csecskedibence@gmail.com Elküldve Július6, 2017 Megoszt Elküldve Július6, 2017 Sziasztok. Tudnátok nekem segíteni? Lenne egy csati ami szabadon van, a kormány bal oldalánál található, és nem tudom hogy mire szolgál. Opel vectra A 1995 cdx C20NE. Most restauráljuk és amiket találok benne (extrákat) azokat be szeretném szerelni. Most pl. megtaláltam a fedélzeti computer kábelját, rendesen üzemel. Bele fogom még szerelni az ülésfűtést, a hátsó elektromos ablakokat, az első lámpamosót, és még vannak benne rejtélyes csatik nem tudom mire szolgálhatnak. Ezeket ha tudjátok akkor segitsetek Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július6, 2017 Megoszt Elküldve Július6, 2017 Ha tennél fel egy fotót arról a csatlakozóról, az sokat segítene... Link to comment Megosztás: More sharing options...
N3szt0r Elküldve Július7, 2017 Megoszt Elküldve Július7, 2017 On 2017. 07. 06. at 13:13, csecskedibence@gmail.com írta: Sziasztok. Tudnátok nekem segíteni? Lenne egy csati ami szabadon van, a kormány bal oldalánál található, és nem tudom hogy mire szolgál. Opel vectra A 1995 cdx C20NE. Most restauráljuk és amiket találok benne (extrákat) azokat be szeretném szerelni. Most pl. megtaláltam a fedélzeti computer kábelját, rendesen üzemel. Bele fogom még szerelni az ülésfűtést, a hátsó elektromos ablakokat, az első lámpamosót, és még vannak benne rejtélyes csatik nem tudom mire szolgálhatnak. Ezeket ha tudjátok akkor segitsetek Esetleg egyeztessünk, mert nekem is egy c20ne van, csak 94 es. Enyémben elhúzható takarós napfénytető, fedélzeti komputer stopperrel, abs légzsák, elektromos első ablakok. Légkondi, kesztyűtartó hűtővel. Asszem a 95 től már raktak bele inmobilisert is. De nem bíztos, csak mostanában többször néztem az opel programot. Illetve Vectra b nél, ami 95 től volt kormány baloldalán fut egy 4 eres csati a tempomat karhoz. B nél már a tempomat is opciós volt, de az A ba is beszerelhető. Csak ügyesnek kell lenni. Megvan a hiba nálam, új rádió lehúzta frekvencia jelet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július7, 2017 Megoszt Elküldve Július7, 2017 On 2017. 07. 06. at 13:13, csecskedibence@gmail.com írta: Sziasztok. Tudnátok nekem segíteni? Lenne egy csati ami szabadon van, a kormány bal oldalánál található, és nem tudom hogy mire szolgál. Opel vectra A 1995 cdx C20NE. Most restauráljuk és amiket találok benne (extrákat) azokat be szeretném szerelni. Most pl. megtaláltam a fedélzeti computer kábelját, rendesen üzemel. Bele fogom még szerelni az ülésfűtést, a hátsó elektromos ablakokat, az első lámpamosót, és még vannak benne rejtélyes csatik nem tudom mire szolgálhatnak. Ezeket ha tudjátok akkor segitsetek Ha egy lapos téglalap alakú 8 érintkezős csatiról van szó, akkor az a gyári nappali menetfény relé csatija. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Paul Scholes Elküldve Szeptember4, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2017 Kedves Szakik! Már olyan sokat segítettetek, most ismét hozzátok fordulok információért. Kicseréltük az autómban a motort, azt most hagyjuk, hogy miért! Viszont egy három pin-es csatinak nem találom a helyét. Ti esetleg tudjátok, hova csatlakozna? Forgat a motor, de beröffenni nem akar. Remélem csak a csati miatt. http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=325IMG_20170904_143716.jpg Segítségeteket előre is köszönöm! És ha nem fárasztalak Titeket, tennék majd fel kérdést, akksira menő kábelekkel kapcsolatban is, mert sügér módon nem fotóztam le, milyen kábel melyik pólusra megy. Üdvözlettel: Cselik Béla Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember4, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2017 Az bizony egy főtengely vagy vezérműtengely jeladó lesz. Anélkül nem indul. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Paul Scholes Elküldve Szeptember4, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2017 Kedves Wookie! Sajnos, lényegesen kevesebb tudással rendelkezem, mint Te. Hol találom ezeket, ha szemben állok a motorral? Köszönettel: Béla Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2017 8 órája, wookie írta: Az bizony egy főtengely vagy vezérműtengely jeladó lesz. Anélkül nem indul. 8 órája, Paul Scholes írta: Kedves Wookie! Sajnos, lényegesen kevesebb tudással rendelkezem, mint Te. Hol találom ezeket, ha szemben állok a motorral? Köszönettel: Béla Nem ott van középen a két vezérműtengely kerék között? https://www.mrg-motors.de/fileadmin/shop/normal/p70102386.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Paul Scholes Elküldve Szeptember5, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2017 Kedves Zotya! Úgy gondolom, hogy az a vezérműtengely jeladója lehet, ami a szelepfedélben, és annak a bal oldalán van, amit csatlakoztattam már. Ha Wookie-nak igaza van /és miért is ne lenne igaza /, akkor kizárásos alapon, ez a főtengely jeladó csatlakozója lenne, ami jeladónak nem ismerem a helyét a motoron. De kérlek, javíts ki, ha hülyeséget beszélek! Ez a csati el sem ér a motor vezérléséig. Mindent úgy írtam, hogy az autóval szemben állok. Ha igazad van, ha nem, akkor is köszönöm a segítséged! Üdvözlettel: Béla Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember5, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2017 2 órája, Paul Scholes írta: Kedves Zotya! Úgy gondolom, hogy az a vezérműtengely jeladója lehet, ami a szelepfedélben, és annak a bal oldalán van, amit csatlakoztattam már. Ha Wookie-nak igaza van /és miért is ne lenne igaza /, akkor kizárásos alapon, ez a főtengely jeladó csatlakozója lenne, ami jeladónak nem ismerem a helyét a motoron. De kérlek, javíts ki, ha hülyeséget beszélek! Ez a csati el sem ér a motor vezérléséig. Mindent úgy írtam, hogy az autóval szemben állok. Ha igazad van, ha nem, akkor is köszönöm a segítséged! Üdvözlettel: Béla Hát, annyit találtam hogy amit keresel kábel az itt csatlakozik le a motor mögötti kábelkorbácsról: Ezen a másik képen meg azt is látni merre megy: Igaz a végét nem látni, de mivel nincs nagy része takarva valahol ott van rádugva akármire is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Szeptember18, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2017 Helló, nekem pont így néz ki a főtengely jeladó csatlakozója, és a bal oldalon van, ha szemben állok az autóval. A termosztát mellett megy le a kábel, a jeladót alulról lehet elérni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Szeptember25, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2017 On 2017. 09. 05. at 15:25, zotya975 írta: Hát, annyit találtam hogy amit keresel kábel az itt csatlakozik le a motor mögötti kábelkorbácsról: Ezen a másik képen meg azt is látni merre megy: Igaz a végét nem látni, de mivel nincs nagy része takarva valahol ott van rádugva akármire is. Közben rájöttem, hogy nekem is van egy kábelem ott ilyen csatlakozóval, és a pillangószelep mögött levő szögszenzorra csatlakozik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hard-ex Elküldve Szeptember26, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2017 Sziasztok! Z14XE Astra G. A problémám a következő. Ha fékezek nem világítanak a féklámpáim. Egyik sem. Ha picit "ugrálok,rugdosom" a féket vibrálva fel-fel villannak. Gondolom féklámpa kapcsoló lesz a ludas. Szerintetek is vagy lehet más probléma? Köszi előre is a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember26, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2017 12 órája, Hard-ex írta: Sziasztok! Z14XE Astra G. A problémám a következő. Ha fékezek nem világítanak a féklámpáim. Egyik sem. Ha picit "ugrálok,rugdosom" a féket vibrálva fel-fel villannak. Gondolom féklámpa kapcsoló lesz a ludas. Szerintetek is vagy lehet más probléma? Köszi előre is a válaszokat! 1., Rossz helyre írtad, ez itt a Vectra A topik. 2., A féklámpakapcsoló mindettől függetlenül kézenfekvő megoldás lehet, ha egyik féklámpád sem világít a háromból, egyszerre mentek tönkre, és az izzók a két alsóban jók (a pótféklámpa ledes) 3., Egyúttal érdekelne hogy hogyan tettél szert olyan képességre amitől a fénynél is gyorsabban tudsz közlekedni, és hátraérsz megnézni a féklámpáidat néhány nanoszekundummal azután, hogy megnyomtad a fékpedált? +1., ha gyalog is ilyen gyors vagy, minek foglalkozol olyan világi hívságokkal hogy autó meg féklámpa? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hard-ex Elküldve Szeptember26, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2017 38 perce, tgabika76 írta: 1., Rossz helyre írtad, ez itt a Vectra A topik. 2., A féklámpakapcsoló mindettől függetlenül kézenfekvő megoldás lehet, ha egyik féklámpád sem világít a háromból, egyszerre mentek tönkre, és az izzók a két alsóban jók (a pótféklámpa ledes) 3., Egyúttal érdekelne hogy hogyan tettél szert olyan képességre amitől a fénynél is gyorsabban tudsz közlekedni, és hátraérsz megnézni a féklámpáidat néhány nanoszekundummal azután, hogy megnyomtad a fékpedált? +1., ha gyalog is ilyen gyors vagy, minek foglalkozol olyan világi hívságokkal hogy autó meg féklámpa? 1. Valahogy ezt a topicot találtam meg. 2. Garázsból kiállva hajnali 4-kor feltűnő, ha nem verődik vissza a piros fény a falról, ami sajna gyorsabb, mint Én (A fény). 3. Sikerült cserélni az említett alkatrészt és újra van fékfény. +1. Nem foglalkoznék vele, de a csekk is drága és a kasztnis is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Október8, 2017 Megoszt Elküldve Október8, 2017 Sziasztok, Főtengely jeladóhoz kellene egy kis segítség, mert az Autodata szerint az 1-2 lábon 10,3-14,3 ohm -ot kell mérnem. Van 5 különböző jeladóm, és ehhez társul 5 különböző érték: (Az 1-2-t beszerelt állapotban mértem, a 3-5-t kint.) 1., Siemens: 51,5 ohm (ez egy régi, szét van baszódva a kábelen a szigetelés) 2., Hans Preis: 9,4 ohm (ez nincs egy éves, jelenleg ez van bent, kiszerelve 9,6 ohm-t mutat) 3., Meyle: 552 ohm 4., Facet: 557 ohm 5., Mobiletron: semmilyen adatot nem tudtam mérni. Amint látjátok ez egyik sem hozza a kívánt értéket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október9, 2017 Megoszt Elküldve Október9, 2017 9 órája, fábi írta: Sziasztok, Főtengely jeladóhoz kellene egy kis segítség, mert az Autodata szerint az 1-2 lábon 10,3-14,3 ohm -ot kell mérnem. Van 5 különböző jeladóm, és ehhez társul 5 különböző érték: (Az 1-2-t beszerelt állapotban mértem, a 3-5-t kint.) 1., Siemens: 51,5 ohm (ez egy régi, szét van baszódva a kábelen a szigetelés) 2., Hans Preis: 9,4 ohm (ez nincs egy éves, jelenleg ez van bent, kiszerelve 9,6 ohm-t mutat) 3., Meyle: 552 ohm 4., Facet: 557 ohm 5., Mobiletron: semmilyen adatot nem tudtam mérni. Amint látjátok ez egyik sem hozza a kívánt értéket. Van itt a pincében egy GM, igaz c16se-ből de kinézetre pont olyan mint a tiéd, ezen 529 Ohmot mértem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Október9, 2017 Megoszt Elküldve Október9, 2017 Kösz. Az jó, de az Autodata szerint annál a motorkódnál kb. 500 ohm-nak kell lenni. Most akkor az a kérdésem, ha berakom a Meyle-t (552 ohm), az mennyire okozhat problémát, mert kb. 40-50x nagyobb az ellenállása, mint az előírtnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október9, 2017 Megoszt Elküldve Október9, 2017 1 órával ezelőtt, fábi írta: Kösz. Az jó, de az Autodata szerint annál a motorkódnál kb. 500 ohm-nak kell lenni. Most akkor az a kérdésem, ha berakom a Meyle-t (552 ohm), az mennyire okozhat problémát, mert kb. 40-50x nagyobb az ellenállása, mint az előírtnak? Hát két variáció van, vagy működik vele vagy nem. A holtpont jeladó a gyujtási időhöz kell, meg innen kap forgásjelet a motorvezérlő. Van egy tól-ig tartomány amit tud értékelni, ha azon kívül van akkor úgyis dob rá hibakódot. De amit találtál adat az nem működés közbeni érték? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Október9, 2017 Megoszt Elküldve Október9, 2017 Hát ez az, hogy bármelyik volt bent, mindig volt 19-es hibakódom, és nehézkes az indulás hideg (nem üzemi hőmérsékletű) motornál. A 10,3-14,3 közötti értéket álló motornál kellene mérni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október9, 2017 Megoszt Elküldve Október9, 2017 3 perce, fábi írta: Hát ez az, hogy bármelyik volt bent, mindig volt 19-es hibakódom, és nehézkes az indulás hideg (nem üzemi hőmérsékletű) motornál. A 10,3-14,3 közötti értéket álló motornál kellene mérni. Hát ez így elég érdekes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Október9, 2017 Megoszt Elküldve Október9, 2017 Az. Szopok is vele már év eleje óta, bár nyáron jobb volt a helyzet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október9, 2017 Megoszt Elküldve Október9, 2017 6 perce, fábi írta: Az. Szopok is vele már év eleje óta, bár nyáron jobb volt a helyzet. Azt lehetne tenni hogy ha valakinek van hasonló motorral szerelt és hibamentes azt megmérni és áttenni egy próbára. Még egyet kár lenne venni aztán lehet potyára. Meg ezeknek az egyik lábuk mindíg a test és a testek a kábelkorbácson belül vannak közösítve, ott megnézni nincs-e bezöldülve, esetleg közvetlenül letestelni ezt a barna szálat valahol. Hengerfejen, generátornál váltónál vannak testpontok . Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Október9, 2017 Megoszt Elküldve Október9, 2017 A testelős teszten már túl vagyunk, nem hozott eredményt. Most úgy néz ki hogy lesz egy hasonló Opel (azt hiszem Vectra B 1.8) a villamossági szerelőnél. Nála pont fordítva van hidegen jó, melegen meg szarakodik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október9, 2017 Megoszt Elküldve Október9, 2017 11 perce, fábi írta: A testelős teszten már túl vagyunk, nem hozott eredményt. Most úgy néz ki hogy lesz egy hasonló Opel (azt hiszem Vectra B 1.8) a villamossági szerelőnél. Nála pont fordítva van hidegen jó, melegen meg szarakodik. Az a legjobb amikor átpakolod a tesztgépből a tiédbe a cuccot a tiéd meg is javul, de a tesztautó nem akarja produkálni a hibát a te alkatrészeddel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts