freddy_ Elküldve Április18, 2018 Megoszt Elküldve Április18, 2018 On 2018. 04. 12. at 20:07, tgabika76 írta: ...illetve a térképtartó füleihez sem árt a csavarhúzó, de amúgy expert középkonzol-szerelőként (40x ki-be biztos megvolt az évek alatt) egyetértek veled: ha az összes csavar (4db, kettő alul a hamutartónál és kettő a rádió helyén) kint van, akkor én a rádió nyílásánál megfogva egy határozott rántással kézzel szoktam kipattintani a helyéről. A szivargyújtó takarólemezénél és legfelül használtam húzásra (nem feszegetésre) az Amazon-ról rendelt műanyagokat. Nekem nem pattant ki felül, hiába húztam és rántottam meg többször a rádiónál (törés határán volt már). A vészvillogó kábele nem tudjátok hogyan jön le? Már csak ennyi hiányozna és lent van az egész. Szerk.: Le kellett venni a kapcsoló burkolatát, kivenni a kapcsolót, utána csúsztatható ki a csatlakozó belülről nyomva, fentről lefelé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Április25, 2018 Megoszt Elküldve Április25, 2018 A középkonzol levétel majdnem sikerült nyomok nélkül. A polc feletti kezelő blokk felfogató patentjai közül az egyik beleállt a blokkba (miután ki volt véve a patentokból) és kicsit kifényesítette, pont azon a kicsi területen, ahol nincs takarás. Ezután dupla légbuborékos fóliával tekertem körbe és kábelkötegelővel rászorítottam, hogy több kár ne legyen. A visszarakásnál sietnem kellett, kapkodtam. Véletlenül zárva volt a hamutál ajtaja. Az alsó felfogató rendesen belemart, megsérült rajta a réteg és körülötte össze is karcolódott. Nem gondoltam, hogy még össze sem érhetnek a műanyagok, annyira kényes. Ugyanaz a hímestojás értékenységű bevonat van rajta, ami a középkonzol burkolaton is. Ezt a bevonatot csak itt láttam az egész autóban. Nem teljesen ide tartozik, de jó lenne tudni, hogy valahol fel tudnák-e újítani a bevonatot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április26, 2018 Megoszt Elküldve Április26, 2018 Nem szokták, mindenkit inkább az érdekel hogyan lehet attól megszabadulni, mert amíg az rajta van, le sem lehet festeni rendesen a konzolt. Valami oldószert+csiszolást szoktak alkalmazni azt hiszem, de nekem a coupé középkonzolán pl. nem volt ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hood 21 Elküldve Április27, 2018 Megoszt Elküldve Április27, 2018 (edited) Sziasztok! Lehet láma kérdés de holnap szeretném kiszedni a középkonzolt, több leírást és videót néztem róla, a szellőző rostélyokat ki kell pattintani előtte, hogy a mögötte levő fülekhez hozzáférjek? .... vagy hogy jön ki teljesen? Ez az egy "sötét" folt nekem... Egy másikra cserélném... Üdv: Robi Módosítva Április27, 2018 : hood 21 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hood 21 Elküldve Április28, 2018 Megoszt Elküldve Április28, 2018 19 órája, hood 21 írta: Sziasztok! Lehet láma kérdés de holnap szeretném kiszedni a középkonzolt, több leírást és videót néztem róla, a szellőző rostélyokat ki kell pattintani előtte, hogy a mögötte levő fülekhez hozzáférjek? .... vagy hogy jön ki teljesen? Ez az egy "sötét" folt nekem... Egy másikra cserélném... Üdv: Robi Végeztem vele... Igazából ki be rakni max 40 perc volt. Kicsit túlparáztam a dolgot... Üdv: Robi Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Május4, 2018 Megoszt Elküldve Május4, 2018 On 2018.04.26. at 20:01, tgabika76 írta: Nem szokták, mindenkit inkább az érdekel hogyan lehet attól megszabadulni, mert amíg az rajta van, le sem lehet festeni rendesen a konzolt. Valami oldószert+csiszolást szoktak alkalmazni azt hiszem, de nekem a coupé középkonzolán pl. nem volt ilyen. Nem ragaszkodom a gyári bevonatához. Tudnál ajánlani szakembert esetleg festés ügyben? Meg lehet úgy oldani, hogy teljesen gyárinak nézzen ki? A takarólemezt és a polc külső peremét is festeni kellene (bár polcból tudok venni újat). A másik megoldás, hogy kicserélem újra, de nem olcsó. Hamutálban csak metál antracit kapható, fekete nem. Mi a különbség, milyen lehet az autómban jelenleg? Szerk.: Ez itt off, átvittem a kérdésem másik témába. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freddy_ Elküldve Június15, 2018 Megoszt Elküldve Június15, 2018 Másodszorra is ki kellett vennem a középkonzolt. A szivargyújtó körüli elem most nem jött ki ahogyan korábban. Nagy lapos csavarhúzóval is többször nekiálltam hátulról húzni és már a törés határán volt, amikor a sokadik nekifutásra kipattant. Elkövettem azt a hibát, hogy a szivargyújtó nem volt a helyén. Az elem nagy erővel kirepült a helyéről és az alja beszorult az alatta levő elemek közé. Az amúgy is karcolódó réteg megsérült rajta. Írom ezt, mint tanulságot, hogy csak a helyén lévő szivargyújtóval pattintsátok ki, akkor nem történhet hasonló baleset. Érdemes megelőző jelleggel a klímában és a szivargyújtóban lévő izzókat kicserélni (vagy könnyen sérülhet bontáskor)? Behr klímánál leszedhető a három tekerő (mint a leírásban, a 9. oldalon) vagy létezik belőle olyan típus, amelyiknél nem (egy fórumtársnak letört)? Ha nem, akkor mi a szétszerelés helyes módja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krisztian881 Elküldve December18, 2019 Megoszt Elküldve December18, 2019 Sziasztok nem rég én is astra tulajdonos lettem. De egy dupla din magnót szeretnék be helyezni a gyári helyett. Hogyan lehet? Válaszokat köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December18, 2019 Megoszt Elküldve December18, 2019 1 óra, Krisztian881 írta: Sziasztok nem rég én is astra tulajdonos lettem. De egy dupla din magnót szeretnék be helyezni a gyári helyett. Hogyan lehet? Válaszokat köszönöm. Legelőször is kéne szerezned egy dupla din-es középkonzolt. Gyárilag nem létezett ilyen, de ügyes kezű emberek csinálnak, fb-on találni ilyen hirdetést. Ha megvan, akkor ki kell cserélni a két konzolt, és az újba már be tudod tenni a dupla din-es fejegységet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts