Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Hello mindenkinek!
Kérdésem az lenne, hogy lehet kiszedni az analóg órát? Illetve.hogy ki kell-e szedni az órát ahoz, hogy a fűtés szabályzó gombok világítását ki lehessen cserélni. A szédszedéshez már infóm csak az órához nincs. A világítás kapcsolóhoz is van infóm, de az akkor se tudom megcsinálni, illetve még amikor kihúzom a kapcsolót akkor nem kapcsol be a belső világítás.
Ezek lennének a kérdéseim.
Mindenkinek köszi aki valamit is tud hozzá szólni.
Köszi Balázs

  • 1 year later...
  • 2 months later...
Elküldve

Sziasztok Vectrások!

Egy kis segítség kellene! :huh:

Vectra A 2000 digitális műszeregységet akarok beépíteni Astra F-be, egy bekötési rajz sokat segítene.

Elküldve
Sziasztok Vectrások!

Egy kis segítség kellene! :huh:

Vectra A 2000 digitális műszeregységet akarok beépíteni Astra F-be, egy bekötési rajz sokat segítene.

Sajna segíteni nem tudok , de esetleg elárulnád , hogy hol sikerült beszerezned és mennyiért ??

  • 1 month later...
Elküldve
Sajna segíteni nem tudok , de esetleg elárulnád , hogy hol sikerült beszerezned és mennyiért ??

Boccs a megkésett válaszért!

Duen-en hirdették és lecsaptam rá 40 eFt-ért vettem mindenestől (jeladók, csatlakozók stb.)

  • 5 weeks later...
Elküldve

A bratyóm c20ne Vekije produkálja mostanában:alacsony fordulaton,hideg motornál,induláskor néha berángat,mintha kihagyna a gyújtás.Nagyobb fordulaton semmi gond.Mióta esős idő van,azóta.A gyújtáselosztó újszerű,rotor detto,víz nem jut bele.A kábelek sem régiek.A gyújtótrafóra gyanakszom.Vélemények?

Elküldve

Nekem is hasonló gondom van x20se omival (c20ne utódja). Én két dologra gyanakszom:

1. motorhőjeladó nem teljesen frankó már 2. légtömegmérő

Gyújtás nálam kizárva.

Elküldve

Naja..az x20 se már DIS gyújtásos ugye? ............ Jó lenne biztosan tudnom a hiba okát,nem szeretnék csak úgy blindre új gyújtótrafót vetetni a tesóval.. :wub: Most kölcsönadtam neki a régi gyári gyertyakábeleimet,figyelgesse..hátha

  • 4 months later...
Elküldve

Valaki ért a villanyhoz? 13,95V az akksin mért feszültség a Vectránknál alapjáraton. Szerintem ez kevés. Magasabb fordulaton pedig inkább lefelé megy ez az érték. Rendben van ez így, vagy kezdjek aggódni? :lol:

Elküldve

14,4V lehet emelt fordulaton terheletlenül,ennél több nem lehet semmilyen körülmények között sem!

Terhelve(világítás,venitllátor) 13,4V körül kell lennie kb,alapjáraton!

Elküldve
13,7-13,8 a frankó. 14,4 a max jó. :)
Igen, mert ez fölött már túl sok bubi készül, és az gáz. :) Csak azt hittem ott kéne lennie a közelében. Meg nem értem, hogy fordulaton miért csökken pár tizedet?...

Azért köszi a segítséget lányok. :)

Feltűnt, hogy nem túl erős az irányjelzők fénye. Reméltem, hogy a generátor a gond, ui van tarcsi, és hetekkel ezelőtt egyszer alapjáraton halványan világított a töltésjelző (gázfröccsre elmúlt, azóta is jó), így most is hasonlóra gyanakodtam. Merthogy egy generátorcsere pár perc, és én is meg tudom csinálni. Most kezdhetek méricskélni. :lol:

Elküldve
Igen, mert ez fölött már túl sok bubi készül, és az gáz. :) Csak azt hittem ott kéne lennie a közelében. Meg nem értem, hogy fordulaton miért csökken pár tizedet?...

Azért köszi a segítséget lányok. :)

Feltűnt, hogy nem túl erős az irányjelzők fénye. Reméltem, hogy a generátor a gond, ui van tarcsi, és hetekkel ezelőtt egyszer alapjáraton halványan világított a töltésjelző (gázfröccsre elmúlt, azóta is jó), így most is hasonlóra gyanakodtam. Merthogy egy generátorcsere pár perc, és én is meg tudom csinálni. Most kezdhetek méricskélni. :lol:

Ékszíj nem laza? :)

Elküldve

Tipikus testelési problem. :lol:

Testkábeleket cseréld, ellenőrizd. Mérni nem igazán lehet, mert csak nagyobb ampernél

kezd nőni az oxidos testkábel ellenállása.

Elküldve

Jut eszembe, a váltócserénél feltűnt, hogy a motor és a váz között a testkábel nem hasonlít egyik testkábelre sem amit eddig láttam (vékony), viszont egy fekete műanyag burkolatos pici kütyün keresztül van testelve. Bár ez csak az önindítónál számítana....:) :lol:

És akkor most végiggondolom:

a fényszóróm sem százas, pedig most raktam bele 140/100-as izzókat!!! Messziről nem látszik gyengének, de vezetés közben már észrevehető. És a kürt is mint egy Skodakürt. Szóval ez lesz a gond? Na meg a zene.. 4x45W ha felhangosítom, villog a kijelző, sőt vmikor el is kussol.

Kösz a tippet. :)

Elküldve

Tavaly az akksi és kasztni közötti testkábelt forrasztottam át,mert kb 4-6Ohm-ot mértem a kábel végei között!

A saruk végein lévő saruk átforrasztása után meglepően jobban indult!

Azóta lecseréltem a kábelt egy jóval vastagabbra!

Elküldve

A generátor is a blokk testkábelén keresztül tölt.

Nem árt egy hétvégét rááldozni, hogy új, jobb, több testkábeleket kapjon az autó.

11kerben hengermalom úton van egy elektromos kábel bolt, ott lehet 10 és 16mm2-es kábeleket

olcsón jó minőségben kapni. Meg hozzá sarukat. :lol:

Ajánlom a sarukat és a kábeleket az összenyomás helyén forrasztani is egy nagyteljesítményű pákával.

Elküldve

Nos, a forrasztás és a kábelcsere mellett vagyok én is. Nem vitás. Ártani nem fog. Szerintem nem kell hozzá egy hétvége. (Bár attól függ mennyi sör maradt szilveszterről... :lol: )

Elküldve
Tipikus testelési problem. :)

Testkábeleket cseréld, ellenőrizd. Mérni nem igazán lehet, mert csak nagyobb ampernél

kezd nőni az oxidos testkábel ellenállása.

Az ellenállása attól nem nő meg, csak a rajta eső feszültség. :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.