jártam. 3 utángyártott után megvettem a gyárit, azóta csak megmutatom Neki a kulcsot és szinte attól beindul, csak benzin legyen. Mondjuk a 3 utángyártott nem került annyiba, mint a gyári, közel 40%-os kedvezménnyel. Utólag már jót tudok röhögni az egészen, de közben ha lett volna nálam öngyújtó vagy gyufa, akkor már ki lenne égve a szekér. Még szerencse, hogy nem dohányzom. Nekem X20XEV-s ismerőseim ezt mindig elmondják, hogy ebből csak gyárit.... Vannak alkatrészek amiből tudomásul kell venni hogy az Opel nem szeret mást csak egy bizonyos márkát, ezeket tetszik vagy sem, be kell tartani. Én például lambdaszondából csak Bosch-t, AC-reléből kizárólag Wehrle-t, gyertyából szintén Bosch-t, olajszűrűből pedig csakis Hengst-et vagyok hajlandó venni, ahogy termosztátból is a Wahler a nyerő, és ezek csak azok amik hirtelen eszembe jutottak. A vicc az hogy ezek még csak nem is mindig a legdrágább darabok az adott alkatrészből... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hard-ex Elküldve Június28, 2018 Megoszt Elküldve Június28, 2018 Sziasztok. Lehet nekem tűnik csak úgy, hogy forrósodik a kulcs, de ha igen,akkor az mitől lehet és milyen problémák merülhetnek fel, illetve mi a javítás módja? Köszi előre is a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július2, 2018 Megoszt Elküldve Július2, 2018 On Thu Jun 28 2018 at 17:58, Hard-ex írta: Sziasztok. Lehet nekem tűnik csak úgy, hogy forrósodik a kulcs, de ha igen,akkor az mitől lehet és milyen problémák merülhetnek fel, illetve mi a javítás módja? Köszi előre is a választ. Gyújtáskapcsoló betét kezd megdögleni. Elég szerencsétlen megoldás az opeltol, mert a gyújtáskapcsolón megy át egy csomó teljesítmény áram. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március12, 2019 Megoszt Elküldve Március12, 2019 Na akkor egy ötletszintű kérdés hátha: csinálta már meg valaki a kvázi félgyári távirányítós centrálzárat a Vectrához/Calibrához? Tudom hogy gyárilag sosem létezett ilyen, de viszonylag könnyen kivitelezhető, nem kell hozzá semmi más csak a faceliftes Vectra B gyári riasztó nélküli változatának (ez fontos!) centrálzárvezérlője ("CH" jelű Kiekert dobozka az anyósülés lábterénél) meg a hozzá való kulcselektronika. A centrálvezérlő lábkiosztása ugyanaz, a régit lehúzva, ezt meg rádugva máris van egy távirányítós központi záras autónk, csak a kulcsszárat kell hozzáidomítani az új kulcselektronikához. Idáig ez állítólag kipróbált és működik, a kérdésem most jönne: ha minden igaz van elérhető közelben G Astra centrálvezérlő, ami szintén ugyanazokkal a csatlakozókkal rendelkezik mint a Vectra/Calibra, tehát simán plug&play lenne feltenni, de van egyetlen nagy különbség: míg a B Vectra vezérlője 315MHz-en működik, addig ez a G Astrás 433MHz-en. Vajon ettől még jó lehet nekem? (Sajna az ember nem adja oda kipróbálásra, csak ha kifizetem, és vissza sem veszi) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március13, 2019 Megoszt Elküldve Március13, 2019 Nekem is a g astrae van benne. Pont most vadászok hozzá kulcsot mert a régit osszetortem. Viszont két féle van belőle, és egyik a másikkal nem kompatibilis. Illetve a retesz funkció nem fog vele működni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március14, 2019 Megoszt Elküldve Március14, 2019 21 órája, wookie írta: Nekem is a g astrae van benne. Pont most vadászok hozzá kulcsot mert a régit osszetortem. Viszont két féle van belőle, és egyik a másikkal nem kompatibilis. Illetve a retesz funkció nem fog vele működni. Ahh, kétfélénél kicsit több, most néztem utána. Gyári riasztó nélküli verzióból van egy 315MHz-es (ennél CM van írva a dobozra) és egy 433MHz-es, ez pedig KF jelű. Van egy harmadik féle a cabriohoz is, XK jelzéssel, de az gondolom most nem játszik. Riasztósból többféle van, BR, SS, BS és ZK, ezek közül a ZK jelű a 315MHz-es, a többi 433. Esetleg nem tudnád megnézni a tieden milyen kód van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Október21, 2019 Megoszt Elküldve Október21, 2019 (edited) Sziasztok, vásároltam egy távirányítós központi zár vezérlő egységet. Elég új ez nekem, beszerelésben kérném segítségéteket. Vectra A , 1.6i, x16sz, 1994, GM 90 457 682 a központi zár vezérlő, amit pedig vettem , narancs/fekete, fehér/fekete, sárga/fekete, narancs, fehér, sárga. Addig jutottam, hogy első két ajtóban master nyitó van, és tudom hol a központi zár vezérlője! Köszönöm előre is. UI: megoldva! Módosítva Március15, 2020 : nistvan98 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Március15, 2020 Megoszt Elküldve Március15, 2020 Sziasztok, 95 A Vectrában hogy tudom összetanitani a kulcsot a vezérlővel? Most csak kulccsal nyílik de az összes ajtót zárja nyitja, és nincs benne immobiliser. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március15, 2020 Megoszt Elküldve Március15, 2020 Hát, h azt a cikkszámú centrálvezérlőt vetted amit egy hozzászólással fentebb írtál, akkor attól félek, sehogy. Ha jól értelmezem amit írtál, kulccsal nyílik-záródik az összes ajtó, de te azt szeretnéd hogy távirányítóval is működjön, jól gondolom? Ha igen akkor sajnos rossz hírem van, a fenti cikkszámú centrálvezérlő nem távirányítható (Vectra A-ban és Calibrában meg Astra Classicban illetve Omega A-ban soha nem volt ilyen, az pedig ezekhez való). Ha távirányítható centrált szeretnél, akkor B Vectra facelift utáni ('99-től) centrálvezérlőt kell keresned (a facelift előtti nem jó!), ráadásul gyári riasztó nélküli autóból (ez fontos!), ez kicsit nagyobb méretre és 2db csatlakozó van rajta, de azzal ne törődj: csak dugd rá azt a csatit ami neked van (az egyik csatlakozóra pont rá fog menni), és összetanítva (gyújtást ráadod és magadra zárod az ajtót a távirányító gombjával. Viszsa fog nyitni rögtön, hiszen rajta van a gyújtás, de ezzel kész a feltanítás) az autóddal máris kész a távirányítós centrálzár. Ugye az egyértelmű hogy másik (távirányítós) kulcsházat is kel szerezned hozzá, elektronikával? Legjobb ha olyan helyről veszed ahol a centrálvezérlőhöz adják a két kulcsot is. Tuti hogy működik, Calibránál én is így csináltam, azóta is teszi a dolgát... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Március15, 2020 Megoszt Elküldve Március15, 2020 tgabika76: nagyon szépen köszönöm !!! tehát akkor szereznem kell egy olyan központi zár egységet mely riasztó nélküli autóban volt, és adnak hozzá távirányítot ? megveszem, beteszem a régi helyére és összetanítom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Március15, 2020 Megoszt Elküldve Március15, 2020 De, van egy " 405q keyless entry system " nevű utólagos távirányítós modul is, két távirányítóval, egyszer már probáltam bekötni, de folyamatosan visszanyitott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március17, 2020 Megoszt Elküldve Március17, 2020 On 2020. 03. 15. at 19:19, nistvan98 írta: tgabika76: nagyon szépen köszönöm !!! tehát akkor szereznem kell egy olyan központi zár egységet mely riasztó nélküli autóban volt, és adnak hozzá távirányítot ? megveszem, beteszem a régi helyére és összetanítom. Nem mindegy milyen autóból veszed! Ezért írtam hogy faceliftes B Vectra (elvileg '99 utáni, de biztosabb ha 2000 utáni évjáratból keresel) riasztó nélküli centrálvezérlője jó csak neked, az viszont Plug'n play. ;) A facelift előttieké ha jól tudom infrás, nem rádiós, a gyári riasztósokénak meg más a frekvenciája, azért nem jó. Ha sikerült ilyet találnod és adják hozzá a kulcsokat is (ennek igazából az elektronikája (a gombos része) a fontos, mert így nem kell semmit sehova rátanítani), akkor csak rádugod a vezérlőt a mostani helyére, másoltatsz hozzá egy kulcsszárat hogy azért a gyújtáskapcsolóba be tudd rakni és kész is. Valami ilyesmi kell neked, azt most nem tudom hogy ez faceliftesből van-e konkrétan, de ezt keresd: (szerk.: a modul jobb felső sarkában levő kétbetűs kódot érdemes nézni: a képen a DA jelű pont nem jó, ez ugyan faceliftes, de gyári riasztóshoz való, neked EK, CG és CH jelűek jók.) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Március17, 2020 Megoszt Elküldve Március17, 2020 (edited) 2 hours ago, tgabika76 said: Nem mindegy milyen autóból veszed! Ezért írtam hogy faceliftes B Vectra (elvileg '99 utáni, de biztosabb ha 2000 utáni évjáratból keresel) riasztó nélküli centrálvezérlője jó csak neked, az viszont Plug'n play. ;) A facelift előttieké ha jól tudom infrás, nem rádiós, a gyári riasztósokénak meg más a frekvenciája, azért nem jó. Ha sikerült ilyet találnod és adják hozzá a kulcsokat is (ennek igazából az elektronikája (a gombos része) a fontos, mert így nem kell semmit sehova rátanítani), akkor csak rádugod a vezérlőt a mostani helyére, másoltatsz hozzá egy kulcsszárat hogy azért a gyújtáskapcsolóba be tudd rakni és kész is. Valami ilyesmi kell neked, azt most nem tudom hogy ez faceliftesből van-e konkrétan, de ezt keresd: (szerk.: a modul jobb felső sarkában levő kétbetűs kódot érdemes nézni: a képen a DA jelű pont nem jó, ez ugyan faceliftes, de gyári riasztóshoz való, neked EK, CG és CH jelűek jók.) Nagyon szépen köszönöm!!! Márcsak annyi a kérdésem , hogy a kulcsos nyitás ugyanúgy megmarad ? Ha netán lemerulne az elem, azzal meg tudom nyitni . Módosítva Március17, 2020 : nistvan98 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március20, 2020 Megoszt Elküldve Március20, 2020 On 2020. 03. 17. at 18:43, nistvan98 írta: Nagyon szépen köszönöm!!! Márcsak annyi a kérdésem , hogy a kulcsos nyitás ugyanúgy megmarad ? Ha netán lemerulne az elem, azzal meg tudom nyitni . Persze. ahogy a képen is látod, az új centrálvezérlőhöz csak a kulcsod távirányítós része kell, a kulcsszár maradhat a régi, és mivel zárakat sem kell cserélned, így természetesen a hagyományos (kulcsot a zárba helyezős) módszerrel is be tudsz jutni az autóba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március26, 2020 Megoszt Elküldve Március26, 2020 Igy van ahogy tgabika írja, annyival egészíteném ki, hogy a g astrában tök ugyanez a vezérlő és a kulcs. Mindenképp összetartozó vezérlőt és kulcsot szerezz, mert a kulcsot hozzátanítani csak opcommal lehet, azt meg a vectrában nehéz dugni bárhova is. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Július14, 2020 Megoszt Elküldve Július14, 2020 Sziasztok! 95ös A Vectrába (x16sz) szereltek riasztót ? Ugyanis nekem a diagnosztikai csatlakozón megvan a H csati is.. de szinte az összes a 4x4 (J csati) kivételével.. mikor hozzánk került nem az enyém volt még a kocsi, de kilett belőle kötettve egy riasztó, csak pontosan nem emlékszünk hogy az a gyári volt-e vagy sem.. egyáltalán hogy néz ki, ha van ? sose láttam még ilyent A vekibe.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július17, 2020 Megoszt Elküldve Július17, 2020 On 2020. 07. 14. at 21:30, nistvan98 írta: Sziasztok! 95ös A Vectrába (x16sz) szereltek riasztót ? Ugyanis nekem a diagnosztikai csatlakozón megvan a H csati is.. de szinte az összes a 4x4 (J csati) kivételével.. mikor hozzánk került nem az enyém volt még a kocsi, de kilett belőle kötettve egy riasztó, csak pontosan nem emlékszünk hogy az a gyári volt-e vagy sem.. egyáltalán hogy néz ki, ha van ? sose láttam még ilyent A vekibe.. Ha van gyári riasztó, akkor a B-oszlop tetején (a biztonsági öv felső bekötési pontja felett) van egy trapéz alakú ultrahangérzékelő mindkét oldalon, az egyik felén egy gomb van rajta (ezzel lehet kikapcsolni a beltérérzékelést), a másik oldalon meg egy üzemjelző LED. Magát a risztót a zár reteszelésével együtt tudod aktiválni, azaz úgy ha a külső ajtózárban a kulcsot tovább fordítod 45°-al a zárt helyzetnél, egészen vízszintes állásig. Amennyire tudom, gyárilag távirányítós riasztó sosem létezett A Vectrához. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Július18, 2020 Megoszt Elküldve Július18, 2020 19 hours ago, tgabika76 said: Ha van gyári riasztó, akkor a B-oszlop tetején (a biztonsági öv felső bekötési pontja felett) van egy trapéz alakú ultrahangérzékelő mindkét oldalon, az egyik felén egy gomb van rajta (ezzel lehet kikapcsolni a beltérérzékelést), a másik oldalon meg egy üzemjelző LED. Magát a risztót a zár reteszelésével együtt tudod aktiválni, azaz úgy ha a külső ajtózárban a kulcsot tovább fordítod 45°-al a zárt helyzetnél, egészen vízszintes állásig. Amennyire tudom, gyárilag távirányítós riasztó sosem létezett A Vectrához. Köszönöm szépen , lehet valamikor valaki kikötötte, de viszont a diagnosztikai csatlakozón , a H aljzat megvan, ami elvileg a riasztóé.. összedugtam mintha , kivilogtattná az ember de semmit sem csinált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július19, 2020 Megoszt Elküldve Július19, 2020 20 órája, nistvan98 írta: Köszönöm szépen , lehet valamikor valaki kikötötte, de viszont a diagnosztikai csatlakozón , a H aljzat megvan, ami elvileg a riasztóé.. összedugtam mintha , kivilogtattná az ember de semmit sem csinált. Az hogy a diagcsatiban megvan a hozzá tartozó pin, nem jelent semmit: én találkoztam olyan gyárilag 4x4-es Calibrávaé, aminek nem volt meg az összekrékhajtáshoz tartozó kivezetés a diagcsatiban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Július19, 2020 Megoszt Elküldve Július19, 2020 6 hours ago, tgabika76 said: Az hogy a diagcsatiban megvan a hozzá tartozó pin, nem jelent semmit: én találkoztam olyan gyárilag 4x4-es Calibrávaé, aminek nem volt meg az összekrékhajtáshoz tartozó kivezetés a diagcsatiban... Gyanús számomra továbbra is, a gyárilag elhelyezett vezető felőli visszajelző LED, melyről lehetne olvasni a hibakódokat.. utólagos riasztó bekötéskor kivettem a ledet, de a csatija megvan, visszakötöm majd egy probára, gondolom ha majd összedugom a pineket is jelez akkor valami benne lesz a kocsiban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Október10, 2020 Megoszt Elküldve Október10, 2020 Sziasztok, a gyári 8 pines hátsó ablakfűtést ki mivel helyettesítené ? Ahogy látom, a gomb csak egy egyszerű nyomógomb, ha ezt sima 4 pines relésre cserélném oda kapcsoló kellene.. a gyári nyomógomb a 15 perces delay miatt van.. ötlet ? köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts