Pmikes Elküldve November2, 2016 Megoszt Elküldve November2, 2016 Sziasztok! Új vagyok itt és a segítségeteket kérném. Adott egy b vectra 2.0 dti digit klíma ami nem fűt. Egyszer fűt kicsit egyszer semmit. Nem régóta van nálam. Radiátorba menő csövek melegek, bármire állítom alig valami. Ha esetleg tudtok segíteni nagyon megköszönöm. Tisztelettel:Pmikes Link to comment Megosztás: More sharing options...
erghef Elküldve November26, 2016 Megoszt Elküldve November26, 2016 Sziasztok! Kompresszoron mit jelent az a két betű (JW, PG, MB)? Egy JW helyett jó lehet MB? Elvileg motorkód azonos és mindkettő manuális klímás. Vagy különböznek valamiben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November28, 2016 Megoszt Elküldve November28, 2016 On 2016.11.02. at 4:30 PM, Pmikes said: Sziasztok! Új vagyok itt és a segítségeteket kérném. Adott egy b vectra 2.0 dti digit klíma ami nem fűt. Egyszer fűt kicsit egyszer semmit. Nem régóta van nálam. Radiátorba menő csövek melegek, bármire állítom alig valami. Ha esetleg tudtok segíteni nagyon megköszönöm. Tisztelettel:Pmikes Digit klíma vezérlő hiba lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mixi88 Elküldve Június7, 2017 Megoszt Elküldve Június7, 2017 Astra g dti klíma. Pár kérdés op-com szerint 1.8bar van a rendszerben ez jó vagy rossz? Nagyobb problémát az okozza hogy nincs 12v a kompresszor kuplungnál. 40 es biztosíték kiég. Ha benyomom a klíma főkapcsolót piros lámpa ok a belső ventilátor fúj egy kicsit. A külsők semmi. Lehet hogy a hűtés vezérlő okozza, zárlatos? Tettem a nyomás érzékelő helyett egy kapcsolót ha nincs gaz a rendszerben csak hogy meglássam hogy nem e az tiltja a rendszert és hogy van e 12 v a kuplungnál kapcsolon (potentiometer) be allitottam 19 bar ra ekkor a külső venti is elkezdett dolgozni de nem lett meg a 12v. a kuplungnal hogy behuzon a tarcsa. Hibakód p0530A/c pressure sensor P1530 compressor cut off rellay primary circuit open . Válaszokat köszönöm előre is;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Június21, 2017 Megoszt Elküldve Június21, 2017 (edited) Attól függ milyen állapotban, működő vagy nyugalomban lévő klímánál. De szerintem az az érték rendben van. Módosítva Június21, 2017 : Adam1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Június26, 2017 Megoszt Elküldve Június26, 2017 Hali. Tudja esetleg valaki, hogy a manuális klímánál ha bekapcsolom akkor melyik relé felelős a két ventilátor bekapcsolásáért?? Az a jelenségem hogy ha bekapcsolom a klímát akkor ha olyan kedve van nem kapcsol be a két ventilátor. Amikor nem kapcsol be csak a klímahűtő ventilátora kapcsol melegedéskor nagy fordulaton. Egyébként semmi rendelleneset nem venni észre azon kívül, hogy hol bekapcsol rendesen a klíma bekapcsolásakor a ventilátorok is hol pedig nem. Gondoltam ha reléje van és azt nézném meg először hátha megoldaná a problémát és nem kéne esetleges vezeték hibát keresgélnem. Válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
llwynog Elküldve Július9, 2017 Megoszt Elküldve Július9, 2017 Sziasztok! A következő lenne a hibajelenségem, az alany egy 2001-es B Vectra Z16XE motor, digitklíma: Benyomom az Auto gombot a panelen, nyöszörög bent a műszerfalban valami, majd csend, kompresszor kuplungját behúzza. Majd egy pár percel később észhez tér, elkezdi nyomni befelé a hideget rendesen, majd egy pár perc múlva, tipikusan miután kezd esni a venti fordulatszáma, paff, megáll. Majd pár percre rá megint elindul és ez a végtelenségig. Amikor nem akar beindulni, akkor sehogysem. Sem ki-bekapcs, sem hőfok, sem venti állítás, sem ECO kapcsolóra nem reagál. Gáz van a rendszerben, májusban lett feltöltve, nem ereszt a rendszer (2 nyomáskapcsoló cserélve) Ha valaki találkozott már ilyennel vagy lenne tippje mit kéne megnézetnem, azt előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bugge Elküldve Július10, 2017 Megoszt Elküldve Július10, 2017 7 hours ago, llwynog said: Sziasztok! A következő lenne a hibajelenségem, az alany egy 2001-es B Vectra Z16XE motor, digitklíma: Benyomom az Auto gombot a panelen, nyöszörög bent a műszerfalban valami, majd csend, kompresszor kuplungját behúzza. Majd egy pár percel később észhez tér, elkezdi nyomni befelé a hideget rendesen, majd egy pár perc múlva, tipikusan miután kezd esni a venti fordulatszáma, paff, megáll. Majd pár percre rá megint elindul és ez a végtelenségig. Amikor nem akar beindulni, akkor sehogysem. Sem ki-bekapcs, sem hőfok, sem venti állítás, sem ECO kapcsolóra nem reagál. Gáz van a rendszerben, májusban lett feltöltve, nem ereszt a rendszer (2 nyomáskapcsoló cserélve) Ha valaki találkozott már ilyennel vagy lenne tippje mit kéne megnézetnem, azt előre is köszönöm! Szia! Csak így tippre, nem lehet, hogy maga a vezérlőd adta meg magát? Jófogáson most árulnak egyet 2500Ft-ért. Szerintem ennyit megér. Így legalább a vezérlőt kiszűrheted a körből, ha esetleg ezzel sem menne. Üdv: Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Július20, 2017 Megoszt Elküldve Július20, 2017 Üdv. Mi lehet az oka annak, hogy ha bekapcsolom a klímát (manuális) akor a 2 ventilátor elindul majd valamikor leáll és olyankor csak a klímahűtő ventilátora kibe kapcsol maxon? Van hogy else indulnak. Mi vezérli? Mi kapcsolja a ventiket? Vezetékeket már üzem közbe átmozgattam. Nemvolt reakció. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balazs74 Elküldve Július31, 2017 Megoszt Elküldve Július31, 2017 Sziasztok! Van egy 2001-es B vectrám 2.0 DTI Y20DTH. Reggeli induláskor működik jól a klíma, akár alapjáraton is hűt rendesen sokáig, aztán gondol egyet, és csak meleg párás levegőt kezd el fújni. A rendszer fel van töltve az előírás szerint 750g gázzal, nem ereszt sehol. Amikor előjön a hiba, nem tudok mit kezdeni vele, lekapcsolom és reggel megint működik hiba nélkül. Van úgy, hogy 2-3 napig sem jön elő a hba aztán ismét, teljesen változó a hiba előfordulása. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Susztika1 Elküldve Augusztus2, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2017 (edited) Sziasztok! Opel vectra b 1.6 benzines kocsim van. A klímacső a jobb oldalon (ha szemből állunk) a csatlakozásnál lenyomta magát. Találtam egy szépen elrohadt zégergyűrűt a műanyag fekete csatlakozó után. Jelenleg össze lehet dugni, de nincs ami összefogja a csatlakozást. A zégergyűrű nem értem milyen célt szolgált, egyszerűen nem tudom stabilizálni a csatlakozást. Több helyen érdeklődtem, mivel lehetne ezt megoldani, de nem kaptam semmilyen érdemleges választ. Nem tudom hogy kellene kinéznie gyárilag. Maradjon a hegesztés? Kérlek segítsetek! Előre is köszönöm! Módosítva Augusztus2, 2017 : Susztika1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve Október19, 2017 Megoszt Elküldve Október19, 2017 A zégergyűrű tartja össze a két csövet. Azt kell pótolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyuros Elküldve Május17, 2018 Megoszt Elküldve Május17, 2018 Üdv mindenkinek.1997-es X20XEV-es vectra manuál klímás átlagba ha bekapcsolom elindul rendesen mind a két ventillátor (klímahűtőé, vízhűtőé) aztán amikor úgy gondolja kikapcsol persze a klíma megy tovább a vízhőfok meg szökik felfele. Mi az ami vezérli ilyen esetben ezt a két ventilátort? Csatoltam képet azok nyomáskapcsolók. Szerelő adta a tippet hogy ha működés közbe lehúzom és leáll a venti akkor az a ludas de az nemjöttbe.. Ha lehúzom az egyes jelölésűt akkor leáll a kompresszor ha lehúzom a kettes jelölésűt akkor semmi változás mükszik tovább.. Rákeresve a neten elvileg mind a kettő nyomáskapcsoló. mi célja a kettes jelölésűnek? Pót darab? Érdemes cserélnem újra? Beszélt valami klíma vezérlőről is. Mondom az szerintem csak a digitklímásokba van..?http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=46620180517_130628.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Feederes1981 Elküldve Június11, 2018 Megoszt Elküldve Június11, 2018 Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy B Vectra digit klíma előtét ellenállását hol keressem, hogy tudom ki szerelni. Igazából arra gyanakszok, mert a fűtés és a hűtés is csak a legnagyobb fokozatban működik. Elektro műszerész ismerősöm meg javítaná, csak ki kellene szerelnem. Előre is köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Armin2015 Elküldve Február13, 2019 Megoszt Elküldve Február13, 2019 Sziasztok! Vettem nemregiben munkas autónak használt 1.7td isuzu mocis b vectrát! Van eleg sok zavaró problemam vele kapcsolatban, első körben a fűtes alapjaraton 85hőfok a vìz ès csak hideget fújja menet közben 80fok mondhatni meleget kb de inkább lagyosat mi lehet a hiba oka?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kadett17dforever Elküldve Február13, 2019 Megoszt Elküldve Február13, 2019 45 perce, Armin2015 írta: Sziasztok! Vettem nemregiben munkas autónak használt 1.7td isuzu mocis b vectrát! Van eleg sok zavaró problemam vele kapcsolatban, első körben a fűtes alapjaraton 85hőfok a vìz ès csak hideget fújja menet közben 80fok mondhatni meleget kb de inkább lagyosat mi lehet a hiba oka?? Szia, szerintem eljott a futoradiator csereje, nehany ezer huf es nem is bonyolult a csere. Nekem is ez volt, csere utan mar kek vizhonel is langyosat fúj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2019 Megoszt Elküldve Február13, 2019 9 órája, Armin2015 írta: Sziasztok! Vettem nemregiben munkas autónak használt 1.7td isuzu mocis b vectrát! Van eleg sok zavaró problemam vele kapcsolatban, első körben a fűtes alapjaraton 85hőfok a vìz ès csak hideget fújja menet közben 80fok mondhatni meleget kb de inkább lagyosat mi lehet a hiba oka?? 8 órája, kadett17dforever írta: Szia, szerintem eljott a futoradiator csereje, nehany ezer huf es nem is bonyolult a csere. Nekem is ez volt, csere utan mar kek vizhonel is langyosat fúj. Termosztát? Ha a radiátor van eltömődve mosni nem lehetne csere előtt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kadett17dforever Elküldve Február14, 2019 Megoszt Elküldve Február14, 2019 13 órája, zotya975 írta: Termosztát? Ha a radiátor van eltömődve mosni nem lehetne csere előtt? Ha termosztát lenne akkor a víz is nehezen melegedne. A menetkozbeni 80 fok körüli hőfok ebben az időben normális ennél s motornál, nekem is ilyen van. Mosni nem érdemes nem sokat ér... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február14, 2019 Megoszt Elküldve Február14, 2019 15 órája, kadett17dforever írta: Ha termosztát lenne akkor a víz is nehezen melegedne. A menetkozbeni 80 fok körüli hőfok ebben az időben normális ennél s motornál, nekem is ilyen van. Mosni nem érdemes nem sokat ér... Én mostam és csak vízzel ( nem vízkőoldóval, vagy trisóval) a radiátort lekötve , oda vissza folyás irányban és ellenáramban elég fekete trutyi jött ki belőle, és jobb lett a fűtés. Mivel pénzbe nem kerül érdemes megpróbálni nagyobb bontás vagy csere előtt. Ha klímás az autó és van benne fűtéscsap vákumos vagy elektromos működésű arra is rá lehet nézni hogy rendesen kinyitott-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Armin2015 Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 Sziasztok! Vettem nemregiben munkas autónak használt 1.7td isuzu mocis b vectrát! Van eleg sok zavaró problemam vele kapcsolatban, első körben a fűtes alapjaraton 85hőfok a vìz ès csak hideget fújja menet közben 80fok mondhatni meleget kb de inkább lagyosat mi lehet a hiba oka?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Armin2015 Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 Nem klìmás, gondoltam rá hogy levegős lehet de ma kiderìtettem hogy nem az hamar elèri az üzemi hófokot a motor de mar most menet közben is hideget fúj! Pl elindulok itthonrol kiállok a garázsból fűtèsgomb 0ra tekerve jaratom 10percet elindulok vele par km utan feltekerem 2esre lanyos 3as mar majdnem hideg 4es teljesen hideg vissza 0ra par km utan 2es es megint lanygyos biztos h mas nm okozhatja a radiátorom kìvűl? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 1 perc, Armin2015 írta: Nem klìmás, gondoltam rá hogy levegős lehet de ma kiderìtettem hogy nem az hamar elèri az üzemi hófokot a motor de mar most menet közben is hideget fúj! Pl elindulok itthonrol kiállok a garázsból fűtèsgomb 0ra tekerve jaratom 10percet elindulok vele par km utan feltekerem 2esre lanyos 3as mar majdnem hideg 4es teljesen hideg vissza 0ra par km utan 2es es megint lanygyos biztos h mas nm okozhatja a radiátorom kìvűl? A motortérben a szélvédő alatt kábé középen megy be és jön ki a radiátor két csöve. ha mindegyik cső meleg akkor a radiátor jó, nincs dugulás. Ha csak az egyik ( ha jól tudom az áramlás irányát az akku felöli) akkor lehet rá gyanakodni hogy eldugult. Ha 4-esen fújatva visszahül, akkor lehet némi áramlás de minimális, ezért tudja a levegő lehűteni azt a kevéske hűtőfolyadékot ami átmegy rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Armin2015 Elküldve Február17, 2019 Megoszt Elküldve Február17, 2019 Holnap átfogom nezni tüzetesebben a csöveket, van mèg jó pár dolog ami zavar 3.dìzel aútóm jogsi óta 3benzinesem is volt jelenleg is van benzines kocsim de nem eri meg meloba jarni vele 3000km havi Link to comment Megosztás: More sharing options...
kadett17dforever Elküldve Február18, 2019 Megoszt Elküldve Február18, 2019 12 órája, Armin2015 írta: Holnap átfogom nezni tüzetesebben a csöveket, van mèg jó pár dolog ami zavar 3.dìzel aútóm jogsi óta 3benzinesem is volt jelenleg is van benzines kocsim de nem eri meg meloba jarni vele 3000km havi Én is havi 4000 kmt járok az isuzu td vel 2 éve lassan. Amióta ez a hosszú távozás van azóta minimális a hiba szerencsére, erre teremtettek egy jó diesel motort. Időnként apróság jönnek a korból adódoan, de nem. Vészes. Amúgy osztom hogy ennyit járni benzinessel abszolút nem éri meg még 35 ft üzemanyag diffi mellett sem. Nézd át a vizrendszert és meg lesz a hiba. Amit az egyik forum társ írt, hogy a radiátor felé menő és jövő cső sok mindent elarul. Egyébként az enyém is marha rossz fűtéssel rendelkezett, de radiátor csere után meg lehet sülni benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Armin2015 Elküldve Február18, 2019 Megoszt Elküldve Február18, 2019 Atneztem a cső rengeteget es a radiator felè menő felső csövecske mondhatni lanygyosnsk sem felel meg alsó cső forró mennyire nagy meló a csere ès pontosan hol is találom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts