Omegatd Elküldve November28, 2010 Megoszt Elküldve November28, 2010 Nagyon feledékeny vagyok mostanában. Kuriózum? Asszonyra gondolsz? :excl: :( Sok volt a kuriózum aznap, és a végső kuriózumról meg te lemaradtál.... Bővebben? Bár én még nem lettem kirúgva, illetve most már semmin sem csodálkoznék... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve November29, 2010 Megoszt Elküldve November29, 2010 Bővebben? Bár én még nem lettem kirúgva, illetve most már semmin sem csodálkoznék... Az utolsó üveg mézesre gondoltam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November29, 2010 Megoszt Elküldve November29, 2010 Az utolsó üveg mézesre gondoltam... Arról biztos lemaradtam, mert nem utoljára jöttünk el... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Eriic Elküldve November29, 2010 Megoszt Elküldve November29, 2010 Sziasztok :( Megoldódott a kormánymű problémám :excl: . Gondoltam leírom ,hátha vkinek ugyanilyen problémája lesz , és segítséget nyújt ez neki. A helyén , nem lehet megcsinálni ,(legalább is nekünk sehogysem jött össze), Sajnos ki kell venni a kormányművet az autóból, de a szerelőm szerint elég kézenfekvőn van megcsinálva (sose szedett még szét ilyet ), német precizitással, tehát értelem szerűen nagyon szépen ki lehet horgászni a helyéről. Magát a kormányművet sem nehéz szétbontani. Nah szval ami a problémát okozza, az egy o gyűrű. Ez gondolom már elvolt öregedve , meg mível dízel autóról beszélünk sztem a nagy futásteljesítmény függésében maga a kormánymű is megvan kopva elég rendesen.Sokan javasolták emiatt hogy csere , vagy felújítás. A cserével az a bajom hogy ki tudja egy használt darab meddig bírná, a Felújítás meg egy kormányművesnél (Kérdeztem) olyan 50.000-be megállt volna. Tudom nem nagy összeg annyira, de vhogy akkor sem akartam ennyit ki adni érte. Tehát marad az hogy csak az o gyűrű csere. Nagyon fontos hogy ne ugyanolyan méretűt vegyünk bele (gondolom a kopás miatt) mert akkor ugyanott vagyunk ahol elindultunk(tapasztalatból mondom) Venni kell bele egy kicsivel nagyobbat és olyat aminek sokkal nagyobb a pereme, az nagyon ,pászosan fog bele menni,de nem fog folyni . Hálistennek letudtam ezt a problémát is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Eriic Elküldve November29, 2010 Megoszt Elküldve November29, 2010 Sziasztok ismét :excl: Ez amit most írok gondolom , inkább a dízeleseket fogja jobban érdekelni, Találtam egy nagyon olcsó probléma megoldást , a melegen , nehezen indulás prolémára. Tudom már lassan megkapom azt kijelentést , hogy miért vagyok ekkora zsugori :lol: mind1 aki megkérdi annak leírom :lol: Nah szval , nem írom le hogy miért van ez a melegen nehezen indulás mert , elégszer leírták már , meg rákérdeztek. Ami kell hozzá, egy db kapcsoló, meg egy kis szerelési tudás.A lényeg az ,hogy direktelni kell az izzitást , hogy melegen is izzitson. Ezt ugy tudod megoldani hogy a szívósor alatt a motor oldalán van két hőgomba szerűség . Az ami a kocsi eleje felé van közelebb, az a Vízhőfokmérő ugytudom , a mögötte lévő meg az izzitásnak az érzékelője, hogy ha 80 foknál(nem tudom pontosan) melegebb a motor akkor már nem izzít. Mert ugye megfelelő nyomás hatására már a meglévő hőtől be kéne robbania, de mivel nincs meg a nyomás már meleg gázolajnál, az adagoltó elkopott része miatt (végülis csak leírtam , nagyából ahogy én tudom) Ha ezt az érzékelőt megtudod szakítani , akkor az autó azt érzékeli hogy hideg a motor , és izzít, meg megy a hátsó tanban lévő szivatyú. A szivatyú is azért lényeges, mert már tudod egy bizonyos nyomást produkálni a rendszerben, és így már nincs meg az a nagyfokú nyomáshiány. Most rá térnék a kapcsolóra hogy miért is kell ez. A leglényegesebb az hogy az autó menetközben már ne legyen átverve hogy mindíg hideg, mert gondolom az nem nagyon tesz jót neki, meg a Klíma miatt sem, mert hogy ha megvan szakítva az érzékelő áramköre akkor nem megy a klíma sem, mert azt csak akkor engedi hogy ha vmennyire már meleg a motor, hogy hidegen ne terheljük ezzel is a motort. Az a lényeg hogy az érzékelőbe belefút két kábel, egy pozitív meg egy negatív, ls a pozitív szálat meg kell szakítani a kaocsoló segítségével, amit legjobb az utastérben elhelyezni. Ugy nézki ez a procedura, hogy mikor tudod hogy meleg a motor, átkapcsolod a kapcsolót , izzít, minden , beindul, és rögtön visszakapcsolod, és így már minden újra üzemszerű . Nem ugy fog indulni mint egy tökéletes omega, de 90 fokig , kb normálisnak tekinthető az indulás , vagy 2 másorpec kell neki. Természetesen ha hideg akkor meg nem kell bántani semmit, csak rendesen indítani. Erik :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November29, 2010 Megoszt Elküldve November29, 2010 Sziasztok ismét :excl: Ez amit most írok gondolom , inkább a dízeleseket fogja jobban érdekelni, Találtam egy nagyon olcsó probléma megoldást , a melegen , nehezen indulás prolémára. Tudom már lassan megkapom azt kijelentést , hogy miért vagyok ekkora zsugori :lol: mind1 aki megkérdi annak leírom :lol: Nah szval , nem írom le hogy miért van ez a melegen nehezen indulás mert , elégszer leírták már , meg rákérdeztek. Ami kell hozzá, egy db kapcsoló, meg egy kis szerelési tudás.A lényeg az ,hogy direktelni kell az izzitást , hogy melegen is izzitson. Ezt ugy tudod megoldani hogy a szívósor alatt a motor oldalán van két hőgomba szerűség . Az ami a kocsi eleje felé van közelebb, az a Vízhőfokmérő ugytudom , a mögötte lévő meg az izzitásnak az érzékelője, hogy ha 80 foknál(nem tudom pontosan) melegebb a motor akkor már nem izzít. Mert ugye megfelelő nyomás hatására már a meglévő hőtől be kéne robbania, de mivel nincs meg a nyomás már meleg gázolajnál, az adagoltó elkopott része miatt (végülis csak leírtam , nagyából ahogy én tudom) Ha ezt az érzékelőt megtudod szakítani , akkor az autó azt érzékeli hogy hideg a motor , és izzít, meg megy a hátsó tanban lévő szivatyú. A szivatyú is azért lényeges, mert már tudod egy bizonyos nyomást produkálni a rendszerben, és így már nincs meg az a nagyfokú nyomáshiány. Most rá térnék a kapcsolóra hogy miért is kell ez. A leglényegesebb az hogy az autó menetközben már ne legyen átverve hogy mindíg hideg, mert gondolom az nem nagyon tesz jót neki, meg a Klíma miatt sem, mert hogy ha megvan szakítva az érzékelő áramköre akkor nem megy a klíma sem, mert azt csak akkor engedi hogy ha vmennyire már meleg a motor, hogy hidegen ne terheljük ezzel is a motort. Az a lényeg hogy az érzékelőbe belefút két kábel, egy pozitív meg egy negatív, ls a pozitív szálat meg kell szakítani a kaocsoló segítségével, amit legjobb az utastérben elhelyezni. Ugy nézki ez a procedura, hogy mikor tudod hogy meleg a motor, átkapcsolod a kapcsolót , izzít, minden , beindul, és rögtön visszakapcsolod, és így már minden újra üzemszerű . Nem ugy fog indulni mint egy tökéletes omega, de 90 fokig , kb normálisnak tekinthető az indulás , vagy 2 másorpec kell neki. Természetesen ha hideg akkor meg nem kell bántani semmit, csak rendesen indítani. Erik :( Ez nagyon szép, hogy jót akarsz, de ezel a megoldással lesznek csodák. Szerinted az Opel mérnökei nem csinálnák, ha ez lenne a legegyszerűbb. Sokkal egyszerűbb, ha a HDK fej javítására nem költesz, akkor kis gázadással kell indítani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November29, 2010 Megoszt Elküldve November29, 2010 Mostanában dupláz a fórum... Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November29, 2010 Megoszt Elküldve November29, 2010 Sziasztok :( Megoldódott a kormánymű problémám :excl: . Gondoltam leírom ,hátha vkinek ugyanilyen problémája lesz , és segítséget nyújt ez neki. A helyén , nem lehet megcsinálni ,(legalább is nekünk sehogysem jött össze), Sajnos ki kell venni a kormányművet az autóból, de a szerelőm szerint elég kézenfekvőn van megcsinálva (sose szedett még szét ilyet ), német precizitással, tehát értelem szerűen nagyon szépen ki lehet horgászni a helyéről. Magát a kormányművet sem nehéz szétbontani. Nah szval ami a problémát okozza, az egy o gyűrű. Ez gondolom már elvolt öregedve , meg mível dízel autóról beszélünk sztem a nagy futásteljesítmény függésében maga a kormánymű is megvan kopva elég rendesen.Sokan javasolták emiatt hogy csere , vagy felújítás. A cserével az a bajom hogy ki tudja egy használt darab meddig bírná, a Felújítás meg egy kormányművesnél (Kérdeztem) olyan 50.000-be megállt volna. Tudom nem nagy összeg annyira, de vhogy akkor sem akartam ennyit ki adni érte. Tehát marad az hogy csak az o gyűrű csere. Nagyon fontos hogy ne ugyanolyan méretűt vegyünk bele (gondolom a kopás miatt) mert akkor ugyanott vagyunk ahol elindultunk(tapasztalatból mondom) Venni kell bele egy kicsivel nagyobbat és olyat aminek sokkal nagyobb a pereme, az nagyon ,pászosan fog bele menni,de nem fog folyni . Hálistennek letudtam ezt a problémát is. :lol: Milyen megkopott O gyűrű? O gyűrű néven gumi tömítés ismeretes, ami így néz ki (készletben): http://tomnerszerszam.hu/shop_ordered/5424...p_pic/S8045.jpg Dízelem régen volt, így homályosak az emlékek... De köztudott, hogy a dízelnek a direkt bekötött izzítás mellett a 'PREVENT HIDEGINDÍTÓ SPRAY' nevű csodaszer is segít. Egy darabig. Aztán cserélhetsz motort. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November29, 2010 Megoszt Elküldve November29, 2010 Sziasztok :( Megoldódott a kormánymű problémám :excl: . Gondoltam leírom ,hátha vkinek ugyanilyen problémája lesz , és segítséget nyújt ez neki. A helyén , nem lehet megcsinálni ,(legalább is nekünk sehogysem jött össze), Sajnos ki kell venni a kormányművet az autóból, de a szerelőm szerint elég kézenfekvőn van megcsinálva (sose szedett még szét ilyet ), német precizitással, tehát értelem szerűen nagyon szépen ki lehet horgászni a helyéről. Magát a kormányművet sem nehéz szétbontani. Nah szval ami a problémát okozza, az egy o gyűrű. Ez gondolom már elvolt öregedve , meg mível dízel autóról beszélünk sztem a nagy futásteljesítmény függésében maga a kormánymű is megvan kopva elég rendesen.Sokan javasolták emiatt hogy csere , vagy felújítás. A cserével az a bajom hogy ki tudja egy használt darab meddig bírná, a Felújítás meg egy kormányművesnél (Kérdeztem) olyan 50.000-be megállt volna. Tudom nem nagy összeg annyira, de vhogy akkor sem akartam ennyit ki adni érte. Tehát marad az hogy csak az o gyűrű csere. Nagyon fontos hogy ne ugyanolyan méretűt vegyünk bele (gondolom a kopás miatt) mert akkor ugyanott vagyunk ahol elindultunk(tapasztalatból mondom) Venni kell bele egy kicsivel nagyobbat és olyat aminek sokkal nagyobb a pereme, az nagyon ,pászosan fog bele menni,de nem fog folyni . Hálistennek letudtam ezt a problémát is. :lol: Én biztos nem vettem ki a cseréhez a kormányművet. Tudom, akkor miért nem válaszoltam, hogy akkor hogy? Mert már legalább 7 éve volt és nem emlékszem hogy csináltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November29, 2010 Megoszt Elküldve November29, 2010 Egy Cadillac Catera . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November30, 2010 Megoszt Elküldve November30, 2010 Dízelem régen volt, így homályosak az emlékek... De köztudott, hogy a dízelnek a direkt bekötött izzítás mellett a 'PREVENT HIDEGINDÍTÓ SPRAY' nevű csodaszer is segít. Egy darabig. Aztán cserélhetsz motort. :excl: Hát igen nem hisznek nekünk, az a baj nem a probléma oldódott meg a melegizzítással, hanem plusz problémát vett a nyakába. Hidegindító, az igen. Kettő durva emlékem van. Az egyik havernak kigyulladt a lészűrő tőle kis PUG 205-ben. Alig tudtuk poroltóval eloltani. A másik az durva volt, 1.6D Kadetton kicsit dragszteres lett a motorháztető. Persze akkor a nagy durranás és reccsenés után ennyire nem volt vicces, inkább siralmas... Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve November30, 2010 Megoszt Elküldve November30, 2010 Egy Cadillac Catera . Jujj, de finoman találta meg fejjel a csomitetőt, áááá :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve November30, 2010 Megoszt Elküldve November30, 2010 Hát igen nem hisznek nekünk, az a baj nem a probléma oldódott meg a melegizzítással, hanem plusz problémát vett a nyakába. Hidegindító, az igen. Kettő durva emlékem van. Az egyik havernak kigyulladt a lészűrő tőle kis PUG 205-ben. Alig tudtuk poroltóval eloltani. A másik az durva volt, 1.6D Kadetton kicsit dragszteres lett a motorháztető. Persze akkor a nagy durranás és reccsenés után ennyire nem volt vicces, inkább siralmas... Ki vagy Te hogy csak úgy vakon higgyen az ember Neked? :lol: :lol: :lol: Hm, a Kadettes sztori azért érdekes... lévén nekem is 1,6D -m volt az Asciban, és mikor hengerfejes volt, akkor télen csak úgy indult ben, ha izzítók ki, fecskendőnyi repülő-benzin be mindegyik hengerbe, izzítógyé vissza, indít... bár igaz vártam mikor robban le a hengerfej, ellenben soha nem történt meg... :lol: Meg emlékeim szerint, Manta Ákos ódákat zengett az 1,6 D ről mennyire túlméretezett ... Nem véletlenül azért turbósította?.. :excl: :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve November30, 2010 Megoszt Elküldve November30, 2010 Még mindig ABS... Sajnos a közelben nincs Tech2-es lehetőség, így marad a sötétben tapogatózás még egy ideig. Szóval 10ből 8-9 indítás után világít az ABS lámpa (indítózás után elalszik, majd ha mozdul az autó, látszik a műszereken/lámpákon hogy valami meghúzza a feszültséget, majd kigyullad a lámpa). Viszont. Ha ég is a lámpa, és guruló autónál leveszem a gyújtást, majd újraindítom a még mozgó autót, akkor ismét van feszültségesős dolog, viszont a lámpa nem világít, és van ABS. Erre tud vki okosat mondani, mi ez? (jeladók jók, kipróbálva, ellenőrizve) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve November30, 2010 Megoszt Elküldve November30, 2010 Ki vagy Te hogy csak úgy vakon higgyen az ember Neked? :lol: :lol: :lol: Ki vagy Te? Nem iismerelek! Hm, a Kadettes sztori azért érdekes... lévén nekem is 1,6D-m volt az Asciban, és mikor hengerfejes volt, akkor télen csak úgy indult ben, ha izzítók ki, fecskendőnyi repülő-benzin be mindegyik hengerbe, izzítógyé vissza, indít... bár igaz vártam mikor robban le a hengerfej, ellenben soha nem történt meg... :lol: Meg emlékeim szerint, Manta Ákos ódákat zengett az 1,6 D ről mennyire túlméretezett ... Nem véletlenül azért turbósította?.. :excl: :( De túlméretezett és jó kis motor, nekem ISS az volt a barna Kadettban. Nem tudom, a repülö benya milyen, de a hidegíndítót ugyebár a szívótorokba nyomatod és tud gondot okozni. Esetünkben okozott ISS! Neked meg mázlid volt, mint mindig... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December1, 2010 Megoszt Elküldve December1, 2010 Még mindig ABS... Sajnos a közelben nincs Tech2-es lehetőség, így marad a sötétben tapogatózás még egy ideig. Szóval 10ből 8-9 indítás után világít az ABS lámpa (indítózás után elalszik, majd ha mozdul az autó, látszik a műszereken/lámpákon hogy valami meghúzza a feszültséget, majd kigyullad a lámpa). Viszont. Ha ég is a lámpa, és guruló autónál leveszem a gyújtást, majd újraindítom a még mozgó autót, akkor ismét van feszültségesős dolog, viszont a lámpa nem világít, és van ABS. Erre tud vki okosat mondani, mi ez? (jeladók jók, kipróbálva, ellenőrizve) Az ABS kockában nincs megragadva a villanymotor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December1, 2010 Megoszt Elküldve December1, 2010 Az ABS kockában nincs megragadva a villanymotor? Ezt hogyan tudom ellenőrizni? Ha nem világít a lámpa, akkor van ABS, nem csúszik az autó fékezéskor, meg lehet is hallani/érezni hogy működik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December1, 2010 Megoszt Elküldve December1, 2010 Ki vagy Te? Nem iismerelek! De túlméretezett és jó kis motor, nekem ISS az volt a barna Kadettban. Nem tudom, a repülö benya milyen, de a hidegíndítót ugyebár a szívótorokba nyomatod és tud gondot okozni. Esetünkben okozott ISS! Neked meg mázlid volt, mint mindig... 110/130 as... mondjuk azért 50 ml benya direktbe, a hengerbe tolva..., de túlélte :( :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Eriic Elküldve December1, 2010 Megoszt Elküldve December1, 2010 Hát igen nem hisznek nekünk, az a baj nem a probléma oldódott meg a melegizzítással, hanem plusz problémát vett a nyakába. Hidegindító, az igen. Kettő durva emlékem van. Az egyik havernak kigyulladt a lészűrő tőle kis PUG 205-ben. Alig tudtuk poroltóval eloltani. A másik az durva volt, 1.6D Kadetton kicsit dragszteres lett a motorháztető. Persze akkor a nagy durranás és reccsenés után ennyire nem volt vicces, inkább siralmas... Sziasztok :lol: Tényleg csak segítő szándékkal írtam ezt a direkt izzitás megoldást , mert nekem elég jól bevállt. Persze teljesen igazatok van hogy ez nem megoldás a problémára, mert ettől nem javul meg teljesen. Ez inkább télleg csak valamilyen részleges megoldás, mint pl a egy törésre a Fájdalomcsillapító , hogy nem fáj utána ,de még attól el van törve.no de mind1, nem akarok okoskodni meg semmi :excl: Mert tudom hogy mikor az okos hülyéskedik az nem gond, de mikor a hülye okoskodik az már nem a legjobb :( ezért is olvasok inkább mit írok:P csak maximum akkor ha nagy bajban vagyok vagy netalántán vmi érdemleges amit ide vések :lol: Erik Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December1, 2010 Megoszt Elküldve December1, 2010 Ezt hogyan tudom ellenőrizni? Ha nem világít a lámpa, akkor van ABS, nem csúszik az autó fékezéskor, meg lehet is hallani/érezni hogy működik... Mikor elindulsz, kb 10km/óránál kell csinálnia egy önellenőrzést, amit hallani is lehet. Nekem Tech2-vel lett tesztelve, míg el nem olvadt egy vezeték az ABS elektronikájában. Azt kijavítottam, és arra kötöttem a direkt 12 voltot, de nem ment a motor. Utána lett szétszedve és kipucolva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
skyrangr Elküldve December1, 2010 Megoszt Elküldve December1, 2010 Mikor elindulsz, kb 10km/óránál kell csinálnia egy önellenőrzést, amit hallani is lehet. Nekem Tech2-vel lett tesztelve, míg el nem olvadt egy vezeték az ABS elektronikájában. Azt kijavítottam, és arra kötöttem a direkt 12 voltot, de nem ment a motor. Utána lett szétszedve és kipucolva. Meg is csinálja ezt az öntesztet, de alapesetben, ha álló helyzetből csinálja a tesztet, az önteszt után lámpa. Viszont ha gurul az autó, és akkor indítózok, utána az önteszt ok. Lehet ez azért, mert szorul/akad valami? Mert a feszültségesésből látszik, hogy eléggé meghúzza valami. és ezek szerint az ABS. Ma pl vagy 5-10 percig nyektettem a jégen, akkor is hasonló az eset, amikor működik az ABS, húzza le a feszkót (amikor fékezéskor működik). Fékezés után felvillant az ABS Check, néha elalszik, néha viszont ottmarad... Ghost in the shell :excl: Tudnál küldeni róla valami elektronyos/mech. kapcsolást? Hétvégén ha elmúlik a -10 fok, lehet megnézem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December1, 2010 Megoszt Elküldve December1, 2010 Meg is csinálja ezt az öntesztet, de alapesetben, ha álló helyzetből csinálja a tesztet, az önteszt után lámpa. Viszont ha gurul az autó, és akkor indítózok, utána az önteszt ok. Lehet ez azért, mert szorul/akad valami? Mert a feszültségesésből látszik, hogy eléggé meghúzza valami. és ezek szerint az ABS. Ma pl vagy 5-10 percig nyektettem a jégen, akkor is hasonló az eset, amikor működik az ABS, húzza le a feszkót (amikor fékezéskor működik). Fékezés után felvillant az ABS Check, néha elalszik, néha viszont ottmarad... Ghost in the shell :excl: Tudnál küldeni róla valami elektronyos/mech. kapcsolást? Hétvégén ha elmúlik a -10 fok, lehet megnézem... Legfeljebb az OmegBEtnbook-ból tudok képet berakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December1, 2010 Megoszt Elküldve December1, 2010 A mai nap tanulsága: A 2,5 V6 kombin is nagy fék van, nem megy rá csak úgy a 7x15 ET33-as A Omega ATS alufelni. :excl: Lehetséges, hogy nekem is akkora az első fékem, mint az MV6-nak? Soha nem néztem még utána, ezért is lepődtem meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve December1, 2010 Megoszt Elküldve December1, 2010 A mai nap tanulsága: A 2,5 V6 kombin is nagy fék van, nem megy rá csak úgy a 7x15 ET33-as A Omega ATS alufelni. :excl: Lehetséges, hogy nekem is akkora az első fékem, mint az MV6-nak? Soha nem néztem még utána, ezért is lepődtem meg. Milyen ATS felni az? Csak mert a belső kialakítástól függött (mármint a felniének :( )... Meg nem mondom a betűjelét, de pont annyi volt a difi , hogy elfér a fék.. tom... megjártam én is, csak én rásajtoltam az A Omira a felnit, nem kellett kikukázni... Egéybként sztem 296 os a fék a 2,5 esen is... (lévén, emlékeim szerint a 2,2 esen is az volt :lol: ... de tévedhetek ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December1, 2010 Megoszt Elküldve December1, 2010 Milyen ATS felni az? Csak mert a belső kialakítástól függött (mármint a felniének :( )... Meg nem mondom a betűjelét, de pont annyi volt a difi , hogy elfér a fék.. tom... megjártam én is, csak én rásajtoltam az A Omira a felnit, nem kellett kikukázni... Egéybként sztem 296 os a fék a 2,5 esen is... (lévén, emlékeim szerint a 2,2 esen is az volt :lol: ... de tévedhetek ) Az a BBS stílusú A Omega felni. Én se kukáztam ki őket, mert már nem voltam hajlandó visszaszerelni mind a 4 gumit a lemezfelnikre. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts