Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

És amúgy működik automata üzemmódban?

Ha arragondolsz, hogy felmegy-e az ablak, ha betanítom és csak egyszer nyomom meg a gombját, akkor igen. Ellenben távirányítóról nem, sőt ha a kulcsot elforítva tartom a zárban akkor sem. Fura, mert az előző Omegám, ami 95ös volt és jóval fafapadosabb az ezt tudta.

Elküldve

Ha arragondolsz, hogy felmegy-e az ablak, ha betanítom és csak egyszer nyomom meg a gombját, akkor igen. Ellenben távirányítóról nem, sőt ha a kulcsot elforítva tartom a zárban akkor sem. Fura, mert az előző Omegám, ami 95ös volt és jóval fafapadosabb az ezt tudta.

Ahogy tgabi írta "filléres dolog vagy - sztem meghalt a komfortmodul - vagy vhol elveszik a jel. Ki kéne mérni a vezetékeket pl. Szal ha nem működik az nem jelenti, hogy nincs, csak nem jó...

Elküldve

Az enyém. Meg mondjuk Gabec-é sem. :( Már próbálkoztam sok mindennel, de nem lehet rávenni erre.

Fucsállnám. Nekem sem megy fel, de én anno kiköttettem, azért...

Elküldve

Az volt a kérdés melyikben nincs komfortmodul... a válaszom továbbra is az, hogy abban, amelyikben nincs elektromos ablak, abban komfort fokozat sincs....

Nem érted az iróniát Td.. ülj le Te :D (Máskor meg nézd meg kinek szó'sz be :D )

Nem az volt a kérdés és értem az iróniát! Temegneszójjávissza...

Elküldve (edited)

Szervusztok!

A motorvízhűtőm (autó elejéről nézve) jobb felső csonkja alatt vmi gombostűhegynyi lyukból spriccel a víz. Tudtok ajánlani egy ismert és elismert hűtőszakértőt? Vagy mindenképp új alkatrészt kell vegyek?

X25XE '95 Omega B 2.5 V6 (légkondi, manuális váltó)

Köszönöm

z

Módosítva : Márkos Zoltán
Elküldve

Szervusztok!

A motorvízhűtőm (autó elejéről nézve) jobb felső csonkja alatt vmi gombostűhegynyi lyukból spriccel a víz. Tudtok ajánlani egy ismert és elismert hűtőszakértőt? Vagy mindenképp új alkatrészt kell vegyek?

X25XE '95 Omega B 2.5 V6 (légkondi, manuális váltó)

Köszönöm

z

Ne kísérletezz a javíttatásával. Meg lehet csináltatni, de jó szívvel nem mennél vele nyáron Horvátba hidd el - én is játszottam ilyennel (ráperemeztettem egy bontott darabot)

Vegyél egy Nissens-t bele, olyan 30e körül megvan, és nyugodtan mész ide - oda.

  • Like 1
Elküldve

Szervusztok!

Tudtok ajánlani egy ismert és elismert hűtőszakértőt? Vagy mindenképp új alkatrészt kell vegyek?

X25XE '95 Omega B 2.5 V6 (légkondi, manuális váltó)

Köszönöm

z

Műanyagos meg tudja javítani. De alaposan nézzétek át, mert a csonk körbe szokott törni, utána elindul a törés a felső hőgomba felé.

  • Like 1
Elküldve

Szervusztok!

A motorvízhűtőm (autó elejéről nézve) jobb felső csonkja alatt vmi gombostűhegynyi lyukból spriccel a víz. Tudtok ajánlani egy ismert és elismert hűtőszakértőt? Vagy mindenképp új alkatrészt kell vegyek?

X25XE '95 Omega B 2.5 V6 (légkondi, manuális váltó)

Köszönöm

z

Ahogy Kori írta meg lehet csináltatni. Ahogy Gsizoli írta nem érdemes kísérletezni :P Én anno javíttattam hűtőt - ősszel, majd következő nyáron - szerencsére pont leállítás előtt - kilökte az egész javított részt. Szal ha hirtelen kell, és nincs más megoldás lehet, de kezdj el spórolni - nézni új hűtőt...

  • Like 1
Elküldve

Köszönöm mindenkinek a jótanácsokat.

Megijedtem, hogy mennyibe kerül az új hűtő (min 45, max 150), s bár nem ajánlott a javítás, rendre sosem; mégis találtam egy igenjólfelkészült helyet, ahol legyártják a belépő oldalt kompletten aluból. A hűtőt előtte körbenézték, véleményezték, teljesen rendbenvalónak találták. A nissensnek is uez lenne a sorsa, csak pár évvel később. A belépő forróvíz erősen öregíti a kritikus csonktövet.

Ha vkit érdekelhet, megírom a cég nevét, elérhetőségét, egyelőre nem merem, neh reklám miatt moderálják... hűtővel és általánosan műanyaggal is foglalkoznak.

Elküldve

Köszönöm mindenkinek a jótanácsokat.

Megijedtem, hogy mennyibe kerül az új hűtő (min 45, max 150), s bár nem ajánlott a javítás, rendre sosem; mégis találtam egy igenjólfelkészült helyet, ahol legyártják a belépő oldalt kompletten aluból. A hűtőt előtte körbenézték, véleményezték, teljesen rendbenvalónak találták. A nissensnek is uez lenne a sorsa, csak pár évvel később. A belépő forróvíz erősen öregíti a kritikus csonktövet.

Ha vkit érdekelhet, megírom a cég nevét, elérhetőségét, egyelőre nem merem, neh reklám miatt moderálják... hűtővel és általánosan műanyaggal is foglalkoznak.

Nem lesz moderálva ;) Sajnos eddig az összes Nissensnek letörött a felső csonkja. A gyári a műanyag és alu találkozásánál engedett.

  • Like 1
Elküldve

Nem lesz moderálva ;) Sajnos eddig az összes Nissensnek letörött a felső csonkja. A gyári a műanyag és alu találkozásánál engedett.

Ha nem lesz, akkor alább a tudás:

Hüllő Kft

1135 Bp., Jász u - Dolmány u. sarok (ahol én is jártam). Tavaly még a Kassák L. u-ban voltak, idén költöztek át.

1202 Bp., Magyar u. 33/a.

Az egész belépő oldalt elkészítik alumíniumból, láttam egy elkészült diesel omegára valót, jóféle. A füles megoldást is fixre cserélik rm oldhatatlan kötéssel :)

Elküldve

Fucsállnám. Nekem sem megy fel, de én anno kiköttettem, azért...

Mit és hol kötöttél ki, lehet nálam is kigyilkolták így belőle. Amúgy próbáltuk már másik központi zár vezérlővel is, de akkor sem csinált semmit.

Elküldve

Mit és hol kötöttél ki, lehet nálam is kigyilkolták így belőle. Amúgy próbáltuk már másik központi zár vezérlővel is, de akkor sem csinált semmit.

Anno 2002-ben, hogy kímélje az akkut. Ugyanis minden bezáráskor felhúzná az ablakokat. Na ez az opció ki lett lőve, tudtommal Tech-kel lehet ilyet...

Elküldve

Nem lesz moderálva ;) Sajnos eddig az összes Nissensnek letörött a felső csonkja. A gyári a műanyag és alu találkozásánál engedett.

Nekem 5 éve van Nissens-em, semmi baja nem volt még. A gyári hűtő vagy 100e pénz felett van annyit + nem ér. A Nissens kicsit laposabb így a hűtőteljesítménye is talán valamivel gyengébb, de más negatívum nincs vele.

Nem lehet, hogy bivalyerős a csőbilincsed?

Elküldve

Öcsémnek és nekem is a csonk töve repedt körbe a nissensnél. Igaz egyik sem új volt. Nekem első körben meg lett hegesztve, de fél év múlva tovább repedt, utána teljesen körbe nyomták a műanyagosok, azóta bírja. Elmondásuk szerint, nagyon remegteti a motor a vízcsövet, a hűtő pedig nem bírja.

Elküldve

Sziasztok,

ma elhoztam a hűtőm a Hüllősöktől. Szépen legyártották a belépő oldalt, le is festették. A hűtőventillátor tartó lemezanya helyét a fülön viszont majd nekem kell kifúrni, m állítólag az majd úgy lesz precíz.

Viszont...

... mindent átböngésztem a fórumban, de nem találom, hogyan kell a X25XE hűtővízrendszerét légteleníteni. Pénteken illesztenék, addig ha kisegítenétek ezzel az információval, nagyon szépen megköszönném.

'95 Omega B 2.5 V6 X25XE, manuális váltó, légkondícionált

z

Elküldve

Sziasztok,

ma elhoztam a hűtőm a Hüllősöktől. Szépen legyártották a belépő oldalt, le is festették. A hűtőventillátor tartó lemezanya helyét a fülön viszont majd nekem kell kifúrni, m állítólag az majd úgy lesz precíz.

Viszont...

... mindent átböngésztem a fórumban, de nem találom, hogyan kell a X25XE hűtővízrendszerét légteleníteni. Pénteken illesztenék, addig ha kisegítenétek ezzel az információval, nagyon szépen megköszönném.

'95 Omega B 2.5 V6 X25XE, manuális váltó, légkondícionált

z

Gyik-ben van a fűtésnél.

  • Like 1
Elküldve

Gyik-ben van a fűtésnél.

A legnagyobb tisztelettel...

természetesen olvastam a Mester művét, még jó, h a GyIK-sekkel kezdtem :)

De

Nem mintha nagyon érteném... Eresszem le a vizet a légtelenítéshez? :) V addig ne is kezdjem a feltöltést, mig szét nem bombázom a fél autót, akkor elkezdem tölteni a fűtőradiátort, csatlakoztat, majd töltés tovább? Aztán rakjam össze az autót? :)

Vagy keressem a vákuumos rendszert - lévén légkondis autó - és azon az úton légtelenítsem? Bár ezt a verzát még kevésbé értettem, mint az elsőt.

Szombaton nagy útra megyek, autópályán, szóval biztosra szeretnék menni...

Köszönöm, és bocs még1x a hülyebiztos magyarázatok kisajtolásáért

Elküldve

Szép napot!
Nem tudjátok hogy az lehetséges-e egy akármilyen dízel motort benzinesre cserélni? Pl: 2.3TD-t 2.0 benzinre. Mi lenne ennek a menete papírozásnál.
(Tegyük fel hogy adott minden alkatrész. Igaz Fronteráról lenne szó, de szerintem az a csere szempontjából mindegy, azt az oldalt meg szinte senki se nézi.)
A benzines az X20SE katalizátoros a másik egy régebbi fekete matricás. Remélem érthető volt a kérdésem. Előre is köszönöm!

Elküldve

itt kéne a felső csövet oldanom, feltöltenem, míg veszi a rendszer, visszacsatlakoztat, víztartályt továbbtölt, aztán indít vár stb?

http://i118.photobucket.com/albums/o82/erubus_photos/DSC01265.jpg

Elvileg lelégteleníti magát.

Öntsd fel fagyállós vízzel (az új GM fagyállót nem kell kell elvileg keverni desztillált vízzel, de up to you), megnyomogatod a csöveket, lezárod beindítod, aztán ha bekapcsol a venti leállítod, utánatöltesz.

Elküldve

A szerelési azt írja, igen ott kell. Pontosabban azt írja, hogy mikor töltöd fel a hűtőrendszert, előtte húzd le a felső csövet, ai a radiátorra megy.

Elküldve

A gondom akkor kezdődött, mikor 2009-ben leültettem az autót. Rá két évre Pesten sikerült összetörnöm a bal katalizátor belsejét. Utána kapott egy utángyártottat. Tavaly azt is leamortizáltam Pécsen. Gondoltam, biztosra megyek és a cseredarab kap egy vastag lemezt az aljára. Kaptak is egy négy milis páncélt,aminek az elejét legömbölyítettem,hogy ne akadjon meg semmiben. A meglepetés akkor ért mikor be akartam tolatni a garázsba. A zártszelvény küszöbben felakadt a védőlemez. Előrébb mentemés gyorsan leállítottam, mert nagyon rossz hangja lett. A furcsaságok ott kezdődtek, mikor P-be raktam az autót: a P világított, de R-ben volt a váltó. A kipufogó vége eltűnt az autó alá. Motortérbe benézve is látszott, hogy 3-4 centit előrébb van a motor. Felbakoltam az Omegát és alámásztam. Hirtelen nem tudtam, sírjak vagy nevessek. Ahogy elakadt a katalizátor, előrenyomta a motort a váltóval, elszakítva a két motortartó és a váltótartó bakokat. A legszomorúbb az volt, mikor megláttam a klímakompresszort: folyott róla a jelzőfolyadék :( Most ott tartok, hogy helyére rángattam a motort a váltóval és kicseréltem a váltóbakot, de megkapta a 98-as Omega tartókonzolját ami nem L hanem U alakú és egy nagy ellensúly van rajta. Így már nem tud ennyire eltolódni a motor-váltó. A tanulság, hogy a lemez hátulját is le kellett volna gömbölyíteni, akkor talán felnyomja magát a küszöbre.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.